Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
0:02.. a feher golf egyertelmuen fhasz volt, ha szabaly oldalrol nezzuk. ha meg a forgalmi szitut.. (uresek elotte a savok ) akkor csak jol helyezkedett.
3, de minimum 2 savot valtott egyetlen besorolas nelkul. tok mindegy korforgi vagy nem.
Na ez kinek a hibája? Szerintem egyértelműen a belső sávban jobbról jövőjé, mert 1) a kamerás autó volt előrébb, és 2) ő haladt "egyenesen" a körforgalomban, plusz 3) ő nem váltott sávot. Ezzel szemben a jobbról jövő sávot váltott, bevágott a kamerás autó elé (szerintem akkor is nekimegy ha a kamerás autó kimegy a kijárón...), plusz kifelé csak egy sáv volt, hogy lehet középső sávból egysávos kijáróra kivágódni... De a hsz-ek között vannak akik másképp gondolják, pl. 50-50 stb... Ha ugyanez egy autóút vagy autópálya kijáróval, akkor egyértelmű lenne hogy a belső sávból külső sávban autózót letarolva nem lehet kihajtani egy kihajtón. Nem látom hogy körforgalomban miért lenne másképp. Kamerás autó teljesen jogosan ment egyenesen és ő volt előrébb...
talaltunk egy jo lengyel boltot.. nagyon jo hus/felvagott aruja van, nem is draga, nincs is messze.
szivesen ugykodnek en is ilyesmivel.. de lassuk be..probalkozasok voltak... de nalam hianyzik az ez iranyu kepesseg. (barmit szenne sutok parazs felett.. de amit te csinalsz az ettol kicsit tobb. grat. )
ezek egyike sem kozvetlen fold kapcsolat. mind sebesseget, mint tavolsagot tekintve .. teljesen mas kategoria mint az auto.
nem baja... biztos lesznek hibai.. (ha egyaltalan gyartasba kerul, de azt ketlem ) de talan kevesebb mint amit a 80 eves driver tud okozni. (avagy.. egyeb young driver. )
Most kell menni SAS-nak mert a boomer keleti nyuggerek felvasaroljak Spanyolorszagot hamarosan :)
Tegnap beszeltem az egyik sraccal akivel.erkeztem 2005-ben. Leleptek csaladostol Norvegiaba mar hazat vettek. Mondjuk az a hideg nekem nem jonne be de gyerekek vegett jo.
Mi kaptunk egy afrikai dlegeaciot az elmult 3-4 eveben a kornyelre. Ezzep.egyutt a kisebb lanyom Sofia oszatlya be is higult nagyon. Tele retardalt gyerekkel akiket barhol mashol mar special need-kent kezelnének de az iskola extra penzt kap ertuk. Az osztalyterem ugy nez ki mint egy hullahaz mert nem.lehet se rajz se kép a falon nehogy elvonja a retardált gyerekek figyelmet. Persze ezzel egyutt csokken a figyelem a normalis gyerkek fele....
Itt speciel az A428-on nyugat felé tartva Caxton Gibbet után van egy 40-es zóna, de ennek a zónának a végén ki van rakva két bazi nagy, és jó erős fénnyel megvilágított tábla, hogy vége a 40-es zónának. De dacára hogy bazi nagy és jól megvilágított táblák, mindig van aki valahogy nem veszi észre, és megy utána mérföldeken keresztül negyvennel (óra szerint, mert valóságban 36-38 szokott lenni az óra szerinti 40) tovább a hatvanas zónában (mert az se tűnik fel nekik hogy már x ideje nem volt 40-es tábla). És persze elég egy ilyen, utána az egész sor bandukol 37-38-al. Szerencsére most csak két autó volt, az még megelőzhető volt egyesével, de amikor 15 vagy 30 van ember előtt akkor nincs mit tenni...
És persze van akiknél a tempomat fixen 40-re (38-ra) van állítva mindenhol, és annyival mennek 60-as zónában is meg 40-esben is...
Mindegy, végül is csak 2-5 perc extra ha nem sikerül meglőzni őket, az ok nélküli útfelbontások (elbójázott sáv, piros lámpával, úgy hogy sem útfelbontás, sem munkagép, sem egy árva munkás sehol, rendszeres mifelénk) azok gázabbak, azok simán okoznak akár 10 perc exrát egyenként. Meg persze az A1198-A505 körforgalom, ahol reggel 8-9 között északról érkezve garantált az egymérföldes araszolgatás...
Asszony legalább mázlis, neki 90%-ban 2x2 sávos út van végig, nekem az én commutingomnál 0 méter 2x2 sávos út van... De már csak 2 év, és így 15 év tervezgetés építgetés után lesz új 2x2 sávos Black Cat-Caxton Gibbet út, akkor már 40%-ban nekem is lesz 2x2 sávos. Ha persze nem késnek az átadással LOL
traktor szezonalis... talan 1%.. .es azoknak van haszna, meg ha fel is tart. (kajat csinalnak ) idiotaknak nincs haszna..(azok csak kaoszt ) azokat viszont nem szurik.. de menj gyorsan..(realitve ) egybol jon a pcn. (menj spain. :)
(par napja mentem helyi kisvarosban.. harom 3x15 eves bandita egy surronon megeloz.. mogottem egybol kek feny... hat dejo.. dolgozik a police. surronos train balra el.. villogos rendorauto egyenest tovabb... le se szartak az ifju bunozo galeryt... (vagy csak nem ertem a taktikajukat. :) ============
A rendelt készlet /xzn/ nem jó ehhez a szarhoz .... kiszedtem erövel. Még ma ráhegesztem az új fejet rohadjon meg.
Az olajszürű 25nm rel lett lehúzva... nem bírom leszedni.. Az a fosom tömités biztos bedúzzadt. holnap itt az új kupak hozzá mert az se fog egyben maradni...
Alja rendben a kábelek visszarakva turbo kapot egy kis olajat. holnap pakolom vissza a tetejét.
A libamell meg füstön. Holnap jön hozzá egy kis cseresznyés fapelet.
Lehetne valami szabály túl lassú haladásra. Ma megint ment előttem két autós 60-as zónában tartós 37-38mph-val. Szembeforgalom meg kanyarok (mert angolok a fene nagy alfoldon képtelenek egyenesen futó utakat építeni) miatt vagy két mérföld után tudtam csak megelőzni őket.
Asszem vezetői vizságánál van olyan bukta hogy "failing to make adequate progress". Na, ezt betehetnék a highway code-ba is... Plusz kitilthatnák a főutakról a 40mph-val haladni nem képes traktorokat, vannak más utak, menjenek azon, vagy vigyék őket traileren (nem túl poénos mikor mondjuk A428-on okoz x mérföldes torlódást egy elől 20mph-val pöfögő traktor, de volt már olyan is hogy valami lánctalpas kombájn vagy mi a fene ment ugyanitt úgy 12mph-val, abszurd)...
Jááj én kápni ma transporteert. Fúúúú de szar volt. 591 mérföld volt benne.
A hibrid is szenvedett de ez...automata /dsg/ meg start stop.. olyanokat ütött p be rakáskor hogy én kapásból váltóhibásnak neveztem volna. Csúsztatta a kuplungot...
oldalsó tükrök szarok olyan halszem kinézete van.. váltó manuális állásba, a kar végét tekergetve váltasz. Mint az ablaktörlő :D elkezdett regenerálni alattam.
Napi használatra kisbuszként nem lenne rossz de ez a postás üzemmód...
Ja, meg elfelejtettem... A piszkos anyagiak. Ugye itt van egy jól felépített háztartásunk, mosógéptől három bicikliig, óriástévétől minden szerszámig és power tool-ig, számítógéptől szobabiciklig, bútoroktól súlyzókig stb. stb... Belegondolni is rossz, hogy A) mindezt elvitetni egy másik országba, nem tudom hány köbméter meg hány száz kiló lenne de sok és egy rahedli pénc vagy B) mindent eladni itt fillérekért aztán célországban meg újravenni... Aztán ugye másik országban albérletet találni kezes nélkül, valszeg elkérnének fél év depositot vagy hasonló... Aztán vannak hiteleink, a legnagyobb éppen az augusztus-szeptemberben négy évre vett BYD, aminek (meg a Suzukinak is) "rossz oldalon" van a kormánya, szóval más országba átvinni nem játszik stb... Szóval más országba költözéshez kéne minimum 4-5 hónap munka nélkül (költözés, albérlet, munka találás), maga a költözés költsége, új cuccok vétele, autók stb... Ha nem lenne hitelünk ÉS lenne úgy £30K megatakarítáásunk és lennénk 10 évvel fiatalabbak szerintem húznánk innen... De így... Maradunk...