Ha ez a malőr egy (ugyanazon) napon történt, és csak 1 csekket kapott, sztem örüljön, mint majom a farkának. Az "egy órán belül" nekem nem értelmezhető.
Egy haveromnak valahogy sikerült 3× egymás után felhajtania az M1-re majd (lehajtani, visszamenni és újra felhajtani és újra visszamenni). Valahol az elején alakította ezt és kapott is róla csekket 13ezer körül, a kérdés, hogy minden alkalomért várhatja vagy mivel folyamatos volt a töketlenkedése és belül volt 1 órán ezért csak egy csekket kap?
Szerintetek józan paraszt ésszel, ha pl. olyan mint én, amióta létezik autópálya matrica, azóta mindig megveszi az éves matricát.
Annak (-nekünk) nem járna már valami árengedmény? Mert ez a 7-8%-os áremelés egy kicsit felb@szta az agyam.
Én elhiszem, hogy X-autópálya megint hosszabb lett mondjuk 10 km.-rel. De már komolyan elgondolkodtam, hogy nem veszem meg az évest és inkább mindig veszek 4-naposokat amikor úgy 50km.-nél messzebbre kell mennem, amúgy meg ott púposkodok a mellékutakon (...a szinesfém-szállító füstölgő "dakoták" autója mögött).
Szerintem az autópályának pont ennek elkerülése lenne a célja.
most hétfőn használtam az autóm M5-öst Budapesttől Kecskemétig, majd Kecskemét-M0-Gyöngyös az M3-ason. Szerdán ugyanezen útvonalon vissza Gyöngyösről Kecskemétre, végül ma Lajosmizse-Budapest (M5).
Sajnos csak ma vettem észre, hogy nem sikerült megvásárolni sms-ben a matricát, mivel nem ment válasz sms OK üzenettel, csak a rendszám.
Ma miután lejöttem a pályáról vettem egy matricát, azt még utólag elfogadják a mai napra?
Szerda éjjel mondjuk akkora köd volt, hogy a látótávolság max 20-50 m volt a pályán...
Lehet tudni, hogy hol vannak az említett úton fix kamerák?
Ha egy nap többször lefényképeznek, akkor is "csak" 15e/ nap, tehát a max bünti amit kaphatok az 3x15=45e, ugye?
Miért kerül pénzbe az autópálya, ha nem kotorják el a havat? egy évben max kétszer van csak ekkora havazás, nem értem miért csak két hókotrót küldenek ki országos szinten az autópályákra...
az M-kategóriával nincs semmi gond, nem kell mindenhova 2x2, sok helyen elég a félpálya is, ha a forgalom gyér... (lásd: M9, M70)
az viszont télleg kibaszottul felháborító, hogy a 25e-es forgalmú M2 MÉG MINDIG CSAK félpálya, miközben olyan szakaszok épültek mostanában 2x2-ben, ahol a forgalom 10e alatt van, nemritkán csak 4-5e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olyan nincsen, hogy az "első lehajtóig" ingyenes. Budapest körül az M0 gyűrűig ingyenes minden autópálya, kivéve az M7, ami 3,5 t-ig az érdi lehajtóig ingyenes.
meg az M6 az érdi tetőig, meg a (ne)M4 üllőig, meg az M31 kompletten...
Biatorbágynál az M1-re hajthattál fel, és itt bizony figyel a kamera. ~15eFt.
Olyan nincsen, hogy az "első lehajtóig" ingyenes. Budapest körül az M0 gyűrűig ingyenes minden autópálya, kivéve az M7, ami 3,5 t-ig az érdi lehajtóig ingyenes.
Biatorbágynál sikerült felhajtanom az m7esre kb 4km-t mehettem rajta az első lehajtónál lejöttem, iylenkor lehet számítani büntetésre ha igen mennyire?
Az első lehajtóig lehet büntetés nélkül pályát használni?
Mivel nagyon ritka a mobil ellenőrzés, ezért nem igazán kell tartaniuk a külföldieknek bármiféle szankciótól. Meg akkor kapacitás úgysem lenne sosem, hogy akár csak a bliccelők akár csak 10%-át is meg tudják állítani, illetve megbüntetni.