Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
30 órán belül ingyen lehet kiválasztani az ülőhelyet és on-line checkolni, annál korábban kell fizetni az ülőhelyért.
Itt Dublinban a 2-es terminálon vannak Aer Lingus self check-in automaták, ha nem kell poggyászt feladni, akkor könnyen lehet azokat használni és ott kinyomtatni a beszállókártyát
Ezeket szálláson mindig sikerült elintézni, ha netkávézó, akkor legalább előre tudsz tájékozódni. Ezekre most már mindig van üres pen drive is nálam, hogy ne kelljen sokat mutogatni a vendégmunkásnak és csak 1 file legyen rajt, amit ki kell nyomtatnia :-)
utánaolvasva úgy értem, hogy ha nem akarok fizetni, akkor csak 30 órával indulás előtt lehet csekkolni? ha így van, az über szívás, keresni nyomtatós netkávézót majd Dublinban :(
biztos csak bénázok, de: aerlingusnál hogyan tudok becsekkolni hogy ne kelljen seatet fizetni? nem enged tovább az első lapról ha nem választok, és nem jelölt ki automatikusan semmit...
A következővel kapcsolatosan kérném a segítségetek:
Hogyan lehet bejutni a Párizs Beauvais-Tille repülőtérről Párizs belvárosába, Szajna parthoz? Illetve mennyi lehet kb az ára a transzfernek, és előre kell foglalni, vagy ha odaérek, biztos hogy bejutok a városba. 11-kor száll le a gép és este 18 órára kell eljutnom egy adott helyre a Szajna partján, a belvárosban.
Ha valakinek van infója, örülnék ha megosztaná velem!
Én nem is néztem őszintén szólva, hogy drágább-e vagy sem. Mikor már fizetek akkor ezeken nem szoktam már tépelődni. Nekem a bankban azt mondták jobban szeretik sok helyen a hitelkártyát mert az a személy hitelképes akkor. Főleg autókölcsönzéskor van így.
A fórumlakók fele nekem drukkolt, hogy bírjam már kifizetni azt a repjegyet, nem hogy hamar leszedték volna a pénzt.
Bőröndméretezés amúgy nem volt a JET2-nál sem oda sem vissza. Hisz zömében fegyelmezett brit állampolgár utazott.
Nem tudom ki lehetett. De most megnéztem jet2 honlapját, végigvittem a foglalást, és csak a legvégén kell megadni a kártyaszámot, miután mindenen átvitt az oldal ( csomag, foglalható ülés, kaja elővételezése) , és látom a végső összeget. http://awesomescreenshot.com/0662n7iice
Amúgy őszre elég elfogadható árak vannak akit érdekel. 35 Font az alja. Megnézve az áraikat, hozzájuk képest ezek elég barátságosak.
Ahhoz, hogy kiderüljön a panaszos számára a végleges jegyár, meg kellett adnia a kártyaszámot is, és aztán valahogyan...mivel magyarul nem elérhető a honlap, valami félreértés folytán levonták a kártyájáról az összeget...ez a cikk kiindulópontja.Segítséget pedig a pénz visszaigényléséhez sem a légitársaságtól, sem a banktól nem kapott, szegény.
Hát, ebben a formában egyik sem. Értem én, hogy a jogi szöveget mellőzve, konyhanyelven kell elmagyarázni földi halandóknak, de ez így, hogy is mondjam, messze van az elvárhatótól. Az eleje meg totál hülyeség. Kíváncsi vagyok, honnan tudja a kártyaszámomat, amíg csak böngészem az árakat.
Ma egy lap fogyasztóvédelmi rovatából "megtudtam", hogy a Jet2-nál már az árak böngészésekor is leemelhetik a bankkártyáról a pénzt...A szakértői tanácsból aztán az is kiderült, hogy 8 napon belül elállhatunk a vásárlástól, addig a cégtől visszakérhető a pénz..."szinte minden terméknél". Meg van a banki chargeback, miszerint ha a szolgáltatást nem vettük még igénybe, akkor ezen a másik úton, a banktól is jöhet vissza a money, ha kérjük...Vajon melyik lehet igaz a három infóból?