Keresés

Részletes keresés

Fortissimo Creative Commons License 2005.12.13 0 0 25
.((
ami épült hitelből..
(vajh miért volt minderre adófizetői pénz OV idején??
Most H O L a L É ?? (Copyright by Kung-Cze:)
Előzmény: gumicuki (-)
Póli Creative Commons License 2002.11.29 0 0 24
"Ahhoz mit szólsz, hogy a strabagé volt a legnagyobb árbevétel?"

Gondolom 2001-ben. Kiváncsi lennék majd a 2002-es adatokra....
Mindenesetre meglepő. (Mennyivel nagyobb volt, mint a MAK-é ? És ki a 3. és mennyivel ? Tudsz forrást ?) Az a meglepő, hogy (tudván, hogy a Strabag egy fillér állami megrendelést nem kapott) ezek szerint útépítésben-felújításban nem az állam, hanem az önkormányzati szektor a legnagyobb megrendelő - ezt nem hittem volna.
De persze mindez akkor igaz, ha a Strabag csak útépítéssel foglalkozik - ez utóbbiban te tök biztos vagy ?

Előzmény: armagnac (23)
armagnac Creative Commons License 2002.11.28 0 0 23
Meg a szekszárdira, meg a nagyobb felüljárókra. Ezek az útépítés legköltségesebb elemei:)
Ahhoz mit szólsz, hogy a strabagé volt a legnagyobb árbevétel?
Előzmény: Póli (22)
Póli Creative Commons License 2002.11.28 0 0 22
Na ne komolytalankodjunk, a Magyar Autópálya-építő Konzorcium a Vegyépszerből és a Betonút Rt-ből áll. A Ganz Acélszerkezet Rt. speciális feladatra társult, a polgári híd megépítésére, mert egy hídépítő cég.
Előzmény: armagnac (21)
armagnac Creative Commons License 2002.11.28 0 0 21
Három cégből álló. Három részvénytársaságból.
Előzmény: Póli (20)
Póli Creative Commons License 2002.11.28 0 0 20
Jó nem "nem egyetlen egy cég", hanem egyetlen egy (két cégből álló) magyar konzorcium.
Mikor elolvastam, mit írtam, sejtettem, hogy ebbe fogsz belekötni, de a lényegen ez akkor sem változtat...
Előzmény: armagnac (19)
armagnac Creative Commons License 2002.11.28 0 0 19
mivel EGYETLEN EGY magyar cég lett a dologra "kijelölve"
Amely cég egy konzorcium, így valójában nem egy cég.
Mellesleg így is a strabag lett a legnagyobb árbevételű útépítő.
Előzmény: Póli (16)
Póli Creative Commons License 2002.11.28 0 0 18
"Egyébként nem vagyok Fideszes!!!"
Mér' ?! Nem szégyen az... :)
Előzmény: gumicuki (17)
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 17
Jólvan gyerekek. Azért nyitottam a topicot mert utálom ha hazudnak nekem. Építkezést felemelkedést igértek! De akkor ti balosok járjatok földutakon baszátokmeg!
Egyébként nem vagyok Fideszes!!!
Előzmény: Póli (16)
Póli Creative Commons License 2002.11.28 0 0 16
Maga az alapidea valóban derék. A megvalósítás viszont csapnivalóan sikerült, mivel EGYETLEN EGY magyar cég lett a dologra "kijelölve", így a versenynek még a látszatát is negligálta a kormány. Innentől kezdve viszont már az adófizetők pénze bánja a dolgot, innentől kezdve szépen beindult a haverság-komaság-mikutyánkkölyke körhinta, s innentől kezdve már minden TÖRVÉNYSZERŰEN ellenőrizhetetlenné vált.

"Az alkalmazott alvállalkozók pedig kis morzsákért csinálják meg a melót."
Nos ugyanezt a Vegyépszer-konzorcium is megtette, tehát ebbe semmi idegen tőke - magyar tőke specifikus nincs. Nekem úgy tűnik, a magyar vállalkozások (Vegyépszer, Defend, Happy End stb.)"felhízlalása" a volt kormány által verseny nélkül méltó párja a spontán privatizációnak. Csak akkoriban rossz, azaz "idegenszívű" magyarok gazdagodtak (mert ők az SZDSZ-MSZP-t pénzelték), a Fidesz kormány alatt viszont szorgos, derék, istenfélő "polgármagyarok", mert ők a Fideszt pénzelték...

Előzmény: Amorf (14)
armagnac Creative Commons License 2002.11.28 0 0 15
Előző kormány: Épített, felújított, vásárolt, előkészített kb. 300 km-t.
Mostani kormány: a folyó építkezéseket hagyta befejezni, elhalasztott 100%-ban előkészített 70 km-t, amit a jövő évre előirányzott költségvetésből esetleg majd meg tud építeni, de akkor további előkészítésére már nem futja. Utána marad még 2,5 éve.
Előzmény: Ormossy (2)
Amorf Creative Commons License 2002.11.28 0 0 14
Termékeny talaj vagy sem, de az ténykérdés, hogy a külföldi tulajdonú cégek építéseinél az ő tulajdonukban lévő bányákból, az ő irányításukkal készülnek a pályák.
Valószínűleg az ebből származó hasznot sem fektetik be nálunk újra, sokkal inkább hazautalják az anyacégnek.
Az alkalmazott alvállalkozók pedig kis morzsákért csinálják meg a melót.

Lehet ezt isteníteni, lehet utálni, de biztos, hogy nem jó, ha azt szeretnénk, hogy a térségben egy erős magyar tulajdonban lévő építővállalat alakuljon meg, melynek talán még román, szerb, ukrán autópályépítéseknél is lehetne esélye.

Előzmény: Póli (13)
Póli Creative Commons License 2002.11.28 0 0 13
"véletlenül Magyar cégek fogják építeni az autópályákat"
Tényleg tök véletlen volt. Valamelyik fidesznyik tisztviselő nem figyelt oda, s hát nem jöttek rögtön a derék tisztakezű, Árpádvére vegyépszeresek ?!

"ez a köcsög idegenszívű kormány"
Az orbáni gondolatok termékeny talajra pottyantak. Vagy maguk tették "termékennyé", mint a guano...

Előzmény: gumicuki (3)
Donky Creative Commons License 2002.11.28 0 0 12
A BS-t franciák építik. A fidesz döntése volt. Légyszíves hőbörögj egy kicsit ezért is.
Előzmény: gumicuki (3)
Donky Creative Commons License 2002.11.28 0 0 11
Ja, tényleg nem idegenszívű. Hannoveri villamosok... Rémlik valami??
Előzmény: gumicuki (7)
Donky Creative Commons License 2002.11.28 0 0 10
Abszolút off:

Nem attól leszel igazi magyar hazafi, ha a melléknévként szereplő "magyar" szót nagybetűvel kezded. Nyugodtan alkalmazd a helyesírási tanácsadót. Attól még lehetsz hazafi.
:o)

On

Előzmény: gumicuki (3)
macmester Creative Commons License 2002.11.28 0 0 9
...a közgyógyellátást se felejtsd el...
:)
Előzmény: gumicuki (7)
meret99 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 8
Rosszul írtad gumicucli (bocs ha nem jól írtam a nickedet!) KELET, 1 l-lel és 1 t-vel!
Tehát: Ez a JÖVŐ ez Kelet!
Előzmény: gumicuki (1)
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 7
Egyébként a Fidesz nem idegenszívű, úgyhogy nem tudom rá mondani. Viszont a miniszterelnökünk csontig benyal Busnak. Ismeri hogy kell még a Kádári időkből tanult. Csak akkor szovjet segget kellett kinyalni ,most meg amerikait.
Mindegy ne is épüljön semmi ilyen paraszt bandának, osztogassuk a pénzt segélyre!
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 6
Én nem emlékszem hogy sokat építettek volna. Mennyit építettek? 20 km-ert ?
Előzmény: Big-B (4)
filippo Creative Commons License 2002.11.28 0 0 5
Balos kollegak!
Hasznaljuk a nem adott at uj autopalyat kifejezest a nem epitett helyett. Utobbi ugyanis nem igaz!!!
Big-B Creative Commons License 2002.11.28 0 0 4
"NEKEM SZTRÁDA KELL és ezt pont akkor állította le ez a köcsög idegenszívű kormány amikor beindult."

1998-ban is ezt mondtad? Akkor a FIDESZ állította le az építést.

Előzmény: gumicuki (3)
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 3
Számolni fogunk a végén! De a mérleg ide fog billenni. Ja érdekes volt az is hogy hogy támadott az MSZP mikor kiderült hogy véletlenül Magyar cégek fogják építeni az autópályákat! milyen nagy volt az MSZP-SZDSZ-es felháborodás!
Majd építenek most nekünk a franciák, meg az olaszok! A haszon meg itthonmarad mi?
A LÉNYEG: NEKEM SZTRÁDA KELL és ezt pont akkor állította le ez a köcsög idegenszívű kormány amikor beindult.
Ormossy Creative Commons License 2002.11.28 0 0 2
Valószínűleg még így is több lesz, mint az Orbán kormány négy éve alatt épült autópálya. És a jelenlegi kormánynak még van három és fél éve!
Előzmény: gumicuki (-)
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 1
Kössz hogy megfogalmaztad helyettem Pipi, de szerintem két év mulva is. Ez a JÖVŐ ez kellett!
pipi Creative Commons License 2002.11.28 0 0 0
ebből lesz a 0 km autópály jövőre:)))
Előzmény: gumicuki (-)
gumicuki Creative Commons License 2002.11.28 0 0 topiknyitó
A jövőévi költségvetésben az autópályaépítésekre szánt pénzösszegeket 71% al, az összes beruházást 50% al csökkentik! Magyarázza meg nekem egy baloldali ezt! Ez a jövő?
Ja tudom már mi lesz a válasz.... Orbán ellopta ezt is nem ? :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!