Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
2cvtech. 2014.07.29 13:33:15 © 2441

 

 

Kisebb-nagyobb felújításokban, javításokban én is tudnék segíteni. Főleg alkatrészek cserélése, fékbeállítás, hegesztést nem vállalok. 19 éve kacsázok és kezdettől fogva magam javítom a gépezetet. De én Szombathelyen lakom, távol mindenkitől sajnos.

Előzmény: kacha (2439)
cv.cam/s 2014.07.24 20:04:31 © 2440
hello:
tudjuk kire gondolsz keleten,de sajnos nem fogad ' ujbetegeket'..emeilben ha irsz talan van elkepzelesem szamodra..?!
kellemes kacsazast,s csak ovatosan..
laszlo
Előzmény: kacha (2439)
kacha 2014.07.24 15:00:37 © 2439

Üdv mindenkinek !

Végre kacsa tulajdonos lettem !

Az autó sajnos eléggé rászorul egy alapos felújításra, amihez én

annyira nem értek, amennyire kellene. Ezért is fordulok hozzátok.

Úgy emlékszem, hogy az érdi kacsafelújítón kívül van még valaki,

Budapesttől úgy 30-40 km-re keletre, aki szintén vállal felújítást,

de sajnos nem tudom hogy ki ő.

Örülnék, ha segítenétek megtalálni, hogy még a nyáron eljuthas-

sak hozzá, hátha a téli időszakban tudna vele foglalkozni.

Egyébként használom a "sárga veszedelmet"... és imádni való !!!

Előre is köszönöm a segítséget !

kacha

yavitoq 2014.07.21 10:32:41 © 2438

Hello sive!
A vezérműtegely első végén nincs semmilyen tömítés, vagy szimering,
csak egy spirális vosszavezető horony van kiképezve, ami csak akkor működik,
ha a forgattyúsházban nincs túlnyomás. Nálad nyilván van, ezért folyik az olaj.
A f.házban járó motor esetén mindig depressziónak kell lennie. Ezt az olajbetöltőben
lévő visszacsapó szelep biztosítja azzal. hogy a kartergázt a légszűrőbe nyomja.
Ez nagyon hajlamos beragadni. Mivel nem lehet hozzáférni, nem javítható. (konstrukciós hiba)
A FIAT 126- nál például ügyesen, az olajbetöltő kupakba építették be a szelepet.
Nekem már sikerült a beragadt szelepből a trutymót benzinnel kiáztatni, de ennek sikere bizonytalan.
Üdv: Péter.

sive 2014.07.15 19:24:13 © 2437

Üdvözöllek benneteket! Szeretnék tanácsot kérni. A kacsa vezérműtengelyének az első végén ahol a megszakító is található folyik az olaj. Milyen tömítés van ott és az hogyan cserélhető. Köszönöm.

Kristooof 2014.05.31 15:20:15 © 2436

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

Előzmény: cv.cam/s (2435)
cv.cam/s 2014.05.31 14:03:54 © 2435
hello kristooof:
felni&lokharito szin:AC 140 gris rose.
udv.,: laszlo
Előzmény: Kristooof (2434)
Kristooof 2014.05.31 11:50:37 © 2434

Üdv!

 

Valaki esetleg tudna nekem segíteni hogy a felnikhez mi az eredeti szín festékkódja?

 

Előre is köszönöm.

Turbostar88 2014.05.28 21:40:26 © 2433

Koszonom kuldtem emailt. 

Előzmény: karcosharcos (2432)
karcosharcos 2014.05.27 19:57:53 © 2432

igen

Előzmény: Turbostar88 (2431)
Turbostar88 2014.05.26 19:21:22 © 2431

Valakinek van elado kacsa "puttonya"? 

hurvinka 2014.05.17 13:05:32 © 2430
hurvinka 2014.05.17 09:55:20 © 2429

RMC szerintem ők megoldják neked.

Előzmény: citroen_ds (2428)
citroen_ds 2014.05.16 07:31:17 © 2428

Köszönöm a segítséget, még mindig nem tudnak belsőt szerezni a gumisok, még rossz az idő, így áll az autó.

Egyik helyről kaptam biztatást, de neki is kell még pár nap. :S

Előzmény: monyesz (2427)
monyesz 2014.05.15 13:29:02 © 2427

Nekem pár éve szerzett gumis ilyen belsőt, és ő is motorgumi belsőként emlegette. Úgyhogy keresd azt a gumist, aki ezt mondta, mert ő fog tudni rendelni.

Előzmény: citroen_ds (2423)
hurvinka 2014.05.14 22:42:52 © 2426

Esti mozi, ebben a nagy szélben :)

 

http://index.indavideo.hu/video/Kacsa_bogar_vagy_bakancs

Turbostar88 2014.05.09 05:08:15 © 2425

Nekem van egy felújítandó darab ha érdekel.

barnabas8szokekukacgmailpontcom :)

Előzmény: szabo.zoltan36 (2424)
szabo.zoltan36 2014.05.07 20:47:18 © 2424

Sziasztok!Szükségem lenne egy bal első féknyeregre kompletten egy 1985-ös citroen acadianehoz.Ha valakinek van egy felesleges,akkor megvásárolnám.Köszönettel!

citroen_ds 2014.04.29 20:10:40 © 2423

Segítséget szeretnék kérni.

Hol lehet venni belső gumit? Sikerült szereznem 2db eredeti Michelin-t de tömlősek.

Gumisok 1 része hiteget, hogy majd rendel 1x, nekem meg kellene az autó, sajnos neten nem találtam eddig semmit sem, csak külföldi oldalakon.

Egyik gumis azt mondta, h motorkerékpárnak a belső gumija beszerelhető, de motorban 15" nincs.

Köszönöm

hurvinka 2014.04.29 14:56:26 © 2422

Velodrom Millenáris 2014. július 19. 15.00-22.00
Délután kezdünk, lámpafénynél fejezzük be!

Új oldaláról mutatkozik be a Millenáris bringapálya (1146 Budapest, Szabó József utca 3.): délután kezdünk és a kivilágított 
oválban folytatjuk az esti órákig.

A Velodrom Millenáris mindenki örömére szolgál, de a pályára csak az 1.000 kg önsúly alatti járművek mehetnek fel, hiszen 
ez alapvetően bringás, motoros terhelésre épült. De a statikus, vagyis nem körözős részvevők is egyedi, sehol nem megélhető élményben részesülnek, akárcsak a jármű nélkül érkezők. A lényeg az élmény, a veteránozás élménye.
Egyre többen jönnek öreg bringával, aminek nagyon örülünk. Ha szeretnéd kipróbálni a pályát, semmi akadálya, csupán 
személyes elszántságod és kondíciód, illetve öltözéked stílushiánya lehet akadály J Idén is lesz depóépítés.

Online regisztráció, ha járművel szeretnél jönni: http://www.chronomoto.hu/online/velodrom/ 
A programokról folyamatosan kaptok tájékoztatást, dolgozunk rajta. 
Belépőjegy stílusos, nosztalgikus öltözékben (elvárás) 
- felnőtt 1.800.- Ft
Belépőjegy napjaink viseletében korra való tekintet nélkül
- egységesen 3.000.- Ft
Gyermekek 150cm magasságig ingyenesen jöhetnek. Stílusos ruházatuk nem kötelező, de lehetőség szerint így jöjjenek kísérőikkel.
Háború előtt gyártott járművek részvétele ingyenes.

Az elvárt megjelenésről a honlapon találtok részletesebb ismertetést.
Egy sapka, vagy sál nem csinál nyarat = július éppen elég nyár, hogy kössük magunkat elveinkhez. Annyiban azért változtak elvárásaink, hogy a klasszikusan elegáns öltözetben, divattervezők extravagáns kollekciójában érkezőket is „velodromosnak” minősítjük. Hölgyeken szívesen látunk kalapot, érdekes kiegészítőket, frizurákat, de hozhatnak például napernyőt J
DE…

Csak a felkészült, egységet mutató öltözéket honoráljuk kedvezménnyel. Kérjük, vegyetek részt a játékban és előzzétek meg 
a vitatott helyzeteket. Köszönjük megértéseteket.

Jó készülődést!
Noszvai András szervező
+3630 676 8480

Facebook: https://www.facebook.com/Velodrom.Millenaris

..

hurvinka 2014.04.27 12:57:39 © 2421

OT Premier 2014

 

  

 

  

 

  

 

  

monyesz 2014.04.22 17:34:46 © 2420

Az az esernyő-váltó nagyon kiváló, nyilván eleinte szokatlan egy padlóváltóhoz képest, de baromi jól használható, kényelmes!

Előzmény: METYA (2419)
METYA 2014.04.22 17:30:30 © 2419

Nos én kedvelem Vályi Pistát, mert humoros és korrekt. Rossz napja lehetett, mert nagyon lehúzta a Kacsát.

Viszonylag nehéz egy 602 ccm-es motort, és annak teljesítményét egy 1300 ccm-es motorral összehasonlítani.

Történetesen nekem van összehasonlítási alapom, mivel volt szerencsém párhuzamosan is használni mindkettőt, és ugye a Kacsa is napi használatban van...

Tény, hogy "autósabb" érzést nyújt a Bogár, mivel vastagabb a karosszéria, erősebb a motor, és vastagabbak a kerekek. Viszont annyi elbaxott dolog, mint ami abban van. Említhető ugye a küszöbben előremenő fűtés, és mivel a küszöb az első ami elrohad egy öreg autón, így nincs túl meleg benne.

Én a legnagyobb hidegben is max kigombolt dzsekiben tudok utazni, de leginkább csak egy pulcsiban.

Persze, meg kell szokni a váltót, de ha valaki egyszer megtanulta, az ráérez az ízére és a praktikumára. Nekik ez nem sikerült. Sajna az az érzésem, hogy ez olyan "összecsapott" konzerv cikk, amit gyorsan megírtak, és ha nincs téma, akkor be lehet tömni vele a hiányt.

Jobb is, hogy nem lehet kommentálni, mert csak csúnyákat írnék.

Anno TCTV forgatáson az én Kacsámat elemezték, az volt a stábautó is (jó is volt nyitott tetővel a mínuszokban...), és akkor Winklinek és Karottának tetszett. Meglátták az apró részleteket, és ráéreztek arra, hogy ez egy ilyen autó, ez nem összehasonlítható egy "hármasgóffal".

Persze ha a teszt nyáron, nyitott tetővel történt volna, és a hátsó ülésről felállva tudták volna "inzultálni" a csinos csajokat, akkor egészen más eredmény született volna, mint a Bogár csöppnyi napfénytetejével összehasonlítva...

Turbostar88 2014.04.21 19:06:17 © 2418

Sziasztok!
Jön még Kacsás rajtam kívül 26odikán premier outlet centerhez?

cv.cam/s 2014.04.21 13:29:09 © 2417

"koszonom..''l.

Előzmény: monyesz (2414)
hurvinka 2014.04.20 21:05:23 © 2416

Hát.... gyenge láncszem az ember az fix. A Winkler anno tesztelte a velorexet velünk, írt is róla... hát valahogyan annak sem tudta kiemelni az erényeit /mert vezetésileg nem sok van/ de jobb és ironikusabb cikket tudott írni mint Vályi úr. :)

Előzmény: monyesz (2414)
hurvinka 2014.04.20 21:02:58 © 2415

Autós újságíró ne vezessen ilyet... kevés benne a kitartás... túl sok a viszonyítási élménye. :)

Előzmény: bxmpisti (2413)
monyesz 2014.04.20 15:24:03 © 2414

Csókoltatom Vályi Istvánt, még van hova fejlődnie!

Előzmény: hurvinka (2412)
bxmpisti 2014.04.20 14:54:47 © 2413

Az, de egy élmény!

Előzmény: hurvinka (2412)
hurvinka 2014.04.20 14:54:08 © 2412

Kacsa vagy Bogár?

Mindkettőt a második világháború előtt készítették, mindkettő olcsó, népautó. Mégis rettenetesen mások. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

" A Citroën 2CV ugyanis autóként borzalmas. " :)