!Tudja valaki, hogy az 1.6 TDCI Ford Fusion-nak hol van (melyik az ) az izzítógyertya reléje? 2010-es az autó.
Még a felhasználói könyvét is beszereztem de az sem írja Rossz infók vannak a bosch programban is, mert a motortér sem olyan, mint ahogy ott írja.Alvázszám: WF0UXXGAJUAU78166
Ez egy valamit is eladni akaró marketing duma. Találjunk ki valamit, amivel elijesztjük a konkurens anyag felhasználóit. Nem ír le semmi konkrétumot, hogy hová ne használják, csak úgy a "járművekhez". Ilyen formában még a kipucsavarokat sem lenne "szabad" kenni vele. Akinek meg semmi fogalma a dologról az be is nyalja ezt a dumát.
Elfogadok bármilyen verziót. A kérdés továbbra is az, hogy mi köze a kerékagyhoz felvitt rézpasztához? Mert itt ezek a gyártói ismertetők azt mondják, hogy a fék mozgó részeihez javasolt használni, ahol kenés kell, meg víztaszítás, korrózió elijesztése, stb. Ezek általános ismertetők, nem érvényesek mindenre. Pl az öntapadós hátú fékbetétre is kell paszta???
Nem vagyok csilalgos ötös németből, de hol írja, hogy egyáltalán nem lehet rézpasztát használni? arról nem i beszélve, hogy a kerékagy felfekvő felületéről nem igazán jut el a fékbetét környékére. Olyan dolgot bizonygatsz, ami nem is volt kérdés...
Felhoztam egyébként az egyik húszéves gépet a pinyóból, már azokban az anyagokban is úgy szerepelt, hogy a betéthez vedd meg a gyári fémmentes pasztát (alternatívaként szerepelt az ATE Plastilube, ami szintén fémmentes). A 2024-es szervizadatbázisban kíváncsiságból megnéztem az anyagfelhasználást, hová ír még rézpasztát. A turbó és a változtatható szelepvezérlés csavarjainál. Sehol máshol.
Akkor próbáld meg elolvasni a többi mondatot is, pl. ezeket:
Jedoch sind immer mehr Fahrzeuge mit hochsensibler Technik ausgestattet, die die Prozesse im Fahrbetrieb elektronisch steuern (zum Beispiel ABS, ESP). Eine Vielzahl von Sensoren liefern Informationen über die momentane Fahrsituation an die Bordelektronik. Bei übermäßigen oder falschen Einsatz von Kupferpaste können die enthaltenen Metallpartikel zu Störungen der Sensoren und somit zu Fehlfunktionen der Systeme führen. Immer mehr Fahrzeuge werden mit Fahrwerksteilen und Bremssätteln aus Aluminium ausgestattet. Kupfer und Aluminium reagieren elektrolytisch miteinander. Das kann zu einer Art Korrosion und somit zum gegenteiligen Effekt eines Schmiermittels führen.