Keresés

Részletes keresés

szonjácska36 Creative Commons License 2017.03.04 0 0 41

az utolsó rock and roll nem lesz meg...

senkinek a többit elküldöm, ha gondolod

 

Előzmény: mobilmánia (39)
Thasure Creative Commons License 2009.10.28 0 0 40
Segíts Te is Sláger Rádió megmentésében...

http://slagermentsvar.blogol.hu/

És hagyj üzenetet...
Nagyon fontos lenne!
mobilmánia Creative Commons License 2009.09.25 0 0 39

Tudna valaki nekem küldeni p.mobil, vagy hobo midiket! Az utolsó cigaretta, vagy az utolsó rock & roll nagyon kéne!

 

utozsolt Creative Commons License 2009.03.16 0 0 38
uto_zsolt@yahoo.com
Előzmény: midiex (24)
KALZSU Creative Commons License 2006.08.24 0 0 37

Sziasztok kedves Fórumozók

!
Elég kezdő vagyok számítógép használatban.Bocs ha valamit nem jól vagy nem jó helyre írok. 

Problémám a következő:
Perui indiánzene kellene MIDI-ben és sehol nem találok a neten.
Valósznüleg elbénázom a keresést mert rengeteg freemidi site-ot találtam és ebben a témában sehol semmi.Illetve egy másik fórumon kaptam egy linket de sajnos 1-2 használható MIDIT találtam.Ezzel még egy 1 órás műsoridőt nem tudunk kitölteni:(

 
Ha tudna valaki segíteni nagyon sokat segítene, mert 'fogyatékos' zeneszerető fiataloknak a tanulásához,  karácsonyi produkciójukhoz , illetve a zenélésükhöz zenei alapként kellene.
Linkek kellenének vagy ha van valakinek ilyen MIDI alapja.

Néhány hete emailban megkerestem a Chris midistúdiót,  de sajnos eddig válaszra sem méltattak:(

Ha valaki tud ötlettel vagy konkrét segítséggel lendíteni ügyünkön ( link, MIDI file), akkor kérem hogy a kalzsu@citromail címre írjon, vagy küldjön az adott témában.

 

Sajnos nem sikerült új topikot nyitnom ennek, így nem tudom minden fórumozó előtt látható lesz e így.

 

Tisztelettel kérnék segítséget egy ilyen című topik megnyitásához ,és az általam leírt kérés odamásolásához is.

 

Nagyon boldogok lennénk ha valaki tudna segíteni.



Előre is köszi...

tisztelettel:  Kalmár Zsuzsa