Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2016.02.07 0 0 49731

Sajnos nagyobb kaliberű a dolog mint hinnénk. Jelenleg a villamosféket úgy számítja, hogy a menetgörbéket tükrözi, tehát alapjaiban kell átírni a menetvezérlést.

Előzmény: Bzmot332 (49730)
Bzmot332 Creative Commons License 2016.02.04 0 0 49730

Persze, nyilván nem jobb gomb a forráskód egyik cs fájljára, megnyitás jegyzettömbbel, xy átírása, Ctrl+S a dolog, de azért láttunk itt olyanokat, hogy amúgy a témához eléggé nem konyító emberek is képesek voltak teszem azt ablakméretet meg ilyen baromságokat átírni, szóval a dolog önmagában nem lehet akkor annyira lehetetlen.

 

Ha jól gondolom olyan nagy változtatás se kéne. Szóval akinek van sok felesleges szabadideje van, van elég nagy tapasztalata benne, annak sikerülhet, ha nagyon akarja. Gondolom én.

Előzmény: Peti817172M (49729)
Peti817172M Creative Commons License 2016.02.04 0 0 49729

Azért ez nem ilyen egyszerű.

 

Először is csinálni kell egy új projektet, abba be kell importálni a forráskódokat, utána meg kell keresni, hogy mit és hol módosítsunk, módosítjuk, amit kell, majd imádkozunk, hogy leforduljon, ha sikerült, imádkozunk, hogy működjön, amit írtunk, ha minden siker, akkor már csak föl kell tenni valahová az új verziót, és jelezni, hogy ez egy mellékága a fejlesztésnek.

 

Én most Oskari pluginjével szívtam 4 órát, hogy leforduljon, és kapjak egy épkézláb dll-t. Természetesen nem működött... Úgyhogy maradt az eredeti.

Előzmény: Bzmot332 (49727)
vasutasadam Creative Commons License 2016.02.03 0 0 49728

A valóságban a Flirtet pl. meg lehet állítani csak villamos fékkel, rövid fékúttal (bár függ a vonalfeszültségtől), viszont a jármű ténylegesen a légfékkel áll meg, az automatika azzal rögzíti a szerelvényt még akkor is, ha én hozzá sem nyúlok a légfékkarhoz.

Előzmény: Bzmot332 (49727)
Bzmot332 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 49727

Ezt a kérést mindenki felé irányítom, aki ért a programozáshoz, nyúlkált már az openBVE-ben vagy ért hozzá, és lenne kedve valamit csinálni.

 

Nem akadna olyan vállalkozó kedvű egyén, aki kicsit megmókolná az openBVE-ben a villamosfék lekezelését valami valósra?

 

A tényállás az, hogy a valóéletben ugye egy bizonyos fék pozícióban (hogy ez állandó ellenállással vagy félvezetővel oldjuk meg, azt hagyjuk most), akkor ahogy csökken a jármű sebessége, csökken a fékerő is (ezt budapestiek tökéletesen érezhetik a metrón (ruszkik), meg a HÉV-eken, ott lehet nagyon jól érezni a fék fokozatokat is). Ugye ennek elég egyszerű fizikai magyarázata van (ha jól rémlik, ez mint ha lineáris lenne a sebességgel, legalább is a fluxusváltozás gondolom egyenesen arányos a frekvenciával (~fordulatszámmal)).

 

Szóval fékez a jármű, és érezni (azonos fokozatnál), hogy egyre kevésbé fékez, majd hirtelen megint jobban, amikor magasabb fék pozícióba vált a jármű. És így van az, hogy a villamosfék bizonyos sebesség alatt semmit se ér, ezért vannak a rögzítőfékek (RET, légfék...stb).

 

Na, ezzel szemben az openBVE-ben sebességtől függetlenül a fék kb. minden sebességnél azonos erősségű, azaz míg a valóságban 10-zel gurulva elég silány fékerőt adna az első pozíció, az openBVE-ben pl. a metró tökéletesen elkezd lassulni.

Aztán lehet erre van valami beállítás, vagy benne van a programban, de én sose tapasztaltam.

 

Igazából annyit kéne csinálni ha jól sejtem, hogy a fékerőt (villamosfékezés esetén, azaz afelett a sebesség felett, ami megvan adva légfék belépési sebességnek) nem csak a fékkar állásától, hanem a sebességtől is függővé kéne tenni. Nem vagyok lángelme programozás terén, de mint ha ez elég egyszerű feladat lenne (a forráskódban a game-be kell belenyúlni, ott is talán egy plusz művelet kéne, legalább is ez túl sok új változót nem ad).

gcs7e7 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 49726

Itt készül valami, bár kép még nem volt róla... ;)

Előzmény: HLJ (49725)
HLJ Creative Commons License 2016.02.01 0 0 49725

Kimondott Flirt nincsen -csak tervbe az is szőnyeg alatt :-)- egy korábbi modell van amit még Ferenc7 csinált nem pontos modell és nem is olyan formás. Vezethető része nem tudom van-e...

Előzmény: Joe0417 (49724)
Joe0417 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 49724

Sziasztok! Flirt motorvonatot keresek OpenBVE-hez, de eddig még nem találtam. Tudtok valami letöltési helyet? Vagy ha valakinek megvan, akkor legyen szíves email-ben elküldeni. Előre is köszönöm. joe.bacsi@freemail.hu

kcsv1352 Creative Commons License 2016.01.24 0 0 49723

Ganz metróA mai napon felkerült a honlapra a Ganz típusú metró legújabb,végleges verziója, mely megtalálható és letölthető a Járműobjektumok menüben. A letöltött csomag a vezethető járművet is tartalmazza.

http://www.vasutasadam.atw.hu/

phontanka Creative Commons License 2016.01.02 0 0 49722

Letöltötted a kabint is? Ennél a metrónál azt külön kell.

Előzmény: Rol2142 (49721)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 49721

Sziasztok 6 év után ismét letöltöttem az OpenBve-t.

Eddig minden kocsi tökéletes, kivéve amit bveklub.hu/sd-ejc oldalról töltöttem Ev/A kocsit(új modell). Hang tökéletes, kabin nincs. 1280 1024-be van a felbontás, szóval ez a hibalehetőség kilőve, és helyén van minden mintahogy az AM5-nek is, (és az megy is szépen).

Ha valaki tud segíteni, megköszönném!

phontanka Creative Commons License 2015.12.12 0 0 49720

Próbálkozz akkor más interpolációval. Hátha lesz, ami működik. MIndegyik szebb képet ad, mint a bilineáris. De a driver az első lépés.

Előzmény: DAttis (49719)
DAttis Creative Commons License 2015.12.12 0 0 49719

Köszi a tippet segítséget megpróbáljuk, a fura az, korábban ezen a gépen már ment a progi minden gond nélkül

Előzmény: phontanka (49718)
phontanka Creative Commons License 2015.12.12 0 0 49718

Ha az interpolációt átállítod bilineárisra, akkor biztosan jó lesz, bár csúnya lesz a kép. Azt gondolom, hogy ez videokártya driver probléma lehet. A kártyád gyártójának a driverét kellene feltenned, a Microsoft alap drivere nem tud mindent.

Előzmény: DAttis (49714)
HLJ Creative Commons License 2015.12.10 0 0 49717

Parancsolj: BVEklubon rengeteg infót talász pályáépítésről az útmutatók fül alatt.

Előzmény: sziriusz12 (49716)
sziriusz12 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 49716

Sziasztok!

Valaki mondja meg hogy hogyan készítitek a pályákat vonatokat!

Köszönöm!

DAttis Creative Commons License 2015.12.09 0 0 49715

A nagyobb képen látszik, mi látható ha elindítom a progit

Előzmény: DAttis (49714)
DAttis Creative Commons License 2015.12.09 0 0 49714

Tudom már feltettem a kérdést de újra telepítettem de még mindig nincs grafika, a hang tökéletes, ahogy az Ev metrót betöltöm, de nem látni semmit, becsatolok egy képet, hátha látszik csak a széleken a kezelőszervek "kockái" látszanak.

Kicsit kedvem szegült én össze tudom rakni a programot újfent, pedig anno, amikor először csináltam ment

phontanka Creative Commons License 2015.12.09 0 0 49713

Inkább itt. Abból más is tanulhat.

Előzmény: sziriusz12 (49712)
sziriusz12 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 49712

Szia phontaka!

 

Ha esetleg facebook-on (privátba) tudnál segíteni az nagyon sok segítség lenne.

phontanka Creative Commons License 2015.11.26 0 0 49711

Skype-olni nem tudok, de itt a fórumon segítek szívesen.

Előzmény: sziriusz12 (49710)
sziriusz12 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 49710

Sziasztok!

 

Nekem kéne egy kis segítség!

 

Ha valamelyikőtökkel fel tudnám venni a kapcsolatot "skype"-on az nagyon jó lenne!

 

Előre is köszönöm mindenkinek!

phontanka Creative Commons License 2015.11.23 0 0 49709

A Route Viewerben az F7 gombbal lehet pályákat megnyitni, az ObjectViewerben pedig objektmokat lehet megnézni. Pályaépítőknek való mindkét program. A Train Editor úgyszintén, az elég jó hozzáértést igényel.

 

Korban szerintem kb. 8 és 60 év közöttiek vagyunk itt. Nem baj, ha fiatal vagy, nem számít.

 

Előzmény: sziriusz12 (49703)
phontanka Creative Commons License 2015.11.23 0 0 49708

Először azt hittem, fénykép, aztán láttam, hogy OpenBVE.

Előzmény: gcs7e7 (49706)
maztro Creative Commons License 2015.11.22 0 0 49707

Talán. Mindenesetre közös "4-6-os" megálló, csak nem villamos. :)

 

Csak az a baj, hogy ez a 8 kép 4 route fájlból van, nincs folytonosság.

Előzmény: gcs7e7 (49706)
gcs7e7 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 49706

KVE talán? :v

 

De rég voltam itt, Jézus... De ha már itt vagyok, akkor pár kép legyen itt is a Combinomról: ^^

Előzmény: maztro (49705)
maztro Creative Commons License 2015.11.22 0 0 49705

Most játszottam egy 2008/2009 környéki pályámmal, melynek több változata van, és mindehol más van elkezdve, és sehol semmi befejezve. Kvíz: mi lehet ez? :)

 

 

maztro Creative Commons License 2015.11.22 0 0 49704

Úgy érted alapból ilyenre tervezted? Nagyon vagány! :D

Előzmény: tibitrain (49697)
sziriusz12 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 49703

Sziasztok!

 

Annyi kérdésem lenne, hogy a "Object Viewer-t a RouteViewer-t és a TrainEditor-t" hogyan kell használni???

Ha meg tudnátok írni hogy hogyan kell azt megköszönném.

Egyébként ti hány évesek vagytok, mert lehet hogy fiatal vagyok hozzátok képest egy kicsit.

TheKornel_HU Creative Commons License 2015.11.21 0 0 49702

Köszi! Műkszik rendesen :))

 

Amúgy a 4. vagont meglehet csinálni úgy, h az Extensions.cfg-be mégegyszer az 1. vagon szerepel a végén, de a Reversed = True paranccsal.

Előzmény: phontanka (49700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!