Ez így kevés. Dízelmotor gyorsan ejti a fordulatot, lehet semmi baja sincs. Gázpedálcsere? Ilyet sem hallottam még.
Mikor visszarakod sebességbe, fel kell vegye az adott fokozathoz, tempóhoz tartozó motorfordulatot. Amíg nincs fokozatban, addig meg alapjárat, ha nem adsz gázt.
Inkább olyanra szoktak panaszkodni általában(nem Mazdánál), hogy váltásnál, mikor kinyomja az ember kuplungot, olyankor felpörög a motor, mert lassan reagál a motorvezérlő a változásra.
Néztem videókat a youtube-n , japán autóknál tesznek az ajtók köré még egy gumi filcet , és sokkal jobb utána a helyzet.. subaru, honda, suzuki, mazda , mindegyiknél erre panaszkodnak..
Karosszériásnál voltál, hogy kell-e, illetve érdemes-e állítani az ajtón? Ha jól tudom, szimpla tömítés van az ajtó körül, ha kicsi eláll az ajtó valahol, ott is süvíthet.
Hello. Nekem ugyan régebbi 6-osom van (2009-es GH), de itt is magasabb a szélzaj, mintha nem lennének felhúzva teljesen az ablakok, az autó 1350kg, nincs agyon szigetelve gyárilag. Haverom régi 2001-es 530D BMW-je, hihetetlen csendes volt ehhez képest, a Mazda is halk 50-60 km/h-ig, utána kezd erősödni. A4 Audi 2006-os, dízel, 100-as tempónál szintén halkabb, mint az enyém. A legrosszabb 130 környékén van, utána keveredik már a motorhanggal, az már nem zavaró annyira. Ugyanez a barátom most vett CX-5-öt dupla üveges, jobb lett, de szerintem még mindig nem ér fel egy hasonló német prémiumhoz zajszigetelés szempontjából. A Mazdáknak ez a része ilyen sajnos, vannak más pozitívumai.
Hello, sérülésmentes, első tulaj vagyok.. a márkaszerviz látni sem akarja , azt mondta nem tud vele mit kezdeni.. elmozdulhatott a gumi kéder? De kérdezem mindenhol? Mind a négy ajtónál? Győrben keresek egy ügyes szervízest..
2023-as kombira szeretnék téli gumit és felnit, lehetőleg keskenyebbet és ballonosabbat, mint a nyári. A nyári mérete 225/45 R19. Tudnátok segíteni, hogy milyen méret lehet jó a télinek? Vagy van esetleg erre gyári?
a gumikéder zsugorodása a tömény denaturált szesztől (olcsó téli ablakmosó folyadék,amiben nincs egyéb adalék,csak szesz és viz némi szinezékkel) Egyéb oldószeres áttörlés miatti zsugorodás. Napégés miatti zsugorodás.
Esetleg nem gyári a kédergumi vagy az ajtóban,vagy a kasztnin. Biztos ,hogy sérülésmentes az autó?
A zaj felülről jön, a motor ,futómű , kerekek síri csöndben vannak. Nem hinném hogy a gumi, téli , nyárival ugyanolyan. Van egy 6 évvel idősebb audi a3-mam, 4x annyi kilométer van benne az csendesebb, 73 a műszerfal 76 dba az üveg 130km/h-nál.. és ott ez nem zavaró , a mazdában igen, a család többi tagja is panaszkodik, hogy apa nincs felhúzva az üveg? Mi ez a hang?
Egy 2023-as gyártású Mazda 6-osom van. Esetleg nem tudjátok, hogy lehet aktiválni azt, hogy menet közben is működjön a képernyő érintésvezérlése? Jelenleg csak álló helyzetben lehet nyomkodni, menet közben nem.
Japán autót vettél. Bárki bármit mond, japánban gyártott japán autó az ottani igényeknek-szokásoknak fog megfelelni. Arrafelé 110km/h a megengedett, ott kell jó legyen. Hondámnál ugyanez a tapasztalat, bár nem találtam "fájdalmasnak", de az 120 körül kezdett hangoskodni, addig totál kulturált volt. A Toyota is sokára tanulta meg, mi az igény errefelé.
Még annyit megérne a dolog, hogy egy másik ugyanolyan verdával fordulj egy kört, van-e eltérés.
Köztünk szólva az a dupla üvegezés már nem lenne cifrább történet, mint a az egyéb zajszigetelések beépítése, csak az kérdés, fizikailag kivitelezhető-e.
Kiruccantunk egy hosszabb útra, mindenki panaszkodott mi ez a hangos szél bennt,? A legrosszabb hogy hívom a márkaszervízt, gondolom nem első vagyok a világon a problémával, hogy ők erre : - ilyenről nem hallottak..mit akarok én? Ha mondom tik vagytok a nagy márkaszervíz nektek kellene tudni mit kell az autóval csinálni.... Persze vegyek újat..az nem ilyen.. jahh veszek de biztos nem mazdát..előtte vw -em imádtam..úgy ment mint a vaj..olyan finoman..
De erre ez a probléma megoldás? Egy több milliós autóra?
Teslák vevői panaszok okán megduplázott üvegezése kapcsán villogni kezdett az agyam: vajon megoldható-e az, hogy venni bontóból ajtóüveget és megduplázva beépíteni.
Kérdés: elfér-e a vezetősínekben-gumikban, mit szól hozzá az ablakgép, vagy hogy hogyan rögzíti az ember egymáshoz az üvegeket?
Esetleg annyit kipróbálhatsz, hogy valami papírlapot becsuksz felül az ajtónál aztán próbálod kihúzni. Ha könnyen jön, nem szakad, akkor vélhetően nem zár rendesen, meg lehet mutatni valami kasznis szakinak, hátha beállítási probléma.
Persze elküldték a fótókat, 4 munkás dolgozott rajta 8, 9 órát. Komplett, alja, tető, ajtók ,motor , tűzfal, csomagtartó, ..de a zaj az üveg felső részétől jön..olyan mintha nem zárna tökéletesen az üveg..ok mondod autócsere, de ha beleszamolom ezt a 3 rugót senki nem ad érte ennyivel többet.. plussz. Csak 60 ezer km van benne első tulaj vagyok, 6 ezer kilométerenként olajcserét csináltam, 10 éves.. megvan rajta az üreg és alvázvédelem, kerámia a karosszérian, kicseréltem a radiót érintőképernyősre jó nagyra..van benne profi riasztó is.. szerinted ki fogja ezt nézni vásárlásnál? Senki? Aki megveszi jól jár vele..9 ezer eurót el nem adnám.. max 16 -ért... Kevesebbért felvágnám az ereimet.. ez nem behozatal.. nem visszatekert..megkímélt.. árulom is de senki nem akarja megvenni.. megveszik a rengeteg kilométereseket amik olcsóbbak..
Fejmagasságot mérek, előttem nem tudom mik lehettek az adatok.. nektek mennyi? Telefonos applikációban mértem..nektek mennyi ez az érték..de akkor is súg az ablak.. mit lehet vele?