Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marhadoktor Creative Commons License 5 napja 0 0 137660

Kár, mert olyanból van bontott errefele. Akkor felújítás. Köszönöm!

 

Előzmény: 409 (137659)
409 Creative Commons License 6 napja 0 0 137659

 

 Szerintem 0 körüli rá az esély.

Előzmény: marhadoktor (137658)
marhadoktor Creative Commons License 6 napja 0 0 137658

Értem, akkor nem szórakozok vele.

Gondolkodtam még bontott adagolón, amennyiben megbízható forrásból kapok. Viszont pont a Scenichez való kb. nem létezik. Viszont a VW SDI motorok adagolója pont ugyanígy néz ki. Van rá esély, hogy ugyanaz?

Előzmény: 409 (137657)
409 Creative Commons License 2024.04.12 0 0 137657

 

 Nincs abban az adagolóban semmi vezérlő, a fekete "doboz" csak egy csatlakozó.

A kisnyomású pumpa az adagoló része, az szívja a tankból az üzemanyagot és hozza létre a háznyomást ami szükséges a magasnyomású pumpa feltöltéséhez és a perifériák működtetéséhez.

A hidraulikus nyomófej az minden bizonnyal a magasnyomású pumpa. Lehet az is hibás, bár általában nem ilyen a jelensége.

Nagy valószínűséggel adagoló csere lesz ennek a megoldása. Javítani lényegesen drágább mint feltenni egy bontottat.

De biztosat csak mérések, majd az adagoló szétbontása után lehet mondani.

Ha belül így néz ki, akkor lejárt a mandátuma, kuka.

Előzmény: marhadoktor (137654)
marhadoktor Creative Commons License 2024.04.12 0 0 137656

Egy itteni adagolós szerint valamilyen hidraulikus nyomófejet (gyors fordítás románból) kell kicserélni. Még nem látta az autót, csak a tüneteket mondtam telefonon (hidegen indul sprayyel, melegen nehezen, iletve melegen már szépen ráz is indításkor), alacsony fordulaton nincs erő.

 

Előzmény: 409 (137653)
marhadoktor Creative Commons License 2024.04.12 0 0 137655

Erősen kezdő vagyok, azért kérdezem. Mi az a kisnyomású pumpa? Az üzemanyagellátóról beszélsz? Van más a rendszerben?

Előzmény: 409 (137653)
marhadoktor Creative Commons License 2024.04.12 0 0 137654

Megtaláltam a szemes sarút, ahonnan letörött. Az ECU-nak (mi ez magyarul?) a hátulján lévő testkábel volt. Viszont sajnos továbbra sem ez a probléma.

Megtaláltam a zúgás (ciripelés, berregés?) helyét, az adagoló oldalán lévő fekete dobozka. Gondolom ez a vezérlője neki.

Teljes adagolócsere vagy van esélyem egyszerűbben megoldani?

Köszönöm!

Előzmény: 409 (137653)
409 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 137653

Az a kábel biztosan nem az adagolóhoz tartozik, annak nincs ilyen vastag kábele. Minden valószínűség szerint az egy testkábel volt. Ha szemes saru volt a végén akkor biztosan. Előtöltés szabályozás hibával indulna és járna alacsony fordulaton, csak kopogna.

Megeshet hogy a kisnyomású pumpa döglődik és alacsony fordulaton nem tud elegendő háznyomást produkálni. Háznyomást kellene mérni. De ez is csak egy tipp, vagy tucat egyéb hiba is lehet.

Előzmény: marhadoktor (137652)
marhadoktor Creative Commons License 2024.04.09 0 0 137652

Sziasztok!

Durván el vagyok akadva, nem találok szerelőt akinek lenne ötlete.

Bármi eszetekbe jut, azt köszönöm!

Szóval: az alany egy 2002-es kiadású Renault Scenic, 1.9 DTi, 80 lóerős motorral. Bosch köradagoló, kaptam egy tippet, hogy lehet a HDK 253 (hajaz rá).

Két napja úgy 50 km-re itthonról először gyengébb volt alapjáraton, majd 1 km-rel a hazaérés előtt először leállt, de sebességbe visszarakva beindult, majd 200 méter múlva leállt. Hazahúztam, szűrőcsere, továbbra sem indul.

Jött tegnap egy helyi szerelő, hibakód keresve, de nincs, kis sprayyel viszont simán indul. Szépen indul, szépen megy, de alacsony fordulatszámnál le akar állni (pl udvarról kiállva kis emelkedő van, ott felnyomom a fordulatot, utána nincs baj).

Közben találtam a jobb oldali lámpa mellett egy nagyobb kábelkötegből kiálló jó 30 centis kábelt (nem tűnik testnek, ahhoz vékony, de nem is szikrál ha beindítom a motort és hozzáér), melynek a végéről láthatóan letörött valami lyukas saru. Nem találom a helyét.

Egyik szerelőm szerint lehet előtöltés, de nem látom, hogy ez a kábel onnan jött volna le.

Még valami: miután önindítózok egy nagyot oszt nem indul, leállítás után valami zúgás hallatszik az adagoló felől.

Segítség!!!

tomszojer2 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 137651

Sziasztok!

2003-as Ford Transitnál nincs előtöltés állítás. Beindul, de nagyon kopog és füstöl. Magasabb fordulaton csendesedik.

Injektorok kimérve, jók.

Normális dolog-e az, hogy a résolaj összekötő csőből, ami ugye a visszatérő ágra van kötve, alapjáraton ömlik a gázolaj.?

Kb. 5 perc alapjáratkor olyan 5 litert nyom vissza.

atuc Creative Commons License 2024.03.04 0 0 137650

Hibás megnevezés. A Bárdinál (meg máshol is ) előfordul. Ha cikkszám szerint keresel, nem kell foglalkozni vele.

Előzmény: Generator2 (137649)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 137649

Hát ide 

Előzmény: balabmw (137648)
balabmw Creative Commons License 2024.03.03 0 0 137648

Akkor rossz helyre írod

Előzmény: Generator2 (137647)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 137647

Ezt a cikszámot beírva EGR szabályzót hoz fel!

Előzmény: balabmw (137636)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.02 0 0 137646

Magyarul ez hogy van? Köszönöm.

Előzmény: balabmw (137645)
balabmw Creative Commons License 2024.03.02 0 0 137645

Előzmény: 409 (137637)
balabmw Creative Commons License 2024.03.02 0 0 137644

Nekem ezzel a bekötéssel működik jól:

 

 

 

Előzmény: Generator2 (137643)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.02 0 0 137643

Várom az eredményt.

Előzmény: balabmw (137641)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.02 0 0 137642

A kereső ezt hozta fel Ahu ra 

Előzmény: balabmw (137636)
balabmw Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137641

Akkor el kell dönteni,mi a helyes bekötés.

Holnap kipróbálom.

Előzmény: 409 (137640)
409 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137640

Nem cserélhetőek fel.

Előzmény: balabmw (137639)
balabmw Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137639

A működésébe belegondolva lehet felcserélhetőek. Mindegy hol a betáp és hova szellőzik (ugyanazon csatorna egyik és másik vége)..

csak a labda legyen jó helyre kötve. :-)

Előzmény: balabmw (137638)
balabmw Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137638

A piros cső gyárilag a turbo kompresszorházról jön. És képek alapján felülre. A kék a labdára,a fekete az alsó a légszűrőházra.

Az ETKA rajz szerintem hibás.

 

Előzmény: 409 (137637)
409 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137637

 

"...a tetejére megy a betáp nyomás turbo házáról,az alsó a légszűrőházra..."

 

??? Tuti? Fordítva emlékszem.

 

Anno lerajzoltam egyszer egy valós bekötést, mert az ETKA-ban több helyen is rossz a rajz, ott fordítva mutatja. Másik ETKA rajz meg így:

 

Ha így van, akkor az alábbi képen lévő is jó lehet*, a levegőszűrőházra menő cső (piros) csak szellőző, azt ki lehet hagyni, van szűrő a szelepen. Illetve le is lehet húzni a szűrőt és akkor rá lehet dugni a csövet.

 

* amennyiben turbónyomás szabályozóról van szó és az oda való.

 

 

 

Előzmény: balabmw (137635)
balabmw Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137636

P végűt keress""

 

Bocs, F végűt! 028906283F

(Ha a töltőnyomás szabályzáshoz akarod bekötni)

Előzmény: balabmw (137635)
balabmw Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137635

Ezt oda sehogy! 

P végűt keress annak a tetejére megy a betáp nyomás turbo házáról,az alsó a légszűrőházra,az oldalsó meg a wastegate labdára.

Előzmény: Generator2 (137634)
Generator2 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137634

Generator2 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 137633

Sziasztok. Ezt a szabályzót tudja vki hogy kell bekötni? Ahu 1.9 TDI. Köszönöm 

Governor of the Galaxy Creative Commons License 2024.02.14 0 0 137632

Sziasztok!

 

Foglalkozik még valami jó szakember adagolóval, esetleg? Nem feltétlenül kéne valami nagyon bitang, ami van az is jó, ha valaki rendbeteszi.

Lovetolive Creative Commons License 2024.01.30 0 0 137631

?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!