Ha mindent összejelöltél ,akkor nem lehet gond! Estleg az előtöltésen kell állítanod ,azt meg a nútok engedik. Nyáron nem is annyira veszel észre rajta hibát,majd setleg télen jön elő ,ha dadog ,vagy rángat kicsit hidegen!
Sziasztok! Adagolófelújítás lesz a kocsin(Mondeo mk2 1,8 td,Lucas adagolóval).Az adagolót kiszerelve kell elvinnem. Ha mindent összejelölök az adagolón és a motoron is, ami elmozdulhat,visszaszereléskor elég-e azokkal jelre tennem, vagy van valami speciális eljárás a visszaszereléshez?
eloszor is Mindenkinek Kellemes Unnepeket kivanok! egy regi 60as evekbeli vasba volna egy bosch va4 tipusu adagolo, amit korabban szetszedtek es nem tudtak jol osszerakni, raadasul az egyik kart is elhanytak. tudna valaki segiteni egy ilyen regi adagolo rendbeteteleben?
Tanácsot kérnék. Van egy mazdamotoros kia sportage autóm,ha alapjáraton hagyom járni a motor néha felpörög egy-egy pillanatra.Menet közben pedig ha leveszem a gázról a lábam és benyomom a kuplungot töbször leáll majd szinte minden esetben azonnal elindúl ha ráindítok.
Kérdésem:ez utalhat adagoló hibára vagy valami más lehet,ha valaki tudja hiba okát ne tartsa magában.
Olyan jelenség van az autómnál (Tdi),h a napi első indítás (hideg motornál) elég köhögős. Adagoló felújított,akksi új,porlasztók és izzítók jók. Másodjára vagy melegen már egyből elkapja. Reggelre nem levegősödik le a rendszer sem a szűrő előtt,sem a szűrő után,tápszivattyú kemény marad. Viszont a nyomást elengedheti az adagoló (elektronikus Zexel). Hol tudja ezt megtenni? A nyomástartó fejszelepnél,vagy a résolaj visszavezető szelepnél? Minden ötletet köszönettel fogadok!
Az igazság az ,tudod ,hogy ha itt most megjelent a gázolaj a háznyomástól ,akkor ezt megszünteted és hamarosan megjelenik máshol. Ugyan is egy idősek a tömítések és ha szét kell szedni ,akkor már mindet kell cserélni . Akkor már perselyeket ,szimeringet ,meg ugyebár amit még nem lehet látni ,cserélni kell. Úgy ,hogy csak fel kell azt nem sokára javítani,de ez rafinált tipus ,nem is akárki -akárhol javítja! Közbe jöhet még egy kis elektromos probléma is ,aztán lehet kapaszkodni!
Amennyiben nem egy lecsoffadt akksid van ,kipörgeted te a levegőt belőle! Ha nem megy ,csak lazítsd meg a porlasztóknál a nyomócsövet ,aztán ha már löki az anyagot ,húzd meg őket ,aztán "kalap"
Szia! Igazam volt ,az csak a tengely rögzítő stiftje! Vedd ki nyugodtan és cserélj rajta "O" -gyűrűt,aztán tedd vissza! A lemezt okvetlen (villát ) tedd vissza a csavar feje alá ,mert akkor bele hajtod a tengelyig és elakasztod,rögzíted!
Renault kangó 1,9 dízel adagolóra lenne szűkségem. A régire azt mondta az adagolós, hogy nem javítható mert rozsdás a belseje. Kűlönben teljesen jól müködött csak fojt valahol belőle a gázolaj. A gyári száma; R8448B361B- Segítségeteket előre is köszönöm
Adagoló meghajtásra gondolok ,kellene még neki egy kis előtöltés! Az a baj ,hogy jelen esetbe nem tudjátok kipróbálni ,mert már nem megy tovább az állítási lehetőség! Gondolom ,hogy megpróbáltátok volna ,ha lehetett volna!
Igen előfordulhat ,hogyha nem közös az adagoló és a vezétengely meghajtása. Mert ha közös (szerintem ) bele verne a dugóba a szelep! Milyen típusú motor van benne?
Sziasztok! Adott egy hat hengeres munkagép szívómotor,ami a közelmúltban teljes felújításon esett át az adagolót kivéve. Adagolója soros. Tápszivattyú,porlasztók újak. Hidegen,melegen jól indul, de a motor füstöl. Hidegen erősen szürkés fehéres ,ami üzemmelegen jelentősen javul.
Előtöltés problémára gyanakszunk. Okozhatja e ezt a szürkézést az adagolóelemek kopása,ami nem képes átnyomni a megfelelő porlasztási nyomásra állított új porlasztókat ?
Az előtöltésszabályzó csavarjai a végállásban vannak lehúzva,nem pedig közbenső állásban. Így van meg a gyári alapelőtöltési szög. Gondoltunk még arra is,hogy el van rakva egy fogat a vezérlés,vagy az adagoló meghajtása.
Nem vagyok adagolós! Adagolósoktól ne várj segítséget! Beinvesztálják a több százezer forintokat a különféle tan!folyamokra,gépekre ,nem azért hogy aztán bárkit is ingyen tanítsanak. A gázkart nem jól tetted fel a helyére.