Én most átírtam a betöltési időt egy perccel indulás elé, mert 10 másodperc kissé kevés volt, hogy beállítsam a nézetet, és ajtót zárjak. Egyelőre még nem próbáltam ki. Másik probléma ugye, hogy keresztben indulunk, így nem lehet gyorsítani, míg le nem értünk a váltóról, addig meg max. 20-30-ra lehet felgyorsulni. Én is feszített ütemben nyomtam amúgy azt, amiről bemásoltam az értékelést.
Olyan texturát szerezz amin mindkét sáv látszik a felezővonal is. Innen sok jó texturát tudsz letölteni: http://www.cgtextures.com/ Reg nélkül is lehet.
Egy kérdésem azért lenne a pályával kapcsolatban: Nagyvárad kihúzónál miért nincs Újpest-KőKi irányban 40 km/h-s korlátozás és ahhoz igazított menetrend?
Ugyanis amit én feltettem eredményt az Újpest-KőKiről, abban ott a valósághoz hasonlítva 40-ig gyorsítottam úgy, hogy előtte a Nagyvárad térnél teljesen tökéletesen álltam meg (se késés, se továbbhaladás), a Népligetnél viszont már 33 mp volt emiatt a késésem, és egészen a Határ útig nem tudtam behozni ezt a késést, pedig ezután nyomtam neki tövig a menetet az összes megállóközben, mindegyik megálló közt közel 80-al mentem (Pöttyös utcánál aztán vészfék is kellett, és még úgy is csak éppen hogy sikerült jól megállni, de persze ott volt emiatt egy-két "elégedetlenek az utasok" szöveg, ha megnézitek az eredményt)!
ON
Látom, trendi topik lett a metrózások eredménye, már vagy 8 eredményt lehet látni, egész örömteli, hogy ezzel kapcsolatban is összemérhetjük tudásunkat, megéri, talán jobb, mint a VKV megoldása erre! :)
Én nem a kerület mentén számoltam hanem egy 50 * 50 es négyzet jobb alsó sarkából induló körszelet a bal felső sarkába ér. Nem irta hogy a kerület mentén 50 méter. Lehet hogy egy 50 * 50 es kereszteződésbe akarja a villamost vezetni...
Egy M2 normál eredmény. Az elején jó pár megállás el lett szúrva, a vonal második felében viszont már kifejezetten azt figyeltem hogy jó helyen álljon meg. Az a kijátszható tényező, hogy "laza" a menetrend, és ha a valóstól eltérően mindenhol max sebességgel megyünk, akkor a végén elég csorogni a megállás helyénél, hogy pontos legyen a megállás. Még akkor is ha 5-10 másodperc késés van, a bónusz 15 pontért megéri... Egyébként a menetrend is más, eredetileg úgy számoltam, hogy a vonat indulása a vonat megmozdítása, az openBVE-ben viszont az ajtózárást tekinti annak. Így mindig volt 5-10 mp késés, de a menetrend átírásával ez is javítható...
A Switch is 5 méteres darabokban rakja le a 25 méteres sínszakaszt. Az 50 méter 90 fok alatt meg miért 50-es sugarú kör? Én az előbbit úgy írtam, ha a kör kerületén haladunk 50 métert (a jármű is képzeletben a kör kerületén halad), akkor 31 körülinek kell lennie az ívsugárnak.
50 méter alatt 90 fok az egy 50 méter sugarú kör. Elvileg lehet de az ívet ha a szviccsel csinálod akkor eléggé csúnya lesz a sinszakaszok összeillesztése. Szviccsel a legkissebb ív 100 150 méter közötti. Neked az 50 métereshez a curve calculatort ajánlom. Ez nem egy 25 méteres sinszakaszt tesz le hanem 5 méteres darabokból kell freeobj ként letenni oda amit a progi megad. most pontosan nem tudom honnan lehet letölteni ezt , nézz utánna. van róla leirás is. Én még nem használtam, de állitólag jo.
Hát ha 50 méter alatt 90 fokot fordul, akkor a kör teljes kerülete 200 méter 360 fok alatt. Kör kerülete: 2 r * 3,14. 200 = 2r*3,14 ebből r = 200 / 2 / 3,14 = 31,847. Vagyis olyan ív kell, ami 31,847 méter sugarú. Ilyen kicsi ívet még nem próbáltam, de Switchcsel mindenképpen "szögletesnek" fog tűnni, illetve illesztési hibák lesznek valószínűleg.
Értem. És akkor objektumot hozzá úgy hozzak létre, hogy egy sima 1 oldalas négyzetet csinálok, és azt pakolom a pályára?
Egyébként tudok olyat csinálni, hogy 50 méter alatt 90 fokot fordul(nak) a sínszál(ak), és ha igen akkor kb. mi az az érték amivel nagyjából ilyet meg tudok valósítani?
Van olyan, amit a pályában is meg kell nézni (mondjuk a fényjelzők Section parancsai jók-e, vagy állomáshangok), meg vonatot is szoktam tesztelni, hogy miképpen halad.
Nem tudom mi bajuk volt az utasoknak, de volt egy-két elszúrt megállás, a legutolsón látszik is, amikor 49 ponttal lehúzott. Szépen lassan léptetéssel szoktam megállni. Egyébként meg ritkán megyek egy teljesen menetet a pályákon, teszteléskor csak néhány állomásnyit szoktam.
Ha legalább 250 méter hosszan szeretnél letenni aszfaltutat, azt a .Wall vagy .Rail paranccsal érdemes betenni a pályába, és akkor nem kell minden 25 méternél újra beírni a .FreeObj-ot (vagy x*25 méterenként, ha mondjuk csak pl 10 méter hosszú az objektum). Ez időtakarékos megoldás lehet!
Te is vezetsz velünk? :) Akkor exportáld te is a pontszámod egy txt-be, oaztán oszd meg velünk az eredményed, és akkor itt mindjárt indíthatunk is egy OpenBve Budapest M3 Magyar Bajnokságot?! ;D
Na, ezzel nekem újat mondtál, hogy csak a játékgépszerű módban jönnek elő játék közben a pontozásbeli változások. Azt hittem, ez örök rejtély marad számomra. Pedig kezdettől fogva érdekelt, hogy hogyan lehet ezt beállítani :-)))