Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ricnagy Creative Commons License 2018.07.16 0 0 453

Üdv Mindenkinek!

 

Van egy eladó 1/18 mèretű Autoart gyártmányú LOTUS ESPRIT modellautó! (citromsárga színű, jobb kormányos 79-es)

Ár: 30.000 Ft.-

 

mail publikus

DAuriol Creative Commons License 2017.06.16 0 0 452

Szia,

 

Két éve ennek én már neki lendültem!

 

Van hivatalos engedélyem a Lotus gyártól a klub alakításról és elfogadták a klub logónkat is.

 

Kb. 30db magyar autó van a listámon.

 

Tavaly már voltak kisebb találkozók, pálya napozás...

 

Ha ilyen terveid vannak javaslom osszuk meg a tapasztalatokat.

 

lotusclubhungary@gmail.com

 

Köszi!

 

 

Előzmény: ferencis1 (450)
B.GY Creative Commons License 2017.06.09 0 0 451

ferencis1 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 450

Sziasztok!
LOTUS tulajok csatlakozasat varom (Elise S2, Exige, Evora stb).
Ahogy sikerült pár Lotus tulajdonost megtalálni, kezdődhet a túra, tapasztalat csere stb! :)
FB CSOPORT:  https://www.facebook.com/groups/lotusHungary

DAuriol Creative Commons License 2016.02.08 0 0 449

Még mindig várom Lotus tulajdonosok jelentkezését a megalakuló klubba!!!

Előzmény: DAuriol (447)
DAuriol Creative Commons License 2015.06.17 0 0 448

Helyesbítek:

A pályázás az Euroringen lesz!

 

Részletek hamarosan!

Előzmény: DAuriol (447)
DAuriol Creative Commons License 2015.06.16 0 0 447

Tisztelt Lotus tulajok!

 

Remélhetőleg minél több Lotus tulaj örömére a GFS Motorsporttal közösen elkezdtem a magyar Lotus klub alapjainak megteremtését. A nyár második felében lehet az első "hivatalos" találkozó, de addig is most vasárnap lesz egy kis pályanapozás a Kakucsringen, akinek kedve van az jelentkezzen:

 

Jelentkezők:

- Dénes(Elise S2)

- Ádám(Elise S2)

...

 

Részletek később!

mert mindig a hoki Creative Commons License 2013.06.29 0 0 446

Árverésre kerül a híres kétéltű Lotus

Éveket porosodott egy raktárban, mígnem egy szerencsés házaspár rátalált. Hamarosan a legdrágább Bond-autó lehet belőle. Tovább »

forrás: totalcar.hu

mert mindig a hoki Creative Commons License 2013.06.11 0 0 445

Fel kéne hozni a topikot.

madbalee Creative Commons License 2009.07.20 0 0 444
Városi kisautót terveztek a Lotusnálhttp://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.07.20.&377841
288 GTO Creative Commons License 2008.11.04 0 0 443

Azért tegnap láttam egyet, nagyon tetszett.

Előzmény: okuláré (442)
okuláré Creative Commons License 2008.11.01 0 0 442
Elenyésztek a verdák az idő gomolygásában, nemdebár?
sanya1981 Creative Commons License 2008.10.29 0 0 441

Nini(:   

Előzmény: carlosracing (437)
docgoyo Creative Commons License 2008.10.25 0 0 440

Halló! Ennek a topiknak meg vajon miért lett vége...?

 

mdodi Creative Commons License 2006.09.18 0 0 439

Eladó egy 1974-es évjáratú, Lotus Elite 2.0. Az autó jobb kormányos, hiánytalan, felújításra szoruló állapotban. Kérésre küldök fényképeket. Irányár: 1.300.000 Ft.

Tel:30/9580-222 vagy 30/2498-589

maxpowerboy Creative Commons License 2006.03.13 0 0 438
Farkas a baranyok kozt :)

Bocs,ha mar volt!

Bar Yasec tuti ismeri :))
carlosracing Creative Commons License 2006.03.01 0 0 437

Az én gépem olyan 775kg körül lehetett, legalább is egy német kollégáé, ami hasonló típus/fajta az ennyi volt.

Most olyan 725kg körül van.

 

Az 1,6-os átalakítás nem nagy ügy, létezett ugyanilyen blokkal 1,6-os K motor, csak a lökete rövidebb, de a dugó átmérő maradt 80mm.

Régebben 89,3mm-es volt a lökete, most 79mm lesz.

Analizálva a dolgot jobban áll ennek a motornak az 1,6, így jobb arányokkal bír a motor.

89,3mm-es lökettel baromi meredek szögek jöttek ki a hajtókar/főtengely viszonyában.

Előzmény: Skipton (436)
Skipton Creative Commons License 2006.03.01 0 0 436
A fékátalakítás még várhat, egyelöre nem tervezek semmi komolyabb változtatást. Idén jó lenne, ha összejönne 1-2 trackday, széria allapotú autóval, hogy késöbb legyen mihez viszonyítani. Egyébként meg versenyezni nem fogok vele, eladni se fogom, szóval semmi nem sürget. De azért a 100 kg lefaragására kíváncsi vagyok.
Az enyém egy turbo, sokak szemében "fekete bárány", de ki kellene próbálniuk:).
A te autód kb. milyen nehéz? Ez az 1.6-os motor azért egy érdekes húzás, azt meg kell hagyni. Nem titok, hogy konkrétan hogy csinálod?
Előzmény: carlosracing (431)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.28 0 0 435

Pontosan!

Ahhoz is értettek, csak gondolom a Proton ennyit finanszírozott, úgyhogy hiába volt is esetleg valakinek arrafelé más álma, össze kellett hozni felsőbb utasításra valami ehetőbb Elise-t.

Csak kérdés hogy kell-e ez?

Mert az eddigi vásárlók pont a radikális mivolta miatt vettek Elise-t, ez meg már az Elise fényében minden csak nem radikális!

 

Esprit-nek emelkedni fog az ára, ennyi.:(

Előzmény: Tarmangani (434)
Tarmangani Creative Commons License 2006.02.28 0 0 434
nekem nem tetszik, inkább valami nagyob sportkocsit kellett volna kiadniuk, a Esprit helyett pl...
Előzmény: Skipton (422)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.26 0 0 433
Sacc olyan 15 milla újonan.
Előzmény: Törölt nick (432)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.26 0 0 431

Egyszer fussunk össze, elmondom neked, hogy pl. egy Elise-ből hogy lehet lefaragni 100kg-ot anélkül, hogy elcsúfítanád, vagy elsőre ki lehetne szúrni%!

Na mert olyat én sem csinálnék, aminek az a vége, hogy elszégyellem a pofámat vele egy találkozón.:)

 

A srácot ismerem, aki egy 650kg-os S1-es Elise-vel versenyez...

Na az már elég látványos, egy alu dobozban ül egymaga, naszóval ilyet én sem akarok, de ha benne hagyom az eredeti anyósülést meg a szőnyegeket, az is csak hozzá képest +12kg, úgyhogy arra nincs szükség!

 

Javaslom hogy álljál át hátul Lotus féktárcsára, az MMC-t meg lehet csinálni Speedster kompatibilisre, az meg csak 2,8kg/db! (mindez rugózatlan tömeg, és és forgatott!)

Neked a 2literes turbó van, vagy a 2,2?

 

(Na meg van az ülésed mögött egy acéltank, az is vagy 11kg. Aluból csak 4,5.:)

Sok kicsi sokra megy, ez a mottó!:)

Előzmény: Skipton (430)
Skipton Creative Commons License 2006.02.26 0 0 430
A mostani felszereltségi listán van légkondi, elektr. abalak, központi zár, 2xairbag is, ezek együtt azért kitesznek pár kilót. Én mondjuk sajnálnék ilyesmikkel fölhizlalni egy Elise-t ...
A motor ami az Europa S -ben van ha jól emlékszem kb. 130 kg. Ezzel a motorral a Speedy 65 kg -al könnyeb, tehát kb. ennyi lehet a toldások + komfort cuccok tömege.
Nekem sikerült egy elég csupasz darabot találni, kimondottan ilyet akartam. Egyelöre 100% gyári, de ha egyszer rászánom magam a tuningra, akkor az elsö a súlycsökkentés lesz. Bár így hirtelen belegondolva a kerekek + kerékagyakon kívül nem tudom, hogy hol lehetne nagyot spórolni. Ja, az ABS-t kidobnám, úgyse ér sokat :).
Előzmény: carlosracing (429)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.25 0 0 429

Az extrák körül mindig nagy viták mentek, sokan azt hiszik, hogy a legjobban felszerelt Elise vagy 50kg-al nehezebb mint az alap.

Nekem elvileg a legextrásabb jutott, azaz egy Sports Tourer.

Az összes szőnyeg együttvéve volt vagy 2,5kg, amire mindenki több mint 10kg-ot tippelt!:)

4 hangszórós rendszer van benne, de azt már lecseréltem egy Kenwood Dual Mags-ra, az könnyebb, mint a kisebb felszereltségű 2 hangszórós.:)

Egy autórádió durván 1,8kg, aztán más extra már eszembe se jut, mert a többi extra már nem súly, mint polírozott sebváltófej...:)

(Bizony ám, ez is egy fergeteges extra a Lotustól!:DDD)

 

Szóval az extra tudja nyomni a súlyt felfelé, de azért nem annyira...

Az Europa S-ben a motor elég nehéz, meg az össze egyéb nyújtás, módosítás...

Előzmény: Skipton (428)
Skipton Creative Commons License 2006.02.24 0 0 428
Én is így vagyok ezzel, de a már mai Elise-eket is el lehet nehezíteni mindenféle kényelmi extrával, és ezt sokan meg is teszik. Szerintem lehet, hogy be fog jönni.
Amugy logikus lépésnek tünik, viszonnylag kis befektetéssel csináltak egy új modellt, a motort az Opel egyszer már belefaragta a kasztniba.
Előzmény: carlosracing (425)
Skipton Creative Commons License 2006.02.24 0 0 427
Igen, 4.
Előzmény: Törölt nick (423)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.02.24 0 0 426

Dolgoztam Angliában egy kicsit és ottvásárolgattam mindenféle jó újságot. Az egyik oldtimer magazinban elemezték az Espritet és noha mindig nagyon fényezték az angol kocsikat, ennél még ők is elismerték, hogy pokoli szervízgénye van. Szó szerint azt írták, hogy napi használatra teljesen alkalmatlan

 

sc.

Előzmény: carlosracing (425)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.23 0 0 425

Elise után? Hááát nem tetszik.

Valahogy nem látom értelmét.

Ennyi pénzért jobb GT-ket lehet kapni, könnyűnek meg már nehéz, olyan "minek keletkezett" modell.

Aztán lehet tévedek, sőt, tévedjek inkább, és jöjjön be nekik az üzlet!

De én nem vennék ilyet, akkor már inkább az utolsó Esprit V8-al!:)

Előzmény: Skipton (422)
carlosracing Creative Commons License 2006.02.23 0 0 424

Ehh, rég jártam erre.:)

Nem csúsztak meg ők semmin se, egyszerűen az egy olyan pálya, hogy megfelelő tempóban ott megszűnik a leszorítóerő úgy teljesen (huppni van ott), azt szívták be.:(

Ha már nem akkora szárnykölteményekkel közlekednek mint a F1-ben, legalább szabályozták volna vissza a sebeséget ott...

Előzmény: Alessandro69 (421)
Skipton Creative Commons License 2006.02.23 0 0 422
Lotus Europe
Mit szóltok hozzá?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!