Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

john wick Creative Commons License 2024.11.13 0 0 185708

Az oxfordgrün sem rossz, de az egykori e30-am színe zöldben a kedvencem: malachitgrün. Na az über ritka és különleges is ;)

 

https://e30-talk.com/gallery/image/19793-malachitgr%C3%BCn-metallic-2/

 

Nos?

Előzmény: mica-r (185707)
mica-r Creative Commons License 2024.11.12 0 0 185707

Boston grünre tippelnék.
Jó szín lenne szinte minden autón.

Előzmény: Stratonicus84 (185705)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.11.12 0 0 185706

Na most én nem tudom mi van, de mióta erről beszélünk, elémdobott a faszbuk egy ugyanilyen színű Ferrárit is.

 

https://www.facebook.com/share/1EfaeJeXK5/

 

Nekem a fejemben ezek az autók csak pirosban léteznek, erre itt ez a zöld, és rohadtjól néz ki!!!

 

 

Szóval igazad van, ez valszeg minden kocsinak jól áll. :)

Stratonicus84 Creative Commons License 2024.11.12 0 0 185705

Fogalmam sincs, hogy mi a neve ennek a színnek.

 

Nekem eddig a zöld nem jött be. De most fordult a kocka, ez már az avusblaunál is jobban tetszik. :)

Előzmény: gyikhuszar (185704)
gyikhuszar Creative Commons License 2024.11.12 0 0 185704

Ez nem british racing green? Kb. bárminek jól áll :).

Előzmény: Stratonicus84 (185703)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.11.12 0 0 185703

https://www.facebook.com/share/17gmkFrPr5/

 

Nem is gondoltam volna, hogy a sötétzöld mint autószín nekem valaha tetszeni fog E36-on, de ezek csodálatosak.

mica-r Creative Commons License 2024.10.25 0 1 185702

Ne feltételezzük, hogy nem tudnak normálisan használni egy autót.

Előzmény: M1,5 (185700)
mica-r Creative Commons License 2024.10.25 0 0 185701

Érzéstől függetlenül elromlanak a dolgok öreg korukra

Előzmény: M1,5 (185700)
M1,5 Creative Commons License 2024.10.25 0 0 185700

Ezzel egyáltalán nem értek egyet. A dolgokat lehet érzéssel is használni meg brutálisan is.

Előzmény: mica-r (185699)
mica-r Creative Commons License 2024.10.24 0 0 185699

Nem logika kérdése ez.
Nem lehet elrontani egy ilyet, elromlik, mert öreg szar.

Előzmény: M1,5 (185698)
M1,5 Creative Commons License 2024.10.24 0 0 185698

Mielőtt odavitték, jó volt, miután visszaadták, rossz. Ezt hívják logikának.

Előzmény: Stratonicus84 (185697)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.10.23 0 0 185697

Miből gondolod, hogy a polírozó rontotta el?

Előzmény: M1,5 (185693)
Cersz Creative Commons License 2024.10.23 0 0 185696

Köszönöm szépen a hozzászólásokat, majd jelzem, hogy mi lett a megoldás.

 

Üdvözlettel: Cersz

hovátűnta10eskrova Creative Commons License 2024.10.23 0 0 185695

TF2 teflonspray (vagy hasonló szárazkenő spray) vel befújni, min 4-5 órát hagyni száradni. Hogy meddig lehet vele így húzni, azt nem tudom, mivel az enyém azóta, mióta ezt csinálom, elég jó ahhoz, hogy még ne kelljen vele komolyan foglalkozni.

 

A sűrűbb, ill zsírspray azért nem jól, mert ha utána zsebre teszed a kulcsot, összekeni a ruhád.

 

 

Előzmény: Cersz (185691)
mica-r Creative Commons License 2024.10.23 0 0 185694

Sejtem hogy mennyire akarják megcsinálni...

Előzmény: M1,5 (185693)
M1,5 Creative Commons License 2024.10.22 0 0 185693

Aki elrontotta, az csinálja meg (a polírozó).

Előzmény: Cersz (185691)
evga Creative Commons License 2024.10.22 0 0 185692

Én anno először megbővöltettem sima zárfelújító helyen, egy kicsit még húzta, de aztán megint beállt, átkötöttem a gyújtáskapcsolót saját rendszerre. Típushiba sajnos, kikopik.

Előzmény: Cersz (185691)
Cersz Creative Commons License 2024.10.22 0 0 185691

Tisztelt Fórum, kedves kollégák!

 

A család egyik autója egy BMW e36 Touring (316i, 1,6 benzin 1997-es) ma elvittem egy polírozásra, de utánam telefonáltak, hogy a motort nem lehet indítani mert a gyújtáskapcsoló megakadt és gyújtás pozícióban maradt, a kulcsot ki lehet venni de nem lehet alaphelyzetbe fordítani a gyújtáskapcsolót mert megakadt. (akkusarut levették)

 

Merre érdemes indulni a hibamegállapítással, mi a legcélravezetőbb megoldás? Javítási javaslat?

 

A válaszokat megköszönve, üdvözlettel: Cersz

john wick Creative Commons License 2024.10.21 0 0 185690

Én úgy tudom, a korábbiaknál (95 előtt) inkább a projektoros, a későbbieknél inkább a hagyományos lámpa kialakítás volt a preferált.

-csövi- Creative Commons License 2024.10.21 0 0 185689

Azt nem tudom. Enyém 97-es hagyományos lámpás. 

Előzmény: Rumcice (185686)
Rumcice Creative Commons License 2024.10.19 0 0 185688

De az évjárattól nem.

Előzmény: M1,5 (185687)
M1,5 Creative Commons License 2024.10.18 0 0 185687

szerintem a fényszóró független volt a motortól.

Előzmény: Rumcice (185686)
Rumcice Creative Commons License 2024.10.18 0 0 185686

M43 volt projektoros fényszóróval?

Előzmény: -csövi- (185685)
-csövi- Creative Commons License 2024.10.17 0 0 185685

Úgy úgy. M43 1.6i elöl tömör tárcsa van.

 

Előzmény: john wick (185684)
john wick Creative Commons License 2024.10.17 0 0 185684

Az m43 16i is tömör tárcsás elől, ha jól emlékszem az m43 b18 már nem tömör tárcsás, onnantól hűtött.

Előzmény: Rumcice (185683)
Rumcice Creative Commons License 2024.10.17 0 0 185683

Klassz! Jól látom, hogy az első féktárcsa még tömör? Valami korai M40-es motoros példány lehet.

Előzmény: Stratonicus84 (185680)
-csövi- Creative Commons License 2024.10.17 0 0 185682

De jó kép 🙂 

Azt hiszem az E36 volt az első számítógéppel tervezett BMW.

Előzmény: Stratonicus84 (185680)
M1,5 Creative Commons License 2024.10.17 0 0 185681

A felújítás sem olcsóbb.

Előzmény: -csövi- (185679)
Stratonicus84 Creative Commons License 2024.10.16 0 1 185680

-csövi- Creative Commons License 2024.10.16 0 0 185679

Köszi 🙂 

Feltúrtam az internettet találtam újat ötvenért szerintem az lesz...

Előzmény: M1,5 (185677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!