A program is azt mondja, hogy nem tudja meghatározni az okot pontosan
Fórumokat böngészve is az általad felsoroltakat mondják okként, tudom, nem egyszerű a dolog.
Ma már azt figyeltem meg, hogy időnként (lámpánál állva) elkezd egyenetlenül járni a motor, az alapjárat leesik 550-560 körülre. Ha felpörgetem 6000-ig, akkor helyreáll a lelkivilága, persze a CheckEngine tovább világít. Mintha ideiglenesen az üzemanyag ellátás akadozna- Aztán egyszer csak eltűnt a hibajelzés.
Informatikusként dolgozom, az pont olyan, mint amikor valami probléma ideiglenesen jön elő, esetleg csak hetenként, na ezt fogja meg a szakember! Gondolom, ez sem lesz egyszerű, esetleg csak kísérletezéssel megy, ami sajnos zsebbe vágó. Köszi az eddigi ötleteidet is!
a szerviz kiolvasni ki tudja,az okot meg nem mondja meg? :D Furcsa ez...
Ezer és egy oka lehet... vákuum,fals levegő valahol,szívósor, légszürő légtömegmérő után... légtömegmérő koszos... pcv szelep... kartergáz visszavezetés stb..
CX5 2018 2,5 benzin Megírom Nektek is, mert CX5-ön elég vékony a mozgolódás, meg ugyanez a motor a Mazda6-ban is van. Egy veterán Mazda6-osnak hátha tudtok ötletekkel szolgálni.
Néhány napja tapasztalom, hogy üzemmeleg motornál indítás után álló helyben felpörög a motor 2000-ig, aztán ott marad, vagy ingadozik 1600-2000 között. Gázadással felpörgetve 5-6000-ig, visszajön normál tartományba az alapjárat. Ez a dolog kigyújtja a CheckEngine lámpát is. Szervizben kiolvasták: "Túl szegény keverék az 1. hengersornál". Hibakód P0171.
Volt olyan, hogy magától kialudt a kijelzés, de ma törlés után pár km múlva újra világított. Amúgy a menetteljesítményben nem érzek változást.
Kérnék egy kis segítséget döcögős úton a bal hátsó féknyereg nyagyon kopog, van bene a 2 vezetőcsap amin csúszkál a féknyereg az egyik csapnak a végén van egy kis gumi karika, ha azt nem teszem fel akkor lötyög alapből, viszont ha azzal együtt teszem fel olyan passzos hogy mikor belenyomom a féknyereg tartóba gumi miatt a nyomja kifele a csapot így összeraktam, meg is szünt a kopogás azonnal, viszont amiért nyomja kifele a fékbetétet kicsit nyomja a féktárcsához,így melegszik a féktárcsa :(
Van valami jó megoldás hogy rakjam össze hogy ne lötyögjön és ne is melegedjen ?
1.korrózió (ennél már nem annyira,de jócskán lehet még rohadt kipufogó,l vagy futómű bekötési pontok,doblemezek
2.katalizátor kapacitás...( nem lehet ellenőrizni előre ,hogy mikor hal be)
3.vezérműlánc ha nyúlott,motor ha kopott stb...
4.vezetőülés emelése,függesztéke szokott eltörni
5.elektromos .kormánymű szokott behalni
6. gyertya szokott beleszorulni a hengerfejbe (van aki nem cserélte még 200k nál sem)
7.nem megfelelő olajjal mint minden motor ,elkopik,eszi az olajat stb (melegen ...olajbenöntő levesz van e kartergáz stb)
brutál sokat kibir a gyári kuplung,a gyári vezérlés,a gyári kormánymű,pláne ha gazdája volt... ha nem,akkor az kiderül egy szervizben, de minden gyári alkatrész élettartama véges
mindenképp szervizes átvizsgálás ajánlott,alámenni kötelező
Szia! Biztos cserés a légzsák? Nekem akkor is villogott, mikor kiéget az anyós ülés felöli légzsák kikapcsolását jelző izzó a váltó előtt középen lent. Azt kellett kicserélnem, pár száz forint volt. Akkoriban sokat használtam kikapcsolva a légzsákot, ezért sokat világított.
Van egy 2011es kombim és az airbag lámpa villogott ezért a vizsgáztatás elött elvittem szervizben ahol azt mondták ki kell cserélni az utasoldali légzsákot mert igy nem engedik át a vizsgán( Svédországban legalább is ez?a szabály). A szerelö kapcsolatba lépett az itteni Mazda szervizzel de ez már 1.5 here volt és semmi válasz nem jött hogy mennyibe fog kerülni vagy egyáltalán mikor kapjuk meg. Bontott nem lehet
Az lenne a kérdésem hogy van e ezzel kapcsolatban tapasztalata valakinek? Mennyibe kerül,esetleg Magyarországon hol juthatnék hozzá?
Sziasztok, van egy 2005 Mazda 6 2.0 cd sport te 136 le autóm. Egyik pillanatról a másikra nagyobb gázadásra rángat meleg motornak. Van mikor le is áll. Hiba kód nincs. Volt már valakinek hasonló probléma? Mi volt a megoldás?
Helló.Érdeklődni szeretnék mazda 6 2006 évjáratú diesel 89kw .Esetleg valaki tudja e a solenoid turbónyomásszabályzó bekötését.Cseréltem a vákumcsöveket de nem fényképeztem le előtte.
nekem 2009-es GH 2.5 benzines van és nem túl jó a zaj csillapítás. Nagyon befolyásolja az aszfalt minősége és a gumi is, de ez a rész nem túl jól sikerült az autónak. Nem is a motorhang, hanem minden más, mintha kicsit le lenne húzva az ablak magasabb tempónál és hallod a szélzajt, cserébe viszonylag könnyű a kocsi méretéhez képest. Eleinte nagyon zavart, de már megszoktam 7 év után. Mikor anno elvittem próbakörre csak 50-70 km/h-val mentem, ott nem volt zavaró. Egyébként máshol is olvastam, hogy a zajszigetelésen spóroltak.
Sziasztok, német oldalon nézegetem a mazda 6-sokat . Kizarólag 2.5 benzin érdekel 2018tól újabb, a km ne legyen több 80 000nél. Szedan!
Az ott feltüntetett km mennyire megbízható adat? Ugye a műszaki vizsgán bejegyzik az adott km állást, valamint a vezetett szervízkönyben is ott van. Egy carvertical kimutatja az autó bejegyzett km-eit. Ezek alapján nyugodtan megvehető az autó? 80 000km futott autónál ami 5 éves nem szabadna komolyabb hibának jelentkeznie, meg ugye a benzin az egyszerűbb konstrukció mint a dízel.. nem szabadna mellé nyúlnom ugye?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hozzáértőktől. Világít a Mazda 6-omban (2008, 2. generació) a légzsák lámpa, U3000 hibakóddal, vezérlőmodul bejegyzéssel. Volt szerencsém egy másik vezérlővel kipróbálni, de ugyant a hibát produkálja. Viszont találtam teljesen máshol egy olyan hibát is, hogy megszakadt a kommunikáció a támlák vezérlőmoduljával. Ez összefügghet? Merre keressem A hibát?
1 feltettem ott is a kérdést ,csak mivel halott a fórum még nem kaptam választ és bátorkodtam itt is felrakni ,ha már összeállt a Ford a Mazda-val megalkotni ezt a ..... inkább nem írom le ,milyen motort.
2 Óh köszönöm szépen a megtisztelő bizalmat. Akkor ezek szerint te találomra cserélgeted az alkatrészeket és nem hibakód alapján ,mert én a hibakódhoz kapcsolódót cseréltem, csak 2db-ot ,igaz előbbi hozzászólásomnál elírtam nem maf hanem map szenzor meg egy lamda szondát cseréltem ez volt olyan sok,de amúgy tényleg nem értek hozzá aláírom ,de többet szerelő nem fog lehúzni. További szép napot.
1 talán ha ford topicba írsz,fogsz is érdemi használható választ kapni
2 amit leírtál nem feltétlen arról tanuskodik,hogy értesz is ahhoz amit csinálsz, az nem hiba megoldás,hogy a hibakódok alapján cserélgetjük az alkatrészeket,de ennyi minden csere után örülj ha találsz hozzálrtő szerelőt,aki elvállalja...
Egy kis segítséget szeretnék kérni igaz nem Mazda, de a motor ugyan az Duratec He 2.0 benzin cjba motorkód P1132 hibakóddal kínlódok folyamatosan ,amint üzemi hőfokra bemelegszik ,el kezd liftezni az alapjárat ,szívósorból ki lettek szedve az örvénylapátok , dugózva nem lett idáig is igy működött hibátlanul ,míg hengerfejes nem lett a kocsi. Hengerfej ki lett cserélve új tömítés mindenhol, szívósor + pasztát is kapott az új tömítések mellé elötte is, így volt, maf szenzor cserélve lamda szonda is, pöccre indul check lámpát nem ad,de ha indítok egy járó motorral végzett On Demand Self-Test akkor beadja a p1132 hibát .Létezik ,hogy 1 hónap állás alatt megkotlik a motorvezérlő ?Esetleg valakinek ötlete mit nézhetnék még meg,mert már tanácstalan vagyok.