2006-os 1.6 benzin. Egyszer csak megadta magát, hiába indítottam, nem tekert. Műszerfal, világítás rendben volt. Aksit nem tudtuk bikázni. Betolva 3-asban kuplungot felengedve beindult. Teljesen új akksi került bele. 5-ször elindult simán, majd ismét nem. Ugyan az, mint előtte, nem tekert. Mi lehet a gond?
Üdv uraim. 2003-as, 1.8 járgánnyal kapcsolatos a kérdésem. EZRC színű jobb első ajtót nem találtam, így a törött helyére vettem egy bontottat. Ezen a tükör csatlakozó a négyzet helyett még a régebbi téglalap alakú.
Szeretnèm a most üzemelő kábelköteget áttenni ebbe a facelift előtti ajtóba, viszont a bontott teli ajtón le kellene húzni hozzá az oldalablakot.
Ebből adódik, hogy az ajtó nagy kerek csatlakozó lábkiosztása érdekelne, amit egyelőre sehol sem találtam meg.
A konkrét választ nem tudom, de ha nincsen külön vonóhorog elektronikának kiépített opció, gyárilag szokott lenni hozzá vonóhoroghoz való kábelköteg, ami autó specifikus. Van ahol tartalmazza az elektronikát is, ha kell hozzá, van ahol csak a köteg van a szettben. Az első szériás Partnernél, (amelyik már BSI-s) hivatalosan még nem szükséges elektronika hozzá, ott pl. a köteget a hátsó lámpa csatlakozói közé kell becsatlakoztatni, így nem kell semmit se vágni/forrasztani, stb. Nem biztos, hogy mindegyik köteg ilyen faragás nélküli, de talán érdemes ránézni. Ha te nem tudod kinézni a gyári programban, akkor menj be egy márkaszervizbe és ott megnézik neked, hogy elérhető-e hozzá még a köteg és az milyen.
Citroen Xsara Picasso 2002. 1.6 benzin a kijelző ami mutatja a hogy hány km-re elég az üzem anyag stb... az ablaktörlőnél lévő gomb megnyomására néhol érzékel néhol nem. Amikor nem érzékel, akkor az index használata közben nem adja ki azt a indexelő pötyögő hangot sem.. valaki esetleg tudja mi lehet a gond ?
Halihó! Esetleg valaki meg tudja mondani,hogy a Pikacsunak van valami elektromos kiállása gyárilag a vonóhorognak? Azért kérdezem mert az enyémen nincs horog, de itt németben lehet kapni kompletten “gyári” szettet amit csak simán otthon fel kell szerelni. De külön a villamossághoz nem fúrnám faragnám szét a seggét villanyászműhelybe vinni meg most macerás lenne. Ezért kérdezem,hogy van e valami program stekker alul vagy hátul. Hátha valaki evett már ilyet.
A képen a felső-, jobbra néző csatlakozó, ami az elektromos csatlakozó hely mellett van, az egy kis külön egységből jön ki a szűrőházon, ami egy üzemanyag előmelegítő. Ezt nem adják egyik szűrőhöz sem, át kell tenni a régiről. Valószínűleg a szerelő még sosem csinált ilyen autót, különben találkozott volna már ezzel a dologgal.
Szasztok! Megakadtam rendesen,ráadásul most parázok is egy kicsit.Mikor megvettem a kocsit egyből beszart AGR-t kellett cserélni és úgy voltam akkor szűrök meg minden hagy menjen. Na de hiába rendeltem meg mindent végezetül a szerelő (kocka német,de amúgy jó fej) az üzemanyagszűrőt a kezembe nyomta hogy ez nem jó meg,nem felűl meg a kimenet bemenet tököm tudja micsoda nem ott van. Gondoltam ok majd nézek másikat. DEEE !!!! Azóta sem találok ilyet még csak ehhez hasonlót se,gondoltam majd otthon megoldódik. Erre most az egyik indításnál kiírja hogy “Kraftstoffmindeststand” am kevés üzemanyagot jelezne holott félig van a tank. Most az jár az eszembe,hogy nem e az üzemanyagszűrő nagyon koszos és az ad falsch jelzést azután egyszer csak megáll. Ráadásul csak márciusban megyünk haza addig meg még belegurul egy 3000 km. Ja és olyan a szűrő mintha fűthető lenne. Szerintetek lehet ezt valamilyenre cserélni?
Legközelebb ne várj ennyit vele ! A régebbi típusokon 60e km a csereperiódus. Most divat az "örök olaj" a gyártóknál, de ez közel sem autóbarát, min. 100e-ként érdemes kicserélni.
Ahogy olvasom, sok ember esküszik rá, hogy a váltóolaj csere után könnyebben mozog a váltókar. Szóval akinek ilyen gondja van, annak filléres a beruházás egy új bowden árához képest. És lehet csak ennyi kell.
Üdvözlet Mindenki! Cserélt vagy cseréltetett már valaki váltóolajat? Sima mezi manuális váltó,de nem hiszek ebben az élettartamig olaj van benne.220 ezer van benne gondoltam egy szervíz alkalmával azt is be kéne iktatni.
Ahogy írták, ha "Grand", akkor az C4 Picasso, az meg egy teljesen más típus és van saját fóruma is. Persze ettől még érdeklődhetsz itt is, de nyilván egy csomó dologban lehet, hogy nem fognak tudni segíteni.
felemeltük a kocsit, megrángattunk mindent, ami kell. Valamennyi felületi sérülés az alján van, de szerkezeti kár az nincs. Ennyiért nem kezdek bele. Lejavítom alulról, ha kienged egy kicsit az idő.
Ha azt mondod "Grand" akkor valószínű, hogy C4 ed van nem Xsara Pikacsu. Nem tudom kié milyen, sok mindentől függhet az én pikacsumban, kellemesen csalódtam fűtésileg mert kb 5 perc után érezhető langyosan fúj mínuszban is. 1.6 HDI 2006-ból. A régebbi dieseleimbe bele lehetett fagyni, mert 10-15 percig semmi nem volt, pedig volt Fiat 131,bmw 525,golf, tipo, és hyundai.