Keresés

Részletes keresés

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.03 0 0 84909
seci Creative Commons License 2015.08.03 0 0 84908

Azert ne feledkezzunk meg az emberi hulyesegrol.

Nem lennek meglepve, ha az NFC hatosugarat kicsit megnovelnek egyes kartyakon, merthogy "Oh, sok a panasz, hogy nehez vele fizeni, tul kozel kell tenni"

Innen mar csak egy ugras a sugar (ize RFID), aminek ugye az elso felhasznalasi terulete a marhacsordak automatikus szambavetele volt :)

Vegul is... Marha - marha!

-seci

Előzmény: Hivatalból_vesztes (84907)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2015.08.03 0 0 84907

Azert ez a gyakorlatban kozel sem ilyen egyszeru. A betendezesek sem apropenzek, es a max. leolvashato tavolsag kb. 20 cm lehet, ha minden igaz. Szoval megnezek valakit, aki ilyen felszerelessel egy boltban, vagy jarmuvon a kartyaadatok utan vadaszik. Az NFC meg csak kb. Fel- egy cm-rol mukodik, es ha a kartya penztarcaban, az meg egy taskaban van, akkor tuti telefonnal senki sem tudja kiolvasni.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84855)
Hivatalból_vesztes Creative Commons License 2015.08.03 0 0 84906

Pont multkor irtam, hogy a Three-nel nem tudtam kivalasztai a 15-os add-on. Erre ma reggel kaptam a text message-et, a kovetkezo link-kel.

http://www.threemicrosites.co.uk/AIO20A

Persze, hogy 5 fonttal dragabb lett ugyanaz a csomag.

seci Creative Commons License 2015.08.03 0 0 84905

Please sit. Ha csak siman sit, akkor az nem keres, hanem felszolitas (mondjuk egy kihallgatason).

-seci

Előzmény: KawaBazsy (84904)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.08.02 0 0 84904

Kérdés: Filmekben szoktam hallani, h a leülésre felszólítás egyszerűen csak "Sit!". Ez nem hangzik durván angolul, mint magyarul az "Ül!"?

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.02 0 0 84903

Koszi!

Előzmény: seci (84902)
seci Creative Commons License 2015.08.02 0 0 84902
Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84900)
cam aro Creative Commons License 2015.08.01 0 0 84901

ilyen fogyasztast meg babettaval sem tudtam produkalni,..

pedig az még a 'régen minden jobb vót' idoszakra esett. . .:D 

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84898)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.01 0 0 84900

Még egy kerdes. Aki ismeros Parizsban: elsosorban mit erdemes ott megnezni, es meg inkabb, mire mennyi idot erdemes szanni, mi tetsztett/nem tetszett, mi "must see" es mi "felejtheto elmeny" kategoria? Oktober vegen mennenk 4-5 napra, lassan probaljuk osszeallitani a tervet.

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.01 0 0 84899

Ilyen tomor bicikligumival van valakinek tapsztalata? 

Defekt? Lapos gumi? Soha többé!

Az új tömör bringagumiba egy csavart is betekerhetünk büntetlenül, ráadásul könnyebb, mint a hagyományos külső-belső kombó. Na de kinek éri meg? Kipróbáltuk, minden titkot elárulunk. Tovább »

forrás: Index.hu

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.01 0 0 84898

Ma autoztunk egy hosszabbat, majdnem vegig tobbnyire keresztezodes- es korforgalom-mentes fouton, 55-60mph-t tartva. Elotte csurig tankoltam, utana szinten, ugyanannal a benzinkutnal. 3.62 /100km (78.02mpg) fogyasztast produkalt a 128K-t futott, 1.1 tonnas, viszonylag nagy homlokfeluletu autonk ket szemellyel. Az latszik, hogy bar futomu meg karosszeria tekinteteben enyhen szolva nincs a csucson, viszont dizelmotor teren nagyon ott van a Mazda/Ford. Szerintem ezt csak Citroen AX/Saxo dizel tudna uberelni.

Előzmény: seci (84896)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.07.31 0 0 84897

A prosecution limitek eleg erdekesen vannak meghatarozva. Szerintem sokkal veszelyesebb varosban 60-nal menni 30 helyett mint autopalyan 96-tal 70 helyett.

Előzmény: seci (84896)
seci Creative Commons License 2015.07.31 0 0 84896

Csak hogy tudjatok

 

limit => speed awareness curse (sic), conditional offer of fixed penalty, prosecution

 

30 => 35-42, 43-49, 60+

40 => 46-53, 54-65, 66+

50 => 57-64, 65-75, 76+

60 => 68-75, 76-85, 86+

70 => 79-86, 87-95, 96+

 

Egyebkent nem kell course-ra menni, lehet 100 font + 3 pontot is kerni ;) Meg gondolkozom rajta, vegul is a course dragabb (merthogy 95 + oda-vissza autozas + 1 nap szabi, bar lehet, hogy azt mondom civil duty-m van, ami vegul is tobbe-kevesbe igaz :) )

 

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84879)
seci Creative Commons License 2015.07.31 0 0 84895

En is 183 vagyok es 3 ujjnyi hely volt a fejem bubja es a teto kozott. Szoval e miatt ne aggodjatok! Meg hatulra is siman be tudtam ulni, nem vertem be a fejem, mint ugy altaban minden also- es kozepkategorias autoban (ahol altalaban jol ki vagyok tamasztva fejileg)

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84889)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84894

Előzmény: KawaBazsy (84893)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84893

Londonban is csomóan kint tárolták, csak odaláncolva vmihez. Én meg az előkertben..

 

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84892)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84892

Ja, csak ahoz kellene motoros jogsi, plusz nem artana egy garazs vagy legalabb egy kert. Nem mernem kinnt hagyni a haz elott az uton...

Előzmény: KawaBazsy (84891)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84891

Már párszor mondtam, nagyrobogó. Mondjuk egy 250-es Honda Jazz.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84888)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84890

 193 centi vagyok, s vígan elfértem a 106 Peugeot-ban, meg a Mazda Mx-5-ben is. Ez utóbbinál volt, aki röhögte, h mekkora ember száll ki a kis kocsiból. :-) AMúgy az arányokon múlik, nekem a lábam hosszú, de azt jól össze tudom hajtogatni. AKinek a törzse a hosszabb, az veri be a fejét ülve.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84889)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84889

Ah, mindketten csak 183 centik vagyunk :-) De teny, hogy az Avensis-ben (ami pedig nem kis auto) kb 1 centi volt a fejem bubja meg a tetokarpit kozott... A regi Lagunankban pedig megvolt az akar 1.5 centi is... (A Mazda2-ben viszont van bosegesen fejter.) Felesegem testvere 195 centi, nem tudom o mondjuk hogy fert volna el az Avensis-ben vagy a Lagunaban. :-)

Előzmény: seci (84880)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84888

Nekunk akar egy Smart is eleg lenne, ha nem óvva intene tole minden autoszerelo (allitolag nagyon sok vele a gond). Rengetegszer volt peldaul a belvarosban vagy Cambridge-ben, hogy ut szeli parkolohelyre az en 4 meteres kocsimmal abszolute nem lehetett beferni, viszont egy 2.5 meteres Smart-tal rohogve beparkoltam volna. Es sosem ul az autonkban kettonel tobb ember (de az ido / megtett merfold 90%-ban egyedul utazok benne, megyek-jovok munkaba-munkabol), szoval a hatso ules is tok felesleges, max teszkos szatyor utazik rajta :-). Ha meg egy evben egyszer valamit cipekedni kell (mondjuk eBayrol veszunk valami butort, mert egyebkent minden mast hazhoz szallitanak már), akkor meg a sarkon tudok berelni £35+VAT-ert akár 8m3-as rakteru furgont, ezért felesleges nagy autot tartani, hogy hatha 1x egy evben majd cipleni kell valamit.

Előzmény: KawaBazsy (84885)
Némedi László __ Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84887

köszi,

 

remélem itt vidéken, a kietlen pusztán is jó árat kapunk :))

Előzmény: Caitlin (84875)
Némedi László __ Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84886

köszi

lassan összerakom az üzleti tervet :))

 

(önkorm nem ad ingyenes buszt, mert azt a sulit adták, amit mi kértünk...

egyébként pár héten belül megkaptuk mind a két sulit, mivel felkészültek voltunk, nem is vártunk mást, csak ez a fránya sulibusz... valszeg megéri autót venni a sulibavitelre...)

 

 

Előzmény: seci (84869)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84885

Anyám mondta, h nézzek egy kiskocsit neki, vmi kisfogyis occsót.. De ilyen rákot nem vetetek vele, mert néha nekem is kell vezetnem.. :-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84882)
giornalista Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84884

merem javasolni. remek kis autó, remek kisautó. vezettem ilyet, meg nem mondom már, hogy melyik motorral, de összességében nagyon szimpatikus volt.

 

ár/érték arányban a koreaiak verhetetlenek mostanában.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84878)
seci Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84883

Ott a pont... Ha kibaxnak belole a tok folosleges legkondit maris jobb lenne...

Bar az is lehet, hogy neked a commutinggal kevesebbre jonne ki, nem tudom, en foleg rovidtavra hasznaltam, lany meg vagy rovidtavra hasznalja, vagy siet :)

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84882)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84882

Hogy lehet a fogyasztasa olyan sok? Anno a Marbellam vegyesben, in real life, evett 5.5 korul. Es abban a regi, tobb evetizedes oreg Fiat 850-es karburatoros motor volt, szivatoval, meg kezi teli/nyari uzemmod-atalitassal, es csak 4 sebesseges valtoval. (Igaz az csak 650 kilo volt, a Hyundai meg 850, talan itt a magyarazat?)

Előzmény: seci (84881)
seci Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84881

A fogyasztasa meg a meseben annyi, a valosag az inkabb a 6-6.5L/100km, viszont mindegy, hogy milyen ovatosan vagy sem nyomod a gazt, ez ennyi.

Ha 80+ megy vele, akkor meg ennel is tobb, olyankor 8L is siman osszejohet.

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84878)
seci Creative Commons License 2015.07.30 0 0 84880

En ilyent hasznaltam 5 evig, nagyon meg voltam vele elegedve -- most a gyerek nyuzza, majd szolok, ha esetleg el akarja adni!

 

Viszont vigyazz, mert a Comfort model (legalabbis az 59-es szerianal meg igy volt) ulesmagassaga allithato (a simae nem).

DE ezzel azt ertek el, hogy a legalacsonyabb helyzet magasabb a comfortnal, mint a simaban, ergo neked ez (aki ugye 190 magas vagy) szivas...

 

-seci

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84878)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!