Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

2cvtech Creative Commons License 8 órája 0 0 2810

2cvtech Creative Commons License 9 órája 0 0 2809

Szia. Állok rendelkezésedre, csak érj ide egyszer. De előtte jelezzd nekem majd akár mobilon akár itt. A visszacsapó szelepet vedd meg addig kb 2000 Ft. És esetleg két kicsi csavarozható bilincset is, hogy biztosan ne szivárogjon a megbontás helyén. A karbira javaslatom, hogy van nekem lábpumpám aminek végére van egy felszerelhető ilyen hegyes tű szelep tudod a régi biciklik felfújására amik nem autószelepesek voltak. Nos ezzel át lehet pucolni a karbi összes kis szelepét. Bent ha a tetejét levesszi az ember van több kis szelep. Az említett dologgal pumpával át lehet tisztítani a járatokat egyesével való kicsavarozgatások nélkűl. Egyikünk pumpál másikunk meg beigazítja a szelepek tetejére a tű végét. És ott van még a benzin mennyiség szabályzó kint jobbra a karbi oldalán. Nem a levegőcsavarra gondolok. Én azon is sokat állítottam. Az úszó állásán is kellene állítani. És persze a levegőcsavaron is. Ha így át van fujatva tisztítva, állítva jó kell legyen. Ha ezután is rossz hát akkor karbi csere, de kacsához hol kapsz te karbit nem tudom......

 

A gumik nálam is a legdrágább tétel és hiánycikk is egyben. Raktáron sehol nincs egy gumisnál sem és nem is sokan tudnak rendelni, pár helyen csak, itt Szombathelyen. Hogy milyet vegyél? Mindegy csak új legyen. Amit meg lehet hozatni és ki lehet fizetni olyat. Szerettem volna téligumit egyszer. Nem sikerült.

 

Amúgy úgy hidd el ahogy leírtam előzőleg, hogy puha gumival jó lesz a lengéscsillapító mérése, tapasztalatból mondom sok év szerencsétlenkedés után.  1,4 az első, jól emlékszel, ebből még picit engedsz és biztos jó lesz. 

 

Július vége után érsz rá, hát jó nekem jó csak legyen is ebből valami. Kell törődni a kacsával, meg fogja hálálni pláne ha te ilyen nagy utazó vagy akkor tapasztalni fogod. Bár én lennék ilyen nagy utazó, sokan látni szerették volna már a "Vasi csodakacsát ". De nem mentem el. .......

 

Előzmény: svedmalac (2808)
svedmalac Creative Commons License 14 órája 0 0 2808

Köszi Norbi előre is!

 

Az a helyzet, hogy a meló meg egyéb mellet nem tudok annyi időt rászánni, mint te, ráadásul nem is vagyok olyan mágus, hogy utánozzam azokat a fortélyokat, amiket te a sok év alatt kiszenvedtél!

A gumi dolog érdekes, mert olyan alacsony nyomást ír a matrica az autón (fejből nem is tudom, de talán 1,4?), hogy tök laposnak látszik ilyen nyomáson.

Még magasabban is :-)

Most fújtam 2.2-re, ez valóban keménynek tűnt a parkerdei oda-vissza próbánál, de az 1,4 (ha jól emlékszem) baromira kevésnek tűnik.

Érdekelne a többiek véleménye erről azért!

Na meg esetleg az is, hogy ha a gumicsere aktuálissá válna, hol és mit venne és mennyiért?

Nekem most egy Firestone F-560 van fent, újan vettem anno, de most kb. 11 éves. Ennek pótlása jelenleg kb. 120eFt lenne.

És szinte újnak néz ki, kb. 15e km van benne.

Láttam mindenféle utángyártott cuccot a nyugati kacsás oldalakon olcsón/olcsóbban, de érdekelne a többiek véleménye is!

Hozzáteszem, nálam az éves futás jelenleg csak kb. 1000km körül mozog, ha stabil lenne a gép újra, akkor először itthon, majd akár külföldre is bevetném újra.

 

Visszatérve, a gép alapvetően jó, tényleg semmi trükk nincs benne, jók a fékek, olaj, stb.

Ami gondom volt (nehéz indítás), annak a megoldása az új akksi, új fesz. szabályzó volt (jobb is lett), viszont a továbbiakhoz majd kellene a segítséged, mert az AC hiába új, egy hét után benzint kell nyomnom a karbiba induláshoz. A visszacsapó szelep király, ez lenne az első. Tudom, hogy egyszerű, de ha lehet, én rád bíznám :-)

Aztán menet közben majd megbeszéljük, hogy milyen sört szeretsz :-))))

A karbi sem tökéletes sajnos (ez a kb. 3 évi állás hatása, mert nem voltam itthon), de ha kapna rendesen anyagot, akkor legalább az indulás jobban menne.

Az alapjárat, meg egyéb furcsaság is karbi hibára utal szerintem, de amíg az anyagellátás az AC felől nem stabil, addig nem is akarok továbbmenni.

Szóval emiatt mindenképp kereslek, csak már most látom, hogy kb. július 20-ig nem lesz időm rá sajnos. Ha előbb lesz, szólok!

Aztán ha lesz benzin és szórakozik, akkor tudok tovább gondolkodni, hogy mi a baj.

Egy biztos: ha tehetitek, ne hagyjátok azt, hogy évekig nincs beindítva, mert csak szenvedés van utána.

Tudom, hogy elvileg nem nagy tételek az ilyen hibák és javítások, de bosszantó...

Előzmény: 2cvtech (2807)
2cvtech Creative Commons License 24 órája 0 0 2807

Szia. Ezt nem mondod komolyan, hogy Pestre viszed a kacsád leműszakiztatni ???? Na neeee .... Tudok neked bátran ajánlani Szombathelyi vizsgáztatóbázis címét, azt ahová én is visszem a kacsám. Itt nem kekeckednek, kiharcoltam némi tiszteletet a kacsának kb 15 éve ide járok. Egyébként ugyan ez volt a baj nálam is, megvettem az új lengéscsillapítókat és az újat mérték rosszra. Sokáig minden 2 évente 1 pár új lengéscsillapítót vettem emiatt. Úgyhogy van már egy, kis kacsa lengéscsillapító gyűjteményem a garázsban. Piros, kék fekete több színben és van amelyik vaskosabb van amelyik fém van a gyárira hasonlító műanyag harangos. De csak a két elsőt mérték mindig rosszra, a hátsókat soha. Nem tudom miért a motorsúj, vagy mit tom én, de a két első az richtig rossz volt pedig csillogott még a csavar is új volt rajt. Rajt volt a matrica ráadásúl Monroe ami úgye nagy márka. Évekig így ment. Egyszer kitaláltam, hogy a gyengébbik oldalra két lengéscsillapítót szerelek. Máig kettő van az anyós oldalon elől. Megldottam hogy felment a második is. Másik oldalon a kipufogó dob kissé útban van de fel lehet erőltetni, de már nem játszok ilyennel. Valamit javúlt a helyzet kettővel. De aztán megint csak határeset volt. Aztán egyszer rájöttem, hogy a két első kerék gumiját puhára eresztem. Tehát puha gumikkal mentem vizsgára. És tök jó volt. Azóta soha nincs gond. Több évesek már a lengéscsillapítóim, de puhább gumikkal semmi de semmi gond soha a méréssel. lehet a gumi is csillapít. Vagy eddig túl kemény gumikkal jártam ami nem jó. Én 2 bárig nyomtam az elsőket korábban. Vizsgára 1,1 körül van. A fékre nincs receptem azt be kell állítani otthon. De bőven van állíthatóság!!  Lehuzatóval leszedni és betéteket cserélni illetve kívűl is van két csavar és bellűl is tehát állíthatóak a fékek ereje hától, állítható a betétek elhejezkedése ez által. Ezt nehéz lenne leírni, hogy hová állítsd, mikor jó, de én kitapasztaltam kikisérleteztem már. Nem kell fékbetétet sem cserélni, elég ha a csavarokon valamit állítok ha kell. Pl most elmúlt szeptemberben csak a két kűlső csavaron kellett picinykét állítani is olyan egyformán fogtak hogy csak nézett a vizsgáztató. A belső csavarokhoz nehezebb hozzáférni de lényegesen tudják módosítani a fékerőt. A pedál is hamarább fog, mert hamarabb ütközik a fékdobhoz a betét nem kell lenyomni tövig. De  állítható hogy a pedál meddig legyen nyomva. A pedál mögött a főfékhengerbe menő rúdon van ellenanya. Ezt lelazítod, engedsz a rúdon kifelé tekerve és mindjárt hamarább fog a kacsa. Nekem olyan most mintha fékrásegítő lenne benne. Alig nyomom le már fog is. Mindenhol minden csavar be van állítva. Elhozod én megnézem neked, beállítom. A kacsát élvezet szerelni mert sok állíthatóság van rajt. Na ehhez képest elől a tárcsaféknél semmi. Ott csak betétet lehet cserélni más nincs, de nem is szokott elállítódni. De pl a polski fiaton a dobfék nagyon gáz. Semmi ilyen állíthatóság nincs, se csavar se semmi. Ott is csak betétet lehet cserélni. Annyival könnyebb csak a polskin hogy nem kell lehuzatni a fékdobot. Kézzel levehető. Minden más szempontból szarabb a javíthatósága. Az én kacsám nagyon precízen be van állítva a fékeket tekintve. Nálam inkább csak a függőcsapszegek gázak kissé. Gyere egyszer el de tényleg, hadd lássam a kacsád és megnézhetem a féket majd ha aktuális. Mikor lesz a vizsga? De mire Pestre érsz elállítódhat. Felejtsd el a Pesti utat majd megadom személyesen az itteni címet. 

Előzmény: svedmalac (2806)
svedmalac Creative Commons License 1 napja 0 0 2806

Azért ezekre a régebbi gépekre illene valami könnyebb és tényleg nem trükközésekkel teli vizsgát alkalmazni...

Nem azt mondom, hogy ne fogjon a fék, meg ne legyen jó a lámpa, stb., de sok helyen amit művelnek...

 

Én jártam úgy, hogy a kacsára minden lengéscsillapítót kicseréltettem tök újra.

Rá két napra mentem állapotfelvételre, közlik hogy 33%-os a jó része. Mondom kizárt a dolog, mert zsír újak vannak fent.

Akkor valami más, de nem jó. Megyek vissza a szervizbe Tökölre (anno az volt a legjobb a környéken, a mai napig az ottani szerelő a tudora a gépnek, ha kell), leveszik, nézik, tök jó. Visszarakás, újabb próba.

Hát ismerős által lett jó végül az állapotfelvétel és a vizsga is, mert amúgy nem. És hiba nélkül, tényleg jó géppel közlekedtem minden nap munkába, Pestre, Alföldre, Európába (Róma, Nizza, Párizs, stb.). Azért ez vicc!

 

A másik sztorim ugyanez, csak a hátsó fékekkel. Betétcsere, tisztítás, új olaj, minden, ami kell. Fater mondja, van ismerőse az Autóklubnál, nem lesz gond.

Előtte eső volt, nem volt jó a fék a műszerek szerint. Ott vasalták szegényt az orrom előtt az udvaron. Gondoltam, ha ez az ára, hát legyen. Ezután sem volt jó.

Ekkor a barma elkezdte volna levenni a hátsó dobot, hogy megnézi, mi a baj. Én akkor már úgy voltam, hogy nekimegyek.

Fater mondja, nyugodj már le, mégis ő a szerelő. Gondoltam rendben, lesz, ami lesz...

Nem tudta levenni! És nekiállt volna vésővel, meg kalapáccsal, hogy "megindítsa"!

Na két ütés után mondtam azt, hogy akkor ez itt állj!

Mondtam az idiótának, hogy az oké, hogy esetleg leveszed, de hogy rakod vissza? Ugyanígy?

Szóval borzalmas nagy tudatlanság van a mai napig ezekkel a régebbi autókkal kapcsolatban.

 

Sajnos ezért járok Pestre a mai napig vizsgázni (annyira nem sajnos, mert legalább megy egyet, a szerelő Zsoltit mégis látom, na meg átmegyek a vizsgán), mert ennyire kókler rendszer az egész.

 

Erről a Norbinak is volt már irománya valamikor, emlékszem rá...

kezdőR+ Creative Commons License 3 napja 0 0 2805

Szerintem vizsgáztatásnál ilyen aprósággal nem foglalkoznak, legalábbis az enyém átment. Sok-sok "bogár is megbukna.

Az volt a gondjuk, hogy a sosem használt vonóhorgom (így vettem) világítása nem működött, berohadt. Rendesek voltak mert amíg mást nézegettek hagyták, hogy megvakargassam és még valami sprajt is adtak egy kicsit. És a kéziféket sem tépték le.

Előzmény: 2cvtech (2803)
svedmalac Creative Commons License 3 napja 0 0 2804

Csak nem ismered? :-)

Régen a helyi kábeltévénél dolgozott...

Előzmény: french camping (2800)
2cvtech Creative Commons License 4 napja 0 0 2803

Én direkt ilyen kis szolid méretűre gyártottam, hogy  le ne szedessék velem műszaki vizsgán, ugyanis valami rémlik, hogy le kellett szednie valakinek mivel ha elütne valakit felsérti kiálló tárgynak minősül. De maga az egész lámpakialakítás is kiálló. Ez talán nem lesz gond majd azt mondom gyári és kész. Enyém a kocsi de mégis úgy kell kialakítanom dolgokat mintha a vizsgáztatóé lenne. Na szép, ezt pont én mondom aki totál átalakította a kacsa belterét................ Szerencsére a beltér más kategória. 

Előzmény: kezdőR+ (2802)
kezdőR+ Creative Commons License 4 napja 0 0 2802

Na ugye! Ügyes vagy, sikerült! Ötledíj: 1 Ft

Én egy kicsit nagyobbra szabtam.

Előzmény: 2cvtech (2801)
2cvtech Creative Commons License 4 napja 0 0 2801

Na a króm lámpa szemöldök kipipálva. Saját mű. 

french camping Creative Commons License 4 napja 0 0 2800

utánanézek Ruff Janinak...:-D

Előzmény: svedmalac (2799)
svedmalac Creative Commons License 5 napja 0 0 2799

Én naponta kacsáztam Dunaújvárosban 1997 és 2007 között egy zölddel :-)

Volt a Ruff Jani nevű cimborámnak is egy pink színű (régóta nem tudom, mi lett vele), együtt voltunk a holland talin anno.

Előzmény: french camping (2798)
french camping Creative Commons License 6 napja 0 0 2798
2cvtech Creative Commons License 6 napja 0 0 2797

Szia. Ügyes vagy hogy házilag készítettél krom szemöldököt a kacsának, nem semmi. Majd én is kiötlök valamit. Hawaii gitárt vettem ugyhogy elvitte megint a pénzem, heti 1 hawaii zenét készítek, nem tudok venni, majd magam kreálok szemöldököt. Van is már valami ötletem. Vannak teendők a kacsa körül úgyis. Lassankét a kacsán megint függőcsapszeget kell zsíroznom. Sajna a gyári beletört az a kis zsírzó szelep. Másképp oldom meg, de így is hatásos. És sajnos lehet még idén akkumulátort kell vennem, alaphelyzetben mikor nincs rajt fogyasztó már nem éri el a 12,4 volt-ot. Olyan 12,1. Ha zenét hallgatok már csak 11,7. Pedig 60 Ah-s van most benne. De lehet csak desztillált víz kell, majd megnézem egyik nap. Az akksit azt tényleg elhanyagoltam vétele óta csak benne van nem törődtem vele, nem ellenőríztem.  

 

 

Nem ide vág de ez is én vagyok:

Csodaszép hawaii egzotikus tengerpart érzetet kelltő dalokat készítek, nem érdekel valakit ? Ráálltam az édes egzotikus hawaii zenélésre. 6 gitárom van. Mind másképp szól. Álomszépek a hangzások, persze csak annak aki szereti a hawaii stílust. Ingyen elérhető és letölthetőek a melodiáim...................... kacsában mind az szól ....

Előzmény: kezdőR+ (2793)
svedmalac Creative Commons License 6 napja 0 0 2796

Bár nem ide vág, de egy elég jó összefoglaló cikk volt a legérdekesebb Citroen modellekről a Traction Avant-tól a C6-ig:

 

http://www.origo.hu/auto/20170616-lebeges-az-ut-felet-top-10-citroenek-hidropneumatikus-rugozassal.html

 

Ebből nekem a TA, a DS, az SM és a C6 a szerelmem. Ha megdöglök is lesz egy "új" DS-em, a kacsa után a második legjobb autó a világon...

kezdőR+ Creative Commons License 6 napja 0 0 2795

 

 

kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.17 0 0 2794

ha nagyítod talán jól látszik

kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.17 0 0 2793

Szerintem sem illik a Te "elektromos szuper felszereltségű" kacsádra ilyen típusú kormány.

Ha előbb pötyizünk akkor nem adom oda a kacsámmal az elektronikus gyújtást. Beszereztem még régen, de nem került beszerelésre. Egy hasonló kvalitású kacsás tervezte, készítette és tőle szereztem, hogy miért és mennyiért már nem tudom. Az illetőre sem emlékszem. Mártélyon történt. Ő bejárta vele fél Európát hiba nélkül és a fogyasztása is csökkent.

Kacsámra szemöldököt házilag csináltam és nagyon jól sikerült, senki nem állapította meg, hogy barkács cucc. Emlékeim szerit fotó szárító krómlemezéből szabtam ki és egy bádogos haverral csináltam rá hullámot. Van egy spéci tekerős célszerszámuk. Előtte kartonpappírból meg kell tervezni.

A lámpa üvegre a bura alá színtelen szilikonnal rögzítettem.

Remélem adtam egy jó ötletet.

Vigyázz! Lehet szép és hatalmas a kacsairánti szerelem, de azért egy igazi nő .....

Előzmény: 2cvtech (2792)
2cvtech Creative Commons License 2017.06.15 0 0 2792

Szia. Köszi a képeket, hát nem tudom még eldönteni, hogy akarom e vagy sem a sportkormányt. A gyári egyküllős ami most van benne kényelmes és nagyon tetszik nekem, amit te is árulsz másikat a sportkormányon kívűl. Egyenlőre biztosan marad. Amit jobban szeretnék, króm szemöldök, és elektronikus gyújtás, bár ez utóbbi szintén kérdéses mert iszonyat jól belőttem neki a megszakítós gyújtást. Ilyen pöccre induló kacsa nincs mégegy. Egyik nap szó szerint röhögnöm kellett, hogy ilyen nincs, mert mikor kulccsal indítottam, aztán közben meggondoltam magam, a főkapcsoló soron lévő nyomógombbal indítom inkább be, nem kulccsal..... A kezem már elfordította a kulcsot de szinte egyből azonnal vissza is vettem indítás állásból csak gyújtás maradt és akkor inkább nyomógombbal indítom - gondoltam, az önindító kb negyedet fordult, talán annyi idő se volt mint egy ember megköszörüli a torkát, de a motor beindult és járt. Ilyen nincs. Tized másodperc indítással elindult. Ennél nincs jobb kacsa motor!!! Negyed fordulat az indítómotornak és beindul. Az elektronikus gyújtással se lenne jobb, sőt, hát nem tudom kérdéses több a hibafaktor kevesebb az álíthatóság....!!! Japán rövidmenetes gyertyák vannak benne, behangolt karburátor, behangolt gyújtásfok, behangolt megszakítóhézag és a legjobb surlódáscsökkentő olajadalék, kb 8000 Ft -os lötty, ez mind kell hozzá, ja és kb 5 - 6 éves dugattyúgyűrük. És totál tömített kipufugó. Az se mindegy. Sehol nem fúj ki, új aluminium csövek és dobok vannak. A gyári lemez csövekből csak a sárhányónál jövő rövidke szakasz maradt. Előtte és utána is minden rozsdamentes alumínium.

 

A videót amit belinkeltél megnéztem, igazi izomautó félét hoztak ki belőle, már csak a motorra lennék kiváncsi vajon az is nagyobb ahogy a kocsi egyébb eleme is szélesebb nagyobb.... Jó, nekem tetszik.

A kacsámra mennyit költöttem, hát ez nehéz kérdés. Amint fentebb írtam leírtam dolgokat az is sok sok pénz volt. Aztán hangtechnika, rádiótechnika ( két nagyteljesítményű CB rádió, hozzá a behangolt antennák kábelek), rengeteg visszajelző, kényelmi eszköz, pl fűthető első üléshuzatok amik egyben maszirozósak is elektromos álló fűtés, gps, sötétített üvegek utólag fóliázott engedéjjel ellátott, riasztó az érzékelőkkel ajtónként egy, elektronikus dudák hanggenerátorok kacsahápogás, fény effektek futófény aksó megvilágítások stb, nagyobb akkumulátor, stb stb....  Hát szerintem 700 - 800 ezer körül költhettem ré, vagy többet nem tudom.  És 22 év alatt lett ilyen. Illetve valamivel kevesebb. Mindig egy picit . Ha most nulláról kéne megcsinálni ezt a teljes felszereltséget, az eltartana hetekig, talán 2 hónap is lenne, vagy több ha közbe más feladatom is lenne. Csak a távindítás ezen formáju megszerkesztése hetek kellenének. Csomó relé, vezeték, kondenzátor ..... De maga a gyújtás karburátorral együtti behangolása, nekem a helyes állás 6 évi kisérletezgetésbe került. Egyszer sikerült olyan rosszra állítanom, hogy kormot köhött és durrogott. Kormot hagyott a földön ahol csak beindítottam. És volt olyan is amikor nehezen indult. De a legrosszabb ami történt egyszer, hogy meggyűrűztem ugye a motort. Egyik összerakásánál eltört az új gyűrű. Ezért eg használtat tettem vissza. Ettől viszont egyik oldal erősebb volt a másik gyengébb. Felemáskép járt a motor. Egyszer emiatt dühömbe az aszfaltba ott hagytam máig egy kotratást. Dühömbe úgy megkotrattam mint állat. Kikotorta a kerék az aszfaltot is. Utána rövidesen megvettem a teljes gyűrű szettet mert egyesével nem lehet venni és  akkor jól sikerült nem tört el egy sem. Sajnos öszzekevertem a régieket a pluszban megmaradt új gyűrűkkel, így ha most kéne gyűrűznöm vennem kéne újakat mert a meglévő sok gyűrüből nem tudom már melyik az új null kilométeres, pedig van köztük.  Ezért népszerüsítem minél jobban videókkal képekkel, mert nem a négy falnak lett ilyen. ha már a találkozókra nem jutok el, legalább a híre menjen el. Álmom tudod mi lenne? Hidraulikus rugózás mint a citroen GS nek volt. De az hatalmas munka, műtét  átalakítás lenne. Egy biztos én nem kötném össze a fékrendszerrel ahogy a gyár tette a rugózás olajrendszerét. Mert ne má hogy ha baj történik még megálni se lehessen biztonságosan. Nekünk volt GS és GSA is. Szőlőhegyen elpattant egy hidraulika cső egyszer. A kocsi azonnal leűlt legalacsonyabb állás, és fék se volt. Fa fogta meg. De azt hiszem e téren a kacsa marad gyári rugózásu. 

 

Mindennek a summája, hogy imádom ezt a kocsit, ennek lelke van és örök szerelmem, nincs az a nő aki felváltaná, vagy megközelíteni ezen szerelmi bodultságot ........................................ 

 

Előzmény: kezdőR+ (2789)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.15 0 0 2791

Ez is egy irányzat a kacsa építéshez, átalakításhoz:

https://youtu.be/EIJCtEZwVEA

 

Előzmény: 2cvtech (2788)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.15 0 0 2790

A kormánykerekek:

raid2, 34  cm átmérő, bőrbevonatú

és egy maradék egyküllős kacsakormány

Ha érdekelnek valakit nekem már felesleges, ELADOM!

 

Előzmény: kezdőR+ (2789)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.15 0 0 2789

Szia!

Lefényképeztem a kormánykereket, ha sikerül átmentenem majd rakok fel képet. raid2 márkájú. (keresőbe beütve találsz hozzád közelebbit, ha venni akarsz)

Mennyit költöttél a Kacsádra (Ft.-ban és órában), bocs az illetlen kérdésért, de ez talán csak nem főz és pucol ablakot. Nagyon szupi, mondjuk én sem hagynám ott egy sötét utcában, sőt az esőn sem. Engedsz beülni valakit a szentélybe, vezetni biztosan nem? Tudsz még fejleszteni rajta, vannak terveid? Persze a titkot ne áruld el.

Köszi a videót, lementettem!

Előzmény: 2cvtech (2788)
2cvtech Creative Commons License 2017.06.14 0 0 2788

Itt egy újabb kis videó szeretett kacsámról. A videó második felében látható, hogy soha nem vízzel pucolom, vannak remek szerek amivel fényezem tisztítom, így mindig csillog-villog. Ez a spray pl olyan ami nem koptatja a festéket, tehát fényesíti ugyan, de nem szed le belőle mint pl a polírozó paszták. Ez is egy fontos szempont, nálam legalábbis mindenképp, mert aki annyit törődik a kocsijával mint én lassan elfogyna a festékréteg a sok simogatásban, de ezzel nincs ilyen probléma .....

 

https://www.youtube.com/watch?v=PuLkxKxF2ek 

2cvtech Creative Commons License 2017.06.12 0 0 2787

Szia. Köszi az infókat. Közben járt az agyam ezen és tényleg nem illik a kocsimra az a nagy hátsó szárny  mert úgy néz ki, vagy mint egy levegő leszorító légterelő. Valahogy fura lenne rajt. Elvinné a jó alakját, műszakin lehet leszedetnék így is ennyi cuccal nehéz leműszakiztatni. Az ára sem nekem való most, a postáról nem is beszélve. A kormányról légyszi tegyél fel képet, az még talán-talán érdekel, bár jelenleg egyküllős eredeti kacsa kormányom van. Azt sem szívesen cserélem át. Nem azzal vettem ezt a kocsit, ezt az egyküllőst utólag szereztem, illetve cseréltem. Anno mikor volt egy charleston kacsám is 98 táján abból tettem át. Ritka ez is és a special szériának nem is volt. Kimondottan jó kormánykerék jobb kacsákban van csak. De azért képeken megnézném milyen a sportkormány. Köszi.... 

Előzmény: kezdőR+ (2785)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.12 0 0 2786

Szia!

Pákozdi talin készült a kép! Nem emlékszel a dátumra?

A gyermekhez és a Xantiához gratulálok!

Előzmény: oguszten (2784)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.12 0 0 2785

Szia!

A "farok"ért 50000.- kérek. A pákozdi tali előtt vettem nem sokkal és akkor hátsóajtó nélkül amire felszereltem vettem 25000.- az ajtót + 5000.- ért. Ennek kb. 10 éve. Számold csak az inflációt. Ez nem barkácstuning, állítólag Német v. Osztrák tuning cég, számozott. A kormánykerékért 10000.- kérek, bőrbevonatú. Megkeresem és teszek fel képet. És van egy hagyományos kacsa kormány is. A "farkat" nem szedem szét és igen nehéz lenne a csomagküldés. Szerintem nem neked való.

Előzmény: 2cvtech (2783)
oguszten Creative Commons License 2017.06.12 0 0 2784

Jók a képek! A kacsa melletti zászlós Xantia az enyém volt akkor, a gyermek ma is az enyém. ;-)

Előzmény: kezdőR+ (2781)
2cvtech Creative Commons License 2017.06.12 0 0 2783

Szia. Kiváncsi lennék az árakra. Külön a sportkormányé és  a farok árát meg tudnád írni? Érdekel, de nem állok valami jól anyagilag éppen.  A farok együtt lenne a fehér csomagtartóval. Nem lehet leszedni? Posta vajon mennyi lenne?

Előzmény: kezdőR+ (2781)
mrqb Creative Commons License 2017.06.11 0 0 2782

Én is csak nézelődő vagyok, nem szervező. Sajnos az egykori soproni Citroën találkozók szervezője, Szabolcs, már az égi utakat járja, Isten nyugosztalja. Amúgy volt egy eladó kacsa is a kocsik között. Monyesz kacsája még meg lehet Szombathelyen?

Előzmény: svedmalac (2779)
kezdőR+ Creative Commons License 2017.06.11 0 0 2781

Sziasztok Kacsások!

Ez a "farok" csomagtartó ajtóra szerelve megmaradt, valamint még kormánykerekeim is, sport kormány és egy sima. Ha érdekel valaki jelentkezzen. A "farok" ajtóra van szerelve, egy mozdulattal cserélhető. Üvegszálas műanyag "gyári" sport tuning cucc.

Ha valakit érdekel jelentkezzen! Tudtommal összesen 2 db. van az országban.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!