Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

yavitoq 11 órája © 2447

Hi. sive

Ne add föl!   Elmondom, én hogyan csináltam: Az összes nyílás ledugaszolása után, beletöltöttem kb. egy deci benzint, majd a fedél lezárása után intenzíven lötyböltem néhány percig. Kb. öt perc múlva egy fémes zörgés jelezte, hogy fölszabadult a beragadt szelep. Ha neked is sikerült ez, írd meg, és további kacsás kérdésekre is szívesen válaszolok, ha tudok. Átfújási próbánál ne felejtsd el a kis csövet ledugaszolni!

s.y.a.

sive 26 órája © 2446

Köszönöm a segítséget!

A leszerelt olajbeöntőt /zárt fedéllel/ mindkét végéről megfújtam de szinte ellenállás nélkül át megy rajta a levegő!

Mi a megoldás? Hol tudnék venni egy jó, bontott beöntő csonkot?

Üdv:Sive

yavitoq 5 napja © 2445

Hi. sive

Attól van a karterben depresszió, hogy a dugattyú alternáló mozgása miatt a f.házban állandóan változó pozitív-negatív gázállapot van. A betöltőben lévő visszacsapó szelep létesít a f.házban depressziót azáltal, hogy a két gázállapot közül csak a pozitívot engedi át, és nyomja a légszűrőbe. Tehát a szelep akkor működik jól, ha csak egyik irányban tudod átfújni.

s.y.a.

sive 5 napja © 2444

vadasz53@freemail.hu    Köszönöm!

Bx 16TRS aug. 12. © 2443

Ha adsz valami privát elérhetőséget tudok segíteni a problémán :) bx16trsKUKACcitromail.hu

Előzmény: kacha (2439)
sive aug. 11. © 2442

Javitoq

Köszönöm a javítási útmutatót. Megnéztem a kartergáz szűrőt, nem túl nagy ellenállással át tudtam fújni. /mint amikor elkezdem a gumimatracot szájjal feltölteni/  Azért egy hétre az egész olajbeöntőt beletettem egy levágott fejű műanyag palackba és felöntöttem benzinnel. Valamivel könnyebb átfújni.  Azt írtad hogy a forgattyús házban depresszió van.

Mi hozza létre?

 Üdv:Sive

2cvtech. júl. 29. © 2441

 

 

Kisebb-nagyobb felújításokban, javításokban én is tudnék segíteni. Főleg alkatrészek cserélése, fékbeállítás, hegesztést nem vállalok. 19 éve kacsázok és kezdettől fogva magam javítom a gépezetet. De én Szombathelyen lakom, távol mindenkitől sajnos.

Előzmény: kacha (2439)
cv.cam/s júl. 24. © 2440
hello:
tudjuk kire gondolsz keleten,de sajnos nem fogad ' ujbetegeket'..emeilben ha irsz talan van elkepzelesem szamodra..?!
kellemes kacsazast,s csak ovatosan..
laszlo
Előzmény: kacha (2439)
kacha júl. 24. © 2439

Üdv mindenkinek !

Végre kacsa tulajdonos lettem !

Az autó sajnos eléggé rászorul egy alapos felújításra, amihez én

annyira nem értek, amennyire kellene. Ezért is fordulok hozzátok.

Úgy emlékszem, hogy az érdi kacsafelújítón kívül van még valaki,

Budapesttől úgy 30-40 km-re keletre, aki szintén vállal felújítást,

de sajnos nem tudom hogy ki ő.

Örülnék, ha segítenétek megtalálni, hogy még a nyáron eljuthas-

sak hozzá, hátha a téli időszakban tudna vele foglalkozni.

Egyébként használom a "sárga veszedelmet"... és imádni való !!!

Előre is köszönöm a segítséget !

kacha

yavitoq júl. 21. © 2438

Hello sive!
A vezérműtegely első végén nincs semmilyen tömítés, vagy szimering,
csak egy spirális vosszavezető horony van kiképezve, ami csak akkor működik,
ha a forgattyúsházban nincs túlnyomás. Nálad nyilván van, ezért folyik az olaj.
A f.házban járó motor esetén mindig depressziónak kell lennie. Ezt az olajbetöltőben
lévő visszacsapó szelep biztosítja azzal. hogy a kartergázt a légszűrőbe nyomja.
Ez nagyon hajlamos beragadni. Mivel nem lehet hozzáférni, nem javítható. (konstrukciós hiba)
A FIAT 126- nál például ügyesen, az olajbetöltő kupakba építették be a szelepet.
Nekem már sikerült a beragadt szelepből a trutymót benzinnel kiáztatni, de ennek sikere bizonytalan.
Üdv: Péter.

sive júl. 15. © 2437

Üdvözöllek benneteket! Szeretnék tanácsot kérni. A kacsa vezérműtengelyének az első végén ahol a megszakító is található folyik az olaj. Milyen tömítés van ott és az hogyan cserélhető. Köszönöm.

Kristooof máj. 31. © 2436

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Előzmény: cv.cam/s (2435)
cv.cam/s máj. 31. © 2435
hello kristooof:
felni&lokharito szin:AC 140 gris rose.
udv.,: laszlo
Előzmény: Kristooof (2434)
Kristooof máj. 31. © 2434

Üdv!

 

Valaki esetleg tudna nekem segíteni hogy a felnikhez mi az eredeti szín festékkódja?

 

Előre is köszönöm.

Turbostar88 máj. 28. © 2433

Koszonom kuldtem emailt. 

Előzmény: karcosharcos (2432)
karcosharcos máj. 27. © 2432

igen

Előzmény: Turbostar88 (2431)
Turbostar88 máj. 26. © 2431

Valakinek van elado kacsa "puttonya"? 

hurvinka máj. 17. © 2430
hurvinka máj. 17. © 2429

RMC szerintem ők megoldják neked.

Előzmény: citroen_ds (2428)
citroen_ds máj. 16. © 2428

Köszönöm a segítséget, még mindig nem tudnak belsőt szerezni a gumisok, még rossz az idő, így áll az autó.

Egyik helyről kaptam biztatást, de neki is kell még pár nap. :S

Előzmény: monyesz (2427)
monyesz máj. 15. © 2427

Nekem pár éve szerzett gumis ilyen belsőt, és ő is motorgumi belsőként emlegette. Úgyhogy keresd azt a gumist, aki ezt mondta, mert ő fog tudni rendelni.

Előzmény: citroen_ds (2423)
hurvinka máj. 14. © 2426

Esti mozi, ebben a nagy szélben :)

 

http://index.indavideo.hu/video/Kacsa_bogar_vagy_bakancs

Turbostar88 máj. 9. © 2425

Nekem van egy felújítandó darab ha érdekel.

barnabas8szokekukacgmailpontcom :)

Előzmény: szabo.zoltan36 (2424)
szabo.zoltan36 máj. 7. © 2424

Sziasztok!Szükségem lenne egy bal első féknyeregre kompletten egy 1985-ös citroen acadianehoz.Ha valakinek van egy felesleges,akkor megvásárolnám.Köszönettel!

citroen_ds ápr. 29. © 2423

Segítséget szeretnék kérni.

Hol lehet venni belső gumit? Sikerült szereznem 2db eredeti Michelin-t de tömlősek.

Gumisok 1 része hiteget, hogy majd rendel 1x, nekem meg kellene az autó, sajnos neten nem találtam eddig semmit sem, csak külföldi oldalakon.

Egyik gumis azt mondta, h motorkerékpárnak a belső gumija beszerelhető, de motorban 15" nincs.

Köszönöm

hurvinka ápr. 29. © 2422

Velodrom Millenáris 2014. július 19. 15.00-22.00
Délután kezdünk, lámpafénynél fejezzük be!

Új oldaláról mutatkozik be a Millenáris bringapálya (1146 Budapest, Szabó József utca 3.): délután kezdünk és a kivilágított 
oválban folytatjuk az esti órákig.

A Velodrom Millenáris mindenki örömére szolgál, de a pályára csak az 1.000 kg önsúly alatti járművek mehetnek fel, hiszen 
ez alapvetően bringás, motoros terhelésre épült. De a statikus, vagyis nem körözős részvevők is egyedi, sehol nem megélhető élményben részesülnek, akárcsak a jármű nélkül érkezők. A lényeg az élmény, a veteránozás élménye.
Egyre többen jönnek öreg bringával, aminek nagyon örülünk. Ha szeretnéd kipróbálni a pályát, semmi akadálya, csupán 
személyes elszántságod és kondíciód, illetve öltözéked stílushiánya lehet akadály J Idén is lesz depóépítés.

Online regisztráció, ha járművel szeretnél jönni: http://www.chronomoto.hu/online/velodrom/ 
A programokról folyamatosan kaptok tájékoztatást, dolgozunk rajta. 
Belépőjegy stílusos, nosztalgikus öltözékben (elvárás) 
- felnőtt 1.800.- Ft
Belépőjegy napjaink viseletében korra való tekintet nélkül
- egységesen 3.000.- Ft
Gyermekek 150cm magasságig ingyenesen jöhetnek. Stílusos ruházatuk nem kötelező, de lehetőség szerint így jöjjenek kísérőikkel.
Háború előtt gyártott járművek részvétele ingyenes.

Az elvárt megjelenésről a honlapon találtok részletesebb ismertetést.
Egy sapka, vagy sál nem csinál nyarat = július éppen elég nyár, hogy kössük magunkat elveinkhez. Annyiban azért változtak elvárásaink, hogy a klasszikusan elegáns öltözetben, divattervezők extravagáns kollekciójában érkezőket is „velodromosnak” minősítjük. Hölgyeken szívesen látunk kalapot, érdekes kiegészítőket, frizurákat, de hozhatnak például napernyőt J
DE…

Csak a felkészült, egységet mutató öltözéket honoráljuk kedvezménnyel. Kérjük, vegyetek részt a játékban és előzzétek meg 
a vitatott helyzeteket. Köszönjük megértéseteket.

Jó készülődést!
Noszvai András szervező
+3630 676 8480

Facebook: https://www.facebook.com/Velodrom.Millenaris

..

hurvinka ápr. 27. © 2421

OT Premier 2014

 

  

 

  

 

  

 

  

monyesz ápr. 22. © 2420

Az az esernyő-váltó nagyon kiváló, nyilván eleinte szokatlan egy padlóváltóhoz képest, de baromi jól használható, kényelmes!

Előzmény: METYA (2419)
METYA ápr. 22. © 2419

Nos én kedvelem Vályi Pistát, mert humoros és korrekt. Rossz napja lehetett, mert nagyon lehúzta a Kacsát.

Viszonylag nehéz egy 602 ccm-es motort, és annak teljesítményét egy 1300 ccm-es motorral összehasonlítani.

Történetesen nekem van összehasonlítási alapom, mivel volt szerencsém párhuzamosan is használni mindkettőt, és ugye a Kacsa is napi használatban van...

Tény, hogy "autósabb" érzést nyújt a Bogár, mivel vastagabb a karosszéria, erősebb a motor, és vastagabbak a kerekek. Viszont annyi elbaxott dolog, mint ami abban van. Említhető ugye a küszöbben előremenő fűtés, és mivel a küszöb az első ami elrohad egy öreg autón, így nincs túl meleg benne.

Én a legnagyobb hidegben is max kigombolt dzsekiben tudok utazni, de leginkább csak egy pulcsiban.

Persze, meg kell szokni a váltót, de ha valaki egyszer megtanulta, az ráérez az ízére és a praktikumára. Nekik ez nem sikerült. Sajna az az érzésem, hogy ez olyan "összecsapott" konzerv cikk, amit gyorsan megírtak, és ha nincs téma, akkor be lehet tömni vele a hiányt.

Jobb is, hogy nem lehet kommentálni, mert csak csúnyákat írnék.

Anno TCTV forgatáson az én Kacsámat elemezték, az volt a stábautó is (jó is volt nyitott tetővel a mínuszokban...), és akkor Winklinek és Karottának tetszett. Meglátták az apró részleteket, és ráéreztek arra, hogy ez egy ilyen autó, ez nem összehasonlítható egy "hármasgóffal".

Persze ha a teszt nyáron, nyitott tetővel történt volna, és a hátsó ülésről felállva tudták volna "inzultálni" a csinos csajokat, akkor egészen más eredmény született volna, mint a Bogár csöppnyi napfénytetejével összehasonlítva...

Turbostar88 ápr. 21. © 2418

Sziasztok!
Jön még Kacsás rajtam kívül 26odikán premier outlet centerhez?

_gaq.push(["_setCustomVar", 5, "Status", "anonymous", 2]); _gaq.push(["_setCustomVar", 1, "Level-1", "Kozlekedes", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 2, "Level-2", "TotalCar_-_auto", 3]); _gaq.push(["_setCustomVar", 3, "Level-3", "Kacsa_fun_club", 3]);