Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

tibitrain Creative Commons License 1 napja 0 0 49570

Köszi. Kipróbálom holnap vagy hétfőn.

Előzmény: Bzmot332 (49568)
tibitrain Creative Commons License 1 napja 0 0 49569

Nem minden földalatti pálya. Csak a négyes metró jön be.

Előzmény: HLJ (49566)
Bzmot332 Creative Commons License 2 napja 0 0 49568

Na, szerintem ez lesz a nyerő változat:

[object]
States = proba.b3d, proba2.b3d
StateFunction = if[trackdistance < TÁVOLSÁG, floor[mod[time*VALAMI]], 0]

 

A TÁVOLSÁG helyére beírod, hány méternél kell közelebb érni, hogy elkezdjen villogni, a VALAMI helyére pedig írsz egy kicsi számot (1-2 körül), ezzel szabályozva, milyen gyorsan villog. A többit értelemszerűen írd át.

 

A feltétel lehet sántít, pályán nem néztem meg, de elvileg jónak kéne lennie.

Előzmény: Bzmot332 (49567)
Bzmot332 Creative Commons License 2 napja 0 0 49567

Hát nézd. Van olyan változó, ami a vonat és az objektum közötti távot adja meg, szóval...

Előzmény: tibitrain (49563)
HLJ Creative Commons License 2 napja 0 0 49566

Úgy látom nagyon bejön neked a föld alatt való építkezés csak ne maradjon abba, mert nagyon jól néz ki a pályád!

Előzmény: tibitrain (49565)
tibitrain Creative Commons License 2 napja 0 0 49565

Na ... frissitsük a topikot...

phontanka Creative Commons License 3 napja 0 0 49564

Azt meg lehet oldani, a fénysorompó is úgy készült!

Előzmény: tibitrain (49563)
tibitrain Creative Commons License 3 napja 0 0 49563

Már van ledcsíkom is. Csak azt kéne megoldani hogy a közeledő vonat hatására villogjon.

tibitrain Creative Commons License 3 napja 0 0 49562

Egy órás munka...

phontanka Creative Commons License 2015.04.16 0 0 49561

Csináltam egy címkét a Hmmsim kompatibilis pályákhoz a BVE Klubon:

 

http://www.bveklub.hu/cimke/hmmsim/

 

Ezen kívül van még néhány itt:

 

http://1drv.ms/1ojOcBp

Előzmény: Scavi369 (49560)
Scavi369 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 49560

Sziasztok!

 

Megpróbálkoztam a pályakonvertálással, de nálam valami nem stimmel, beállítottam mindent a leírtak szerint, elindítottam, és utána lefagy a program, többszöri nekifutás után is ezt csinálja, ezért szeretnék kérni valamit. Ha valamelyikőtöknek van/vannak Hmmsim-hez konvertált pályátok, kérlek küldjétek el nekem a scaniamad kukac gmail pont com-ra. Az alappályán kívül 3-at sikerült megszereznem: 2-es villamos, MÁV 120a, Sellye-Pécs. 

 

Előre is köszönöm! :)

Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 49559

A tárhely tudtommal fizetős.

Előzmény: tibitrain (49558)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.14 0 0 49558

Miért nem próbálod átadni valakinek az oldalt, és a magazint is? Természetesen ingyen. Talán valakinek lenne kedve tovább vinni.

Előzmény: SD EJC (49557)
SD EJC Creative Commons License 2015.04.13 0 0 49557

Nagy bejelentés a honlapomon: http://sd-ejc.info

Fontos.

HLJ Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49556

Ezt nem tudtam, csak furcsa, hogy hmmsimben van olyan funkció ami openBVE-ben igen nagy hiány cikk, nem beszélve a többiről.......

Előzmény: Bzmot332 (49555)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49555

A Hmmsim inkább a BVE-ből lett tovább fejlesztve. Hiába vannak benne plusz funkciók, alapvetően egy lebutított BVE-ről beszélünk, de még az újabb verzió is kevesebbet tud, mint a PC-s openBVE.

 

Egyébként elég más a kettő, nem hinném, hogy csereszabatosak lennének a funkciók.

Előzmény: HLJ (49554)
HLJ Creative Commons License 2015.04.11 0 0 49554

Néztem a Hmmsimről készült újabb bemutató videót ami nagyon tetszett főleg az AI vonatforgalom miatt. Hmmsim alapvetően ha jól tudom akkor openBVE-ből lett tovább fejlesztve, hogy lehessen játszani táblagépen és különböző telefonokon. Ha Hmmsimben létezik már AI vonatforgalom akkor ezt a funkciót nem lehetne openBVE-be beépíteni? Nagyon nagyot dobna rajta.........

Bzmot332 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49553

Mivel jó régen nem nyúltam a szilihez, de páran kérték FB-n, úgy döntöttem feltöltöm a szükséges textúrákat az 1001-eshez.

 

http://www.adrive.com/public/38cE3F/V43-1001.rar

 

Csak a textúrák vannak benne. Nem biztos, hogy az összes, bár első ránézésre elégnek kéne lennie.

Scavi369 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49552

Köszönöm a tippet! :)

Előzmény: phontanka (49551)
phontanka Creative Commons License 2015.04.08 0 0 49551

Igazából át tudod konvertálni magadnak, csak a BVE 2-es metróváltozatot használd.

 

http://www.bveklub.hu/hu/wp-content/uploads/2009/04/Palyak-konvertalasa-Hmmsim-hez.pdf

Előzmény: Scavi369 (49550)
Scavi369 Creative Commons License 2015.04.07 0 0 49550

Sziasztok! :)

 

Korábban játszottam a BVE-vel, aztán múlthéten rátaláltam a Hmmsim-re, aminek nagyon örültem, tettem is bele az elérhető magyar pályák közül, mostmár csak türelemmel kell lennem ami a metrót illeti. *.*

gcs7e7 Creative Commons License 2015.04.05 0 1 49549

Köszi! Fogalmam sincs... :D

___________________________

 

Újdonságok:
- új zárfény/irányjelző textúra
- animált visszapillantó tükrök
- +tetőkoszolás az "A" kocsrészen
- ablakkeretek, ablaküvegek

Előzmény: k.dani96 (49548)
k.dani96 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 49548

Nagyon jól néz ki!! :) Kb. mikorra várható? :)

Előzmény: gcs7e7 (49544)
HLJ Creative Commons License 2015.04.03 0 0 49547

Szerény véleményem szerint ma már elvárható, hogy egy szimulátorhoz legyen egy jól használható editor is. Az igényeimnek megfelelne egy olyan is amit az omsihoz használnak. Lehessen benne talajt formálni akár valós adatok alapján is, könnyen lehessen elhelyezni objektumokat benne és igazából a lényeg ez.

Előzmény: tibitrain (49546)
tibitrain Creative Commons License 2015.04.03 0 0 49546

Te pontosan milyen editorra gondolsz? Csak terepépitőre vagy komplett pályépitőre? Tudnál olyan képeket vagy esetleg videokat belinkelni, amelyek más játékban vannak, de hasonlóak?

Előzmény: HLJ (49542)
ManagedCode0x01 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 49545

Az editornak annyi akadálya volt eddig is, hogy körülményes a felület tervezése, kidolgozása. Vagyis amennyiben valaki készen áll rá, és érez magába annyi művészi késztetést, hogy megtervezze, mi állunk elébe. Amiről szó lenne igazából, az a felület teljes működése és képi kivitelezése, vagyis milyen kontrollok mikor és hol valamint milyen formában jelennek meg a képernyőn. Az ikonok tervezése is ebbe tartozik, bár az egy másik része a munkának. Én személy szerint nagyon örülnék, ha a fejlesztői csapat valamilyen formában össze tudna működni, akár ez is lehet az apropója, mivel ez sokak számára szükséges eszköz lehet. Mindenki hozzátehet annyit amennyit tud és amilyen feladatkörben úgy érzi, jó munkát végez és ért is hozzá elégséges szinten, vagy csak kedve van hozzájárulni a dolgok alakulása végett. Mondhatjuk úgy is, hogy ennek a programozás része a legegyszerűbb, a megjelenés és működés része az, amihez több fantázia, elképzelés valamint nem utolsósorban idő kell. De én bízom a magyar fejlesztők művészi érzékében, sok szép munkát láthatunk időről időre, vagyis összedolgozva biztosan kisülhet valami jó is.

 

Összegezve a dolgokat minden jelentkezőnek nagyon örülnénk, akármennyit tud lendíteni a munkán, ha lesz annyi elszántság, akár el is lehet kezdeni a projektet.

Előzmény: HLJ (49542)
gcs7e7 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 49544

Legyen egy csatolt, körutas is:

Előzmény: gcs7e7 (49543)
gcs7e7 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 49543

Egy kis Ganz próba... /A és B vég különszedve/

HLJ Creative Commons License 2015.03.29 0 0 49542

ManagedCode hadd kérdezzem a route wievert nem lenne kedvetek fejleszteni? Mert az a baj vele, hogy huzamosabb használat után frissítéseknél sokat kell rá várni mire betölt és egy idő után arra hivatkozik a windows, hogy megtelt a virtuális memória ezért kiléptet a wieerből, ez elég idegesítő és úgy, hogy próbálom a pályát gépbaráttá tenni de mégis ezt csinálja....mindegy, hogy kidolgozottabb vagy kevésbé komplex objektumokról van szó. Ezen változtatni tudnátok jó lenne.... Várhatunk tőletek editort valamikor?

tibitrain Creative Commons License 2015.03.29 0 0 49541

Például a kettő jani pál pápa tér. Az a felszire megy. Talán még a rákoczi is asszem...

Előzmény: Bzmot332 (49540)