Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

HLJ 7 órája Creative Commons License 49102

Újra telepítettem az egészet és most működik. Lehet probléma a frissítéssel is ilyenkor, hogy nem azt csinálja amit én akarok? Mert az előző programot lefrissítettem és azt hiszem onnantól voltak a gondok.

Előzmény: ManagedCode0x01 (49098)
Ricsi717 7 órája Creative Commons License 49101

köszönöm! :)

Mivel sokaknak tetszett az [OPENBVE] - Hungarian Centrum oldalon ez az új menü, bele is raktam az openBVE-be.

A beállítások részt több csoportra osztottam szét, pl: Videó, Audió, Game, Controls stb...

 

 

 

 

Előzmény: HLJ (49100)
HLJ 7 órája Creative Commons License 49100

Tetszetős lesz és jól néz ki!

Előzmény: Ricsi717 (49097)
ManagedCode0x01 8 órája Creative Commons License 49099

Nem, semennyiben, ugyanis a program ezeket előtte elvégzi. Bár véleményünk szerint logikusabb lenne, ha nem végezné el, viszont lehet, hogy így is egy pár nem várt problémába futunk bele. Ahol csak szövegmező van, ott lehet beleírni $-direktívákat, amennyiben nem végeztetjük el azokat, viszont akkor pl. az ajtóhoz vagy a jelzőhöz nem lehet, mivel ott fel is dolgozza a szöveget.

 

Ha gondolod, küldd át, fórumnév @ gmail . com mindkettőnknek.

Előzmény: phontanka (49095)
ManagedCode0x01 8 órája Creative Commons License 49098

Nekem nincs sok közöm hozzá, mert nem én írtam a programot, de másik verzió telepítése például lehet, hogy segíthet. Az is lehet, hogy rossz elérési útvonalon vannak a fájlok.

Előzmény: HLJ (49094)
Ricsi717 27 órája Creative Commons License 49097

Sziasztok! Újragondoltam az openBVE menüjét.

Ha sokaknak tetszeni fog akkor bele is rakom az openBVE-be, egyenlőre csak egy külön programként csináltam meg.

:)

szerintetek milyen lett?

 

phontanka 2 napja Creative Commons License 49096

Találtam egy listát arról, hogy a Hmmsim milyen funkciókat támogat és milyeneket nem.

 

http://jeminie.net/hmmsim/eng/develop.html

phontanka 3 napja Creative Commons License 49095

Egyetértek, olyan pályával lehet csak használni a programot, ahol külön soron van a .Sta parancs.

 

A Sta parancs paramétereiben levő $Sub() helyettesítőkhöz mit szóltok? Ez gátolja a programot, minimum annyiban, hogy a paraméterek között szereplő ilyent nem jeleníti meg a program.

 

A Chasinai Railwayt sikerült letöltenetek?

 

A saját készülő pályámat nem tudom, mért nem nyitja meg a program. Esetleg átküldeném a route fájlt nektek.

Előzmény: ManagedCode0x01 (49090)
HLJ 3 napja Creative Commons License 49094

Szerintem exporter hiba lesz, mert minden lehetséges opciót bepipáltam és mégse csinálja. Ha letöltött modellről van szó akkor gond nélkül működik. Ez csak kézzel, utánpótlással javítható vagy ha újra telepítem akkor elvileg megoldódik a probléma?

Előzmény: ManagedCode0x01 (49093)
ManagedCode0x01 3 napja Creative Commons License 49093

Vagyis nem tartalmaz textúra hivatkozást egyáltalán. Kézzel beleírhatod, map_ka relatív_fájlnév.kiterjesztés ilyen formában, ez akkor az exporter hibája. Vagy te nem állítasz be valamilyen opciót, nem tudom.

Előzmény: HLJ (49092)
HLJ 3 napja Creative Commons License 49092

A material fájlom tartalma ez:

 

#
## Alias OBJ Material File
# Exported from SketchUp, (c) 2000-2012 Trimble Navigation Limited

newmtl Vegetation_Grass_Artificial
Ka 0.000000 0.000000 0.000000
Kd 0.384314 0.549020 0.290196
Ks 0.330000 0.330000 0.330000

Előzmény: ManagedCode0x01 (49091)
ManagedCode0x01 4 napja Creative Commons License 49091

Tartalmaz a materiál fájl hivatkozást a textúrára, vagy már rosszul lett a belső exporterrel exportálva?

Előzmény: HLJ (49085)
ManagedCode0x01 4 napja Creative Commons License 49090

A dokumentáció szerint a pontosvesszővel kezdődő sorok(!) kommentek, vagyis azokat hagyja figyelmen kívül az értelmező. Ez az említett esetben is igaz. Az openBve parserének ebben az értelemben nagyon tág a tűrőképessége, ha lehet ilyet mondani, eláll a dokumentációkban foglaltaktól, és majdnem minden helyes lehetőséget engedélyez és értelmez, akár úgy volt dokumentálva, akár nem. Úgyhogy ezzel mi nem szeretnénk részletesebben foglalkozni, nem a 6000 soros parsert szeretnénk újraírni, bár az is lehet egy lehetőség, hogy azt részben módosítjuk, de akkor megint kezdődhet elölről a tesztelési fázis, és olyan logikai problémákba futhatnánk, mint például a $ direktívák elvégzése, amire nekünk nincs szükségünk, épp ellenkezőleg.

Előzmény: phontanka (49076)
phontanka 4 napja Creative Commons License 49089

Nagyon jó lesz az OpenOffice-os fájl, benne vannak a képek is, nem kell külön küldened őket. De ez ráér, ha elkészültél a településes résszel.

Előzmény: tibitrain (49088)
tibitrain 4 napja Creative Commons License 49088

Persze elküldöm. Openoffice writer-rel készítettem, és ezzel mentettem pdf-be. Nem  értek hozzá, nem tudom hogy a képeket belementi-e, van külön kell-e elküldeni vele. Pdf-be gondolom benne van, de a szerkeszthetőbe nem tudom. Ha gondolod átszerkesztheted olyan kinézetűre, mint a bveklub-on lévő leírások. Én nem irodában dolgozom, évente egyszer használok szövegszerkesztőt, nem értek hozzá.

Előzmény: phontanka (49087)
phontanka 4 napja Creative Commons License 49087

Szia Tibi! Nagyon jó, jól érthető lett a leírás, gratulálok hozzá!

 

Szerintem megvárom, amíg a településkészítésről is írsz bele. Nem hajt a tatár, ha kiadjuk legyen minél jobb, nem időre játszunk.

 

Elküldenéd majd (ha végzel vele) a szerkeszthető változatot?

Előzmény: tibitrain (49086)
tibitrain 4 napja Creative Commons License 49086

Off

Phontanka!

Elküldtem a leírást. Sajnos csak a fasor készítés van kész. Majd utólag meg lesz a településes leírás is.

On

Előzmény: phontanka (49077)
HLJ 5 napja Creative Commons License 49085

ManagedCode kollégák segítségét kérném, egyszer már írtam ezügyben de nem érkezett rá válasz. Nagyon idegesítő, hogy sketchupban nem tudok exportálni obj formátumba textúrát. Ha letöltök meglévő objektumot akkor működik a dolog exportálással, de ha általam készített objektumról van szó nem hajlandó textet konvertálni, még akkor sem ha be van pipálva e funkció. Szerintetek mi lehet a baj és hogyan lehetne orvosolni e hibát? 2014pro-t használok. Légyszi ha van javaslatotok akkor jó lenne ha tudnátok rá válaszolni, nem 3ducker progijával van baj. Érdekes, hogy vidéki gépemre is e program fel van telepítve ott simán megy ezekkel a beállításokkal is.

kcsv1352 6 napja Creative Commons License 49084

 

Elég jól passzol.

Még a paintban variáltam rajta.

köszönöm.

Előzmény: Bzmot332 (49083)
Bzmot332 6 napja Creative Commons License 49083

Kicsit átszabtam a textúrát, hogy viszonylag normálisan nézzen ki - persze nem tudom, az átfestéseden hol van a vörös csík. Az eredeti textúrával biztos nem lesz jó.

Előzmény: kcsv1352 (49082)
kcsv1352 6 napja Creative Commons License 49082

Azt hiszem ez jó lesz.

De még csekkolom ,hogy a normál textel jó-e.

Köszi.

Jelentkezem ha mégsem jó.

Előzmény: Bzmot332 (49081)
Bzmot332 6 napja Creative Commons License 49081

Hogyan szeretnéd megcsinálni? Mert ha úgy, ahogy kinéz a valóságban, akkor ez a textúra tök alkalmatlan erre. Vagy több pont kéne, hogy tök más textúra.

 

Utóbbi esetben:

 

Coordinates 0,0,1
Coordinates 1,0,0
Coordinates 2,0,0
Coordinates 3,0,0
Coordinates 4,0,0
Coordinates 5,0,1
Coordinates 6,1,1
Coordinates 7,1,0
Coordinates 8,1,0
Coordinates 9,1,0
Coordinates 10,1,0
Coordinates 11,1,1

 

Előzmény: kcsv1352 (49079)
kcsv1352 6 napja Creative Commons License 49080

A kép lemaradt.

 

kcsv1352 6 napja Creative Commons License 49079

Sziasztok,

 

Tudna nekem valaki segíteni a következő vertexek coordinálásában?

Azt szeretném elérni,hogy az alul lévő kép ismétlődés nélkül fusson körbe.

Ez a 81-71M ajtókerete lesz.

 

[Meshbuilder]
Vertex 1.335,1.15,1.97
Vertex 1.335,2.96,1.97
Vertex 1.335,3.04,2.05
Vertex 1.335,3.04,3.26
Vertex 1.335,2.96,3.34
Vertex 1.335,1.15,3.34
Vertex 1.26,1.15,1.97
Vertex 1.26,2.96,1.97
Vertex 1.26,3.04,2.05
Vertex 1.26,3.04,3.26
Vertex 1.26,2.96,3.34
Vertex 1.26,1.15,3.34
Face 0,1,7,6
Face 1,2,8,7
Face 2,3,9,8
Face 3,4,10,9
Face 4,5,11,10
[Texture]
load proba.png
Coordinates 0,1,0
Coordinates 1,0,1
Coordinates 2,0,1
Coordinates 3,1,0
Coordinates 4,1,0
Coordinates 5,0,1
Coordinates 6,0,0
Coordinates 7,0,1
Coordinates 8,0,1
Coordinates 9,0,0
Coordinates 10,0,0
Coordinates 11,1,1

 

tibitrain 6 napja Creative Commons License 49078

Ma nem érek rá, dolgozok, de holnap szabad vagyok. Szerintem holnap délutánra kész lesz a leírás.

Előzmény: phontanka (49072)
phontanka szept. 13. Creative Commons License 49077

Ja, az Ishinden Line-nál az érkezési és indulási időben van $Sub():

 

.Sta Nakafurano;S;$Sub(90).5500;;-1;;;;;125

 

Illetve használja az S:time formát is, nem tudom, ezt érti-e a program:

 

.Sta Jimokuji East;S:$Sub(91).0810;;;$Sub(203);1;;;;100

Előzmény: phontanka (49076)
phontanka szept. 13. Creative Commons License 49076

A BpM3-nál ilyenek az állomás parancsok (korábban bvemetro vázolta az okát):

 

6375
;utasokkal;,.Sta Ecseri út; 15.2800;15.2820; ; 1; 1; ; ; 10; 110; $Sub(3)5Nepliget_k.wav
;áthaladás;.Sta Ecseri út; P; ; ; 1; 1; ; ; 10

 

Ez a rendszer az oka, hogy nem jelennek meg az állomások. A $Sub() változó itt is megvan a .Sta parancsokban, ettől függetlenül betöltődik a route fájl az Állomásszerkesztőben az előző rendszer korrekciója után, de az elérési útban a $Sub() nem szerepel.

 

Előzmény: phontanka (49075)
phontanka szept. 13. Creative Commons License 49075

Most megnéztem a Chasinai Railway / Ishinden Line pályát, van a .Sta parancsokban $Sub() változó. Nem ez akasztja ki a programot? A saját pályámnál egyelőre nincs ötletem, elérési utakban van itt is  $Sub(), de van a Sólyomvárban és a Királyligetben is és azok nem akadnak ki.

Előzmény: phontanka (49074)
phontanka szept. 13. Creative Commons License 49074

Még egy probléma: az M3 egyik route fájljából csak a Bajcsy kihúzó jelenik meg a programban (lásd a képen).

 

 

A kép nagyban: http://img.index.hu/imgfrm/0/6/5/5/IMG_0012440655.jpg

Előzmény: phontanka (49073)
phontanka szept. 13. Creative Commons License 49073

ManagedCode urak, kipróbáltam az Állomástervező 1.1-et és a korábban nem működő pályák közül egy kivételével már minden megnyílik. Az egy kivétel a Chasinai Railway/Ishinden Line/Daytime - Express train 1.csv, amit most éppen le tudtok tölteni, most működik az oldal. Érdekes módon a saját épülő pályámat se tudtam megnyitni vele.

 

(Ha mégse működne, eljuttatom hozzátok.)

Előzmény: phontanka (49072)