Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kugler Kábel Creative Commons License 2018.11.14 0 0 62588

Hogyan állapítottad meg hogy a 2. hengerben nincs szikra?

10 percig mész három hengerrel és azután megjavul?

Előzmény: Bence123456 (62587)
Bence123456 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 62587

Sziasztok ojan problémám van h a 2es henger nem megy új a trafó új a gyertya  nics szikra csak 2esben reggel első indításnál jo 10 percig és enyi vmi ötlet??? 1.8t aeb 

berzepali Creative Commons License 2018.10.26 0 0 62586

Valószínűleg nem a programon múlik a dolog, nem szabadna alapból ennyit enni.... se chippel, se nélküle.

Előzmény: audiapu22 (62585)
audiapu22 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 62585

Van 1 a4 b5 1.8t quattro, programon gondolkozom.. meghozza hogy ne 12 13 litert zabaljon zavaljon varosba, orszaguton meg ne 10 litert 100km/h val.. letezik olyan program hogy 1 2 litert nyerhetnek vele? 

blackdot Creative Commons License 2018.10.16 0 0 62584

Hali!

 

Jó lett a házi mérőd, grat!

Bevált az új kupak?

Nem lehet, hogy a gyári túl nagy nyomásnál nyit és valahol máshol (is) kienged a vízből (bilincsnél,  vagy csatlakozásnál, vagy a hűtő maga valahol), aztán csökkent nyomásnál nincs jele, hogy eresztene a rendszer?

Üdv!

bd

Előzmény: louithebad (62583)
louithebad Creative Commons License 2018.10.10 0 0 62583

Üdv! 

 

Hajtott a kíváncsiság, így barkácsoltam a ház körül található kacatokból egy kiegyenlítő tartály sapka tesztert. A nem éppen hitelesített mérés szerint a régi (szerintem még gyári) sapka biztonsági szelepe 1, 7 bárnál kezd némi szuszogásba, de nem egyértelműen a szelepen keresztül. A tegnap este beszerzett utángyártott (Topran) sapka határozottan a szelepnél szisszen el, 1,2 bár nyomásnál. Az utóbbi sapkát tökig becsavartam, tesztelem, majd kiderül... Mindenesetre beszerzek, vagy építek egy nyomásveszteség mérőt, addig nem bontom meg a motort. 

Előzmény: blackdot (62580)
B.Joseph Creative Commons License 2018.10.09 0 0 62582

Sziasztok

Autó vásárlás előtt allok es kinéztem egy VW Passat 1.8turbo-t 2001-es.Valakinek vannak tapasztalatai ezzel? Az a gyanúm h eszi az olajat mert minimumon volt.Nemtudom h mennyire mert a tulaj allitolag nem vette észre...mi lehet a probléma? 

louithebad Creative Commons License 2018.10.09 0 0 62581

Szia! 

Sajnos a környéken nem találtam olyan szakit, akinek van ehhez műszerezettsége. A víz viszont egyáltalán nem forr, ugyanúgy melegszik fel üzemi hőfokra mint eddig , nem tolja ki, és nem is fogy. Skoda patikában 1800 magyar forint egy gyári sapka, berendelek egyet, hátha.... 

Előzmény: blackdot (62580)
blackdot Creative Commons License 2018.10.09 0 0 62580

Szia!

 

Rövid netes keresgélés alapján kb. +1 bar a légköri nyomáshoz képest a hűtőben a túlnyomás.

Nem lehet, hogy a kiegy. tartály kupakja repedt, vagy annak van vmi baja? Csere?

Ha nincs betekerve a kiegy. tartály kupakja, akkor nincs lezárva a rendszer és így nem tud létrejönni megfelelő nyomás, ami miatt a víz hamarabb felforrhat - ez nem biztos, hogy jó hosszú távon.

Nyomáspróbáztátok a hűtőt?

 

Üdv!

bd

Előzmény: louithebad (62579)
louithebad Creative Commons License 2018.10.08 0 0 62579

Sziasztok! 

 

Le van az írva valahol, hogy mekkora nyomás uralkodhat a vízrendszerben, illetve mikor kellene a tágulási tartály sapkájában lévő szelepnek nyitnia? A vízfogyásom ugyanis továbbra is fennál (4-5 dl 200-300 km), üzem melegen leállva 30 perc elteltével újra indítva gőz felhő jön a motorháztető alól a tágulási tartály környékéről. Utoljára viszont mikor szintre töltöttem a tartályt, nem csavartam be teljesen a sapkát, csak 4-5 menetnyit, hogy ne hagyjam el, de ne is zárjon teljesen. Nos azóta mentem valamivel több mint 400 km-t, és egy gramm víz sem tűnt el. Melegen a max. felett van, hidegen a max. - on. Teljesen üzemszerűnek tűnik, bár eddig sem produkált semmit a vízfogyáson kívül, indul megy, nem csörög  nem csöpög, nem melegszik, nem hideg. 

1.8tBex Creative Commons License 2018.10.08 0 0 62578

Üdv mindenkinek!

Az alábbi autó alábbi problémájával kapcsolatban lenne kérdésem a szakikhoz.

A4 B6 1.8T Quattro BEX(190LE) motoros.

Jelenleg az a tünet az autóval,hogy a turbónyomás 0.5 bar. Mennyi lenne a gyári turbónyomás? Mi okozhatja a jelenséget?

Előre is köszönöm.

Üdvözlettel

.JiM. Creative Commons License 2018.10.01 0 0 62577

Sziasztok,

úgy néz ki váltót kell felújítsak, tudtok valaki ajánlani - ha lehet - az ország déli részén?

louithebad Creative Commons License 2018.09.20 0 0 62576

Szia! Nincs kedvem rögtön szétbarmolni. Ma megnézettem egy helyi szakival, de szerinte sem egyértelműen hengerfejes, vagy ha az is akkor még nagyon az elején jár a dolog. A kipufogó nem tolja a vizet (vízgőzt), az olaj nem vizes, a kiegyenlítőbe sem buborékol rendesen, inkább csak miután elveszem a gázt gyöngyöz egy kicsit. Minden esetre keresek egy helyet ahol le tudják nyomáspróbázni a rendszert, meg közben gyűjtögetek egy felújított hengerfejre.... 

Előzmény: blackdot (62575)
blackdot Creative Commons License 2018.09.20 0 0 62575

Hali!

Végre valami mozgás is van itt... ;-)

AUQ-s Toledonál hasonló jelek voltak (+ melegedett is), ott a hűtőcsere oldotta meg a gondot (el volt dugulva, kipucolták és mindenhol folyt a víz belőle, pucolás előtt épp csak annyit eresztett, hogy nyoma nem volt, de a víz fogyott), azóta nem volt vízszincsökkenés. Szóval nem biztos az a hengerfejesség... :-)

Üdv!

bd

Előzmény: louithebad (62574)
louithebad Creative Commons License 2018.09.19 0 0 62574

Sziasztok! AUM motorkódos 1.8T 20V octaviám, egyre több vizet fogyaszt. Legutóbb 200 km után fél litert kellett rátölteni. Alatta nincs nyom, olaj nem vizes, víz nem olajos, nem melegszik, megy rendesen. Napi első indításkor néha háromhengerezik, de ezt már egy éve produkálja. Hibakód nincs. Eddig 2 havonta fogyott el belőle ennyi víz, de ezt már sokallom. Ha hengerfejes, mennyi idő, illetve pénz a javítása? 

bunker Creative Commons License 2018.06.05 0 0 62573

A km gondolom kamu, szorozd be kettővel.

Akármi baja lehet, vidd el hozzáértő szerelőhöz átnézetni.

 

Előzmény: pete08 (62572)
pete08 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 62572

Szép napot mindenkinek!Kis tanácsra segítségre lenne szűkségem,kinéztem magamnak egy passat b5, 1.8 20v,kombi,(1998as,évjárat,255e-km,550e-ft)Vásárlásnál,mire,figyeljek,állítólag,most,lett,vezérlés,féltengely,olaj,olajszűrő,fékbetét,illetve,gyertya,csere,egyébként,mik,szoktak,lenni,az,általános,hibája,átlag,fogyasztás,stb...,nagyon,megköszönném,a,segítséget!!!!Közben,meg,adta,magát,a,szóköz,is.

blackdot Creative Commons License 2018.05.31 0 0 62571

Nekem párszáz km alatt ment ki 3 db az átépítés után 240e kmnél, igaz ezek még a gyáriak voltak. A negyediket nem vártam meg. Azóta még nem volt gond. Szóval nem párban múltak ki, hanem gyakorlatilag egyszerre.

 

Üdv!

bd

mica-r Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62570

...de nem törvényszerű

Előzmény: mica-r (62569)
mica-r Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62569

Minden elromolhat...

Előzmény: Leadfoot (62566)
xgabor Creative Commons License 2018.05.27 0 0 62568

Szia! Nálad megoldódott ? Nekem is ugyanez a hiba 2002 passat AWT alapjáraton remeg felül kisimul és tökéletesen megy, mint korábban.

Előzmény: Hissatsu (62397)
Hissatsu Creative Commons License 2018.04.27 0 0 62567
Leadfoot Creative Commons License 2018.04.21 0 0 62566

Hello urak!

 

Ez a dupla trafóhalál, amiről itt ír a szerző, létező jelenség? Csak azért kérdem, mert ha igaz, és én meg csak egyet tartok magamnál, az édeskevés.

balu198207 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 62565

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni egy hibával kapcsolatban, hátha találkoztatok már vele. 

Az alany: Audi  A4 1.8T  AEB 275000Km van az órában . Meleg motornál, alacsony fordulaton becsörög (kb 2000-es fordulatig), viszont alapjáraton nem.

A csörgés is változó, csak lehúzott ablaknál hallom, üresben halkabb, terhelésre mintha kicsit hangosabb lenne. Meghallgatta több szerelő, de igazából ők is annyit mondtak, hogy "szelephangja" van (hidrotőke), vagy valamitől nagy az előgyújtás , vagy dugó csapszeg. Olajnyomást egy éve mérettem rajta, hozta a gyári értékeket, azt mondták nagyon jó. Azóta volt olajcsere , utána pár ezer kilométerrel  vettem észre a csörgést. Olaj, szűrő nem változott, mindig wv502.00 5w-40 olaj (Total, Motul, Q8 mikor mit sikerült venni). Elsőre cseréltem rajta a vezérműlánc feszítőt meg olajat (az alatta levő tömítés eresztette az olajat meg hangosnak találtam, na meg nem egyenletesen gyorsult, mintha nem feszítette volna rendesen) ami hozott is némi változást. Több mit fél literrel lement a fogyasztásom, és jobban megy az autó, de csörög még mindig . Viszont a láncot nem cseréltem, tudom kellett volna, de féltem tőle, hogy elrakom a vezérlés (na ezt meg is bántam, mert nem valami nehéz cserélni benne). Szóval igazából nem tudom esetleg csinálhatja-e a kopogás szenzor vagy a gyújtás egyéb része (az alapjáratot sem érzem tökéletesnek, mintha néha kihagyna, trafók, gyertya nemrég cserélve). Vagy inkább mechanikai hiba. Tudom vigyem el szerelőhöz , de elég sok mindent otthon szereltünk. Igazából ha van időm szeretem magam megkeresni mi a baja.

wastegate Creative Commons License 2018.04.05 0 0 62564

Miért pont szelepszár szimmeringet ... ?

Mit vársz tőle ... ?

 

w

Előzmény: engine20vt (62563)
engine20vt Creative Commons License 2018.04.05 0 0 62563

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulok hozzátok: AUM kódos 1.8T-n cseréltetnék szelepszárszimeringeket. Lehet a helyén, mint sok más típusnál, vagy kompletten le kell szedni a hengerfejet?

Köszi a válaszokat.

audiapu22 Creative Commons License 2018.03.28 0 0 62562

Meglett. Nem hangos, katalizator ures volt, nekem tetszik a hangja

fistic Creative Commons License 2018.03.26 0 0 62561

Szerintem láttál te már elég ilyet hogy tudd, senkit sem lehet önmagától megmenteni :)

Előzmény: wastegate (62559)
bunker Creative Commons License 2018.03.25 0 0 62560

Ráadásul tök felesleges rá egy nyitott rendszer, qrva hangos és büdös lesz. Akkor inkább már egy normálisan megírt program, nem agyig húzva. Utóbbi sokkal többet hoz és talán még olcsóbb is.

Előzmény: wastegate (62559)
wastegate Creative Commons License 2018.03.25 0 0 62559

de-de csak meg szerettem volna óvni a kellemetlenségektől ami az említett projektet illeti ... 

 

w

Előzmény: fistic (62558)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!