Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petya9opc Creative Commons License 2024.03.04 0 0 56226

Szia !Csak találomra nem lehet a CIM modul esetleg!?

Előzmény: kis.zavo (56223)
budzy04 Creative Commons License 2024.01.27 0 0 56225

Hello,

 

olyan kérdésem lenne, hogy a v6-os z32se motorhoz ugyan azt az olaj pumpát hozza ki a keresés, mint a kisebb motorokhoz, amik csak 4 hengeresek. Lehetséges, hogy csak 1 olajpumpát gyártottak ennyi motorhoz? Vagy már nem gyártják/nem lehet kapni és jobb híján ezt dobja a kereső? 

Minyolc Creative Commons License 2024.01.24 0 0 56224

Sziasztok Minyolc vagyok. Kérdezném hogy Opel Vectra tető csomagtartóra nincs valakinek szüksége?

kis.zavo Creative Commons License 2024.01.03 0 0 56223

Üdv mindenkinek!

 

A problémáról olvastam itt már de nem láttam választ rá így megpróbálom én is feltenni a kérdést mivel ugyan ezzel a hibával küzdök!

 

Opel Vectra 1.8 16v 2002 benzin.

 

A probléma a következő: menetközben leesnek a mutatók a műszerfalon mintha áramtalanitnád, kigyullad a töltésjelző de töltés van, lég kondi nem dolgozik. De az autó megy, fényszórók , index minden változatlan, motorikusan sincs változás. Majd pár perc múlva kivillan az autó szerviz kulcs jel s minden visszaáll.  Majd 6,7 kulcs fordításra indul. Valakinek valami ötlete? Köszönöm !

 

Diesel2.2 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 56222

Jónapot.

Èrdeklődniszeretnèk c,vectra fűtőmotornak van e külön biztositèka ugyan is elfelejtett működni.

Esetleg egyèbb hibalehetősègei mikszoktak lenni?

Köszönöm.

vazul001 Creative Commons License 2023.11.27 0 2 56221

A szívócsőben az örvénylés vezérlő lapát megszorulhatott, koszos szívósor talán. Vagy az is hibás lehet, ami mozgatja. A futóműnél a kereszt stabilizátor szilenteket cserélném leghamarabb elöl és hátul is, ezek nem olyan drágák. De vigyázni kell, mert elöl 2 féle szilenttel szerelték, hátul pedig a stabilizátor rúd 4 féle méretű lehet, 16, 17, 18, vagy 19mm-es. Ha a lengókarokat és lengéscsillapítókat is cserélni kell, hátul az összes szilentet, dőlésállító csavarokat (be szoktak rohadni), akkor az egy 2-300000Ft-os projekt is lehet. Az olajfolyás lehet a fötengely mindkét végén, ez Opel betegség.

Előzmény: Kill_Rill (56219)
Puskás13 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 56220

Szia. Köszi a segítséget ha lesz kis időm akkor megpróbálom megcsinálni. 

Előzmény: vazul001 (56218)
Kill_Rill Creative Commons License 2023.11.27 0 0 56219

Sziasztok! Nem rég vettem a használt 2007 Opel Vetra C-t. Check Engine jel világit! Az OBD II szkenneremmel találtam a P1110-62 hiba kódot, és a hiba kód felírta, hogy "Nyitva maradt a légkavaró csappantyú." Tudtok magyarázni meg ez a hiba kódot? És tudtok ajánlani, amit kellene javítani a szerelőnél?

 

November 17. óta nekem volt a kocsi. Esztétikailag minden tökéletes, a karosszerian például az ajtókon nincs rozsda, a beltéri hely szép, de a kocsi alatt sok durvaság van. Van rozsdás kipufogó csök, összes fútómű szilentei szakadt és repedt, valamint a lengőkár és a lengéscsillapíto. Több probléma van is, ma találtam, hogy a fagyálló hűtóanyag tank üres. A motorolaj folyás van is. Az OBD szkenneremmel is találtam, hogy valami hibás az EGR-rel.


Esztétikailag a kocsi szép, műszakilag... hát nem tudom, lehet pár probléma van.

 

Kérem szépen, tanácsoljátok engem. Nem tudom, amit javítani. Előre nagyon szépen köszönöm.

vazul001 Creative Commons License 2023.11.26 0 0 56218

Ja bocs, ezt már írtam a múltkor. Sikerült jutni valamire?

Előzmény: vazul001 (56217)
vazul001 Creative Commons License 2023.11.26 0 0 56217

Szia! A vezető oldali kapcsoló és az ajtómodul közé valószínűleg pluszba be kell tenni három vezetéket.

Kapcsoló 5-ös láb - ajtómodul 30-as láb (gyerekzár)

kapcsoló 4-es láb - ajtómodul 28-as láb (gyerekzár világítása)

kapcsoló 3-as láb - ajtómodul 18-as láb.

Előzmény: Puskás13 (56216)
Puskás13 Creative Commons License 2023.11.17 0 0 56216

Üdv. Köszönöm az eddigi válaszokat, segítséget esetleg képet tudnátok mellékelni hozzá mit honnan hová! Nézelődtem én is de sokmindent nem leltem a jobb első ajtómban is ki kell cserélnem a kábelköteget mert ami benne van az nem jó az új kapcsoló hoz az már biztos. 

csakhogymegmondjamII Creative Commons License 2023.11.16 0 0 56215

Kell még két biztosíték is a REC-be. 

Előzmény: Puskás13 (56214)
Puskás13 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 56214

Szia. Opcom nem volt használva gondoltam nem muszály. De amúgy a gyári cuccokat vettem meg hozzá !

vazul001 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 56213

Fel is kell programozni opcommal, ha jól tudom, az meg volt? Vezető oldali ajtón a kapcsolót cserélted? Azt is kell, ha nem első-hátsó választós volt bent és onnan is akarod működtetni. Plusz 3 vezeték az ajtómodul és a kapcsoló közé.

Előzmény: Puskás13 (56212)
Puskás13 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 56212

Üdv mindenkinek. Olyan kérdést szeretnék feltenni,hogy adott egy C vectra amiben gyárilag hátul nem electromosablakemelő van de szeretném ha az lenne !  Megvettem a hozzávaló kábelköteget kapcsolókat és az emelőt de nemtudom rá szedni sehogy a működésre 😔😔😔. Esetleg valaki csinált már ilyet?  Mi a pontos folyamata? Válaszokat előre is köszönöm .

Jocikaaa Creative Commons License 2023.10.04 0 0 56211

Köszönöm  választ!!! Nagy segítség! 

ExOpel Creative Commons License 2023.10.03 0 0 56210

Üdv, szerintem nem igazán csereszabatosak. A CN-es eléggé más specifikációjú, mint a BZ-s. A CN cseredarabja a KD:

Előzmény: Jocikaaa (56209)
Jocikaaa Creative Commons License 2023.09.23 0 0 56209

Sziasztok

Azt szeretném tőletek kérdezni hogy ez a két komfort modul passzolni fog egymással?

Gm 09 226 554 Bz

Gm 09 226 555 Cn

Köszönöm a segítséget:C vectra 1.8 2002

Kissa62 Creative Commons License 2023.08.23 0 0 56208

Jó estét mindenkinek! Opel vectra c,y2.0dth,2002 év. A probléma a következő: menetközben leesnek a mutatók a műszerfalon mintha áramtalanitnád, kigyullad a töltésjelző de töltés van, lég kondi nem dolgozik. De az autó megy, fényszórók , index minden változatlan, motorikusan sincs változás. Majd pár perc múlva kivillan az autó szerviz kulcs jel s minden visszaáll. Már nem is bosszantana annyira ha ezek után megállok s majd újra indítanám de nem indul. Csak majd 6,7 kulcs fordításra indul. Valakinek valami ötlete. Köszönöm !

Tatra 87 Creative Commons License 2023.08.15 0 0 56207

Üdv!

2008-as Signum, Z30DT. A turbó geo szabályozását végző kar alapjáraton felső állásban kb 10 mm-re megközelít egy 6-os ütköző csavart. Pillanatnyi elmezavarban úgy gondoltam, jobb az, ha inkább felütközik(!?) a kar. Betettem egy hosszabb csavart (!) Bár ne tettem volna. Indítás után a kar az alsó helyzetben állt, máskor mindíg a felsőben volt, megközelítve, de el nem érve az ütköző csavart. Leállítottam, kivettem a csavart, beindítottam, minden rendben. Azonban észrevettem, hogy  elfogyott az erő, a fordszám üresben sem megy 3 ezer fölé. A szabályzó kar a motor álló és járó helyzetében egyaránt az alsó véghelyzetében van. Segítség !!!

DE LUXE 64 Creative Commons License 2023.07.28 0 0 56206

Sziasztok! 

 

 Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, mitől lehet ,hogy  tolató radar hátramenetbe kapcsoláskor folyamatosan sípol .Valamikor elmúlt ,de most már napok óta ezt csinálja .( nincs előtte  semmi :) )

Sceptrum20 Creative Commons License 2023.07.19 0 0 56205

Ugyanezzel a típussal, majdnem ugyanezzel a jelenséggel küzdök mostmár több mint 1 éve. Nálam annyi a különbség, hogy leállás előtt nem pörög fel a motor, viszont leállás előtt néha kihagy 1x-2x (mintha lefulladna, de visszajön) és utána 3.-ra vagy 4.-re áll le. Ugyanúgy üzemi hőmérsékleten 90 fok körül és csak akkor, ha áll az autó. Próbálkoztam vezérmű-tengely jeladó cserével javaslatra, de nem jött be. Rettentő idegőrlő probléma, hosszabb utakat nem merek bevállalni vele. Néha lehúzom a jeladót, ilyenkor nehezebben indul, a probléma megszűnik, bár az is igaz, hogy újabbakat generál. Olyankor szintúgy üzemmelegen (90 fok) elkezd az automata váltó elég csúnyán 1-esbe váltani megállás után és egy hosszabb idő után volt már olyan, hogy szintén leállt. Nyomozok tovább, csak már nem tudom én se, hogy hova forduljak...

Előzmény: GM-89 (56201)
Tatra 87 Creative Commons License 2023.06.16 0 0 56204

Köszönöm. Először megpróbálom felpumpálni a tankot, hátha megindul a gázolaj.

Előzmény: fejesg2 (56202)
vectra12 Creative Commons License 2023.06.12 0 0 56203

Sziasztok

 

Találkozott már vki azzal a problémával, h a tetőablak gumikédere elszakadt/elhasználódott?

Ha jól nézem csak egyben kapható az üveggel.

Esetleg vmi ötlet?

 

Köszönöm

fejesg2 Creative Commons License 2023.06.10 0 1 56202

Hali!

Nekem az Y22DTR verzió van, ez a régebbi dízel. Lényeg, hogy nálam nincs külön üzemanyag szivattyú,

hanem a VP44-es adagoló "szívja-pumpálja" fel a gázolajat a motorhoz. Minden második olajcserénél gázolaj szűrőt is cserélek,

ilyenkor ha megbontom az üza szűrő házat ugyan az történik, mintha lehúznám az általad említett csöveket, vagyis levegősödik a

rendszer. Lényeg, hogy ha van otthon vagy ismerős körökben elektromos vagy manuális olajpumpa, azt a tank felőli ágba dugva

a gázolajat fel kell szivattyúzni a szűrő házig (amit összeszerelés előtt fel kell tölteni), utána gyorsan össze rakni, aztán indítózni

(kb 15 másodpercig forgatva max alkalmanként) addig, amíg fel nem kapja a motor, hogy folyamatosan járjon, kidolgozva a levegőt

a rendszerből. Remélem, hogy nálad is segíteni fog ez.

Előzmény: Tatra 87 (56200)
GM-89 Creative Commons License 2023.06.08 0 0 56201

Sziasztok!

Adott egy 2007-es Opel Vecta C 3.0 V6 CDTI (Z30DT) olyan hibával, hogy csak üzem meleg állapotban kisebb állást követően alapjáraton (mondjuk piros lámpa) lefullad.
A lefulladás előtt pár másodperccel egy pillanatra megemelkedik a fordulat (850-ról 1000-re).
Amíg nem éri a 85 fokos hőmérsékletet nem fullad le. Lefulladást követően pöcre újraindítható.

 

Hátha valaki találkozott már ilyen hibával és tudja a megoldást.


Harmadik Opel márka szerviz teszi szét a kezét lassan egy éve...

 

Tatra 87 Creative Commons License 2023.06.04 0 0 56200

Üdv!

2008-as Signum, Z30dt. A gázolaj szűrőből kihúztam a csövet, gyújtás be, gázolaj nem folyik. Lehetséges az, hogy nincs a tankban szivattyú, vagy van, de nem működik? Előre is köszönöm.

nemfoglalt789 Creative Commons License 2023.05.03 0 0 56199

nem értem miért címezted ezt nekem. mindenesetre örülök hogy neked ez segített, köszönöm a infót, hasznos volt.

Előzmény: fejesg2 (56197)
Vectra c zu Creative Commons License 2023.05.03 0 0 56198

Tisztelt tagok. 

 

Adott 1 opel Vectra 1.9 cdti. Ritkán előforduló hibája, hogy a fordulatszám csökkenés után alapjáraton a motor bedagog, majd leáll hibakód nincs, inditás után tökéletesen megy az autó tovább. A fenti hibát álló helyzetben a motort "túráztatva" könnyeb előidézni. Esetleg tapasztalat, ötlet a hiba okára? 

fejesg2 Creative Commons License 2023.04.30 0 0 56197

Mint ahogy írtam, én kiírattam és azóta probléma mentes a kocsi. Diagnosztikát pedig magamnak csinálok Op-Commal,

azzal mindent is látok. Ha te bujkálni akarsz fél-egy évente a motortérben, tedd meg, kinek hogy. Nekem tökéletesen megfelel,

 hogy 1: mindenféle probléma megszűnt ami motorral kapcsolatos, 2: a zárt EGR révén tiszta levegő jut csak a motorba,

ennek előnyei pedig ismertek. ;)

Előzmény: nemfoglalt789 (56196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!