Keresés

Részletes keresés

gariga87 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 2348

Sziasztok!

Tudtok olyan céget vagy festékboltot, akik festéket (akril és vízben oldódó ) kevernek ki színkód alapján?

 

Ilyenekre lenne szükségem.

 

Kb. ilyen kis tároló edényekbe ( kis mennyiségben )

 

Válaszokat előre is köszönöm!

mc\'gányver Creative Commons License 2017.11.26 0 0 2347

Sziasztok! Én még nagyon kezdő vagyok. Megtudná nekem mondani valaki, hogy Bob Ross milyen típusú festéket használt? Köszönettel Judit

ghel2 Creative Commons License 2017.07.30 0 0 2346

Helló! Most találtam ezt a fórumot és gondoltam megosztom veletek egyik munkámat, amit az egyik itt talált kép alapján festettem. Ezúton is köszönet Edelweisnek a 2005-ben feltöltött képért. 

Előzmény: Edelweis (165)
Dominik Szebényi Creative Commons License 2016.04.03 0 0 2345

Tempera festék, x tubussal vegyél :D

Előzmény: Vicsi66 (2342)
csipingó Creative Commons License 2013.04.24 0 0 2344

Sziasztok.Én papírfonással kezdtem el foglalkozni.Eddíg akrill festéket használtam de ugye az kicsit drága és hamar el is fogy.Létezik olyan festék amit vizzel higítva lehet használi csak azt nem tudom hol lehet kapni.Lécci ha valaki tud ilyen boltot vagy oldalt ahonnét tudok rendelni írjon .Köcciii előre is.

Vicsi66 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 2342

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!

Nem rég festettük almazöldre a szobánkat, és a falra szeretnék kézzel festeni egy kis dekort (Egy nagy fa, sötétbarna színű törzzsel, ágakkal, sötétzöld levelekkel, meg 1-2 madarat képzeltem el az ágakon fehér színből.) kb. 2*2 méteres felületet foglalna el ez a festmény.

Tudnátok tippet adni hozzá, hogy milyen festéket vegyek, ami tartós, és direkt ilyen fali dekorációkhoz van?