Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

louithebad Creative Commons License 5 órája 0 0 62574

Sziasztok! AUM motorkódos 1.8T 20V octaviám, egyre több vizet fogyaszt. Legutóbb 200 km után fél litert kellett rátölteni. Alatta nincs nyom, olaj nem vizes, víz nem olajos, nem melegszik, megy rendesen. Napi első indításkor néha háromhengerezik, de ezt már egy éve produkálja. Hibakód nincs. Eddig 2 havonta fogyott el belőle ennyi víz, de ezt már sokallom. Ha hengerfejes, mennyi idő, illetve pénz a javítása? 

bunker Creative Commons License 2018.06.05 0 0 62573

A km gondolom kamu, szorozd be kettővel.

Akármi baja lehet, vidd el hozzáértő szerelőhöz átnézetni.

 

Előzmény: pete08 (62572)
pete08 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 62572

Szép napot mindenkinek!Kis tanácsra segítségre lenne szűkségem,kinéztem magamnak egy passat b5, 1.8 20v,kombi,(1998as,évjárat,255e-km,550e-ft)Vásárlásnál,mire,figyeljek,állítólag,most,lett,vezérlés,féltengely,olaj,olajszűrő,fékbetét,illetve,gyertya,csere,egyébként,mik,szoktak,lenni,az,általános,hibája,átlag,fogyasztás,stb...,nagyon,megköszönném,a,segítséget!!!!Közben,meg,adta,magát,a,szóköz,is.

blackdot Creative Commons License 2018.05.31 0 0 62571

Nekem párszáz km alatt ment ki 3 db az átépítés után 240e kmnél, igaz ezek még a gyáriak voltak. A negyediket nem vártam meg. Azóta még nem volt gond. Szóval nem párban múltak ki, hanem gyakorlatilag egyszerre.

 

Üdv!

bd

mica-r Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62570

...de nem törvényszerű

Előzmény: mica-r (62569)
mica-r Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62569

Minden elromolhat...

Előzmény: Leadfoot (62566)
xgabor Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62568

Szia! Nálad megoldódott ? Nekem is ugyanez a hiba 2002 passat AWT alapjáraton remeg felül kisimul és tökéletesen megy, mint korábban.

Előzmény: Hissatsu (62397)
Hissatsu Creative Commons License 2018.04.27 0 0 62567
Leadfoot Creative Commons License 2018.04.21 0 0 62566

Hello urak!

 

Ez a dupla trafóhalál, amiről itt ír a szerző, létező jelenség? Csak azért kérdem, mert ha igaz, és én meg csak egyet tartok magamnál, az édeskevés.

balu198207 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 62565

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni egy hibával kapcsolatban, hátha találkoztatok már vele. 

Az alany: Audi  A4 1.8T  AEB 275000Km van az órában . Meleg motornál, alacsony fordulaton becsörög (kb 2000-es fordulatig), viszont alapjáraton nem.

A csörgés is változó, csak lehúzott ablaknál hallom, üresben halkabb, terhelésre mintha kicsit hangosabb lenne. Meghallgatta több szerelő, de igazából ők is annyit mondtak, hogy "szelephangja" van (hidrotőke), vagy valamitől nagy az előgyújtás , vagy dugó csapszeg. Olajnyomást egy éve mérettem rajta, hozta a gyári értékeket, azt mondták nagyon jó. Azóta volt olajcsere , utána pár ezer kilométerrel  vettem észre a csörgést. Olaj, szűrő nem változott, mindig wv502.00 5w-40 olaj (Total, Motul, Q8 mikor mit sikerült venni). Elsőre cseréltem rajta a vezérműlánc feszítőt meg olajat (az alatta levő tömítés eresztette az olajat meg hangosnak találtam, na meg nem egyenletesen gyorsult, mintha nem feszítette volna rendesen) ami hozott is némi változást. Több mit fél literrel lement a fogyasztásom, és jobban megy az autó, de csörög még mindig . Viszont a láncot nem cseréltem, tudom kellett volna, de féltem tőle, hogy elrakom a vezérlés (na ezt meg is bántam, mert nem valami nehéz cserélni benne). Szóval igazából nem tudom esetleg csinálhatja-e a kopogás szenzor vagy a gyújtás egyéb része (az alapjáratot sem érzem tökéletesnek, mintha néha kihagyna, trafók, gyertya nemrég cserélve). Vagy inkább mechanikai hiba. Tudom vigyem el szerelőhöz , de elég sok mindent otthon szereltünk. Igazából ha van időm szeretem magam megkeresni mi a baja.

wastegate Creative Commons License 2018.04.05 0 0 62564

Miért pont szelepszár szimmeringet ... ?

Mit vársz tőle ... ?

 

w

Előzmény: engine20vt (62563)
engine20vt Creative Commons License 2018.04.05 0 0 62563

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulok hozzátok: AUM kódos 1.8T-n cseréltetnék szelepszárszimeringeket. Lehet a helyén, mint sok más típusnál, vagy kompletten le kell szedni a hengerfejet?

Köszi a válaszokat.

audiapu22 Creative Commons License 2018.03.28 0 0 62562

Meglett. Nem hangos, katalizator ures volt, nekem tetszik a hangja

fistic Creative Commons License 2018.03.26 0 0 62561

Szerintem láttál te már elég ilyet hogy tudd, senkit sem lehet önmagától megmenteni :)

Előzmény: wastegate (62559)
bunker Creative Commons License 2018.03.25 0 0 62560

Ráadásul tök felesleges rá egy nyitott rendszer, qrva hangos és büdös lesz. Akkor inkább már egy normálisan megírt program, nem agyig húzva. Utóbbi sokkal többet hoz és talán még olcsóbb is.

Előzmény: wastegate (62559)
wastegate Creative Commons License 2018.03.25 0 0 62559

de-de csak meg szerettem volna óvni a kellemetlenségektől ami az említett projektet illeti ... 

 

w

Előzmény: fistic (62558)
fistic Creative Commons License 2018.03.25 0 0 62558

Te sem lettél türelmesebb az évek multával :-D.

Előzmény: wastegate (62557)
wastegate Creative Commons License 2018.03.24 0 0 62557

Most is nyitott a "rendszer" ... 

 

w

Előzmény: audiapu22 (62554)
wastegate Creative Commons License 2018.03.24 0 0 62556

Zöld 4 vezetékes hőpatronból minimum 5 féle kapható ami kisértetiesen hasonlit a gyárira, de mégsem az.

 

w

Előzmény: Imre 919 (62555)
Imre 919 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 62555

Sziasztok!

 

Leon 1m, AUQ

 

Sok VW csoportos autóm volt már, de egyiknél sem viselkedett így a víz hőfokmérő.

(Zöld hűtőgombám és a termosztát új.)

Szóval vcds alapján a vezérlő és a műszarfali mérőcsoportoknál is már 60 fokos a víz, amikor mutatóm megmozdul (ugye műszerfal szerint az 50-ről indul), kb 75 foknál utoléri magát a mutató és 90 foknál szintén szépen beáll középre. Olajhőfok is szépen követi. Venti kapcsol 88 foknál, és ekkor nyit a termosztát is. (az úgy jó, hogy szinte egyszerre nyit a termosztát és kapcsol a venti?).

 

Szóval olyan mintha a mutató késve indulna, aztán utoléri magát. Nem tudom, hogy ez ilyen, vagy vmi gond van a műszerfalban.

 

Köszönöm véleményeteket,

Üdv

 

Imre

audiapu22 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 62554

Szeretnek tavasszal egy nyitott rendszert, turbotol, nos azt hogy lehet megoldani hogy a hibakodot ne irja ki?

audiapu22 Creative Commons License 2018.02.15 0 0 62553

total 5w40 van benne, most nem rakok bele castrolt, ha rákell önteni szerintem teljesen mind 1 hogy mit eszik meg :D

Előzmény: bunker (62552)
bunker Creative Commons License 2018.02.14 0 0 62552

Szerintem első körben válts márkát olajból, aztán ha nincs változás, majd agyalsz akkor rajta.

Előzmény: audiapu22 (62551)
audiapu22 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 62551

akkor mi menjen bele?

5w40et még szépen eszi, látni olyat is, hogy 10w60at raknak bele, na szerintem már az a túlzás

itt hajdú bihar megyében sajnos nem ismerek senkit, aki értene az 1.8t-hez, hogy kérjek valami tanácsot a motor rendberakása terén, esetleg apró módosítást csinálni, pedig nagyon jó lenne

Előzmény: mica-r (62550)
mica-r Creative Commons License 2018.02.14 0 0 62550

Szerintem ne legyen benne 10w-40. Azt hagyd meg az 1.6-os sima ősmotornak.

Előzmény: audiapu22 (62549)
audiapu22 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 62549

értem srácok, hát 348k km van az autóba, ahhoz képest elég jól pörög az autó, kicsit eszi a 5w40es olajat, 10w40el leszek még rá kíváncsi, de télre nem akartam belerakni, addig nem fogom felújítatni a motort még nem jön ki rajta valami nagyobb hiba

bunker Creative Commons License 2018.02.13 0 0 62548

S2-n volt nekem is zimmermann tárcsa porke nyergekkel és ds2500 betéttel. Utcán teljesen jó volt, sosem fogyott el. Ringen sem lett hullámos. Persze túlzásba nem vittem vele a ringezést, mivel kanyarodni nem lehetett vele, meg utcai gumikkal mentem.

Előzmény: blackdot (62547)
blackdot Creative Commons License 2018.02.13 0 0 62547

Zimmermannal meg voltam elégedve, szerintem jó tárcsa.

Nagyobb tárcsához másik nyereg is kell, főleg, ha nem hűtött tárcsáról váltasz hűtöttre. Azt nem tudom viszont, hogy nagyobb tárcsára váltásnál a fékerőeloszláson is szoktak/kell/illik-e változtatni...

Előzmény: audiapu22 (62543)
blackdot Creative Commons License 2018.02.13 0 0 62546

Nagyobb tárcsa szerintem sem kell feltétlen. Ahogy írtad is, egy jó betét + fékfolyadék többet lökhet rajta.

 

Audiapu - a felújítás alatt a motorra gondoltam, ott sok dologgal lehet szívni, ha alapból sem volt százas a motor.

Előzmény: bunker (62544)
bunker Creative Commons License 2018.02.13 0 0 62545

Minek hátra nagyobb tárcsa? Szerintem tök felesleges. Súly sincs ott sok.

Előzmény: audiapu22 (62543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!