Passat 1.8T AWT motort alakítottunk át, BAM motorvezérlőt kapott. Az 1 es lambdaszondára szakadást ír , ezért 3as sebességtől felfele, nagy gázon határozott megtorpanás , fulladás jelentkezik. Van ötletetek , h a két motorvezérlő bekötéséről, lábkiosztásról honnan tudnék kapcsolási rajzot szerezni ?
Okozhatja az is, volt, akinek pl. csak jobb kanyarban nem adott a pumpa elég üzemanyagot... Meg kellene mérni az üzemanyagnyomást. A fórumban visszaolvasva szerintem van rá adat, hogy mikor milyen értéket kell tudni a pumpának.
Az elözöhöz hasonló problémával küzdünk ingídozó alapjárat, van h le is áll a motor. audi a4b5 1.8t AEB
folyamatosan cseréljük a szenzorokat, hütőviz, lambda, légtömegmérő, üzemanyag nyomás szab. a pillangószelep fél éves,
eddig nem vezetett semmilyen eredményre. s2 befecskendező van benne, ma visszaraktam a régit de csak rosszabb lett a helyzet, még annyira sem volt alapjárat. elképzelhető h az ac nem szállit alapjárathoz elegendő üzemanyagot? bár ez kicsit hülyén hangzik...
Sziasztok! 1.8t AGU. Bemelegszik, semmi gond. Leállítom, ujra indítom, onnantól magas alapjárat, és nincs töltőnyomás.. Ezt csak úgy tudom megszüntetni, ha lehúzom akksi sarut és vissza.. Új légtömegmérő sem oldotta meg a problémàt.. Segítség kellene!
Sziasztok Van egy 1998 audi a3 8l 1.8T-m A múlthét folyamán egyik pillanatról a másikra megállt a 3. henger. A képen látható gyújtás modul cseréje megoldotta a problémát. De a mai nap folyamán ahogy elindultam nem volt semmi problema aztán néhány km megtétele után a műszerfalon az összes óra lefeküdt semmit sem mutatott. Aztán felvillant az ABS lámpa utána az AIR BAG lámpa és az ablaktörlő lapátok is belomhultak a gyári mélyláda is leállt és a fűtés is csökkentett üzemmódra váltott. Az első nagyobb gáz adásra megtorpant nem húzott és rángatott. Masodik nagyobb gazadásra is berángatott, de utana hirtelen megindult. És eztán minden újból rendesen működött és a hiba jelző lámpák is kialudtak. Az út további részén minden ment es működött a megszokott kerékvágásban. Valaki esetleg találkozott már ilyen jelenséggel ? Ha igen akkor hol keresendő elsősorban a hiba ? Válaszokat előre is köszönöm. Utóirat: Az autóban németországban beszerelt ABT chip van.
Tavasszal minden jel szerint eladó sorba kerül a Toledo. Ha téged, vagy ismerősödet érdekelné, ne tartsd magadban! Részletesebb infok itt: [ link: www.carstyling.com ]
Meglett végre a hiba, leírom hátha más is belefut. Szóval kb. 1,5 év szenvedés után mutatta meg magát némi fémforgács vezette rá a szerelőt (addig használtam így csörgősen). Vezérműszíj rezgéscsillapító ment tönkre. Hidegen feszítette a szíjat melegen viszont föllazult de csak annyira hogy ha a takaró műanyagot leszedtük (felül) feszesnek tűnt a szíj... Amikor az egész eleje le lett szerelve akkor pedig annyira lehűlt hogy ismét nem látszott semmi hiba a vezérlésben. Addig használtam míg hidegen is elkezdte a csörgést akkor vált láthatóvá a hiba. Nekem még a 152 fogas vezérműszíjjal szerelt vezérlés volt benne, na a hozzá tartozó rezgéscsillapítót nem sikerült sehonnét beszerezni ezért végül a 153 fogas szíj és feszítő került bele ezzel a megoldással /egyenlőre/ megjavult.
Valami segítségre lenne szükségem. Audi A6 2.5 TDI autóm van, AFB motoros 1998-as gyártmány.
Bal első sárvédője elkezdett rohadni, ezért ki akarom cserélni. Mindent lebontottam, már csak két csavar fogja az ajtó alsó részénél, ezekhez meg csak úgy lehet hozzáférni, hogy lebontom a küszöbtakaró burkolatot. Az aljából kiszedtem a csavarokat, de olyan erősen van a helyén, hogy nem merem feszegetni, valami még foghatja. Tudtok segíteni, hogy lehet leszedni?
Van egy skoda octavia 1.8t autóm, amiben sebességváltót szeretnék cserélni( reccsen a 3 ik fokozat, szinte minden fordulaton) a kocsi motorkódja AGU. Találtam 5 gangos váltót, viszont az egy octavia Rs váltója. Fel lehet rakni a sima 150 lovas mocira az rs váltót?