"További egységesítéssel szeretné tovább csökkenteni költségeit a VW csoport: a következő évtized során teljes termékpalettájukat négyféle alkatrészcsomag köré szeretnék felépíteni.
....erre épül majd az A6-os és az A8-as utódja, valamint a Bentley Continental széria és a VW Phaeton következő generációja, azaz az összes olyan típus, amelybe előre, hosszirányba építik a motort."
Régen volt mozgás errefelé, de gondolom nem baj, ha én is írok 1-2 dolgot.
Nekem S8-asom van, 1 éve vettem zsír újan. Viszont volt szerencsém pár hétig Phaetonnal mászkálni, mert az egyik spanom kölcsönadta. Légyeg a légyeg, szerintem nincs sok különbség az ember konfortérzetében a két autóban. Mindkettő rendkívül kényelmes, szép, erős és megbízható. Én egyetlen dolog miatt választottam az Audit (bár lehet, hogy sokaknak nem fog tetszeni): sokat járok Ukrajnába és ott ez megbecsültebb márka. Munkámból adódóan fontos ez számomra. DE: ha csak Magyarországon használnám, biztos a Volkswagent venném, hiszen az ára jóval kedvezőbb!
Volt szerencsém a Porsche hu-nál mind két gépet live látni, és az a véleményem hogy az Audi más kategória mint a VW. A VW belülről mint egy túlhízlalt bőrüléses góf:( sokkal gagyibb a kidolgozottsága mint az a6-os audinknak, ami régebbi modell, és 1-el kisebb is. A két autó szerintem csak papíron egy kategória. A VW-ből hiányzik a luxusautós elegancia, kifinomultság stb. (népautó, még ha drága is). Quattro rulz :)
folyamatosan nézem a német sajtót és a műsorokban mindenhol az A8 nyer. nem fikázzák le a Phaeton-t, erről szó sincsen, de összességében eddig sehol sem láttam, hogy nyert volna.
ha másért nem, hát a súlyából fakadó mértéktelen fogyasztása miatt. alapból 20-22 liter 100-on.
vezetési élmény pedig a kettő között összehasonlíthatatlan, az A8 veri minden tekintetben.
akkor már változtattak én még a 3 sebességesnél tartok infoban:))
nem mintha annyira változtatna a dolgon, azzal a hajóval úgysem mernék 100-nál többel menni... :)
"a town car-ban a legdurvább mégis a három sebességes automata:))))
vazz, 2003-ban hihetetlen, hogy még ilyet gyártanak:)))"
Nem egészen, a www.lincolnvehicles.com-on a Towncar specifications:
Transmission TYPE: 4-speed electronic automatic overdrive with torque converter lockup
AXLE RATIO: 3:27:1
Ellenben a motor tényleg érdekes, a Caddy már a 32 szelepes Northstarját is kezdi javitgatni, erre most látom, hogy a Lincoln meg még mindig 16 szelepes motorokat csinál...
TYPE: SOHC 16-valve V8 with electronic engine control
DISPLACEMENT: 4.6 liter/281 cu in
"ha dögleni szeretsz a gépben, akkor egy Lincoln Town Car-ral próbálkozz meg, tudom ajánlani.... :) abban olyan fotelok vannak, de olyanok..."
Hajjajjj! Már volt szerencsém ülni néhányban, és valóban valami brutálisak azok a fotelek + légrugók ofcoz. :) Szerencsére a mostani tankomban levő fotelek sem maradnak el sokban a Lincolnoktól. :) Nincs is jobb a csúcsforgalomban - ha már nem otthon punnyadok -, mint egy hatalmas fotelben elterülni, és dögleni. :)))
Hétvégén meg esténként aztán kiállni a kis sportsárkánnyal, és lemosni mindenkit az útról ! Olyankor jöhet az Integra, S2000 vagy a Calibra ! Yeaaaaaah ! :)
"nekem nem veszel egyet?
beérem a fapados, legolcsóbb modellel - még külön rendszámot sem kérek :D"
Nem! :))) Egyenlőre még magamnak sem tudok. :( Pedig biztos vennék, ha lenne miből. De akkor ragaszkodnék a BURZSUJ-1 rendszámhoz ! :))))
"[el is adnám hamar - a városban 20 litert elnyel a drága :)]"
A fogyasztással nincs bajom, van olyan gépem ami ennél többet is fogyasztott, most is egy 5000-es V8-as tankal mászkálok a városban. A benzinkútnál már VIP ügyfél vagyok (belőlem él az a kút) ! :)))
"aranyosak vagytok ahogy így vitatkoztok két tankon hogy melyik a jobb és akkor még jön egy harmadik tanktulaj a bémemvéjével
gyerekek vége a világháborúnak! nincs szükség tankokra
járjatok igazi szép autókkal gyertek a calbraclub honlapra"
Vannak olyan idióták mint én is, akiknek az nagyobb örömet nyújt, ha a városi forgalomban egy full-fullextrás luxusautóban kényelmesen punnyad, miközben a seggem alatt a gép átsiklik a mi kis városunk összes úthibáin, minthogy ülne helyette egy sportkocsiban ahol a lengéscsillapítást egyedül a gerincem végezné... És szlalomoznom kellene folyamatosan, nehogy fennakadjon a gépem valamelyik egyik kijjebb álló aknafedélen. Nekem is van/lesz sportgépezetem, de városban a dugóba csakis a Tankommal megyek...
Megmondom őszintén, én szívesebben ülnék a fent említett három bármelyikének a volánja mögött, mint egy Integra, S2000, vagy esetleg egy Calibrájé mögött...
Azt meg legyünk szívesek elfogadni, hogy mindenkinek mást jelent a vezetési élmény. Pl. Type-R kollégának a 120-al a kanyarba való berepülés jelenti, és van akinek meg a kényelmes, nyugodt autózás.