Keresés

Részletes keresés

shanyi68 Creative Commons License 1 napja -2 5 107260
Flower2000 Creative Commons License 1 napja 0 1 107259

Biztos nem tudnak olvasni. Hogy mennyit szabad hozni. Vagy azt hiszik rajuk nem vonatkoznak a szabalyok.

Előzmény: Matuska1985 (107258)
Matuska1985 Creative Commons License 1 napja -1 3 107258

Kolozsvaron szopattak az embereket rendesen. Nem a csomag merete hanem a darabszama miatt. Teljesen ki voltak akadva az emberek h miert nem lehet ket kezi de ez csak kicsi, hat most dobjan ki a ruhaimat? Hova rakjam a masik taskat. Komolyan mondom az ilyeneket ugy de ugy ....... .....  .... gyulolom. Mintha bemennel a bolba, h veszel egy almat de kettot hozol el, mert miert ne.

Flower2000 Creative Commons License 2 napja 0 0 107257

A Pegazust latta valaku? Az nem kieses volt, hanem beesés. Majdnem. A tengerbe. Hireket nezzetek.

Előzmény: balou84 (107254)
gyzozo Creative Commons License 2 napja -2 3 107256
PSB fan Creative Commons License 2 napja -2 0 107255

Akkor munkahelyet kell váltani szerintem.

Előzmény: 1991-MXP (107253)
balou84 Creative Commons License 2 napja -1 0 107254

A pénteki járat kiesését viszont sajnálom, így már nem tudom szabi nélkül megjárni.

Előzmény: 1991-MXP (107250)
1991-MXP Creative Commons License 3 napja 0 1 107253

Ez azoknak jó, akiknek csak egy napot lehet hiányozni a munkából. Értelme egyébként nem sok, de megemlítettem. 

Előzmény: PSB fan (107252)
PSB fan Creative Commons License 3 napja 0 2 107252

És ennek vajon mi értelme lenne? 5ezerért kapsz 2 ágyas szállodai szobát reggelivel.

Előzmény: 1991-MXP (107250)
álnokfutó_ Creative Commons License 3 napja 0 0 107251

Sziasztok!

 

Tudnátok abban nekem segíteni, hogy Moszkva Vnukovon hogyan történik egy transzferes átszállás? Az útvonal BTS-VKO-PEE. Eddig csak közvetlen uton repültem, átszállással még soha sem, ebben semmi tapasztalatom nincs.

 

Amiért ide írok az az, hogy az Aeroflot fapados cégével a Pobedával utazom amely a leírásuk szerint biztosít átszállásos járatokat is.

1991-MXP Creative Commons License 3 napja -3 1 107250

A Ryanair este 9 re rakta,  március 25 töl a Prágai visszautat. Ez már jó, mert nem vágja ketté a napot. Sőt aki a reggel 5.40 es, vonattal kimegy, az délre ott is lesz, és este 6 ig, elég sok ideje is lenne. Csak a vonatjegy, háromszor annyi lesz, mint a repülőjegy, 20 bol lehetne kihozni  egy ilyet karikát,  igaz cserébe, Prágába sokat már nem kéne a közlekedésre költeni. 

Szabdej Creative Commons License 2018.01.10 -3 3 107249

Ez volt már?

https://www.qatarairways.com/en-hu/offers/global-travel-boutique.html?cid=EMHU593890

Ugyan nem low-cost, de vannak olcsó utak.

Pattaya 130-ért

Miért pont Pattaya?

nehezmelo Creative Commons License 2018.01.09 0 1 107248

Sziasztok.

Csak érdekességként, mert ilyenem még nem  volt:

Időjárás miatt divertált a gép (NOC helyett SNN), majd 5 órás késéssel, elindult STN-re de közben a CS küldött egy levelet, hogy  mit szeretnék: átfoglalok, vagy refund, nyomtam egy utóbbit, jött az e-mail, hogy 5-7 munkanap, de fél órán belül ott virított az összeg a paypalon :)

11:15-ös érkezés helyett lett 16:40, az STN-BUD meg indult 17:35-kor :) Bőven lesz idő az átszllásra jeligére :)

cassano71 Creative Commons License 2018.01.07 -1 0 107247

Engem ez a rész éredkelne:-) Egyébként kösz.

"New Yorkban és környékén eltöltött hetünkről külön cikkel jelentkezünk majd."

Előzmény: anetkukaca pont hu (107245)
kevin89 Creative Commons License 2018.01.07 -1 2 107246

Attól még ez továbbra is hülyeség: 
"Azt mar tudtam korabbrol is, hogy sem FNC, sem semelyik kanari sziget a D8 szerint nem europa, ugyanis ezeken a jaratokon nincs wifi. "

 

Mert nem ettől függ, hanem a géptől, hogy melyik repüli.

 

(én példám amúgy is 2017-s volt.)

Előzmény: jones0 (107243)
anetkukaca pont hu Creative Commons License 2018.01.07 -7 4 107245

Az augusztusi Air Canada errorfare-rel voltunk New Yorkban 57.000 Ft-ért. Utazásunk története:
http://www.anetkukaca.hu/2018/01/57000-ft-os-jeggyel-voltunk-new-yorkban.html

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.05 -3 3 107244

Az Easyjet 250 új német belföldi járatot indít hetente. 

jones0 Creative Commons License 2018.01.04 -5 3 107243

Ket eve nekem is mukodott, de ugy gondoltam egy 2017-es beszamoloba 2017-es allapotot rogzitek, nem 2015-oset - a mi ket gepunkon, illetve tobb masikat online nezve egyiken sem volt wifi.  Legkozelebb majd 2015-os allapotokat irok le, ha az jobban segit.

Előzmény: geodo1 (107238)
Flower2000 Creative Commons License 2018.01.03 -8 1 107242

geológiailag tartozik Afrikához, ha már ennyit beszélünk erről. 

mestska Creative Commons License 2018.01.03 0 0 107241

pontosan.

Előzmény: attamatta (107240)
attamatta Creative Commons License 2018.01.03 0 0 107240

Spanyol belföld, vagyis EU, máskülönben Afrikához tartozik helyileg (földrajzilag).

Előzmény: mestska (107239)
mestska Creative Commons License 2018.01.02 -3 0 107239

egy apróság: a Kanári-szigetek valójában tényleg nem Európa :)

Előzmény: jones0 (107231)
geodo1 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 107238

Nekem is működött két éve egy lpa-bcn-en. 

Előzmény: kevin89 (107237)
kevin89 Creative Commons License 2018.01.02 -1 1 107237

""sem semelyik kanari sziget a D8 szerint nem europa, ugyanis ezeken a jaratokon nincs wifi""

 

Ez hülyeség.

Velük repültem kanarira és volt wifi/net.

 

cassano71 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 107236

Egy kérdés mert BGY-n viszonylag régen voltam. Az még mindig érvényes, hogy a reptéri buszra ami bevisz Milano Centrale-ra mindegy, hogy előre neten vagy érkezéskor a helyszínen veszed meg a jegyet, ugyanúgy 4€? 

Count Dooku Creative Commons License 2018.01.02 0 0 107235

Ki kell menni. Chipes kapuval kicsit gyorsabb.

Előzmény: nehezmelo (107234)
nehezmelo Creative Commons License 2018.01.02 0 0 107234

Hello. Segítséget szeretnék kérni, Stansted mennyire átjárható? He megérkeztem Írországból, ki kell mennem a reptérről, vagy van átszálló folyosó? Pestre jövök tovább.

jones0 Creative Commons License 2017.12.27 0 2 107233

jo penzert mindenhol van kiszolgalas.

Előzmény: gambl-R (107232)
gambl-R Creative Commons License 2017.12.27 -3 2 107232

Nem semmi story! :-)

A fedelzeten nem volt kiszolgalas? :-)

Előzmény: jones0 (107231)
jones0 Creative Commons License 2017.12.27 -4 8 107231

KKU!

 

LGW-TFS D8 2410 EI-FVU

 

ACE mar volt negyszer, gondoltuk iden decemberben megnezunk egy masikat.  A gep sajna hajnalban indult, reggel hatkor, ami kulonosen kellemetlen egy huvos decemberi napon.  De nem csak a homerseklet es a koran keles miatt, hanem azert is, mert lenyegeben az egyiranyu repjegy ara a parkolas par napra LGW-n, ami rablas.  Keles reggel fel negykor, indulas kicsit kesve, negy utan.  Hamar akartunk indulni, mert valoszinuleg ilyen kora reggel sokan utaznak.  Az ut a valtozatossag kedveert sima volt, otven valahany percet futottunk es az A szektorban voltak a parkolok, ami azert szuper, mert visszafele elsokent szallhatunk le a parkoloba meno buszrol.  Multkor az E-ig kellett varni, ami onmagaban vagy 15 perc idohuzas.  A repteren a checkin automataknal akartam helyet valasztani, de mar tele volt a gep, raadasul az emberhez a pultban is oda kellett menni, mivel utazni lehet szemelyivel, de checkinelni az automatanal nem.

 

A securityn siman atjutottunk, szinte varakozas nelkul, Pretben szereztunk reggelit, aztan irany a kapu.  Jo messze volt, mintha felutig gyalogoltunk volna TFS fele.  Az utasok fokebb nyugdijasok, ranezesre haztulajdonosok akik mennek attelelni a kanari szigetekre, illetve nehany magunkfajta nyaralo.  A gep fullosan tele volt, de csomagot nem neztek sehol.  Az attelelo nyuggerek szinte csomag nelkul utaztak, igy a fedelzeten hamar kiszortiroztak kinek hova mije passzol.  Az ut tobb, mint negy ora - nem tul kellemes, de mit lehet tenni.  Azt mar tudtam korabbrol is, hogy sem FNC, sem semelyik kanari sziget a D8 szerint nem europa, ugyanis ezeken a jaratokon nincs wifi.  Meg a fedelzeti IFE-t sem tudtam hasznalni, igy teljes mertekben a tabletre es konyvre hagyatkoztam.

 

Erkezes tobbe-kevesbe idoben, szep kilatas nyilt a sziget legmagasabb pontjara erkezeskor.  Autoberles ismet Avisnal, ahol kisebb csalodas ert - TFS-en az Avis az egyetlen aki nincs a repteren, mindenki mas igen, shuttle busz visz hozzajuk.  Csak par perc, de megtalalni a buszt tovabb tart, mint odajutni.  Kitablazva nincs semmi, meg a busz maga sem mindig matricazott.  Egy SUV-ot bereltem, par napra kilencven korul volt, talan valamivel alatta.  Az elso amit adtak jelzett, hogy alacsony a kereknyomas, igy ott helyben egy masik hasonlo tipusba ultunk at.  Mivel a busz burstosen hozza az utasokat, a sor komoly problema.  Erdemes preferred tagnak lenni, akkor nem kell sorban allni - akik nem voltak, eleg sokat vartak.  Mi mar az autocseren is tul voltunk amikor masok meg mindig a hosszu sorban acsorogtak.

 

TFS-LGW D8 2411 EI-FVV

 

Reggelit meg akkor sem hozhattunk el a szallodabol ha elore jeleztuk, hogy uti csomagban kerjuk, ez eleg kellemetlen meglepetes volt.  8tol volt reggeli, csak bekaptunk valamit, aztan indultunk.  Az utvonal dugos volt, de megis kivartuk, mert a sziget masik oldalan a kanyargos utakon ha kifogok valami lassu jarmuvet, annyi az egesz napnak.  Szoval a fovaros fele atvagtuk magunkat a dugon, utana meg mar lehetett tolni neki rendesen.  Masodikra sikerult megtalalni az avist, is, google maps mashova vitt minket, egy lehajtoval hamarabb hozott ki a palyarol.  Kocsi idoben leadva, busz is pont ott van - amugy 20 percenkent jar, szoval nem jo kicentizni.  Online checkin volt, igy sorba nem kellett allnunk, ami jo volt, ugyanis sietni kellett.  A gep tobb, mint egy oraval menetrend elott erkezett, igy varhato volt, hogy pont idoben, vagy meg hamarabb is indul.  Igy is latszott.  Beszallitas t-45-kor, es mar ugy tunt 5-10 perccel hamarabb el is kezdunk gurulni.

 

De nem.  Csak jottek, neztek, szamolgattak.  Aztan elokerult a nyomkodos szamlalo bigyo amit mar evek ota nem lattam.  Azzal is atmentek rajtunk vagy negyszer.  Mar kozben elmult minden slotunk, mikor kiderult, hogy 174 pax van a listan, 175 a fedelzeten.  Ujra es ujra ellenoriztek mindent, a vegen mar boarding passokat is, mire vegre meglett, hogy Mr 19F nem szerepel az utaslistan.  Rajottek, hogy pedig de, kellene, elkezdtek kijavitani.  Ekkor jott a hidegzuhany: az utolso 9 sorban mindenkinek le kell venni a csomagjat, ujraellenorzik az osszeset.  Mindez azert, mert egy utas ugy gondolta, megse utazik es fogta magat, leszallt a fedelzetrol.  Mint kesobb kiderult, az ajtok zarasa elott ezt teljes joggal meg is teheti, nem lehet visszatartani.  Kezicsomagot viszont nem vitt magaval.  Ami problema volt, mert senki nem emlekezett: volt-e neki.  Protokoll az, hogy ilyenkor +- 3 sor levesz mindent es megnezik maradt-e ott valami.

 

Ketten szovatettuk a szemelyzetnek, hogy ez tobb szempontbol sem franko.  A legnyomosabb ervunk az volt, hogy az illeto kezicsomagja barhol lehet.  Peldakent hoztam fel a mogottem ulo par ket csomagjat, akiknek tudtam, hogy egyikuknek 14, masikuknak 12 sorral elorebb van a kezicsomagja - csak ott volt hely.  Enyhen szolva sem volt megnyugtato, hogy a protokoll az, hogy ennyi meg annyi sort kell lepakolni.

 

Vegul kettonk kozul a masik fazon megunta es kozolte, hogy ez igy nem biztonsagos es o igy nem akar utazni.  Nem hajlando olyan gepen utazni amin vagy maradt kezicsomag valakitol vagy nem es a szemelyzet nem hajlando kideriteni.  Erti, hogy mennyi plusz kesest okozna, de most vagy csak mondjak, hogy a biztonsag az elso, vagy konkretan tesznek is valamit.  Mint az osszes tobbi legitarsasag, ez is csak mondja, igy az urge fogta a kezicsomagjait es leszallt.

 

Igy lettunk +1-bol -1-ek, letszamilag.  Nem kicsi kaosz volt mar ezen a ponton.  Amig ment a fejentlenseg es a csomagok ellenorzese (szigoruan csak +- 3 sorban, illetve a vegere kicsit kibovitettek de a lenyegen ez nem sokat valtoztatott), egyszer csak ujra megjelent a masodikkent leszallt utas, hogy o megis utazna.

 

Mint kiderult, a gepen kivul talalkozott az elsokent leszallt utassal, dumaltak es megnyugodott, hogy legitim oka volt az urgenek leszallni a geprol, szal nem valami sotet boru faszi akit Ahmednek hivnak es frissen borotvalt.  Mert nyilvan ettol tartott mindenki.  Kiderult, az urge felesege beteg, korhazban van, eleve sem volt biztos a fazon, hogy el akar utazni nelkule, az utolso pillanatban pedig ugy dontott, megsem utazik.  Utastarsamnak ez kello magyarazat volt es lattam rajta, hogy tenyleg megprobalt rajonni, komolyan gondolja-e az illeto.  En ugy voltam vele, ha neki jo volt a magyarazat akkor nekem is az lesz, igy maradtunk.  Meglett az uj utaslista, toroltek akit nem kellett, felvettek akit kellett, a feladott csomagokat is atpakoltak, igy jo 45 perces kesessel de indultunk.

 

Erkezes is termeszetesen kesve, illetve mar jo ehesen is - reggel ota nem ettem mar.  Az ut hazafele a keses miatt kisse forgalmas volt de meg sikerult megelozni a legnagyobb tomeget, igy normalis idoben hazajutottunk.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!