Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

METYA Creative Commons License 4 órája 0 0 2657

Az biztos, hogy sok. 14,5 volt fölé nem menjen, mert károsítja az akksit. Fesszabályzót cseréld.

Előzmény: svedmalac (2655)
konix5 Creative Commons License 2 napja 0 0 2656

Néhány fotó a gépről, picit poros, alváz is, sajnos most sem volt idő beindítanom :(

ELADÓ! Remélem hétvégén meghallgatom a brummogását.

 

(Már van érdeklődő)

Előzmény: svedmalac (2654)
svedmalac Creative Commons License 3 napja 0 0 2655

Ma, kb. másfél hét után ismét megnéztem a kiskacsát.

Az akksi most is 15V környékén volt. Viszont amikor kicsit járattam alapon, mértem közben a feszt és 18V környékén van.

Ez mennyire jó vagy nem jó? Mennyinek kellene lennie kb?

Igaz, hogy fogyasztó nem volt bekapcsolva, de nekem picit soknak tűnik.

Csak azért filózok ezen, nehogy épp ez nyírja ki az akksit...

Előzmény: svedmalac (2647)
svedmalac Creative Commons License 2016.09.19 0 0 2654

Ha nem indítod be, sok problémád lesz vele!

Én sajnos tudom. Legalább havonta tedd meg! Ha nem is mész vele, de 5-10 percig járjon!

Előzmény: konix5 (2653)
konix5 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 2653

Üdv! 2CV6 1985év piros. Budakalászon van. Sajna idén még nem jutott idő rá, hogy beindítsam. Előző tulaj Erdőkertesre járt szervizelni. Képet csinálok és küldöm/felteszek. AlVáz rendbe hozva, kaszni nagyjából ép, csak sokat állt.

Előzmény: svedmalac (2649)
METYA Creative Commons License 2016.09.18 0 0 2652

Esetleg valakinek nincs a polcon egy felesleges ablaktörlőkar?

svedmalac Creative Commons License 2016.09.13 0 0 2651
Prien47 Creative Commons License 2016.09.08 0 0 2650

Udv!

 

Engem erdekelne. Ha kapok elerhetoseget, felveszem veled a kapcsolatot. Emailem publikus. 

 

Koszi

Előzmény: konix5 (2648)
svedmalac Creative Commons License 2016.09.06 0 0 2649

Mégis mikori és milyen gép?

Helyileg merre lakik?

Esetleg pár fotó is segíthetne a dolgon...

Előzmény: konix5 (2648)
konix5 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 2648

Üdv! Volna nálam egy olcsó CV2, sajna régóta áll a garázsomban, jó alvázzal és jó motorral. Most olcsón megválnék tőle, egy gondoskodó gazdát keresve. A rendszáma leadva, zöld forgalmija megvan, a leadás papírokkal együtt. Kis türelmet kérek, ha azonnal nem reagálok, csak nem vagyok sűrűn net közelben.

Előzmény: -stukker- (2634)
svedmalac Creative Commons License 2016.09.01 0 0 2647

Na, idegbecsípődés miatt az akksit nem tudtam elvinni mérésre, de jó másfél hét után kijutottam a garázsba.

A feszkó 15V körül volt mérhető, azaz ez idő alatt nem csökkent semmit. 3-4 mp után be is indult, közben 13,5 V-ra esett csak le.

5 perc után teljesen vissza tudtam nyomni a szivatót, egész szépen járt. Már annyira nem értem ezt az egészet :-)

Előzmény: svedmalac (2642)
önindítópersely Creative Commons License 2016.08.30 0 0 2646

Nem hiszem, mert kannábol is az a jelenség. Abban pedig friss benzin van. Persze a tankban is.

Előzmény: svedmalac (2645)
svedmalac Creative Commons License 2016.08.30 0 0 2645

Az "állt sokáig" az mit takar?

Az üa. szűrőd vagy a tankban lévő régi benzin miatt nem lehet?

Előzmény: önindítópersely (2644)
önindítópersely Creative Commons License 2016.08.27 0 0 2644

Uraim!

Hallottatok e olyat, h nem szívja fel  a benzint a kiskacsa? Állt sokáig, ha az úszóházat feltöltöm, akkor addig jár. Gondoltam megnyúlt az ac membrán. Vettem egy komplett tápszivattyút. Felrakás után sem sziv, csak 2000 fordulat körül. Vettem csövet, és kannából próbáltam táplálni. Úgyan az. Ha forgatom szívja, alapjáraton egy idő után megáll. Inditözásra nem kapja fel. Van ötlet?

 

Üdv

monitorface Creative Commons License 2016.08.25 0 0 2643

Üdv Mindenkinek !

Meg tudná írni valaki a Gröb Attila elérhetőségét ?

Előre is köszönöm, üdv !

monitorface (2CV 1988)

svedmalac Creative Commons License 2016.08.20 0 0 2642

Egy idősebb kollégámnak meséltem a sztorit...

Kapásból azt a választ kaptam, hogy zárlatos az akksi... (???)

Kérdezem, hogy ez meg hogy jön ide akkor?

Aszongya, neki ugyanez a gondja volt régen a Zastavájával, sokat szívott vele, ugyanezek voltak a tünetei. Cserélte az akksit és jó lett a gép.

Hát jövő héten elviszem egy terheléses próbára, kíváncsi vagyok...

Előzmény: svedmalac (2641)
svedmalac Creative Commons License 2016.08.16 0 0 2641

És a mai sztori...

A gép állt kb. 22 órát, este 8-tól másnap 6-ig. Ekkor értem haza a melóból, volt eső is, jöttek hírek jégről is, szóval mielőbb be akartam röffenteni, hogy ha lehet mégis garázsban aludjon.

Lementem, szivató, kulcs elfordít és kb. a harmadik tekerésre azonnal indult.

Aztán kb. 3-5 percet mentem vele a garázsig és beálltam. A szivatót elkezdtem finoman visszanyomni és teljesen sikerült, az autó nem állt le, magához képest szépen duruzsolt. Ezt nem tudtam hova tenni...

Aztán leállítottam, majd simán így, szivató nélkül pöccre indult.

Ezt már volt, hogy eljátszotta velem...

Aztán ha épp két hétig nem érek el hozzá, akkor kezdődik újra a mizéria. 

Na ha erre valakinek van valami tippje, arra vevő vagyok :-)

Előzmény: svedmalac (2640)
svedmalac Creative Commons License 2016.08.14 0 0 2640

Na ma jártam a géppel.

AC nem adott üzemanyagot. Fecskendeztem a feljövő csőbe annyit, hogy tele legyen (3-4 adag belement).

Aztán a karbit kipucoltam, abba is tettem egy kicsi anyagot. Lényeg, hogy nehezen, de elindult.

Mentem vele kb. 25km-t, kicsit meghajtottam.

A szivatónak mindig félig kint kell lennie, mert különben leáll.

A túra végén elhoztam hozzám az udvarba (az autó amúgy máshol és garázsban lakik), hogy lemosom.

Na aztán innentől megint nem indul, kb. fél órát állt ösz-vissz.

Most az AC adja az anyagot, a karbiban is van, de csak teker és nem röffen be.

Előzmény: svedmalac (2639)
svedmalac Creative Commons License 2016.08.07 0 0 2639

Szia Norbi bácsi!

 

Élek és Szhelyen lakom még mindig, csak a meló meg a lustaságom mindig közbeszól a dolgoknak...

Valamit kell kezdenem a helyzettel, mert nem vagyok megelégedve a jószággal.

Az oké, hogy nagy nehezen beindítom (karbi teteje levesz, benzin, indítózás, stb.), de nagy macera. Ha áll pl. két hetet, nem indul, csak az előbbi módszerrel.

Ha elindul és meleg a motor, akkor meg megy szépen. Szóval a karbinál valami nem oké...

Tank, üzemanyag szűrő, ac tisztítva, ill. új. Csak a karbi maradt...

 

Most épp szabin vagyok, de nem tudok vele foglalkozni. Amint aktuális csörgök, aztán lesz valami!

 

Addig is köszi!!!

Előzmény: 2cvtech (2632)
svedmalac Creative Commons License 2016.08.07 0 0 2638

Az enyém 89-es portugál :-)

Előzmény: monitorface (2637)
monitorface Creative Commons License 2016.07.27 0 0 2637

1990. július 27-én gördült le egy portugáliai üzem gyártósoráról az utolsó Citroen 2CV

 

 

Elképesztő, hogy a modellt még 1948-ban mutatták be, és ahhoz képest kis változásokkal több, mint négy évtizeden át maradt gyártásban.

 

 

A 2CV különböző változataiból világszerte közel négy milliót gyártottak, voltak üzemek Franciaországban, Szlovéniában, Argentínában, Portugáliában, Chilében, Belgiumban, Spanyolországban amik ontották a Kacsákat, illetve azok furgon verzióit.

 

 

Az egyszerű, de robosztus autó igazi ikonná vált, ma is jól ismert, kedvelt modellnek számít. Nyilván az erős formaterv miatt lett annyira könnyen felismerhetővé az egész világon.

 

 

Ha belegondolunk a második világháború előttre visszanyúló fejlesztéstől micsoda változások voltak az autóiparban 1990-ig, megdöbbentő, milyen kitűnően állta a sarat a 2CV, ami utódmodelljét, a Dyane-t is túlélte.

 

 

Ma pedig már a Kacsa igazi legenda, ami nem csak egy autó, hanem egy életérzés is...

 

METYA Creative Commons License 2016.07.26 0 0 2636

Érdemes jó állapotút megvenni, mint valami bontószökevényt, amire aztán többet költesz, és soha nem lesz jó.

Linkeld be mire gondoltál, és segítünk.

Arra ne számíts, hogy veszel valamit 50-100 ezresért, és majd nekiállsz rendbetenni. Sok idő és sok sok pénz megy el rá.

Előzmény: -stukker- (2634)
senkisenormális Creative Commons License 2016.07.25 0 0 2635

Úristen!

Mikor kezdted el bontani szegény gépet?

Előzmény: 2cvtech (2633)
-stukker- Creative Commons License 2016.07.25 0 0 2634

Sziasztok!

Nagyon tetszenek a 2cv-k!

Mennyiért lehet(érdemes) hozzájutni használható példányhoz,amit lassacskán az ember rendbe tud apránként tenni?(Ahogy a tárca engedi)

2cvtech Creative Commons License 2016.06.16 0 0 2633

Sok év után újra visszajöttem a fórum oldalaira ..... :)

2cvtech Creative Commons License 2016.06.16 0 0 2632

Szia Svédmalac...... Nem tudom megkaptad e előző levelem, de én pl nem látom az írásom. Napokban írtam, hogy ha még Szombathelyen laksz, én megnézném a karburátor hibát. Évek óta ígérem, de nem tudtalak elérni. Te sem hívtál. Ha még itt laksz rá tudok nézni, persze nem biztos hogy meg is tudom javítani, de talán valamit lehet kezdeni vele. Én a karburátornál is a gyáritól eltérő beállítást használok. Ahogy a gyújtást is magam szabályoztam be. Ezzel pöccre indul a kocsi szinte mindig. Nekem ez nagyon fontos ha távirányítóval akarom indítani.  

Előzmény: svedmalac (2614)
citroen_ds Creative Commons License 2016.05.14 0 0 2631

Mivel csinálom a kocsit a műszakira, hátra kap új csapágyakat, mert van dobom amit felszabályoztatok, de abban rosszak a csapágyak. Mostani meg méreten alul lenne szabályzás után.

A csapágy szett darabja 10.300HUF/oldal, amiben a köv dolgok vannak: csapágy, szimering, anya.

Nem tudom te hol kérdezted, nekem ennyi lesz db-ja - a %-om.

Előzmény: benkoo (2619)
hurvinka Creative Commons License 2016.05.12 0 0 2630

"📷 Fotópályázatot hirdetünk! 📷
Készítsd el, vagy ha már megtetted, akkor keresd elő legemlékezetesebb, legkedvesebb "Citroënes" fotódat, s a kép címével együtt küldd el a citroentalalkozo@gmail.com címre.

 

A pályázó képek minden nap felkerülnek ide, (facebbok) egy albumba, ahol közönségszavazáson vesznek részt. A legtöbb szavazatot (like-ot) kapó Citroënes fotó készítője 2db találkozós pólót kap Mártélyon, vagy ingyenes részvételi lehetőséghez jut a találkozóra. Az első 3 helyezettet tárgyjutalomban részesítjük. 
A játék most indul, és május 31-én 20:00-kor zárul!" https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1185874701424588&set=gm.586104734882422&type=3&ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular&action_history=null

benkoo Creative Commons License 2016.04.19 0 0 2629

köszönöm. a csavar meglett a neten végül,de a burkolaton még gondolkozom, mert igen az a gumis mállik ésa lemezeshez jár egy olyan lemez is ahol a hengerfej alatt körbezárja a hengert és elvezeti a hőt..lehet az jobb megoldás... vagy van különbség a hűtésben a két burkolat között?

Előzmény: citroen_ds (2628)
citroen_ds Creative Commons License 2016.04.18 0 0 2628

Burkolat:

Lemez '82 előtti, hangosabb

Préselt vmi '82 utáni, csöndesebb, de a hengerfejnél szétmállik a hőtől, nagyobb alátét kell.

 

Csavarok:

2db furat átm. 0,7mm-es hengerfejekre

1db furat átm. 2mm-es blokk

 

 

U.I.:

A fékprobléma megoldva, a főfékhengerben a kicsi szelepek karmantyúi, melyek nem voltak a készletben voltak a ludasak, abból is a hátsóé.

Műszaki vizsgabázison bemérve, mehet vizsgára. :)

Előzmény: benkoo (2626)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!