Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

seraggi 1 napja Creative Commons License 100747

hát kihagyhatatlan ajánlat, nem csodálom ! 

Előzmény: Webberke (100745)
gambl-R 1 napja Creative Commons License 100746

Akkor, Te nyertel! :-)

Előzmény: Webberke (100745)
Webberke 1 napja Creative Commons License 100745

Én pl. 3-at :) 

Előzmény: gambl-R (100405)
R.Kata 1 napja Creative Commons License 100744

Nekem sem működik. 

zsizsikke 1 napja Creative Commons License 100743

Nekem nem működik a link.

Előzmény: Joey_Tribbiani (100742)
Joey_Tribbiani 1 napja Creative Commons License 100742

Sziasztok!

 

A fapados légitársaságok jövőjéről készítek szakdolgozatot a Corvinus Egyetemen, megtisztelnétek véleményetekkel:

 

https://qtrial2014az1.az1.qualtrics.com ... PSKbKmW1M2

 

Köszi

alicoins 2 napja Creative Commons License 100741

A háborúban bomba találat érte, és szó szerint újjáépítették - állítólag beton az alapja, és úgy bevonva, befestve. 

Előzmény: Flower2000 (100740)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100740

Nagyon érdekes, köszi.

"(Később derült csak ki, hogy az egész templom újjá lett építve a háború után). "

Ehhez szólnék hozzá. Az ilyen faépületeket időnként újjá szokták építeni Japánban is, mert ezek nem állják ki az idők próbáját úgy mint a kőépületek. Nekem ezt a Nikkó Nemzeti Parkban mondták még nagyon régen.

Előzmény: alicoins (100739)
alicoins 2 napja Creative Commons License 100739

A hegyvidéki Észak-Korea: Népek Barátságának kiállítása, túrázás és a koreai buddhizmus megismerése

 

A hegyvidéki Észak-Korea

Előzmény :  Bevezetés ,  Phenjan 1. rész ,  DMZ és Keszon , a vidéki Észak-Korea és Phenjan 2. része ,  Két órás buszozás után értünk a Mjohjang-hegységbe . A hétvégét itt töltjük. Ez Phenjantól kb. 150 km-re található. Itt építették fel a Nemzetközi Barátság[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

R2R 2 napja Creative Commons License 100738

:)

Előzmény: seraggi (100734)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100737

Azt megcsinálom mindenképp, főleg, hogy Algheroból jövök majd.

Előzmény: seraggi (100734)
pityoka70 2 napja Creative Commons License 100736

Passbook,egyszerű mint a pofon:)

Előzmény: Flower2000 (100732)
Jahno 2 napja Creative Commons License 100735

Ne bonyolítsd, nyomtasd ki, az a biztos.

Előzmény: Flower2000 (100732)
seraggi 2 napja Creative Commons License 100734

ilyen kérdés után, lehet jobban járnál a megszokott, papír alapú beszállókártyával.. 

Előzmény: Flower2000 (100732)
lesaux 2 napja Creative Commons License 100733

Akkor félek, hogy ez fel sem megy rá, és neked a Passbook nevű alkalmazás kell, ha iOS 6-os vagy újabb rajta a szoftver.

Előzmény: Flower2000 (100732)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100732

iPhone

Én nem tudom, hogy androidos vagy sem. Az a baj, hogy a telefon okosabb nálam.

Előzmény: lesaux (100731)
lesaux 2 napja Creative Commons License 100731

Androidos a telefonod?

Amúgy a Wizzre jó, a Ryanair beszállókártyáját pedig a saját ryanes alkalmazás kezeli, a Passwallet nem, mint kiderült.

Előzmény: Flower2000 (100728)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100730

Köszi. Ez remek hozzászólás volt.

 

Előzmény: Pepin (100729)
Pepin 2 napja Creative Commons License 100729

Ha nem teszed fel, akkor az első alkalommal felrakatja.

Előzmény: Flower2000 (100728)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100728

Köszi, nézegetem, de még mindig nem jöttem rá, hogy ezt még fel kell-e töltenem vagy sem a Wizz és Ryanair applikációk mellé.

Előzmény: AFUTO (100727)
AFUTO 2 napja Creative Commons License 100727

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.attidomobile.passwallet&hl=hu

Előzmény: Flower2000 (100726)
Flower2000 2 napja Creative Commons License 100726

Mi az a Paswalet? Külön le kell tölteni vagy része az applikációnak? Bocs a béna kérdésért.

Előzmény: KirályLászló (100724)
Pötyi71 2 napja Creative Commons License 100725

:) Tudom. Mikor mentem, itthon  kinyomtattam. Azt hittem dobok egy hátast! 

Előzmény: leveling (100721)
KirályLászló 3 napja Creative Commons License 100724

ja, érdekes ez a paswallet (de biztos én vagyok a béna) se a ryanairt, se az off lufit nem tudom belevarázsolni.

 

pedig gondolom épp az volna az értelme, hogy ne külön appokban, vagy e-mailben tárold, hanem egy helyen.

Előzmény: lesaux (100711)
Hhp3 3 napja Creative Commons License 100723


szoval LTN-BUD HA-LWF (?)

keson jottem ra, hogy utazni akarok es sajna normalis tarsasag mar jo draga lett, a fapados most valoban olcsobb megoldas volt.  melobol negykor leptem, a parkolo 19.30tol volt foglalva.  igen, kicsit necces, nem tudom miert igy csinaltam, de 1 oraval hamarabb is be lehet menni.  igy 18:31-kor begurultam es viszonylag hamar talaltam is helyet a long termben.  mire atsetaltam a parkolo legtavolabbi megallojahoz, jott a busz is.  azert setaltam at, mert unalmasabb lett volna egy helyeben allni.

securitynel eleg sokan voltak, olyan 15-20 perc volt mire atjutottam.  nem tetszett meg nekik semmim.  ebedet vettem meg az exnek egy cosmot, aztan szep nyugisan leultem megenni.  mikor elrohant a tomeg, utanuk baktattam es leultem a kapu melle.  kis angol szoszi valamit nagyon pakolt, raadasul miniszoknyaban, derekban kemenyen lehajolva... nekem hattal.  nem unatkoztam.  kis kesessel erkezes, elnezest kertek erte es a nap soran osszeszedett kesesre fogtak.  talan egy kicsit behoztunk belole, ha jol emlekszem.  Meg mindig cefet kenyelmetlenek a vekony szekek, nem annyira karpotol a labhely.  ahogy lattam a gep osszetetele joreszt vendegmunkasokbol allt, valamint nehany turista.  a beszallitasnal emlitesre erdemes lehet, hogy szedtek ki embereket a nagy csomag miatt.  tobb not kiszedtek, mert a small csomag bizony nem volt small, fizetni kellett.  kiszedtek egy lathatoan legenybucsura meno tarsasagot is, kettot mert a boarding passt nem fogadta el a csippanto, kettot meg tul nagy csomag miatt.  vegul mindenki a gepen volt, szoval vagy fizettek vagy kimagyaraztak.

az uton amugy Joe, azaz Varadi Jozsef mogott ultem.  A crew tisztaban volt vele, hogy VIP van a fedelzeten, egyedul ult a veszkijarati sorban, nem jopofizott senkivel nagyon, leszallaskor valtottak csak par bizalmas szot a szemelyzettel.  kivarta a sorat a buszban, lathatoan magasrol tett a beszelgetesre ami epp mellette zajlott, amelyben utastarsaink ecseteltek (amugy jogosan), hogy mennyi olyan repter van ami egy doboz a prerin es semmi a kozelben nincs.

kivarva a sort az utlevel ellenorzesnel egyenesen a taxik fele ment.  en a minibuszhoz, amivel meglepoen hamar haza is jutottam, csak egy belgiumban elo professzort rakott ki elobb a sofor, akivel mindenaron a magyar egyhaz helyzeterol kellett beszelgetni.

az ut celja a vasarnapi felmaraton volt, amit amugy nem irnek le, de folytatva a hirhedt-hires emberek sorat, ismet belebotlottam valakibe, a felmaratonon Koko mellett rajtoltam el.  Futasnal megveregettem a vallat, jo futast kivantam neki, o szinten nekem, aztan elindultunk.  Amugy nyilvan nem tudja ki vagyok, bar van egy kozos ismerosunk.  Rajta keresztul tudom, hogy Koko nagy maratonfuto, sokat futottak egyutt, szoval nyilvan az eronlete lenyegesen jobb az enyemnel.  Itt azonban jotekonysagbol futott, egy tolokocsis embert tolt vegig a felmaratonon, igy nyilvan en a magam valamivel kevesebb, mint 1 ora 40 percevel alaposan megeloztem - kb 10-15 perccel.

ma pedig ahogy mar kiderult, HA-LYH szinten egy vekony szekes kialakitasu madar.  Otthonrol 4.21-kor indulas, repterre 4.50-kor erkezes, most kicsit nagyobb volt a forgalom a hungarian.  Az A oldalnal maradtam, nem igazan haladtunk, kb 15-20 perc volt mire atjutottunk, egy ponton az egyik secu sor teljesen megallt.  nem tudni miert.  kedvencem volt a fazon aki beslattyogott a fasttrackra (de nyilvan megvette mert oda tereltek).  Galleros zold kinyult polo, szep nagy pocak, kinyult szurke maci naci, fekete zokni es flipflop.  Szep latvany volt.  A BUD-on lerakott e-kapuval es terminalokkal nem probalkoztam a multkori eset utan.

Kicsit kesve indulas (percekben merheto), valamivel ido elotti erkezes (7.10) magyarazhatja miert nem volt lepcsonk.  azert a botranyos szerintem eleg eros jelzo, 6-8 percet varhattunk lepcsore.  Az utlevel sornal orbitalisan nagyon sok ember, ugyanakkor az elektronikus kapuknal senki nem volt, az elso harom ember kozott ertem oda.  azonnal at is jutottam.

Lany kijott elem, ami kellemes meglepetes volt, az M1 viszonylag jarhato volt, az M25 ket helyen teljes megallas, de amugy sikerult beerni melohelyre 9.40 korul.  Egy kiados reggeli, Lany balra el, en meg fel az asztalomhoz ahol egy uj kollega fogadott aki raadasul no.  Az elso no a teamben.

Hhp3 3 napja Creative Commons License 100722

egy gepen ultunk

Előzmény: leveling (100716)
leveling 3 napja Creative Commons License 100721

Mert idióta a honlapjuk. Miután becsekkolsz, nem dobja fel, hogy mentsd le a pdf-et vagy nyomtasd ki. Viszont ha bezárod az ablakot és a főoldalon újra elkezded a checkin-t, akkor már a felugró ablakban megjelenik a link a pdf letöltéséhez... Zseniális, nemde? Tuti a wizz IT-s mágusoktól tanulták az ipart :D

Talán ezért is volt, hogy egydül nekem volt otthon nyomtatott beszállókártyám azon a gépen. Sőt AYT-ban a secu előtt a beszállókártyát ellenőrző automata kapuknál a nénike az A4-es papíromra fennhangon magyarázta, hogy "no-no, bording pass, boarding pass!!!!", aztán felvillant a zöld fény én mentem, ő meg nem nagyon értette a dolgot :)

Nagyobb reptereken vannak automatáik is, sorbaállást elkerülendő.

 

Egyébként nem maradtál le semmiről, ilyen dizájnos a nyomtatható beszállókártya:

 

Előzmény: Pötyi71 (100715)
seraggi 3 napja Creative Commons License 100720

Ez a pegasus az meg transavia.  

Előzmény: Pötyi71 (100715)
pityoka70 3 napja Creative Commons License 100719

igaz ez 2013-as ....:(

leveling 3 napja Creative Commons License 100718

Egyébként BUD-LTN, eseménytelen út, majdnem teltház, német nevű kapitány (aki szólt a néphez egyszer), magyar utaskísérők. Lutonban minősíthetetlen földi kiszolgálás, vártunk vagy 10-15 percet egy lépcsőre, amit aztán még kétszer meg kellett igazítani, mert nem volt biztonságosan rögzítve... 

Előzmény: leveling (100716)