Kérdésem az volna, hogy a Salzra pénteki starttal (vagy esetleg csütörtöki), leutazással (1 fő +bringa + csomag) és július 12-i vasárnapi Budapesti hazautazással (Obertraun, 2 fő + 2* csomag), költségmegosztás terhe mellett természetesen valaki ki tudna-e minket segíteni.
"A Jégtörő utcán áthaladó EuroVelo-6 nemzetközi kerékpáros-útvonal nyomvonala is módosul: a bicikliseket déli irányból a Szentendrei úti kerékpárútra terelik át a Búza utca és a Köles utcai aluljáró felhasználásával, az ellenkező irányban pedig a Záhony utca - Szentendrei úti kerékpárút - Köles utcai aluljáró - Búza utca a kijelölt terelőútvonal."
gratulálok mindenkinek, aki teljesítette a Duna Maratont! Nekem elég nagy kihívást jelentett ezúttal, de sikerült. Külön köszönöm Zsókáéknak a frissítést!!
Keresek tettestársakat, akiknek van kedvük szombat reggel kitekerni Nagykovácsiba!
Alapvetően terepes menetet tervezek a XI. kerületből a Szabadság-hegyen, Szépjuhásznén, Feketefejen át, de mindenre nyitott vagyok, ha vki képes tolerálni, hogy novemberben ültem utoljára mtb-n. :-)
Nagyon ütős volt ez a Vakond cucc, nem hittem volna hogy ennyire intenzív lesz. Gyakorlatilag egy másodpercnyit sem lehetett szusszanni. A Trail Running Hungary csapatát próbáltam erősíteni, sikerült a rajttól a célig a 6. helyet tartani Master1-ben.
Szeretném megköszönni a részvételt a Bringabanda Night Spinningen! :) Nagyon jó érzés volt látni, h mindenki csapatfelszerelésben jelent meg! :) Folyton hátrafelé bámultam olyan szépek voltatok!!! :D Zsoltnak külön köszönet, h megmutatta az új rikító felszerelését! :) Cicunak külön köszönet az óráért! :) Szigorú tanárnéni! :D
Videó és képek hamarosan! :)
Mi még elmentünk kajálni a Dallasba! Xtrace azt mondta, kell a szénhidrátpótlás, így ettünk egy hamburgert és juharszirupos amerikai palacsintát. :D 11h körül értünk haza. Szuper délután és este volt, köszönet érte! :) Jó pihenést Mindenkinek! :)
Az úgy kezdődött, hogy pénteken még a térdig érő hóban futkároztam. Az erdőből Bambiék szurkoltak.
A szombat is rohanás lett, mivel kényelmesen, sokáig aludtunk. Gyors kerékvásárlás, ebédre csak leves, és máris haladtam a World Class óbudai kirendeltsége felé irányában. A szokásos társaság, mondhatni a helyi kemény mag képviseltette magát, aminek nagyon megörültem.
A kezdetben kicsit hűvös termet hamar felfűtöttük. Móni instrukcióit követve (én többé-kevésbé), a gombot kevesbbet tekergetve teljesítettem a penzumot75-85%-on. Jó volt kicsit kiszakadni a rutinból, a magányos edzés helyett érdemes volt, sőt felemelő ilyen sokan együtt izzadni. Közben készültek a fotók rendületlenül, hovatovább mozgóképen is meg lett örökítve ez a csoportos heppening (vagy szenvedés).
A spinning után rohantam, mert várt a finom vacsora. Utána szinte azonnal az ágyba estem, már zuhanás közben aludtam el.
A verseny amatőr futammal indult, de arról én lemaradtam, a többiről a fotóösszeállítást mellékelem.
A nők versenyében az első körökben még Módos Gabi vezetett, de aztán Dósa Eszter átvette a vezetést és magabiztosan győzött. Manka is becsületesen küzdött, de lemaradt a dobogóról, egy országutis nő megelőzte.
Az ifiknél Mellau Ádám kb. féltávig csak negyedik volt, de fokozatosan felőrölte az ellenfelét, feljött a 3. helyre és bronzéremmel a nyakában végezte.
Az Elit futamban három hihetetlen párosküzdelem zajlott: Buruczki Szilárd , Buzsó és Kisfenyő is egy-egy országutis ellenfellel ment több mint egy órán át 10 m-es távolságon belül! Kb. féltávnál volt egy kis idő, amíg úgy tűnt, hogy Buzsó le tudja szakítani az ellenfelét, de az szívós munkával újra feljött rá. Végül Buruczki és Kisfenyő nyert, Buzsó viszont a célegyenesi sprintben hajszállal alulmaradt, és végül 4. lett.
Sokan voltunk kint biztatni a fiúkat/lányokat, és ők gondoskodtak is róla, hogy egy percig se unatkozzunk. Én most láttam életemben először ciklokrossz versenyt, nagyon tetszett, a sokkörös szisztéma és különösen a Postás pálya kis mérete miatt nagyon közönségbarát az ilyen verseny, máskor is megyünk szurkolni!
Köszi a mai napot, felejthetetlen élmény volt! Versenyen eddig még nem szurkoltam így, ilyen hangerővel, lelkesedéssel, leszámítva a Hungaroringi a WTCC futamot, ahol Michelisz Norbi a 2. helyig rajtolt az orrunk előtt, és a győzelemért küzdött. Hasonlót váltott most ki belőlem a három SWAT-osunk küzdelme. Nagyot mentetek!
Jó volt újra sok ismerős arcot látni, a szakdoga írással és sok tanulással töltött utóbbi hónap otthon ülése után kifejezetten üdítő volt!:) A molinó meg látványos volt, köszi Tomi, hogy bevettél, nem gondoltam volna, hogy messziről is ennyire látszott: http://www.ride4life.hu/images/cxob/cxob-2.jpg
Tavalyhoz képest sokat nőtt az érdeklődés, jóval több szurkoló és résztvevő volt az elit futamon, lehet, az OB besorolás mellett a kedvezőbb idő is számított, ilyen is lehetett volna, főleg decemberben: http://vimeo.com/17244351 (Itt most nem magamat akarom reklámozni, bénázok eleget…)
Jó pihenést mindenkinek, a verseny résztvevőinek meg még többet, rátok fér a szezon után!
Nem tudok sokat hozzáfűzni. Jó pálya, a már megszokott rendezés (a jót könnyű megszokni)...
A királykategória nagy létszáma miatt egy kis hurokkal hosszabb lett a verseny. Nekem viszonylag eseménytelenül telt. 1. kör végén visszatettem a leesett láncot, ekkor elhúztak mellettem négyen is, ezt a pár pozíciót visszavettem a következő körben. Ezután nem volt közelben senki, akivel meccselhettem. Beálltam egy tempóra- ing-gatya- amit tartottam a célig. Köridők 8 másodpercen belül szóródtak, ennek örülök.
ÉN CSAK VICCBŐL ÍRTAM .... :) Tudom, hogy működik és jó dolog! Van pro-contra mellette és ellene.
Egyik rendszer sem tökéletes, csak a shimano :) :) :) (igaz Sram-t használok, de nagyon szeretem a Shimano-t, mert edzésre és országúton ezt használom.)
Én már lecseréltem, azóta el is felejtettem a láncváltós őslények minden betegségét pl: hátsóváltó feltekerés, állandó bowdenfeszesség állítgatás, hátsó sor pucolgatás fogkefével, nagy sárban össze-vissza váltás automatikusan stb-stb :-) Most szokott az jönni, hogy 2 kilóval nehezebb lett a géped! Ez is a mese kategória, az enyém összesen 400 grammal nehezebb, ebből 150 a váz+excenteres középrész súlytöbblete. Ilyet is lehet belőle építeni/venni http://www.mi-tech.de/TykeROEX%20Carbon.html. Azért van 1-2 "versenyző" aki használja: http://www.rohloff.de/de/sponsoring/mtb/cc_ma/index.html :-)))
Csak addig kellene jól üzemelnie, amíg elintézem a munkát, ami 30-60 perc. Mondjuk ha tartósan mínuszok lesznek, akkor 2x is meggondolom, hogy kamásli nélkül bringára üljek-e. Még így 0-5 fokon éppen elmegy.
A teló egy '04-es Mantiou Black, szóval azzal nincs gond különösebben.
Alaszkai bringások, kik sokat mennek -0 alatt Fatbike-al, a következőre esküsznek: http://www.lubriplate.com/products/greases/mag-1-mag-00.html. Ők tavasszal és ősszel zsírt cserélnek az agyakban és a váltórendszer elemeiben, váltóbowdenre GoreBike kenésmentes cuccuk van.Télen az elasztomeres, nyílt olajfürdős telók felejtősek, helyette acélrugós vagy merev villa + ballonos gumi( innen a Fatbike elnevezés) a menő.