Keresés

Részletes keresés

Pomber Béla Creative Commons License 1,5 órája 0 0 84694

Melyik részére gondolsz? A mérnöki fizukra?

Előzmény: Mr Long (84692)
Mr Long Creative Commons License 3 órája 0 0 84693

Ha vennek lakast a furdot ugyis felujitatnam, akkor meg olyan csapot vehetek, amilyet akarok. A kulon csap gyenge ellenerv. Inkabb attol fosnek, hogy a falra hogy lehet felfurni a tv-t, mert a konyhaban is csak a beton falon van szekreny, de olyan nincs a nappaliban...

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84691)
Mr Long Creative Commons License 4 órája 0 0 84692

Ezzel azert vitaba szallnek...

Előzmény: Pomber Béla (84685)


AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 4 órája 0 0 84691

Nem. En csak a minoseget mondtam. I.e. hogy egy olyan itteni ház ahol van mondjuk beton padlo (mint egy mo-i hazgyari lakasban), ahol rendes falak vannak (mint egy mo-i hazgyari lakasban) nem gipszkarton, ahol van osszefolyos csap (mint egy mo-i hazgyari lakasban) nem kulon hideg/meleg vizes csap, ahol van rendes 2 uveges (duplauveges) ablak 5 centi (nem 1 mint itt!) ressel a ketto kozott es nyithatok is hogy ki lehessen oket pucolni belul is (nem ugy mint itt), ahol a haloszoba legalabb 12-15 negyzetmeter (mint egy mo-i hazgyari lakasban) nem 7-10 negyzetmeter ami szinte hasznalhatatlan mert ha beleraksz egy franciagyat akkor mar tele is van, stb. Itt egy ilyen minosegu haz az ritkasag, meg az uj epitesuek kozott is (kulonosen a szobak meretet meg a falak/padlo vastagsagat/anyagat tekintve).

De egyekben anyosom paneljeben van ugye lift, van az alagsorban garazs (es bele is fer egy normalis 4 meteres auto mind hosszaban mind szelteben, nem ugy mint az itteni "garazsnak" csufolt lukakban, ahova maximum betolni tudod a kocsit, mert ha bennt ulsz es ugy vezetsz be a garazsba akkor kiszallni mar nincs hely...) stb.

Előzmény: titamita (84689)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 4 órája -1 0 84690

Nem lefele. Felefele. Az igazan tetszo hazak £400K-£500K korul vannak, itt videken, kisvarosban. Es ezek sem kacsalabon forgo palotak medencevel, csak nagyjabol tudjak azt meretben es minosegben mint apamek videki haza Magyarorszagon, amit nem lehetne eladni 20millio forintert sem...

Gyakorlott mernokok szerintem inkabb 30-40K. Ha ferj es feleseg is keres ennyit, akkor vigan ki lehet fizetni egy házat, ez teny. Csak akkor babysitter/nanny/nagyszulo neveli a gyereket...

Előzmény: Pomber Béla (84688)
titamita Creative Commons License 4 órája 0 0 84689

Garazsos kertes panel? Hm... Nem egyformakat hasonlitasz. 

eh... Meleg van, varom mar a holnapi lehulest.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84687)
Pomber Béla Creative Commons License 4 órája 0 0 84688

akkor itt is £300000-rol indulunk...

 

Milyen irányba? :-)

Mert ha lefelé alkudható, akkor nincs gond.

 

Én azt látom az állásportálok emailjeiből, hogy egy átlagos gyakorlott mérnök (állástól függően) évente 25-35.000-et keres, plusz autó meg egyebek. Ha az asszonyka nem HTB, akkor bizony ez nem irreálisan magas ár.

 

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84687)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 4 órája 0 0 84687

Londonban en sem sokallnek annyit erte. Na de videken... Itt a <30000-es varoskankban is ha olyan hazat nezek ami tenyleg tetszik (van nagy nappalija (i.e. legalabb akkor mind anyosom nappalija az 1975-os hazgyari panellakasban), van normalis meretu konhaja, legalabb ket tenyleg rendes meretu double bedroomja, van egy garazs, van egy normalis meretu hatso kertje, es jo kornyeken van), es normalis minosegu (legalabb mint egy magyar panel) akkor itt is £300000-rol indulunk... :-( Ez viszont abszurd.

Előzmény: Pomber Béla (84685)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 4 órája 0 0 84686

(Egyik kollegat atvette a floridai Tampa-beli irodank. Mondta, hogy eladta az itteni, cambridge melletti 3 bedroom-os garazs nelkuli picike kertes házát, es vett belole egy 5 bedroom-os, dupla garazsos, jokora kertes hazat ott, es meg maradt is penze... Es jo kozel van a Mexikoi obolhoz/strandokhoz...)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84684)
Pomber Béla Creative Commons License 4 órája 0 0 84685

A londoni, manchesteri házakkal a nyújorkiak lennének pariban. Ott meg ilyen olcsón nem kapsz.:-)

 

Amúgy egy londoni házért nem sokallom a 3-400ezret, mert ez egy átlag mérnöknek 10 évi (nyilván tiszta, tehát levegőt is a felesége vesz neki) fizetése. Budapesten 10 évi mérnöki fizuból épp hogy a panel fölé tudsz lépni, egy téglás társasházi lakás a realitás.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84683)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 5 órája 0 0 84684

Bocsi, egy nulla lemarad, EUR550000 persze az olaszorszagi haz, 55000-ert mar rohannank is megvenni :-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84683)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 5 órája 0 0 84683

Hát az biztos, hogy az ingatlanárak totalisan el vannak szallva. Nem csak en gondolom igy, jopar kollegam megmondta, hogy az ingatlan árak "gone completely bonkers". Pelda. Nezzetek meg az alabbi kepeket (most szedtem oket a rightmove-rol):

 

$549000 villa Floridaban, egy nemzeti park szomszedsagaban. 7 haloszoba, conservatory-ban medencevel, gyonyoru eghajlat...

 

EUR55000 villa Olaszorszagban. 6 haloszoba, jokora medence, gyonyoru eghajlat...

 

 

$550000 nagyjabol £350000, EUR550000 meg nagyjabol £390000. Lassuk mit adnak ennyiert mondjuk Cambridge-ban. £350000, 3 bedrooms es meg csak nem is detached. Es mindig esik az eso...

 

£425000, Manchester, 3 bedrooms, hej-ho, ez mar detached! Persze meg minig harmad-negyed akkora mint az USA/Olasz haz, medence sincs hozza, esos napok szama is "kisse" tobb...

 

Gondolom latszik, hogy "kisse" elszalltak az UK-beli ingatlan árak. Szerintem is szép nagy lufi... A cambridge-i hazert en olyan £80000-et, a manchesteri-ert meg olyan £100000-et ereznek realisnak. Az is biztos, hogy nem veszunk £100K-ert 30 eves lakast, ahol gorongyos a padlo, alig van hoszigeteles, parasodnak az ablakok, peneszesednek a falak es mindenhol kulon forro/jeghideg vizes csap van, es ha bofog egyet a szomszed felebredunk ra ejszaka mert papirbol vannak a falak (sajat lakasunkrol beszelek, amit berlunk, kb. £100000 lenne ha meg akarnank venni, abszurd).

 

Előzmény: jwdo07 (84680)
Pomber Béla Creative Commons License 6 órája 0 0 84682

Ha valódi kereslet hajtja fel és nem pedig hitelbuborék (mint az USÁban, íreknél, satöbbi), akkor az nem lufi. Az emberek azért célozzák meg Londont, mert az egy gazdaságilag stabil hely, lehet pénzt keresni és élénk a gazdaság, van mozgás. Viszont ez azt is jelenti, hogy a migrációs nyomás még nagyobb lesz idővel, tehát a trend nem fog megtörni.

Előzmény: jwdo07 (84680)
titamita Creative Commons License 7 órája 0 0 84681

Kutyas ismerosom a go pro-t hasznalta.

Előzmény: cam aro (84675)
jwdo07 Creative Commons License 12 órája 0 0 84680

Szerintem ehhez a szocializmusnak nincs koze. Banglia nagyobb szarban van mint a gorogok. Tavaly ota kb 10%-al ment fel a lakas ara a kornyekunkon(az orszagos adathoz a mi Lacink kellene de hova lett Laci?). Lakas berleti dija is felfele kuszik lassan de biztosan. Szep lassan no a lufi.

 

Ha veletlenul megis sikerulne eladni a lakast mo-n akkor itt a first time buyer program kereteben lehetne valamit venni. De vennek valyon? Nem valoszinu. Nem fogok beszallni ebbe a szerencsejatekba. Sot ezert nem vagyok benne a munkahelyi pension scheme-ben. Na az egy ponzi jatek... A mai orult politikai es gazdasagi vilagban ami iszonyatosan kiszamithatatlan, hogy a pi@ba tervezzek majd 20 evre elore amikor erre az evre es esetleg jovore tudom megtervezni a csaladi koltsegvetesunket. Annal tovabb nem lehet.

 

Itt egy film, hogy konnyebb legyen megerteni mirol beszelek:

https://www.youtube.com/watch?v=9IxZxThvKI4

 

Meg Mo-t is felhozzak negativ peldakent (@41:52) amikor lenyultak a MNYP 3000milliardjat.

 

Mo egy kiserlet resze? Szep lassan itt is ugyan az lesz mint ott. Csak azzal a kulonbseggel, hogy a magyar egy birka nep... Itt nem ugy fogjak elviselni az allamositast ahogy ott.

Előzmény: Pomber Béla (84667)
lanbit10 Creative Commons License 19 órája 0 0 84679

Hat, megprobalom roviden.

Torquay-ra nem szannek sok idot, en nagyon szeretem, de a fo latvanyossagok inkabb az egyszeri turistaknak valok. Tudod, oriaskerek, palmafak, jatektermek. Viszont ott van Devon egyik, ha nem a legjobb fish and chips vendegloje, a Hanbury's:http://hanburys.net/. Vigyazat, du. 2 korul bezar, es csak valamikor 4 utan nyit ki megint, ill. ket uzlet van, az egyik a takeaway (oda menjetek) a masik egy meregdraga etterem. Ha odamentek (parkolo kb. 100 meterre az utcaban), vegyetek meg a kajat a takeawayben es menjetek ki az utca vegebe megenni,  pazar kilatas van a tengerre. 

Onnan tovabb, nem messze van Cockington (https://www.google.co.uk/search?q=cockington&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KDyXVcjuCvCd7gbG-J74AQ&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1536&bih=758) egy kis skanzenfalu, nadfedeles hazakkal, egy egy fantasztikus rettel, idilli hangulattal.

Kicsit tovabb Brixham (https://www.google.co.uk/search?q=Brixham&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TDyXVaWaOMbwUOn8pOAO&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1536&bih=758), festoi kis halaszfalu/varoska. Bemesz a centerbe, a kikototol balra egy nagy parkolo. Ott leteszed a kocsit, es visszasetalsz. A kikotoben Sir Francis Drake hajojanak replikaja, ha erdekel, de menjetek fel a dombra a kikoto masik oldalan is, onnan a legjobb a kilatas a helyre.

Tovabbmentek Dartmouth (https://www.google.co.uk/search?q=dartmouth&espv=2&biw=1536&bih=758&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nDyXVZb5PIP1UNCiidAE&ved=0CAcQ_AUoAg) jon, kompozni kell kb. £7, de megeri. Az odavezeto ut is, meg a varoska is. A var a folyo torkolatanak vegeben van, ott meg sosem voltam, nem tudom, megeri-e, de jol nez ki.

Es ha meg mindig van idotok, akkor csapj a lovak koze es menjetek le a Start Pointig (https://www.google.co.uk/search?q=start+devon+start+point&espv=2&biw=1536&bih=758&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SzuXVc7eHsy6UemGgqAB&ved=0CAcQ_AUoAg#tbm=isch&q=south+devon+start+point) es nezzetek meg a naplementet a vilagitotoronynal. Nemi gyaloglas is kell hozza, de garantaltan megeri ;)

 

Előzmény: cam aro (84678)
cam aro Creative Commons License 21 órája 0 0 84678

 Oda kellene figyelni egymasra"" 

 

a "nem kell shaker " utan ez jott volna... mivel shaker van es az megkerulhetetlen..(london)

..igy nincs mas mod a normalitasra, mint fent idezett. 

de gondoltam, ezt  viragnyelvben nem kell szajbaragni :) 

---------------------

 

holnap fifty/fifty Torquay, es kornyeke. 

ha van amit nem szabad kihagyni.. azt d.u 4-ig.

es persze. .

Koszonom. 

 

ESIK ESO!!! :)) 

========================

Előzmény: lanbit10 (84677)
lanbit10 Creative Commons License 22 órája 0 0 84677

Bar nem tudom, ezt akartad-e mondani, de szerintem ez a lenyeg: aki hulyen kozlekedik, az mindegy, biciklin, vagy autoban ul, hulyen fog kozlekedni. Nem hiszek sem abban, hogy a kerekparosok kozott, sem abban, hogy az autosok kozott statisztikailag kimutathato lenne a hulyek tobbsege. Oda kellene figyelni egymasra, es betartani a szabalyokat. Ami egyebkent mifelenk eleg jol mukodik. Autoskent a mindehol jelenlevo "Think bike, Check your mirrors" figyelmeztetest komolyan veve, a dugoban araszolva nezem a tukrot es lehuzodom a jobbrol-balrol feltuno kerekparosok/motorosok elol, es ezzel nem csak en vagyok igy, a nagy tobbseg szamara ez termeszetes. Soha nem fordult meg elo velem, hogy ha egy belathatatlan utszakaszon lelassitottam egy bicajos mogott a szuk uton, a mogottem jovon azt lattam volna, hogy idegbajt kap es folyamatosan keresne a kiugrasi lehetoseget, kivarjak szepen a sorukat. Persze ez nem London, ez a videki Anglia. 

Mivel biciklire csak hobbibol ulok (oda-vissza 40 merfold a munkahelyem), kerekparoskent konnyu dolgom van, tobb tizmerfold, autouttol elkulonulo bicikliut van itt, gyonyoru kornyezetben, mindig van hol tekerni. De hogy ne legyek teljesen off: szerintetek ez megepult volna, ha nem no ilyen mertekben a kerekparosok szama? Az ordogi kerekparlobbi nelkul elofordult volna, hogy egyaltalan elkezdenek kerekparutakat epiteni? Szerintem nem, lesoportek volna az asztalrol azzal, hogy nincs ra igeny. Es szerintem ez a helyzet Londonban is, mivel egyre no ra az igeny, ezzel parhuzamosan egyre hangosabb lesz ez a reteg, egyre tobb kerekparut fog epulni. Egy akkora varosban persze ez sokaig fog tartani, mar csak azert is, mert nehez megoldani.

Azert az sokatmondo, hogy az eredeti felvetesnel a legtobb kommentelonek eszebe sem jutott, hogy kerekparutra gondolt aknot, pedig szerintem rogton egyertelmu volt...

Előzmény: cam aro (84676)
cam aro Creative Commons License 23 órája 0 0 84676

szerintem meg senki nem huzott eles hatart. 

a szemszog mindenkinel egyeni, epp ezert van mindenkinek igaza.

 

de.

cam szerint a vilag (szabadon ) 

 

van az okor bringas, es van az okor autos.

ugyanakkor

van a normalis bringas, es van a normalis autos.  

...na most ha ezen fentidezetteket egy london meretu shakerben nemi jegkockaval osszerazod. ..

...utos katyvasz jon ki belole.. :))

 

megoldas ?!

nem kell shaker.  

 

..na.. latom a kezeket a magasban ? 

 

:)) 

 

=====================

Előzmény: KawaBazsy (84670)
cam aro Creative Commons License 24 órája 0 0 84675

Seci Ur. .. vagy aki kompetens. 

 

Miklos egy -csinos- kan macska.. azt a janyok allandoan abajgatnak hogy hol lehet. 

(en sejtem, de ok tudni akarjak ) 

 

elnek a teknika adta lehetossegekel, ..mert nem vagyok macskavadasz. 

kellene valami hazikedvenckoveto a nyakaba ami nem draga, (.. es nem kotel :) de megis mukodik. 

 

pls, ne googli, hanem tapasztalat. 

Koszi. 

titamita Creative Commons License 24 órája 0 1 84674

Nem feltetlen van egyedul netszkvid a velemenyevel, olvassak sokan a topikot, olyanok is, akik nemszolnak hozza sosem pl.  nincs mindenkienk ideje/energiaja orokke vitaba bocsatkozni. 

cseik Creative Commons License 27 órája 0 0 84673

Én is pontosítok: ... az ide írók + a fejlett világ közlekedési szakemberei között vagy egyedül a véleményeddel. Amivel semmi gond, te így gondolod, hát legyen. Én azt tartom bajnak, hogy hozzád hasonló gondolkodású bringahívők kilobbizták/zák a jelenlegi helyzetet és ezzel - többek között - a bringások életét teszik kockára. Itt, magyaro.-on vagy németországban, nincs különbség.

 

Szerintem is több lehetőség kellene a bringázásra de nem ilyen áron. Ha egy kormány/polgármester felvállalja, hogy elősegíti a kerékpáros közlekedés fejlődését, akkor azt ne a résztvevők éppségének kockáztatásával és a forgalmi teljesítmény rombolásával tegye, hanem úgy, ahogy annak a szakma szerint is helye lenne.

 

Semmi köze ehhez senkinek a származása, meg hogy hol él. Maximum, hogy attól, hogy valami ésszerűtlen, Angliában még bőven megvalósítható. De ettől még nem lesz jó, csak örüljünk neki vagy bánkódjunk miatta - ki ki izlés szerint - és tanuljunk meg vele együtt élni.

Előzmény: netszkvid (84671)
KawaBazsy Creative Commons License 28 órája 0 0 84672

Izé, többiek.. télleg mainstream a véleménye ott? Zlot, rendőrként?

Előzmény: netszkvid (84671)
netszkvid Creative Commons License 29 órája 0 0 84671

Pontositsunk: az Angliaban Elo Magyarok ide iroi kozul vagyok egyedul. (De en tobbek kozott ezert elek Angliaban, mert itt mainstream vagyok, otthon meg sosem voltam az- sok hasonlo tema van meg amiben ez a helyzet az allaspontommal- magyarok kozott alien, Angliaban mainstream. Ez van. En nem Orban miatt nem koltoznek haza, hanem ezert)

Előzmény: KawaBazsy (84670)
KawaBazsy Creative Commons License 29 órája 0 0 84670

 Eddig, ha jól számolom, csak Netszkvid védi körömszakadtáig a mostani bringás helyzetet, mindenki más azon az állásponton van, h ez tarthatatlan..

Előzmény: cseik (84669)
cseik Creative Commons License 1 napja 0 0 84669

Kerékpár vs gépjármű témában: főiskolán volt projektünk a "Kerékpáros közlekedés a forgalomszervezésben". Ebből származólag néhány infó:

 

Észak-Amerikában és Európábna 70'-80' évektől idulóan vita volt a közlekedésiek és a kerékpárhívők között. Egyben értettek egyet, hogy fejleszteni kell a kerékpáros közlekedést, de a hogyanban jelentős nézetbeli különbségek voltak. Vannak ma is, de mivel győzött a kerékpárlobbi (nem kevés politikai érdekkel megtámogatva) egy közlekedési ha a lentieket hangoztatja kvázi megkövezés elé néz. Annak ellenére, hogy minden kiszámítható paraméter és a tapasztalat is azt mutatja, hogy igaza van.

A valóságot mindenki láthatja, hogy mi lenne az ésszerű közlekedésszervezés és biztonság szempontjából, azt leírom. Amíg ezek nem valósulnak meg, addig a közlekedés e része az "állandó súlyos balesetveszély" , illetve a közlekedés hatékonysága a "fokozottan akadályozott" kategóriába tartozik.

 

SZóval:

Kerékpáros és gépjármű forgalom közös útpálya használatával akkor javasolt ha:

Főútvonalon (nem ez a kategória, de így érthető):

A kerékpáros kresz vizsgát tesz, a kerkpár e tipusu közlekedésre jóváhagyott, a kerékpáros 16-18 év feletti.

Itt a javasolt legnagyobb sebesség 30-40 km/h.

Kerékpár sáv esetén a sebességkorlát emelhető az 50-60 km/h-ra.

Városon kívül a fentiek + egyedi elbírálás, ha van padka a közlekedésre vagy jól belátható az útszakasz, megfelelő sávszélesség, nincsenek meredek emelkedők stb. Kedvező esetben is a megengedett lehnagyobb sebesség 50-60 km/h. Kedvezőtlen esetben ellenjavalt.

Nem főútvonalon:

12-14 éves kortól felnőtt kiséretében. Lehetőség szerint valami alap kreszoktatás mellett. Javasolt sebességhatár 20-25 km/h.

 

Kereszteződések bevezető szakaszán javasolt a kerékpáros sávot, nyomvonalat a rendes útról leválsztani, lehetőség szerint a párhuzamos zebra fizikai helyéhez közelíteni és a kerékpáros kvázi gyalogosként (maradhat a bringán) keresztezi a keresztező utat.

KIvéve a csak balra kanyarodó sávnál (euban tükrözve) ahol a kerékpár forgalmat be kellene vezetni a második (egyenes sávba) a sáv szélesítésével egyidejüleg.

Forgalmas úton a kerékpár jobbra kanyarodása ellenjavalt. A kis forgalmu úton helyzettől függően engedhető. A lámpánál a kerékpár box kialakítása javasolt KIZÁRÓLAG A JOBBRA KANYARODÁSUK elősegítésére.

A kereszteződés után felvezető szélesített útszakasz  kellene a bekanyarodó bringa részére.

 

Úgy általában meg kell akadályozni: hogy a kerékpárok  párhuzamos közlekedését (kivéve, és ha lehetséges úgy általában javasolt is, a kettős sávú kerékpársáv), azt hogy a kerékpár a gépjárművet feltartsa (főleg lámpánál), illetve, hogy a sávot keresztezze (sávváltás). Ezek nem azért javasoltak, hogy az autós kényelmesebb közlekedhessen, hanem azért, mert ha megtervezik a forgalmat (áteresztési mennyiség, lámpaváltás üteme stb) egy 50-es sebsségre és egy normál autó indulási gyorsulására, de egy-egy bringás bedugítja random módon, akkor baxhatják és akár még a város bevezető útjáig terjedő dugóhullámot is kialakíthat. Ha viszont a bringások lámpa előtti lassú gyorsulására terveznek, akkor négy sávos utak kellenének, egyébként a nap nagy részében feleslegessen.

 

A szakembereknek az a javaslata, hogy a városban alakítsanak ki gyors utakat az átmenő forgalomnak a bringákat korlátozva és lassú utakat célforgalmi jelleggel, ahol előnyben részesítik a kerékpárokat. És legyen minden gyors útak párhuzamos elkerűlési lehetősége bringával. Ahol pedig lehet, legyen fizikailag elválasztott kerélpárút.

 

Kb ez az én véleményem is a témában, függetlenül az érzelmektől. Kiba...szott nagy felelőtlenség engedni ami most van.

jwdo07 Creative Commons License 1 napja 0 0 84668

"CIA Insider: "Forget Iran, Iraq, Ukraine, and Syria this is where WWIII will start"

 

Dear Concerned American,

This is a quickly developing story.

Should the rise of conflicts across the Middle East and Ukraine serve as a warning sign that something much more dangerous is approaching?

According to Jim Rickards, the CIA's Asymmetric Warfare Advisor, the answer is yes.

In a startling interview he reveals that all 16 U.S. Intelligence Agencies have begun to prepare for World War III.

Making matters worse, his colleagues believe it could begin within the next 6 months.

However, the ground zero location for this global conflict is what makes his interview a must-see for every American."

 

Bar nem vagyok jenki de megneztem. A 6honapbol mar kiszaladtak es a vegen meg rad akar "sozni" par "hasznos" dolgot. Erdekes tortenet.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Le73sWDlhz4

 

ha a fenti link nem mukodne.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84652)
Pomber Béla Creative Commons License 2 napja 0 0 84667

Gorogorszag nem lenne minuszban (azaz bevetelei meghaladnak kiadasait), HA nem kellene fizetniuk a kulonfele IMF meg egyeb (visszafizethetetlen) hiteleket

 

Bocs, de azt a pénzt a görögök el is költötték, mert az állam többet költött mint amennyi a bevétele volt. Tulajdonképpen a görögök szocializmust csináltak, s ebbe buktak bele. Mit is mondott erre a Vaslady?

 

The trouble with socialism is that eventually you run out of other people's money. (Margaret Thatcher)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84652)
KawaBazsy Creative Commons License 2 napja 0 1 84666

Vazz, teljesen úgy emlékeztem, h csomagtartót akar nyitni.. Ja, ez nem egy Porsche Carrera? :-)

Előzmény: cam aro (84665)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 84665

volt neked valami farmotoros is, hogy allandoan a csomagtartot nyitattnad vele.. ;) 

Előzmény: KawaBazsy (84660)