Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fistic Creative Commons License 1 napja 0 0 62498

Bármely vákumcső, nehéz végig menni rajtuk amig fenn vana szívósor de nem lehetetlen..vagy vannak még ezek az egyírányú vákuumszelepek, meg a "suction jet pump", meg a PCV szelep, meg a benzingőz tartály csövei.

Azért az olajsapkás kísérletnél vannak pontosabb mérési módszerek is...

Előzmény: blackdot (62496)
Wajitsu Creative Commons License 1 napja 0 0 62497

Kedves Budapesti Tagok (vagy környékbeli)

 

Amennyiben valaki rendelkezik otthon szerelőaknával és lenne oly kedves egy fél-egy órára kölcsönadni azt szívesen fogadnám.

 

Természetesen fizetek is érte óradíjat vagy a megbeszélt összeget. Mittudomén pl.:https://www.facebook.com/szereldmagad.hu/posts/1255767197833719

 

A motorvédő ill. váltóvédő műanyagot kellne felrakni. Ha esetleg segít is azt külön díjazom.

 

Köszönöm:M András

 

A4 1.8 T

 

 

blackdot Creative Commons License 2 napja 0 0 62496

Csak egy napot kellett volna várnod... végül is mindegy,  elvan még a garázsban egy darabig... ;-) Ha mégis kellene, szólj!

 

Ez most karbantartás, vagy készül valami erősebb is - ha màr szét van szedve... ;-)

 

A kartergáz-nyomásommal mi lehet szerinted? A szrlepcsere után is pattogtatja a beöntősapkát... :-O

 

Üdv!

bd

 

Előzmény: fistic (62494)
louithebad Creative Commons License 2 napja 0 0 62495

Kiváncsiságból kipróbáltam ezt az olajbeöntős tesztet az octavián, hát elég rendesen táncoltatja a drága. Már meg is jött az új csak nincs időm kicserélni. Köszi az infót! Még csak egy jó fél éve van 1.8T a háznál, van mit tanulnom róla.....

Előzmény: fistic (62486)
fistic Creative Commons License 2 napja 0 0 62494

Bammeg....a paripám szétkapva és várjuk h a posta meghozza németből...jó lett volna ha hamarabb olvasod :-(. Mondjuk amit megcsíptem ebayen az nagyon jó állapotú, újszerű, valamikor bontés előtt kerülhetett be.

 

Nekem úgy indult a projekt, hogy két apró repedés van a turbó házán. Épphogy látszott. Úgyhogy nekiálltunk, de aztán jöttek a meglepik:

 

- turbó belül is tele repedésekkel, a turbina kerék beért a ház  falába,

- leömlőben is hajszálrepedés,

- hátsó fék szivárog (vettem felújító készletet),

- suction jet pump széthullva...egyelőre megragasztva, rendeltem újat

- benzingőz tartály csöve végig repedve...azt tákoljuk,

- vezérlésnél a szimerin ereszti az olajat (csere),

- szelepfedő tömítés szintés eresztett (csere),

- egyúttal vezérlést, pumpát is cserélünk, bár a benne lévő még csak 70 ezret ment,

- és akokr már leszedjük a szívósort és és minden kartercsövet is csekkolunk, tuti szét van rohadva jópár,

- a viszonylag friss olajat is cserélhetjük.....

 

 

Mindez 172 ezernél..:(.

most aztán költök rá rendesen, igaz előtte szinte kizárólag olajat cseréltem benne. Mondjuk az meglátszott a szelepfedél levételekor hogy dzsuva nemigen van benne. Szóval remélem most jó hosszú ideig jó lesz.

Előzmény: blackdot (62493)
blackdot Creative Commons License 3 napja 0 0 62493

AUQ-ra való a leömlő és 240e volt benne, mikor lekerült.

Előzmény: fistic (62491)
blackdot Creative Commons License 3 napja 0 0 62492

Szia!

 

Kicseréltük a szelepet (06A 129 101A) és a gumicsonkot, de az olajbeöntőt még mindig emelgeti.... hol lehet még gubanc a kartergáznyomással?

Az új szelep 06A 129 101 D (gondolom a betű eltérése nem gond).

A gumicsonk meg ez:

 

 

 

Van egy leömlőm (06A 253 033), ha érdekel:

 

 

 

Üdv!

bd

Előzmény: fistic (62491)
fistic Creative Commons License 5 napja 0 0 62491

Leömlő nincs valakinek a fiókban ?

louithebad Creative Commons License 2018.01.12 0 0 62489

Sziasztok!

 

Nekem is egy AUM motorkódos 1.8T Octaviám van. Múlt év június óta van nállam, azóta háromszor dobta be a túl dús keverék hibakódot (P0172). Két alkalommal huzamosabb alapjáraton járatás (kb. 30 perc) után, harmadjára viszont városi forgalomban. Nagyjából

utána olvastamam mik okozhatják, de gondoltam rákérdezek itt is, hátha tud valaki segíteni mivel érdemes kezdeni a sort. Ha nem törlöm ki a kódot ártok valaminek? Vagy ha nem javítom ki a hiba okát, milyen további bajságok jöhetnek még elő?

 

Köszi előre is.

engine20vt Creative Commons License 2018.01.11 0 0 62488

Sziasztok! 

 

Van egy AUM kódos Octaviám. Hosszbordásszíjat és feszítőjét cseréltem, mert a régi feszítő visítani kezdett. Ahogy felrakom, indítás után kb 10 másodperc járás után ledobja a szíjat. Nem vagyok járatlan autószerelésben :)

Tehát jó helyre rakom vissza a dolgokat. Sajnos nem jut egyről a kettőre. Van esetleg valami tippetek, vagy járt így valaki? 

Köszönöm előre is.

Üdv

blackdot Creative Commons License 2018.01.01 0 0 62487

Köszi!

 

Az olajbetöltő sapkám nekem is ugrál, és az alapjárat sem mindig százas, úgyhogy akkor a szelep is cserés.

Ami viszont baj, hogy azt a gumicsatlakozót, amire a szelep rámegy, cikkszám (034 103 221 BB) szerint nem lehet megtalálni sehol és a lyuk miatt azt is cserélni kellene. Lehet ennek a gumicsőnek valami másik cikkszáma is esetleg?

Előzmény: fistic (62486)
fistic Creative Commons License 2017.12.31 0 0 62486

PCV szelep. Valszeg falsot szív a kocsid, a 32-es mérőcsoportban minden bizonnyal megmutatkozik az alapjárati korekció.

Nem ingadozik az alapjárat ?

 

Klasszikusan úgy is

tesztelik, hogy:

https://www.youtube.com/watch?v=xPoWiT3xuMI

Ez a legtudományosabb :-)

 

 

És itt egy leírás a működéséről:

http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/197

Előzmény: blackdot (62484)
blackdot Creative Commons License 2017.12.30 0 0 62485

Ja, és BÚÉK Mindenkinek!

blackdot Creative Commons License 2017.12.30 0 0 62484

Üdv az Uraknak!

 

Ha valaki még jár erre, akkor tudna abban segíteni, hogy az alábbi gumibizbasz pontosan mi? Lett rajta némi folytonossági hiány és így elég gáz vele menni... 

 

 

Cikkszáma szerint (034 103 221 BB) sehol nem találjuk és Bauerék sem emlékeznek már, hogy honnan rakták be a kocsiba az átépítéskor. A fölötte lévő szelep(?) cikkszáma 06A 129 101 A. 

A csiga összeszívhatta és a gumi most adta meg magát... 

 

 

Ezerdanke előre is!

 

Üdv!

bd

 

fistic Creative Commons License 2017.12.28 0 0 62483

Hali,

 

Van vkinek tudomása arról merre érdemes mostanság k03s csigát beszerezni ?

Esetleg utángyártottakról tapsztalat vkinek ?

no_holy_shit Creative Commons License 2017.11.10 0 0 62482

Sziasztok!

 

elado egy kettöstömegu (Beetle) 1.8T motorrol(AVC motorkod) 178ekm
06A 105 264K
(az emlitett motort egy motorhibas seat ibiza cuprahoz vettem. motort egy egytömeguvel raktam be. motor azota is mukodik)
erzesre szerintem OK, de nem vagyok kettöstömegu szakertö :-(

 

4eFt

Budapest, voda 525 huszonnégy-hatvan, vagy e-mail(publikus)

 

csalós Creative Commons License 2017.11.07 0 0 62481

minden nap rápillantok :D

 

Előzmény: Baliszoft (62480)
Baliszoft Creative Commons License 2017.11.06 0 0 62480

Vannak még itt kitartó 1.8t-sek :D

csalós Creative Commons License 2017.11.02 0 0 62479

szia. én beneveznék ezekre :D hová kéne menni érte?

Előre is köszi :D

Előzmény: _lezsi_ (62478)
_lezsi_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 62478

Sziasztok!

 

Megmaradt nálam pár kiszerelt motyó 1.8T AUQ motor környékéről. Ha valakit érdekel, ingyen elvihető Bp-en. Gyári trafók, indexkar, vészvillogó kapcsoló, szekunder levegő pumpa és annak teljes csövezése szelepekkel, stb., vákuum-rendszer.

Mindegyik működött kiszereléskor, nincs szétrepedezve a csövezés, csak átépítettem, így már nem kell.

mgy Creative Commons License 2017.10.23 0 0 62477

Micsoda kérdések... :D

Előzmény: Baliszoft (62476)
Baliszoft Creative Commons License 2017.10.22 0 0 62476

Na mesélj honnan lehet még szerezni adrenalint? jó lenne tudni, hátha olcsóbb :)
Fácsebúkozol? van ott olyan hogy "ignitron ecu users group" (zárt csoport), meghívtalak!

Előzmény: mgy (62475)
mgy Creative Commons License 2017.10.17 0 0 62475

Néztem is, tetszett is, átfutott az agyamon, hogy... De nem, szépen a külső sávban, nyugiban, nem innen van már az adrenalin. :)

Előzmény: Baliszoft (62474)
Baliszoft Creative Commons License 2017.10.15 0 0 62474

Hali MGY! :) Long time no see.

Az oktira gondolol? Látod milyen jó lenne neked egy olyan? Nem csak egyenesen tud menni az sem ám!

A gazdája kb egyidős veled, azt mondja az az ő viagrája :D.

 

Előzmény: mgy (62473)
mgy Creative Commons License 2017.10.15 0 0 62473

Láttam a filmet, amit pár napja (hete?) felraktál, örülök! :)

Előzmény: Baliszoft (62472)
Baliszoft Creative Commons License 2017.10.11 0 0 62472

Halihó! Régóta nem jártam erre, már majdnem feledésbe merült a jó öreg kis topikocs"kám".

Üdv ismét mindenkinek!

blackdot Creative Commons License 2017.09.06 0 0 62471

Üdv az Uraknak!

 

Ha jár még erre valaki... ;-)

Pár napja azt vettem észre, hogy kb. 0,5 bar töltőnyomás alatt nem engedi el a töltőnyomást gázelvételkor, hanem tyutyutyu-zik, fölötte simán lefúj. Szelepgond lesz megint?

Vagy csak simán ki kellene pucolni?

Ez van benne jelenleg kb. egy éve, akkor ment ki a régi szelep... ami ugyanez volt.

https://www.forgemotorsport.com/Recirculation_Valve_and_Kit_for_Audi_and_VW_18_and_20_TSI--product--988.html

 

Köszi!

Üdv!

bd

mica-r Creative Commons License 2017.08.27 0 0 62470

Valami más lesz

Előzmény: vigh92 (62469)
vigh92 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 62469

Üdv.

 

Van egy Seat Leon 1.8 tsi 2010 autóm. Vezetett szervízkönyvel, csak a Seat-nál volt. Észrevettem, hogy mikor lepadlózom, egy pici füstöt kinyom.  Most rátettem teszterre és kiírta, hogy "Turbó töltő alacsony nyomás"....az autó nagyon jól megy és ereje is van.

Városi használatban volt és állt pár hónapot....lehet, hogy be kell járatni picit?!

 

Vélemény?

 

Dobyfly Creative Commons License 2017.08.16 0 0 62468

abszolut. köszönöm!

Előzmény: blackdot (62467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!