Sziasztok! Múlt héten vettem egy CPI Hussar robogót! Hol lehet ellenőrizni az olajszintet? Nem találom sehol! Még a gyári kipufogó van rajta. de így is megy 70-et, mondjuk nem vagyok csak 67 kg! Vajon benne van e még a gyári fojtás? Köszi előre is!
Sziasztok!Kaptam egy Cpi hussar robogót de a következő problémám van vele.
945 km-rel vettem át.A gyári karbi ki lett cserélve egy olaszra (Előző gazdi).A fogyasztás 55kmen 4 liter volt.Kipucolva bele lett rakva a saját karbija de még mindig nem nagyon megy lejjebb az étvágya.Kérdés hogyan tudnám mérsékelni a fogyasztást?Mennyi a normál fogyasztás ami ideális?Előre is köszi a segítséget!
Segítségeteket szeretném kérni. Tulajdonomban van CPI OLIVER típusú 2004-es robogó. Szeretném egy kicsi megpiszkálni, mert nem nagyon vagyok vele megelégedve a teljesítményével. Sima úton max 50 km/h megy.
Kérdésem a következő: Hogy lehetne kivenni belőle a fojtásokat? Mekkora telj. növekedést érek el vele? Milyen tuningokat lehet hozzá venni? Stb...
-Vagy a kipuff könyököt kell cserélned, vagy felteszel valami lightos sportdobot, pl Gianelli Next -Könnyebb görgők -> 5 - 5,5 grammosak -Variátorgyűrű leesztergálása -nagyobb főfúvóka -> 60 - 65 -3kj CDI ( gyujtáselektronika, nem fontos cserélni, így már megy egy 65 öt 70 et a gép )
Nincs valakinek egy leírása, mit kell átalakítani ha a fojtásokat ki akarom venni egy CPI Hussar - ból? Picit messze a szervíz nehéz megoldani. 6 év alatt belement 1000Km és úgy érzem bejárattam :-))))))
Elég egy check list pontokba szedve ábra nélkül is elboldogulok.
Ha nem most kezdted mint "egyesek", akkor azt igazán tudhatnád, hogy 300 kilóméterről nem látsz bele a gépembe, meg azt sem látod, hogy mit szedtem ki belőle. Nem csak én mértem le a kuplungot, hanem Norbi, az egüék szerelője is, és ő is elég meglepőnek találta. DE csak mellesleg mondom neked, hogy magasról leszarom, hogy te mit tartasz kizártnak, meg mit nem, meg azt is hogy milyen régóta hiszed magadról hogy te mennyire okos vagy, mennyire értesz a dolgokhoz. Egüfórumon tőled is lehet jópár igen értelmes kérdést látni, ha gondolod tudok idézni belőle. Szóval azzal törődj ami veled egyidős, ezt a kuplungtémát meg hagyd lógva, mert ha sokáig feszegeted, csalódnak azok akik "hisznek" benned... Na PÁ!
Köszi Mindenkinek a rengeteg hasznos infót ! ! ! Össze is állitottam egy listát ( egu-éktol ) magamnak ,hogy s.o.s.-ben helyretegyem a nyárra a bringámat . Még egyszer Köszi !
Jól van okoska akkor gyere el sopronba és odagurítom eléd a 110est. Csak tudom mit szedtem ki a mocimból nem? Amúgy csak azért írtam be, mert tudtam, hogy te nem hagyod annyiban, h ne okosíts bele valamit is. Heh! lol
Ja és k..va jó állapotban van, nem kotyog, nem zörög semmi, szép az alapjárata, pöccre indul, szóvan nagyon patent kis gép. Csak sajnos kell a pénz, ezért muszály megválnom tőle:(
Motorikusan 1 hónapja lett felújítva. Új főtengelycsapágyak, szimeringek, frissen fúrt henger. 2002 es évjárat. 10.000 kimóméter. Tuningok: sportkipuff, 5g -s görgők, 70 es fúvóka. Plusz még egy kis optika. Az állapotáról meggyőződhetsz te is, képek vannak.