Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

AndLivedHappilyEverAfter 30 perce Creative Commons License 82724

Hát, a látvány az szép, szó se róla, viszont annyira nem happy, merthogy egy óra múlva indulok haza, és bizony egyre jobban fehérlik az út is... Nem is annyira a nyári gumiaim miatt aggódok, hanem inkább a többi vezető miatt. Holnap reggelre meg fagypont alatt lesz, szépen lefagy az egész.

Előzmény: Caitlin (82723)
Caitlin 45 perce Creative Commons License 82723

irigyked. Londonban sut(ott) a nap es kozben majd befagyott az alfelem a nagy szelben.... 

tegnap akkora szel volt, h vartam mikor latom a shard-ot dulongelni :) de nem tortent meg... Pont azt latom ha felnezek a monitorombol. Pedig csak a 4.en vagyunk a 20 emeletes haznak.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (82722)
AndLivedHappilyEverAfter 1 órája Creative Commons License 82722

Na, most már itt is volt egy jégeső, most pedig szép nagy pelyhekben hull a hó

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (82721)
AndLivedHappilyEverAfter 1,5 órája Creative Commons License 82721

Kollégák írták, hogy Leicester-ben már havazik... Közlekedési káoszra fel! :-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (82720)
AndLivedHappilyEverAfter 21 órája Creative Commons License 82720

Akkor úgy látszik, csak később felejtik el...

Másik, amit utálok, hogy jobbra nagy ívben rá akarok kanyarodni egy főútra egy alárendelt útról, jön egy autó jobbról, megvárom. Aztán az autó elkezd lassulni, lassulni, és lekanyarodik előttem balra kis ívben. Különösebb lehúzódás, és "természetesn" index nélkül. Miközben én meg rég kimehettem volna, ha méltóztatik indexelni, hogy lefordul. Hasonló helyzetben ha látom, hogy valaki ki akar kanyarodni én meg amúgy is lekanyarodok, akkor már jó előre kirakom az indexet, elkezdek az út széle felé tartani, adott esetben intek/villantok is neki, hogy menjen, nem kell rám várnia, nem keresztezem az útját.

Előzmény: seci (82719)
seci 21 órája Creative Commons License 82719

Tutin nem. Ha nem jar a fejed a harom tukor kozott es nem indexelsz ugy, ahogy kell, akkor jon a strigula (fault).

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (82717)
cam aro 21 órája Creative Commons License 82718

a baromsag az, mikor nem azt csinalja mint amit az indexel jelez. 

 egyebkent valoszinu te sem csak az indexét figyeled.. ha nem azt is hogy mit akar csinalni. 

ellenkezo esetben baj van.. 

Előzmény: aknot (82700)
AndLivedHappilyEverAfter 21 órája Creative Commons License 82717

Kíváncsi vagyok, hogy jogsit adnak-e annak, aki vizsgavezetés alatt elefelejt indexelni... Remélem nem...

Előzmény: Zlot (82716)
Zlot 24 órája Creative Commons License 82716

Az index elmulasztasa nem road traffic offence, azaz nem birsagolhatnak meg erte. Igy ertettem, hogy nem kotelezo. Erdekes, hogy a Highway code-ban benne van, az oktatok tanitjak, de ha nem csinalod, akkor sincs ra torveny hogy megbirsagoljanak. 

Előzmény: seci (82709)
AndLivedHappilyEverAfter 24 órája Creative Commons License 82715

Az igen...

Előzmény: jwdo07 (82712)
jwdo07 25 órája Creative Commons License 82714

motor - igen

 

Oszinten szolva meglepett az auto - kellemesen - kulonben nem vettuk volna meg. 61es rendszam 2011 11.havi. 70000merfold 3 ev garancia es gap insurance a futamido vegeig igy lett 10500GBP.

 

Kompromisszumot kotottunk ezzel az autoval. Kicsi a biztositas es a tax. Raadasul self employed vagyok(a rendes bejelentett mellett) igy le tudok irni szinte mindent ami az autoval kapcsolatos(a hitelt is).

 

A fogyasztas eleg jonak mutatkozik kiveve ha sietni kell es a tempot akarom tartani a tobbiekkel a belso savban ami 80-85(??).

 

Ha kovetkezore valtok akkor V60 D4 R - legalabb/minimum.

 

Ami negativ es ez a hasznalat alatt jon ki:

-a hatso ulesre beulni nem egyszeru foleg ha ketajtos-szekreny kinezetu az ember mint a kollegam. De ha mar bennt ulsz kenyelmes. De kiszallni meg nehezebb. Labter elmegy.

- csomagtarto - na ez is tele van jelenleg. Amit atpakoltam a kombi avensis-bol(pedig szelektaltam) na azzal majdnem tele lett. Az avensisben alig lehetett latni ezeket a cuccokat... tehat nem nagy. a mostani csomagtarto. Nekem eleg egy kicsi taska is ha nyaralunk.

-nyomatek - lehetne tobb is de kicsi a motor.

 

Minden mas pozitiv. :-)

Előzmény: aknot (82528)
jwdo07 25 órája Creative Commons License 82713

A kovetkezo 2.0 lesz es maradok a volvonal. Meg kb 3ev. :-)

Előzmény: KawaBazsy (82474)
jwdo07 25 órája Creative Commons License 82712

2007 2.2d4d kombi 158000merfold - a 3. motornal tartottam amikor beszamitottak. Gyari garanciaban csereltek a motort termeszetesen.

 

Ahhoz kepest,hogy az injektorokat mar 40000 merfolddel ezelott mar kellett volna cserelni a kopogo hangon kivul es az 1L-el tobb(100km-en) fogyasztason mas baj nem igen volt vele. Na meg a kuplung es az elso fek kompletten. Meg a hatso lengescsillapitok... de azert meg ment.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (82475)
jwdo07 25 órája Creative Commons License 82711

Eltuntem a munka vilagaban...

 

Koszi, szinte mindig autopalyan megyek igy ezzel nem lesz gond. 70-75os temponal a legjobb a fogyasztasa. 80nal 2500at porog es hatareset, 90nel mar zabalja a gazolajat,"vodorrel" kell onteni bele. Nem rossz, csak a nyomatek hianyzik neha(elozes, hegymenet) igy a vezetesi szokast is hozza kell igazitani a 2.2 d4d avensis utan. Lassan jarj...?

 

Yaris 2009 - gyarilag vissza hivtak ECU miatt. Meg valami mas miatt is amire nem emlekszem de allitolag tuzet okozhat(WTF??).

Előzmény: cam aro (82473)
AndLivedHappilyEverAfter 26 órája Creative Commons License 82710

Van egy pár marhaság.

Pl. a fekvőrendőr szerintem jó a forgalom sebességének megregulázására, na de a félpályás útszűkítések? Nálunk ezek több helyen rendszeresen jókora dugót okoznak. Plusz van egy helyen, ahol a sok eszükkel az útkanyarba tették, nem belátható helyre. Ha viszonylag gyorsan mész, jókora fékezéssel tudsz csak megállni a szűkítés előtt, ha jönnek szembe. Ha meg lassan mész, akkor meg egyszerűen nem tudod elég gyorsan kikerülni a szűkítést és visszatérni a sávodba. Ha szemből pont a rossz időben jönnek (ha valaki rendesen 30-cal jön szemből, akkor az útkarnyar miatt kb. 2mp-d van aközött hogy meglátod és hogy már oda is ért a szűkítéshez). Bármelyik eset álljon is fenn, a szemből jövőnek (akinek elsőbbsége van), mindenképp így is úgy is fékeznie kell, hogy ne csattanjanak össze...

A másik a speed camerák. Sokukat direkt a veszélyes helyekre telepítik, ahol sok baleset történt, aminek első olvasatra van is értelme. Csakhogy van ezzel két gond. Az egyik, hogy rengeteg olyan helyre is kiteszik őket, ahol nem a gyorshajtás miatt történtek balesetek (pl városunkban van olyan speed kamera, ami gyakorlatilag egy kereszteződésben mér, tuti hogy még senkit nem fényképezett le, mert ott ha akarna se tudna senki gyorshajtani, nagy a forgalom, szűk a hely, kanyar van stb.), akkor pedig minek, hiszen értelmetlen... A másik meg az, hogy kutatások-kísérletek bizonyították, hogy amikor tudod, hogy az úton van egy speed camera, akkor 5x(!) gyakrabban nézel a sebességmérőre mint normáliasan. Tehát 5x több ideig nem az utat/forgalmat figyeled, hanem a műszerfaladat. Pont egy olyan helyen, ami amúgy is veszélyes. Gratula! ...

Körforgalmak. Közepes forgalomnál aláírom, kítűnő, jobb mint a kereszteződés. De milyen idegesítő, amikor városban egy főútra minden egyes csatlakozó mellékútra (amikről csak nagy ritkán jön autó) odabiggyesztenek egy-egy 1 méter átmérőjű körforgalmat, amitől persze azért neked le kell lassítanod, és ha elég sok van belőle elég rövid távon, akkor az egész főút forgalmát alaposan lelassítják. Arról nem is beszélve, hogy a KRESZ szerint (a magyar szerint legalább is, a britet nem tudom mit mond erről) annak van elsőbbsége, aki a körforgalomban van. Namármost, egy 1 méter átmérőjű körforgalomban ugyan ki tudná eldönteni, hogy ki van benne és ki van csak előtte? A gyakorlatban aki jobbra van tőled, az megy először, de (a magyar KRESZ szerinte) ez a körforgalom félreértelmezése. Ha pedig nagy forgalmú utak találkoznak, akkor meg valaki hatalmasat szív. Pl. munkahelyemre jövet minden áldott nap reggel és délután jó mérföldes dugó van mindeként irányba, városba be és ki, ugyanis van a város szélén egy körforgalom, egy várost elkerülő 2x2 sávos út részeként, ahol gyakorlatilag megszakítás nélkül jönnek két sávban az autók tőled jobbról, tehát nekik mindig elsőbbséged van, neked meg sosem. Gyakorlatban úgy lehet átmenni, hogy vársz, vársz, aztán amikor egy picike kis hézag van, vagy egy lassabbnak tűnő autó jön, akkor kipörgő kerékkel bevágsz elé és át a körforgalmon. Vagy időnként pofátlanabb kamionsofőrök egy idő után egyszerűen csak betolják a kamion elejét a körforgalomba, vagy simán elindulnak, "én vagyok az erősebb, úgyis meg kell állniuk a többieknek"-elv alapján. Mindennaposak a villogások-dudálások ezen a helyen. De mondhatnám az A1-es hírhedt Black Cat körforgalmát, ami egy állatság, ott 3-4 mérföldes dugók mindennaposak... Szóval kis és nagy forgalomnál a körforgalom szerintem értelmetlen, kicsinél menjenk csak szépen a főút körforgalom nélkül, nagynál meg legyen szinteltolásos kereszteződés fel- és lehajtókkal, vagy más megoldás, de ne körforgalom. Szerintem.

Sebességlimitek csökkentése - egyre több helyen tesznek ki sebességkorlátozó táblát. De ez ha belegondol az ember, megintcsak öngól, hiszen ha lassabban megy a forgalom, akkor tovább tart célba érni, azaz egy adott időpontban egyszerre többen lesznek az úton alacsonyabb sebességlimitnél mint magasabbnál. Azaz emelni kellene a limitet, nem csökkenteni.

Eltérő sebességhatárok személyautóknak és teherautóknak. Abszurd volt hogy ahol személyautóval 60-nal lehet menni ott teherautóval hivatalosan csak 40-nel - ha jól rémlik most áprilisban emelik 50-re, de ez is kevés. Onnantól, hogy van egy 2x1 sávos utad, ha egy teherautós betartja a sebességhatárt, akkor az egész forgalmat lelassítja abban az irányban, felgyűlik utána a sor, a vezetők idővel bármiáron meg akarják előzni, belemennek veszélyes előzésbe, kész a baj... (plusz nagyforgalmú főutakról kitiltanám hétköznap reggel 7 és 9 meg délután 4:30 és 6:30 között a lassú járműveket, pl traktorokat, azok is hatalmas autósorokat tudnak kreálni).

Parkolás az út szélén... Na ez az agyrém... Én nem engednék úgy házat építeni, hogy nincs hozzá legalább 1 parkolóhely. Nem adnék rá építési engedélyt. Már vagy 40 éve nem adnék... Rengeteg hely van a városunkban ahol végig állnak az út szélén, két kocsi nem fér el egymás mellett. Mondjuk a te sávodban parkolnak az autók, és kanyarodik az út. Elmennek szemből, a kanyarig belátod, nem jön senki, átmész a másik sávba, elindulsz. Aztán a kanyarban jönnek szemből. Parkoló kocsik között hézag nincs, ahová behúzódhatnál. Hátratoltani nem lehet, mert mögötted is jönnek-állnak. Mindketten megálltok, próbáltok elférni, kicentizni a tükröket (van hogy be kell hajtani a tükröt hogy elférjünk). A pech, ha busz vagy teherautó jön szembe, akkor van, hogy egyik fél menjen fel az (elég magas) útpadkára-járdára. Stb... Abszurd... Az is durva, amikor városon kívül országúton egyszer csak parkol az út szélén (nem is igazán lehúzódva) egy autó. És hát hivatalosan megteheti... Minden városon kívüli út szélére dupla sárga vonal kellene...

Mindezt minden mérgelődés nélkül mondom, elfogadom hogy ez van, de ettől még nem normális, hogy ezek a dolgok így legyenek - szerintem.

seci 26 órája Creative Commons License 82709

No szoval elolvastam a Highway Code-ot es bizony ott van, hogy mindenfele kanyarodas elott signal... (persze lehet kart lengetve is, de mostansag az indexeles talan kisse jobban elterjedt signaling)

 

Es ugye nem veletlen, hogy az oktatas ugy kezdodik, hogy beleveri a kedves hallgatoba, hogy MSM! Azaz Mirror - Signal - Manoeuvre. Persze itt - rajtunk kivul - ha jol sejtem senki sem vizsgazott autovezetesbol :P

 

-seci

 

Előzmény: seci (82707)
caliyoung 27 órája Creative Commons License 82708

Csak akkor nem kell indexelni, ha a sáv arra vezet

Egyébként kötelező

Előzmény: aknot (82700)
seci 27 órája Creative Commons License 82707

"Az indexeles ... NEM KOTELEZO, azaz elmulasztasa nem road traffic offence. "

Hat ez akkora f@szsag, mint a nem kotelezo lampat gyujtani ejjel ha van elegseges kozvilagitas.

-seci

Előzmény: Zlot (82704)
AndLivedHappilyEverAfter 28 órája Creative Commons License 82706

Hat en bizony kotelezove tennem az indexelest. Csak egy mozdulat, senki nem fog belehalni, es mindenki tudja, hogy merre akarsz menni, mire keszulsz stb.

Előzmény: Zlot (82704)
Zlot 28 órája Creative Commons License 82705

A "rugalmas szabalykezelessel" ahogy hivod igazandibol semmi bajom nem lenne, de itt mar sok esetben lustasagbol tulzasba van vive. Ahogy nekunk tanitottak a rendorseg nem feltetlen azert van, hogy buntessen, hanem "tanitsa" az allampolgarokat. Viszont ez most mar oda fajul lassan, hogy mar egy piros lampaert is "words of advice" a jutalom, nem pedig a ticket. Egy be nem kotott overt is sokszor csak figyelmeztetnek es nem buntetnek. Amikor az inspectorom ezt meghallotta, teljesen ki volt akadva, mondvan, lassan egy ABH (testi sertes) is csak figyelmeztetessel lesz lezarva?

 

Szoval, ami sokszor a rendorok jofejsegenek tunik, azt lustasag motivalja :) (egy csomo Domestic - non - crime ugy is csak azert van ugy lezarva, mert bajos lenne a sok papirmunka, letartoztatas, gyerekek elhelyezese, stb)

 

Speedgun trainingen mondtak, hogy slow road -on, 30 helyett 36mph-ig, meg sem allitunk senkit ... onnantol pedig figyelmeztetes, de 40mph-nel mar ticket. Szoval bele van epitve a rugalmassag, egy bizonyos szintig. 

 

Termeszetesen ha tok ures a jarda, en sem allnek le basztatni a biciklist, hogy miert ott biciklizik, viszont tenylegesen keves olyan utat ismerek a varosunkban, ahol felve kelljen biciklizni az uton az autok miatt.... Bar nem tudom Seci varosaban mindenki forma 1-es versenyzo e az utakon ...

 

En mindig ugy voltam vele, hogy alkalmazkodok a helyi szabalyokhoz, es nem probalom megmagyarazni hogy miert is csinalnek mashogy. Tehat nem biciklizem jardan, 30mph-nal nem megyek tobbel ahol nem lehet, a fenyszoroimat csak sotetedeskor kapcsolom fel, kello korultekintessel gyalogoskent atmegyek a piroson, esatobbi. Szamomra amugy a jardan valo biciklizes felnottek eseteben akkor sem fer bele, mert a jardan gyalogosokkal / ha esetleg ritkan is de tobbszor lehet talalkozni, mint az uttesten. Egyszeruen a bringanak nem a jardan van a helye. 

 

Ha meg olyan veszelyes az adott utszakasz, akkor meg nem kell biciklizni ... (legkozelebb mar motorral is inkabb a jardan menjunk, mert felunk az autosoktol :)))

Előzmény: aknot (82699)
Zlot 28 órája Creative Commons License 82704

Az indexeles ... NEM KOTELEZO, azaz elmulasztasa nem road traffic offence. Ha mar a szabalyoknal tartunk ... :))))

 

De megis, miert "megengedett" a tiltas ellenere a jardan biciklizes es miert huzod fel az agyadat az index elmulasztasan... (amikor az plane nem is kotelezo) 

 

Ez amugy olyan dolog, hogy az egymas mellett bikilizok, az uton parkolo autok rengetege, ami miatt csak cikkcakkban lehet haladni, valamint a piros lampa ellenere atszaladgalo gyalogosok ... mind mind forgalom lassito hatassal birnak ... es pont ezert voltakeppen hasznosak ... lassabb forgalom = kevesebb baleset

Előzmény: aknot (82700)
aknot 1 napja Creative Commons License 82703

:o)

Na megyek aludni.

Előzmény: Dorka 57 (82702)
Dorka 57 1 napja Creative Commons License 82702

:-)

 

van mit olvasnom

Előzmény: aknot (82701)
aknot 1 napja Creative Commons License 82701

Az éjszakai melóban az a szar, hogy tök depresszív it monologizálni....

aknot 1 napja Creative Commons License 82700

Ne haragudj Cam, ez baromság.

Az "értelmezhető, kanyarodási szándékra utaló magatartás" az indexelés. Pont. KÖTELEZŐ!

Ha nem teszi, életet veszélyeztet. Mindig.

Nincsen semmilyen "értelmezhető, szándékra utaló magatartás" , egyszerűen minden jelzés nélkül bekanyarodnak balra a biciklisávon keresztül, amin jön a biciklista!

Én ugyan soha nem megyek el balról egy nálam lassabban HALADÓ kocsi mellett (ha áll, az más), így még nem csaptak el, de sokan adnak arra, hogy egy autó/motor indexel-e. Közülük sokat elcsaptak...

 

(Azt mondjuk nem tudom kivédeni, amikor elhúz mellettem, majd lelassít a kanyarodáshoz az én sebességem alá (mire én utolérem) és hopp, közvetlenül elém kanyarodik. Ez mondjuk akkor is parasztság, ha indexel.

Itt mondjuk legalább van lehetőségem fékezni.)

Előzmény: cam aro (82694)
aknot 1 napja Creative Commons License 82699

Még mindig magyarosan gondolkozol.

Ebben az országban elég rugalmasan kezelik a szebályokat (lásd, a Highway Code a KRESZhez viszonyítva egy "Közlekedési Javallatok Gyűjteménye Az Egészséges és Hosszú Élet Megőrzésére").

Ez nem mindig jó, különösen nekünk, a poroszos mindent-szabályozunk rendszerből érkezve, de működik.

 

Mint említetem, az 5 éves fiamat sem bünteti meg  rendőr, sőt engem se, ha utána biciklizem a járdán (hozzáteszem, igyekszem őket a bal oldali járdára terelni és én mellettük biciklizem az úton a biciklisávben)

 

A buszsávban azért nem autózik az emberek 99%-a, mert ha hirtelen beáll a forgalom (ami sűrűn előfordul) és jön mögötte egy busz és lefotózza (mert van rajtuk kamera), akkor az automatice £100.

 

Előzmény: Zlot (82684)
aknot 1 napja Creative Commons License 82698

Ki kell javítsam magamat :o) (illetve a Másik Felemet).

De, azon kevés dolgok egyike, ami tilos!

 

Sőt! Korhatár sincs, úgyhogy az 5 éves fiam is szabályt sért, amikor a járdán biciklizik az iskiolába.

Szerencsére ez nem Mao, és az eszüket használják a rendőrök, nem a csekkönyvüket.

Előzmény: aknot (82670)
aknot 1 napja Creative Commons License 82697

A példát úgy értettem, hogy a dugóban ülők gyorsabban hazajutnának, ha a rakparton parkolók a Dunába hajtanának, ahelyett, hogy a dugót növelik, mégsem tesz így senki...

Én sem húzódom le az életemet kockáztatva azért, hogy mások egy-két percet spóroljanak.

 

Mellesleg a földes padkára lehúzódni sem okos dolog. Nem veszel észre egy nagyobb követ, odébb dobja az első kerekedet 20-30 centivel, épp elég, hogy nekikoccanj az 50-60-nal hozzád közel elhúzó autó visszapillantójánaknak, rohadt nagyot repülsz. 

Előzmény: KawaBazsy (82661)
aknot 1 napja Creative Commons License 82696

Mondjuk a magyarországi viszonyok tényleg elég ijesztőek innen nézve.

(amikor én ott rendszeresen bicikliztem, nem volt túl sok biciklis, illetve gyerekek/fiatalok voltak, meg azok az idősebbek, akik gyerekkoruk óta bicikliznek és tudják, hogy mire figyeljenek. Manapság minden hipster bringát ránt maga alá... - ez mondjuk Budapest, vidéken más a helyzet)

 

Mostanában az Indexről értesülök csak, mi folyik ott és bizony sokszor szívesen hozzászólnék, mert a zujságíró uraknak fogalmuk sincs a helyes biciklizésről.

Nemrég volt egy cikk, hogy Londonban milyen húdejó a biciklistáknak, bezzeg Budapest.

Aztán ott vannak a fotók Londonból és MINDENKIN van sisak és egy kivételével mindenkin fényvisszaverő mellény, a magyar videon meg EGY emberen véltem felfedezni sisakot, láthatósági mellényt, csíkot sehol. Viszont az autok között lavírozott még a video készítője is, akkor is, ha az autó - ha lassan is, de - haladt!

 

A múltkor meg arról volt egy cikk CCTV felvétellel (nem biciklis, de tükrözi a magyar hozzáálást), hogy az Abbey Roadon ott ütöttek el egy gyalogost, ahol a Beatles csinálta a lemezborító-fotóját.

A csaj átfutott a zebrán úgy, hogy az egyik sávban lassú volt a forgalom és a kocsik feltorlódtak, és a szembe jövő sávban gyorsan haladó Golf elütötte.

A Zindex cikkírója ebből azt hozta ki, hogy még szerencse, hogy volt CCTV felvétel, amin lehet látni, hogy a Golf vezetője nem láthatta a csajt, mert eltakarta egy busz, mielőtt a zebrára lépett, illetve akkor sem, amikor már a zebrán volt, különben még megbüntették volna!

Én szívesen beírtam volna neki, hogy ne legyen egy csöpp kétsége sem, hogy a Golfost bizony nagyon megbüntették itt Angliában, mert neki meg KELLET volna győződnie arról, hogy senki nincs a zebrán, amikor ő áthalad. Ha kell, meg kell állnia!

Amikor én kocsival hozom el a gyerekkeket az iskolából, azért tart sokáig a hazaút, mert ugyan felfelé van dugó, de van vagy 4-5 zebra útközben, ahol MINDENKI megáll, mert nem lehet látni az ellenkező sávban álló kocsiktól, nem akar-e egy gyerek hirtelen átbiciklizni a zebrán!

Előzmény: KawaBazsy (82660)
aknot 1 napja Creative Commons License 82695

Én sem biciklizem az út közepén, csak akkor HÚZÓDOM a sáv közepére, ha látom hogy nem tud biztonságosan elférni mellettem, mert jönnek mellette/szembe.

Itt egy ember életét állítjuk szembe egy 2 perces késéssel!

Ezt próbáljuk elmagyarázni egy ideje. Az egymás mellett bicikliző, sőt össze-vissza kacsázó barmok, az más kérdés. Azt én is utálom, olyanokkal is volt már vitám. Ezek egyébként ugyan azok a (seggfej) teenagerek, akik a járdán meg száguldoznak.

Előzmény: KawaBazsy (82659)