Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w12 Creative Commons License 2008.04.18 0 0 65

Audi megbizható? Az audiról nekem nem ez jut az eszembe, az hogy szép, erős, élvezetes vezetni az igen de a megbízhatóság!!

Lehet, hogy neked szerencsédvolt:-)

Előzmény: Törölt nick (62)
halinorbi Creative Commons License 2007.11.26 0 0 64

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.11.26.&334560

 

"További egységesítéssel szeretné tovább csökkenteni költségeit a VW csoport: a következő évtized során teljes termékpalettájukat négyféle alkatrészcsomag köré szeretnék felépíteni.

 

....erre épül majd az A6-os és az A8-as utódja, valamint a Bentley Continental széria és a VW Phaeton következő generációja, azaz az összes olyan típus, amelybe előre, hosszirányba építik a motort."

 

 

 

Vagyis lesz új Phaeton? Hurrá!

 

 

zurbaran1 Creative Commons License 2004.12.11 0 0 63
a8
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.20 0 0 62

Hi!

Régen volt mozgás errefelé, de gondolom nem baj, ha én is írok 1-2 dolgot.

Nekem S8-asom van, 1 éve vettem zsír újan. Viszont volt szerencsém pár hétig Phaetonnal mászkálni, mert az egyik spanom kölcsönadta. Légyeg a légyeg, szerintem nincs sok különbség az ember konfortérzetében a két autóban. Mindkettő rendkívül kényelmes, szép, erős és megbízható. Én egyetlen dolog miatt választottam az Audit (bár lehet, hogy sokaknak nem fog tetszeni): sokat járok Ukrajnába és ott ez megbecsültebb márka. Munkámból adódóan fontos ez számomra. DE: ha csak Magyarországon használnám, biztos a Volkswagent venném, hiszen az ára jóval kedvezőbb!

Üdvözlettel: Leonid

nitto1320 Creative Commons License 2004.04.29 0 0 61
Hali

Volt szerencsém a Porsche hu-nál mind két gépet live látni, és az a véleményem hogy az Audi más kategória mint a VW. A VW belülről mint egy túlhízlalt bőrüléses góf:( sokkal gagyibb a kidolgozottsága mint az a6-os audinknak, ami régebbi modell, és 1-el kisebb is. A két autó szerintem csak papíron egy kategória. A VW-ből hiányzik a luxusautós elegancia, kifinomultság stb. (népautó, még ha drága is). Quattro rulz :)

semgza Creative Commons License 2004.04.29 0 0 60
amugy ez a két kocsi mennyiben ugyanaz? úgy értem a futómü, meg motorok, stb.
valószínüleg nem sok különbség van,jól gondolom?.
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 59
folyamatosan nézem a német sajtót és a műsorokban mindenhol az A8 nyer. nem fikázzák le a Phaeton-t, erről szó sincsen, de összességében eddig sehol sem láttam, hogy nyert volna.
ha másért nem, hát a súlyából fakadó mértéktelen fogyasztása miatt. alapból 20-22 liter 100-on.
vezetési élmény pedig a kettő között összehasonlíthatatlan, az A8 veri minden tekintetben.
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 58
akkor már változtattak én még a 3 sebességesnél tartok infoban:))
nem mintha annyira változtatna a dolgon, azzal a hajóval úgysem mernék 100-nál többel menni... :)
Előzmény: iNTi (46)
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 57
második nap agyonvernének egy piros lámpánál, de azért a 120km-ért biztos megéri:))))
Előzmény: Infomaker (54)
Vectra A1 Creative Commons License 2002.11.19 0 0 56
A most leköszönő A8-ban is van/volt 6.0 V12....
Előzmény: Dannert (4)
iNTi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 55
"akkor is sokkal szebb a phaeton :)"

Igen !!! :)))))

Előzmény: sz (53)
Infomaker Creative Commons License 2002.11.19 0 0 54
Azon gondolkoztam, ha pl megnyerném a lottót, vennék mondjuk egy W12 S8-at; mennyire ölnének meg érte a gengszterek..

Aztán rájöttem, hogy (itthon) nem, mert elmennék vagy 4 hónapokra külföldre kocsikázni :)

Előzmény: sz (53)
sz Creative Commons License 2002.11.19 0 0 53
akkor is sokkal szebb a phaeton :)
Előzmény: shadowbull (52)
shadowbull Creative Commons License 2002.11.19 0 0 52
Pedig nagyon hasonlitanak:





sb

sz Creative Commons License 2002.11.19 0 0 51
szerintem azért a 607-es a passat felett van egy kicsivel [mondom ezt úgy, hogy a kedvenc autóm a passat! :)]

az A8-as nekem nem tetszik egyáltalán...

Előzmény: shadowbull (50)
shadowbull Creative Commons License 2002.11.19 0 0 50
"én 607-es PUG-ból indultam ki, azt ennyiért már lehet venni... :) "

Ennyi erovel a Suzuki Swift-bol is kindulhatsz :))

A 607-es az Passat kategoria.

Azert az uj A8 eleg jo lett, a problemam az, hogy a Phaeton meg az A8 nagyon hasonlitanak.

sb

Előzmény: sz (49)
sz Creative Commons License 2002.11.19 0 0 49
én 607-es PUG-ból indultam ki, azt ennyiért már lehet venni... :)

viszont az tény (szerintem), hogy a phaeton sokkal szebb a 607-esnél, az Audi A8-ról nem is beszélve... ;-)

Előzmény: shadowbull (48)
shadowbull Creative Commons License 2002.11.19 0 0 48
"azt hittem, hogy az alapára 8-9 millió körül van.
a túrót. 20 fölött :D"

Johogy. A Phaeton lenne a VW modellpaletta csucsa, nem lehet apropenzert vesztegetni :)

sb

Előzmény: sz (37)
shadowbull Creative Commons License 2002.11.19 0 0 47
"Mint modell tök új. Kapis?:-)"

Eeertem man :) Leesett...

sb

Előzmény: sansalvador (36)
iNTi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 46
"a town car-ban a legdurvább mégis a három sebességes automata:))))
vazz, 2003-ban hihetetlen, hogy még ilyet gyártanak:)))
"

Nem egészen, a www.lincolnvehicles.com-on a Towncar specifications:

Transmission TYPE: 4-speed electronic automatic overdrive with torque converter lockup

AXLE RATIO: 3:27:1

Ellenben a motor tényleg érdekes, a Caddy már a 32 szelepes Northstarját is kezdi javitgatni, erre most látom, hogy a Lincoln meg még mindig 16 szelepes motorokat csinál...

TYPE: SOHC 16-valve V8 with electronic engine control
DISPLACEMENT: 4.6 liter/281 cu in

Előzmény: Type-R (45)
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 45
a town car-ban a legdurvább mégis a három sebességes automata:))))
vazz, 2003-ban hihetetlen, hogy még ilyet gyártanak:)))
Előzmény: iNTi (44)
iNTi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 44
"ha dögleni szeretsz a gépben, akkor egy Lincoln Town Car-ral próbálkozz meg, tudom ajánlani.... :) abban olyan fotelok vannak, de olyanok..."

Hajjajjj! Már volt szerencsém ülni néhányban, és valóban valami brutálisak azok a fotelek + légrugók ofcoz. :) Szerencsére a mostani tankomban levő fotelek sem maradnak el sokban a Lincolnoktól. :) Nincs is jobb a csúcsforgalomban - ha már nem otthon punnyadok -, mint egy hatalmas fotelben elterülni, és dögleni. :)))

Hétvégén meg esténként aztán kiállni a kis sportsárkánnyal, és lemosni mindenkit az útról ! Olyankor jöhet az Integra, S2000 vagy a Calibra ! Yeaaaaaah ! :)

Előzmény: Type-R (43)
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 43
iNTi:
ha dögleni szeretsz a gépben, akkor egy Lincoln Town Car-ral próbálkozz meg, tudom ajánlani.... :) abban olyan fotelok vannak, de olyanok...
Előzmény: iNTi (40)
iNTi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 42
"nekem nem veszel egyet?
beérem a fapados, legolcsóbb modellel - még külön rendszámot sem kérek :D
"

Nem! :))) Egyenlőre még magamnak sem tudok. :( Pedig biztos vennék, ha lenne miből. De akkor ragaszkodnék a BURZSUJ-1 rendszámhoz ! :))))

"[el is adnám hamar - a városban 20 litert elnyel a drága :)]"

A fogyasztással nincs bajom, van olyan gépem ami ennél többet is fogyasztott, most is egy 5000-es V8-as tankal mászkálok a városban. A benzinkútnál már VIP ügyfél vagyok (belőlem él az a kút) ! :)))

Előzmény: sz (41)
sz Creative Commons License 2002.11.19 0 0 41
nekem nem veszel egyet?
beérem a fapados, legolcsóbb modellel - még külön rendszámot sem kérek :D

[el is adnám hamar - a városban 20 litert elnyel a drága :)]

Előzmény: iNTi (40)
iNTi Creative Commons License 2002.11.19 0 0 40
"aranyosak vagytok ahogy így vitatkoztok két tankon hogy melyik a jobb és akkor még jön egy harmadik tanktulaj a bémemvéjével
gyerekek vége a világháborúnak! nincs szükség tankokra
járjatok igazi szép autókkal gyertek a calbraclub honlapra
"

Vannak olyan idióták mint én is, akiknek az nagyobb örömet nyújt, ha a városi forgalomban egy full-fullextrás luxusautóban kényelmesen punnyad, miközben a seggem alatt a gép átsiklik a mi kis városunk összes úthibáin, minthogy ülne helyette egy sportkocsiban ahol a lengéscsillapítást egyedül a gerincem végezné... És szlalomoznom kellene folyamatosan, nehogy fennakadjon a gépem valamelyik egyik kijjebb álló aknafedélen. Nekem is van/lesz sportgépezetem, de városban a dugóba csakis a Tankommal megyek...

Megmondom őszintén, én szívesebben ülnék a fent említett három bármelyikének a volánja mögött, mint egy Integra, S2000, vagy esetleg egy Calibrájé mögött...

Azt meg legyünk szívesek elfogadni, hogy mindenkinek mást jelent a vezetési élmény. Pl. Type-R kollégának a 120-al a kanyarba való berepülés jelenti, és van akinek meg a kényelmes, nyugodt autózás.

Tehát részemről továbbra is Phaeton. :)

Előzmény: wyxen (33)
AstraF16v Creative Commons License 2002.11.18 0 0 39
A gyár véleménye (nem az enyém):
"Der Kunde verlangt danach", heißt es schlicht aus Stuttgart.

Előzmény: Mr. Boró (38)
Mr. Boró Creative Commons License 2002.11.18 0 0 38
SZVSZ ebben a kategóriában 300-350 lóerő az ésszerű maximum. Ennél több felesleges.

Boró

Előzmény: AstraF16v (35)
sz Creative Commons License 2002.11.18 0 0 37
azt hittem, hogy az alapára 8-9 millió körül van.
a túrót. 20 fölött :D
sansalvador Creative Commons License 2002.11.18 0 0 36
"Csak annyira, amennyire az uj A8."

Mint modell tök új. Kapis?:-)

Előzmény: shadowbull (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!