Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

attamatta 2014.04.24 23:27:48 © 98786

Még a sátor előtt fel kell készülni egy 7-8 órás útra (amiből csak 2-3 a repülésé)...:D

Előzmény: seraggi (98779)
Webberke 2014.04.24 19:33:29 Creative Commons License 98785

Akkor ja, névrokonnal van keverés :) 

Előzmény: BJani (98784)
BJani 2014.04.24 19:25:52 © 98784

Őőő, szerintem valakivel keversz. :)

Nincs aktív foglalásom, még short-haulra se...

Előzmény: Webberke (98783)
Webberke 2014.04.24 19:24:38 Creative Commons License 98783

Akkor csak mész YULba, nemde? :) 

Előzmény: BJani (98782)
BJani 2014.04.24 19:22:34 © 98782

Nem, sajnos én nem jártam még a tengerentúlon.

Előzmény: Webberke (98781)
Webberke 2014.04.24 19:17:40 Creative Commons License 98781

Nem jártad te meg véletlen az Alitalia féle New Yorkot? 

Előzmény: BJani (98780)
BJani 2014.04.24 19:12:06 © 98780

nekem a leghosszabb repülőutam 4 órás volt, de még sohasem jártam repülőgépen wc-n.

 

Utasgépen leghosszabb repülésem 2óra 38 perc volt (81 szektorból), és eddig mindösszesen egyszer voltam budin.

A legelső repülésemkor, 12 éve, csak hogy megnézzem, hogy néz ki. :)

Előzmény: jet set (98776)
seraggi 2014.04.24 18:46:04 Creative Commons License 98779

De abba' a szar sátorba' nincs wc :-((((( ès 3-4 órákat várakoztatják ott a Zutast...:-((((

Előzmény: jet set (98778)
jet set 2014.04.24 17:12:14 © 98778

Megtanulnák az emberek, hogy a reptéren menjenek wc-re. 2 órát ki lehet bírni pisilés nélkül. Aki meg nem bírja ki, az kivárja a sorát. De ezek szerint vannak olyan társaságok, akik ezt már meglépték. Szerintem ez MOL-tól jó ötlet.

Előzmény: Matuska1985 (98777)
Matuska1985 2014.04.24 16:54:20 © 98777

A lénye az lett volna, hogy igen kellemetlen tud lenni, ha nincs elég wc a gépen. Amúgy gépen én maximum unalmamba szoktam wc-re menni mikor már nem tudok mit kezdeni magamml.

Előzmény: jet set (98776)
jet set 2014.04.24 16:26:23 © 98776

ONtopik társaságra gondoltam. Igaz, hogy nekem a leghosszabb repülőutam 4 órás volt, de még sohasem jártam repülőgépen wc-n.

Előzmény: Matuska1985 (98775)
Matuska1985 2014.04.24 16:04:34 © 98775

Aham. Mint ahogy aQatarnál Doha felé, a pornép csak a hátsó két wc-t használhatja és voltam olyan kedves lemérni órával (hál Istennek nekem nem kellett) és sorban állástól a wc-re jutások 34 percet vártak átlagosan az emberek. Ugyan ezt volt visszafele is...

Előzmény: jet set (98773)
Webberke 2014.04.24 15:55:28 Creative Commons License 98774

Főleg, hogy sok légitársaságnál csak 1 van hátul. Pl. easy, amit tapasztaltam, de említhetném akár a Southwestet is (igaz az Boeing). 

Előzmény: jet set (98773)
jet set 2014.04.24 15:52:06 © 98773

Igazán kidobhatnák a két hátsó budit, semmi szükség rá.

Előzmény: attamatta (98770)
attamatta 2014.04.24 14:43:23 © 98772

Ott már egy kicsit nagyobb az utaslétszám-ugrás, ha jól tudom +36fő (216főre), és egy darabig biztosan maradnak még a 320-asok, lévén jönnek az újak és vannak még rendelés alatt is. Tudtommal nem a teljes flottát akarják 321-esre konvertálni, csak lesz olyanjuk is.

Előzmény: Pitta2 (98771)
Pitta2 2014.04.24 14:25:34 © 98771

A Wizz nem is olyan rég bejelentette, hogy előbb utóbb jönnek az A321-s gépek és onnantól kezdve csak olyan gépük lesz. Persze ettől még lehet, hogy lesz ilyen gépük.

Előzmény: attamatta (98770)
attamatta 2014.04.24 14:01:45 © 98770

Itt is van a cikk, de meglepne, ha a wizz - többed magával - nem harapna rá a lehetőségre:

http://www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?t=20045&sid=48d3e7a7ff14854a500eea5bd9747dea

Előzmény: 1991-MXP (98764)
geodo1 2014.04.24 11:31:12 © 98769

mondjuk ezt én se értem. eleve, miért itt kérdezi, miért nem vmelyik vonatkozó olaszos topikban, ami teli van szakikkal. másrészt, miért nem nyilvánosan, hátha a többiek is ötletet kapnának, vagy választ egy olyan fontos kérdésre ami tán eszükbe se jutna különben.

Előzmény: Flower2000 (98768)
Flower2000 2014.04.24 09:57:22 © 98768

Mi az a titkos kérdés amit itt nem tudsz feltenni? Hátha nem tudunk rá válaszolni.

Előzmény: boroczkycs (98766)
R.Kata 2014.04.24 09:27:47 © 98767

Írtam. 

Előzmény: boroczkycs (98766)
boroczkycs 2014.04.24 09:09:17 © 98766

Off: lenne néhány kérdésem a cinque terrét bejárt társakhoz. Kérem valaki írjon emailt. Köszi!

Jahno 2014.04.23 23:57:26 © 98765

Máshol meg majd nem megy át...

Előzmény: TLLaci (98761)
1991-MXP 2014.04.23 22:24:57 © 98764

180 Helyett ezentúl 186 ülés lesz az egyik cég új rendelésű A320-as gépeibe.

És a meglepetés ez a cég nem a Wizz hanem a Vueling.

geodo1 2014.04.23 16:25:39 © 98763

hát bizony, ez csak mák kérdése. nekünk egyszer 17 mm lógott ki, a keréknek kb. a fele mindössze, méghozzá fizetős nagyméretűből. mégsem ment át.

Előzmény: Bambusznád (98762)
Bambusznád 2014.04.23 16:19:17 © 98762

Akkor is kilógnak a kerekek. 

Szerencsétek volt, hogy átmentetek minden szó nélkül, ha valahol is betartatják a szabályokat, ezt bizony keményen fizetős.

Előzmény: TLLaci (98761)
TLLaci 2014.04.23 16:05:52 © 98761

Fejjel lefele kell beletenni(kerekek legyenek felül),úgy OK.Kétszer is átmentünk már vele vita nélkül.

Előzmény: Bambusznád (98759)
Bambusznád 2014.04.23 10:25:21 © 98760

Találtam is róla képet, a bibi itt van.

Előzmény: Bambusznád (98759)
Bambusznád 2014.04.23 10:22:37 © 98759

Ha a barna Kappa bőröndről van szó, akkor sajnos rossz hírem van, a kerekei miatt nem fog beleférni a keretbe. Maga a bőrönd mérete jó lenne, de a kerekek nagyon kilógnak hátra.

Előzmény: 94.09.10. (98751)
jet set 2014.04.23 00:02:18 © 98758

Locsolkodás helyett...

 

04.19. BUD-SKG wizz: A szokásos 266-200E kombinációval irány a reptér, annak is a B terminálja. A járat holtidőben indul, a reggeli járatok már elmentek, a második hullám még nem ért vissza, így a szekunál nem volt senki, villámgyorsan áthaladtunk, majd bőségesen megreggeliztünk a lounge-ban. Aztán irány BBI, az ország szégyene, a bádogból most csak ez az egy gép indult. A budport továbbfejlesztette a módszerét, már pecsételnek a beszállókártyára a csomagmérésnél. Volt, aki fizetett, mert a nagy kézi bizony túl nagyra sikeredett. Elég korán megkezdték a beszállítást, így menetrend előtt 10 perccel már indultunk is. LF~67%, közepes fogyasztás, enyhén turbulens repülés végig felhők felett, érkezés 15 perccel menetrend előtt. A kapitány végig néma maradt. A géptől buszozás a terminálhoz, majd irány a reptéri busz. Szombat lévén a jegypénztár zárva volt, talán lehet jegyet kapni bent valahol, de nem volt kedvem várni 2x10cent spórolásért félórát a következő buszra, így a buszon lévő automatából vettem jegyet. Ami csak aprót fogad el, de vissza nem ad, így készülni kell eurócentekkel. Nagyjából félóra alatt ért be a belvárosba, ahol sétáltunk egy jó nagyot, majd este irány vissza a reptér. Addigra egy trafikban vettem buszjegyet.

 

04.19. SKG-ATH ryan: A játék része, hogy a reptéri járat nem azon az útvonalon megy vissza, mint befelé és nem is áll meg mindegyik megállóban, így lehet keresgélni a helyes megállót. A megállók jó részében működik az ottani futár, jelzi, hogy melyik busz mikor jön. A reptéren ez az időpont is eléggé holtidő volt, legalábbis a szekunál nem volt megint szinte senki, viszont elfelejtettem, hogy van nálam egy üveg víz, ez a kukába került. A ryan gépek a reptér sarkából indulnak A-s kapuktól, a folyosó el van barikádozva és van egy előzetes beszállókártya ellenőrzés, űrkorszaki módszerrel nem lecsippantják a kártyát, hanem kihúzó filccel megjelölik az utaslistán a nevet, a beszállókártyára pedig nyomnak egy pecsétet. Elvileg itt ellenőriznék a csomagot is, de azt mediterrán módszerrel leszarják. Aztán a kapunál már csippantanak. A géphez buszoztunk, a helykiosztásnak köszönhetően a helyünkön már ültek, így mehettünk a vészkijárathoz. Mondjuk nem tudom, ha fizettem volna érte, nem lettem-e volna morcos. LF~50%, fogyasztás 0, a kapitány még indulás előtt szólt a néphez. Indulás 10 perc késéssel, érkezés 5 perccel menetrend előtt fanfárral, eseménytelen repülés, a görög szigetvilág megfigyelésével. Az athéni reptéren is buszozás volt. Két transzfer megoldás van, a metró vagy vonat 8€-ért vagy a busz 5€-ért. A metró/vonat csak elméleti volt most, hiszen a köcsög vasutasok mikor sztrájkoljanak, ha nem a húsvéti hétvégén. A metró utolsó szakasza vasúti pályán megy, így azon a szakaszon nem jártak a szerelvények, maradt a busz. Itt nyitva volt a jegypénztár. A busz közel 50 perc alatt ér a parlamenthez, ahonnan metróval mentünk tovább a szállásra. A napijegy 24 órás. A szállás a főpályaudvarnál volt, a parlamenttől néhány metrómegállóra.

 

04.20. ATH-SKG ryan: Visszafelé a parlamenttől mentünk busszal. Elvileg expressz busz, de úgy expressz, ahogy nálunk, sok helyen megáll. A reptéren rengeteg kapu, több szeku kapucsoportonként. Ami érdekes, hogy a szeku a duty free után van, a szeku után már csak a kapuk vannak. A szekunál nem volt nagy sor, de szigorúbb volt az ellenőrzés, mint az izraeli reptereken, a fényképezőgépem csak nagyon nehezen ment át, de a fogkrém is. A ryan járatok a pincéből mennek, az ülések vannak elkerítve, itt is hasonló az ellenőrzés, mint SKG-n, azaz csomag semmi, papír lista. A mellettünk lévő kaputól indult a krétai járat, pár utas akkor futott be, amikor már szinte a gépnek kellett volna indulnia, de megvárták őket. Gondolom valami hasonló lehetett a mi járatunknál is, mert jó korán odabuszoztunk a géphez, aztán csak ültünk, majd szinte indulásra esett be még jónéhány utas. Hogy a távoli állóhelyről miért kell pushback, miért nem lehet rögtön fordulni az rejtély, de nem az athéni az egyetlen ilyen. LF~60%, fogyasztás minimális, de egy jó rábeszélőkés sztyuvi sok utasra rádumált parfümöt. A kapitány megint indulás előtt szólt a néphez. A későknek köszönhetően 10 perc késéssel indulás, pontos érkezés fanfárral, eseménytelen repülés már jórészt sötétben. Esélytelen volt, hogy 10 perc alatt legyen lépcső, busszal odaérjünk a terminálhoz, majd a buszmegállóba, így várhattunk 25 percet a következő buszra. A szállodában nem tudtak a foglalásunkról, de szerencsére nem volt teltház, így mondta a recepciós, hogy majd leboltolja a venerével a dolgot, így is lett.

 

04.22 SKG-BUD wizz: Valamilyen mediterrán logika alapján a reptérbusz a szállodasornál nem áll meg, csak 2-3 megállóval előrébb és hátrébb. A szekunál most sikerült kifogni egy hosszabb sort, csigatempóban haladt, mert mindenki a szalagnál állt neki tetvészkedni. Így mire átjutottunk ,láttuk leszállni a gépet és már kezdődött is a beszállítás. Csomagellenőrzés nem volt, a keret a reptér sarkába volt állítva. Először kihajtottak a kinti lépcsőre, majd be a buszba, ami sétatempóban gurult el a gépig. A priority itt annyit ért, hogy ők szállhattak be elsőként a buszba és utolsóként ki. Egyikük szóvá is tette a gépen, mire az volt a válasz, hogy biztosan találnak még egymás melletti helyet. Pontos indulás, 10 perccel korábbi érkezés. Enyhén turbulens repülés, az út elején derült időben látszottak a havas hegyek, majd felhők jöttek. LF~90%, magas fogyasztás. Gondolom irtó komplikált lehet egy A320-ast elvezetni, mert 2 ember 100%-os leterheltségével lehet ezt megoldani, más magyarázat nem lehet arra, hogy nem bírnak 3 mondatot szólni az utasokhoz. Érkezés a város felől, majd az üres placcon a legtávolabbi állóhelyre álltunk.

Pepin 2014.04.22 23:07:27 Creative Commons License 98757

Ez lesz, már írtam is a kempingben lévő túraboltnak. (A 200-as szög az a B terv.)

Előzmény: boroczkycs (98756)