Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

abes Creative Commons License 24 órája 0 0 64934

Két keréknek a súlyát is mérd le.

A motornak meg kell forgatnia.

Előzmény: cutter1 (64933)
cutter1 Creative Commons License 24 órája 0 0 64933

A mai napon cseréltettem ki a hátsó lengéscsillapítómat.

Kapott 2 új kayabát.

Az autó úttartásában komoly változás állt be, a hintázó is igniszem igazi "kanyarvadász" lett.

Eddig rosszabb szakaszokon össze vissza billegett.

Mondták a szervizben, hogy tecccceni  fog,  de nem hittem benne.

 

A "porszívófej" levétele fogyasztás csökkenést nem okoz leteszteltem becsületesen, kicsit jobban ugrik az autó és hamarabb bemelegszik ennyi.

 

Még egy dolog, feltettem a téli kereket, hogy teszteljem nem e a kerék miatt inog az autó. /közben kiderült a hiba/ de

egy érdekes tapasztalatom lett. a 14r 175/65 kerekkel sokkal jobban  megy az Ignác mint a 15r185/60 -sel. /pedig csak egy kicsit nagyobb az átmérő/

Tudom, ezek nem új dolgok de mégi úgy éreztem megosztom veletek.

 

Landsmann_ Creative Commons License 3 napja 0 0 64932

A másodikat már könnyebb lesz megcsinálni. A rajz alapján nekem is az tűnt, hogy ó, pár óra alatt bedobom és kész. Hát nem. A kábelek behúzása sem 5 perc alatt lett meg, mert elég nehéz volt átdugni. Aztán mikor úgy tűnt, hogy be van kötve, na akkor jött a pofára esés. Az istennek sem akart úgy működni ahogy kellett. Riasztót bekapcsoltam, egyik ablak fel, a másik meg lefelé indult. Az ajtókapcsolót nyomkodva hol le, hol fel mentek az ablakok.  Ott agyaltam napokig, hogy most mi van. Aztán kiszedtem a kapcsolót, néztem a kapcsolási rajzot, méregettem a kapcsolón hogy mi mivel van összeköttetésben. Akkor jött ez a kis műanyag lapkás megoldás. Nem akartam magában a kapcsolóban a réz vezetősávokat átvagdosni. A pár órás melóból összességében majdnem egy hetes lett. Igaz, hogy meló után tudtam vele foglalkozni napi 2-3 órát. De végül sikerült. Segítségre nem számíthattam sehonnan, ezt magamnak kellett megoldani. 

A szellőztető funkció aktiválása nekem sem egyszerű. Én mondtam is a gyártónak, hogy nagyon rövid időre szabdák a három kapcsolás idejét. Egy picit többre kellett volna hagyni. Ha 2 másodpercen belül kellett volna a 3 kapcsolás, azt könnyen, kényelmesen lehetett volna kapcsolni. De így tényleg nehéz. 

Előzmény: tangerine (64931)
tangerine Creative Commons License 3 napja 0 0 64931

Ja a sarukkal nekem is meggyűlt a bajom. A kapható pici kan saru nem pontosan passzol a dugókba. Kicsit szélesebb (2,8 mm) mint kéne (2,5-2,6 mm)  a vastagsága meg kevesebb. Nem is nagyon tudtam a dugóba belenyomni, mert túl széles volt a műanyag csatlakozóhoz. Ezért azzal kezdtem, hogy még forrasztás előtt mindegyikből leköszörültem 2-3 tized mm-t (ahogy éppen sikerült). Ezután már belement, viszont a vastagság miatt szinte mind lötyögött, ezért az összes nőstényt kiszedtem a műanyag házból és fogóval összenyomkodtam és úgy tettem vissza a házba a helyére.

 

Én is az Opelre állítottam, már csak azért is, mert van egy Opel Zafirám is, és hogy egyformán (kb) működjön mindkettő. A szellőztetést így is elég nehéz aktiválni, mert szinte lehetetlen olyan gyorsan háromszor kapcsolni a kapcsolót, mint kéne. Ezt egy kicsit elcseszte a gyártó vehette volna egy picit hosszabbra a határidőt. Arra gondoltam, hogy mégiscsak a központi zár másik vezetékére (kék) kellett volna kötni a vezérlést a zöld helyett, mert akkor egyszeri bezárásnál nem húzza fel sosem az ablakot mintha szellőztető módban lenne, míg ha még egyet rányomok a zárásra akkor felhúzza. De így meg lehet, hogy elfelejteném néha, hogy még egyet rányomjak.

Na mindegy, majd megbékélek vele, gyakran nem fog kelleni úgysem. Ha nem lenne ez a funkció, még úgy is bőven jó a kütyü. Leginkább az idegesített, hogy gyújtás levétele után nem lehetett már felhúzni az ablakot, mindig vissza kellett tenni a kulcsot, meg gyújtásra tenni hozzá. Nem is tudom hogyan gondolta ezt a gyártó. :-? A beégett kapcsolókról már nem is beszélek (tiszta korom volt mindegyik.)

 

Sajnos a Zafirában sem tökéletes a gyári megoldás, de ott legalább addig fel tudom húzni gyújtás vagy kulcs nélkül, amíg ki nem nyitom az ajtót. Ha kinyitom, akkor már sehova nem megy az ablak többé (akkor sem, ha visszacsukom) amíg gyújtásra nem teszem újra, és bezáráskor sem tekeri fel az ablakot (ez utóbbit amúgy sem)

 

Szóval jó ez a kütyü, eddig nem is tudtam, hogy ilyen létezik, hogy utólag így "megokosítani" az ablakot (jó ez a fórum). Viszont mindjárt kettőt vettem, rábeszéltem a bátyámat is, hogy az ő ignisébe is kéne egy ilyen, és "felelőtlenül" előre megígértem neki, hogy majd én beszerelem. Akkor még nem gondoltam, hogy mekkora meló ez, és főleg mennyi idő. Szóval még egy Ignis vissza van, viszont másodszorra biztosan sokkal gyorsabban fog menni. :)

Előzmény: Landsmann_ (64930)
Landsmann_ Creative Commons License 4 napja 0 0 64930

Igazad van, akkor ott nekem nemm jutott eszembe, hogy azokat a kábeleket nem kell kihúzni, hanem csak simán egy átkötéssel is össze lehet kötni a jobb oldali kapcsoló aljzatánál. 

A testeléssel egyébként éveken keresztül nem volt gondom. Gondolom, a kézi nagynyomású autómosási módszerrel oda a zsanérhoz jobban bejutott a víz és egy leheletnyi oxidréteg keletkezve nem vezetett át a zsanéron az áramot. Illetve csak bizonytalanul. Egyébként magában az ajtóban ott volt a test, utólag onnan vittem magára az ajtóra, így most már elektromosan tökéletes a testelés. Érdekes egyébként, a jobb oldali ajtónál nem volt ilyen testelési probléma, onnan jól működött a kapcsoló. Oda már tényleg kellene egy testet kihúzni ha jelentkezne a hiba, mert a jobb oldali ajtóban nincs testkábel bevezetve. 

Tavasszal voltak problémák az elektronikával. Nekem a riasztóra van kötve a vezérlés. Mikor aktiválom, akkor hallom, hogy először a bal oldali ablakot próbálja húzni kétszer, majd  a jobb oldalit. Igen ám, de arra figyeltem fel, hogy néha, rendszertelen időközönként is próbálja felhúzni az ablakokat, mikor nem is kap vezérlést sehonnan. Beszéltem telefonon a gyártóval, hogy találkoztak-e már ilyne problémával, hiszen ez korábban nem jelentkezett. Ráadásul ugyanebben az időben jelentkezett az a probléma is, hogy a bal oldali kapcsolóról nem ment az ablakmozgatás. Így először arra gondoltam, hogy a hiba forrása közös. De hamar rájöttem, hogy kettő, egymástól független hibával állok szemben, de időben egyszerre jelentkeztek. Pont az ilyen jellegű hibák tudják az embert rohadtul félre vezetni. Miután a testelési probléma elhárult, a kapcsoló már tökéletesen működött. Kérdezte a fickó, hogy szintes, vagy impulzusos a kimenete a riasztónak. Akkor még nem tudtam, de rávetettem magam a dologra. Negatív szintes a kimenete a riasztónak, ekkor már kezdtem gondolni hol lesz a hiba. De azért egy kis ledet beszereltem. Amikor a riasztó aktív, akkor világít a led. Ha a riasztó kimenete néha megszakad, majd újra ott a negatív szint, akkor újra vezérlést kap a modul és próbálkozik az ablakok felhúzásával. Mire beszereltem a ledet, már jelentkezett is a probléma. A led folyamatosan világít, de időközönként elindulna az ablakfelhúzás. No, mondom, akkor itt nem a riasztó a ludas. Valahol nem oké a kontaktus. A riasztó vezérlő kábele elég hosszú, így azt be tudtam fűzni az ajtóba. Vagy a kábel van megtörve az átvezetésnél, vagy a modul és a riasztó vezetékeinek kontaktusa nem jó. Kábelsaru/hüvely párosítással lett a két kábel csatlakoztatva. Ajtókárpit le, modellezem a csukott ajtót, mozgatom a kábeleket. És igen! A csatlakoztatásnál nem tökéletes  a kontaktus. Csatlakozót széthúz, fogóval összébnyom, összedug és már jó is. ) 

Szóval ez a hátránya a nem fixre kötésnek, több a csatlakozás, ami mindegyik egy potenciális kontakthiba forrás. Viszont nem akartam úgy bekötni, hogy az eredeti állapotot ne lehessen visszaállítani. Végülis 6 éve szereltem be, mindössze ennyi probléma volt vele. Két kontakthiba. 

Neked melyik üzemmódban van beállítva? Opel, vagy Audi mód? Én az Opelt választottam, ez szimpatikusabb volt. Egyébként Audi módban a szellőztetés funkció nekem nem működött. 

Ja, nálam is szóba jött, ha  a riasztó kimenete szarakodik, akkor a zármotorra kötöm a modult. DE az azért nem volt nekem szimpatikus, mert szoktam használni a belső ajtózár kapcsolót. Namármost, ha azzal zárnám az ajtót belülről, az ablakok akkor is felmennének. EZ meg nekem nem volt szimpatikus megoldás. DE szerencsére a riasztóval semmi gond, így maradt az eredeti felállás. 

Előzmény: tangerine (64928)
Landsmann_ Creative Commons License 4 napja 0 0 64929

Megnéztem, az Ignis és a Wagon kapcsolójának kiosztása ugyanaz. Valóban, a második hibánál elírtam. A fotón ahogy látszik a kábelcsatlakozás vége, onnan, azt a sorrendet írtam le  a kábelek csatlakoztatásához. Csakhogy a valóságban 180 fokkal el van fordítva az aljzat a kapcsolóhoz képest és így valóban az a két kábel nem jó helyen van. 

Az első hibánál pedig egy olyan dolog volt, hogy a bekötésnek megfelelően bekötve az ablak mozgásiránya fordított volt a kapcsolóhoz képest. Nem értettem a dolgot, de azt gyanítom, hogy a motor csatlakozásánál a két kábel igencsak fel lett cserélve. Én azt ott nem bolygattam meg, hanem a leírásban szereplő módon ott fordítottam meg a két kábelt, hogy az ablak mozgásiránya jó legyen. Viszont ezt a hibát már nem vettem bele a leírásba, hogy ahol ténylegesen jól van bekábelezve a motor, ott stimmeljen a leírás. MIvel az enyémben nem gyári beszerelés az elektromos ablakemelő (GC változatban nem volt, valamikor vásárlás után kerülhetett bele ugyanúgy mint a klíma, és az elektromosoan állítható tükrök), így gyanítom a szervizben cserélték meg a két kábelt. Aztán hogy jó legyen, a kapcsoló aljzatába is megcserélve rakták be azt a két vezetéket. 

Előzmény: tangerine (64927)
tangerine Creative Commons License 4 napja 0 0 64928

Amit módosítottam még a beszerelésen, hogy nem bíztam az ajtóra a testelést (olvastam, hogy később problémáid voltak vele), hanem azt is bevittem az utastérből mindkét ajtóba. Meg ahogy méregettem nem is igen volt az ajtón test, vagy csak nagyon bizonytalanul. Szerencsére az ignisen nagyon közel van mindkét oldalon testelési pont az utastérben, kb 15-20 cm-re attól lefelé, ahol kimennek a kábelek az ajtóba. Szemes kábelsarukkal onnan vittem a testet 1,5mm2-es kábellel. A jobb ajtóban ezt vittem a kapcsoló közepére, a baloldaliban pedig ez lett az elektronika testje. Tudom, hogy a bal ajtóban kapcsolóra menő dugóban is van test (4-es érintkező), de az elég vékonyka vezeték, meg így kevésbé lett kesze/kusza. A 4-es érintkezőhöz viszont csináltam egy Y-t, egy kan megy a dugóba(4) a két nőstény meg megy a kapcsoló E és B pontjára.

 

A jobb oldali ajtóban viszont szerintem felesleges kiszedni az érintkezőket a dugóból, nem is értem, hogy miért kellett. Én nem szedtem ki, hanem csak simán összekötöttem a kis rövid kan-kan kábelekkel U alakban meghajlítva, 1-2 lábat és a 4-5 lábat. A középső (fehér/kék) maradt üresen.

 

Nekem nincs riasztó a kocsiban, úgyhogy a központi zárra kötöttem a vezérlést. Sajnos a gyári kapcsolási rajzon nem igazodtam el teljesen, így próbálgatással jöttem rá, hogy melyik vezetékre kell kötni, úgyhogy kettőt is megbontottam de csak a szigetelést húztam szét, és a csupasz részt megcsapoltam (forrasztottam). Ha a kék vezetékre kötöm, akkor bezáráskor nem húzza fel csak ha még egyszer rányomom a zárást a távirányítós kulcson. Ha a zöldre kötöm, akkor viszont elég egyszer nyomni. Szóval végül a zöldre kötöttem.

tangerine Creative Commons License 4 napja 0 0 64927

A másik a 9. oldalon van. Nem a zöld/fekete és piros/kék (ignisnél piros/fehér) helyére kell dugni, hanem a sima zöld és sima piros helyére. Feltételezem, hogy a kábelsorrend ugyanaz, a wagon és ignis esetében, csak annyi a különbség, hogy az ignisben piros/fehér van piros/kék helyett.

 

Érdekes, hogy a következő oldalon a képen viszont jónak tűnik a dugaszolás a kapcsolón, csak a leírásban hibás. (vagy mégis más a kábel sorrendje a csatlakozóban)

A szöveg többi része igaz marad, hogy az egyik a szélsőre megy a másik a test mellettire, csak a másik szélsőre és a másik mellette lévőre. :)

 

tangerine Creative Commons License 4 napja 0 0 64926

Ez az egyik hiba a 13. oldalon, két vezetéket fordítva kell bekötni:

 

 

 

 

Előzmény: Landsmann_ (64925)
Landsmann_ Creative Commons License 4 napja 0 0 64925

Örülök hogy tudtam segíteni. Nyugodtan írd le a hibákat, utánuk nézek, kíváncsi vagyok rá. 

Előzmény: tangerine (64923)
Hobbit_G Creative Commons License 4 napja 0 0 64924

Ettől még kell cserélni a folyadékot a fékben 2 évente...

Nálam eddig sose volt rátöltve, de cserélve mindig lett 2 évente. Nem egy akkora összeg, hogy ne lehessen megoldani. Ha ez nem fér bele, akkor az már régen rossz.

Előzmény: tangerine (64922)
tangerine Creative Commons License 4 napja 0 0 64923

Sikerült beszerelnem az R-CON2-t

Kösz a tippet, meg a leírást, meg a telefonos segítséget is!

Sokszor el kellett olvasnom, mire végül átláttam a dolgokat, meg hogy miért kellenek a lapkák a kapcsolóba. Nehezítette a dolgot, hogy a most árult R-CON2-ben teljesen másak már a vezetékszínek, mint amikor a leírás készült.

A Ignis / Wagon-R vezetékszínek viszont majdnem teljesen megegyeznek, mint ahogy az emelőkapcsolók teljesen ugyanazok.

Kisebb módosításokkal illetve vezetékszínek konvertálásával teljesen használható a leírás.

Találtam benne két kisebb hibát is.

Ha gondolod beírom ide később.

 

Előzmény: Landsmann_ (64786)
tangerine Creative Commons License 4 napja 0 1 64922

Elvileg a fékfolyadékot nem kellene sosem utántölteni (ha nem ereszt a rendszer valahol). Új betéteknél (munkahenger dugattyúk alaphelyzetben) a max szinten kéne lennie. Teljesen kopottnál pedig a minimumon. Így a fékfolyadék szintjéből lehet következtetni a betétek kopottságára is, minél alacsonyabb a szint annál kopottabbak a betétek. Betétcserekor a dugattyúkat visszanyomod, mire a lötty visszamegy a tartályba és a max-on lesz újra. Ha közben utánatöltöttél, akkor nem fog beleférni.

Szóval ha jól van méretezve a féktartály, akkor így kéne működnie. Ki nem ürülhet sosem teljesen kopott betétnél sem, és a tetején sem folyhat ki dugattyú visszanyomáskor.

Előzmény: Landsmann_ (64919)
gepesz Creative Commons License 6 napja 0 1 64921

Megérdemelné. :-)))

Nem a fékfolyadék  miatt, de meg.

Előzmény: t.lantos (64918)
Bs80.td Creative Commons License 2018.09.15 0 0 64920

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem. Ignis 4x4 1.5  első kardánja megkotlott. Az egyik függesztőcsapágy és a kereszt tűgörgői is oda vannak. A kardánkeresztet nem lehet roncsolás mentesen szerelni, a függesztőcsapágy pedig elég drága. Nem tudtok ezekre valami megoldást?  köszönöm előre is!

Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.15 0 0 64919

Mondjuk ezt nehéz elképzelni. Betétkopás miatt a folyadékszint csökken. Bizony szükséges az utántőltés. Feltéve, ha nem volt a tartály csurig töltve, mert akkor elképzelhető,. hogy nem megy a minimum jelzés alá a folyadék ennyi idő alatt. De hogy nem lett cserélve, annyi idő alatt, az viszont baj. 

Előzmény: gepesz (64910)
t.lantos Creative Commons License 2018.09.14 0 0 64918

"Fékfelújításkor felfogták és visszatöltötték."

Az ilyen szerelot kellene agyoncsapni.

Nem szoktam 2 evente lecserelni a folyadekot. De 4-5 evente mindenkepp. Annyi ido alatt meg ugyis kell fekhez nyulni, altalaban akkor.

Előzmény: gepesz (64910)
abes Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64917

Más a felépítés. Gyár előírja, hogy kétévente akkor akkor illik cserélni.

Hátsó dobról kb. 2 éve félig levált a hővédő. Vissza hegesztették, 220e km-hez érve a belső lamella kezdett zörögni a dobban.
Beszereztük a bontott dobot, hétfőn csere.

Gázüzem eszi a hátsó dobot. 

Előzmény: gepesz (64910)
gepesz Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64916

Beszarik az abs?

Azt se tudom van-e rajta?

:-)

Előzmény: Hobbit_G (64914)
gepesz Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64915

Nem spórolok én. Csak nem foglalkozom vele, még jó. Megnézzem, miért jó?

A Picasso után ez a nEmszeretem kocsi meglepett a fék jó haTÁSFOKÁVAL.

 

 

Előzmény: Hobbit_G (64914)
Hobbit_G Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64914

De ha beszarik az abs ne tessék sírni nekünk :)

Nem egy nagy összeg a fékfolyadék cseréje, én ezért se fogom fel miért spórol sok ember vele. Ráadásul a fék működése is sokkal másabb egy új folyadékkal, ezt megtapasztaltam jómagam is a mostani sx4-nél...

Gyári olajjal (2008, 160.000km) nyúlt, időnként annyira gyengén fogott, hogy azt hittem belemegyek előttem lévőbe, lecseréltük az olajat és most olyan, mint nekem az igniseken volt, harap :)

(ebben csak az a szép, hogy szakiszerviz munkalap szerint két évente cserélték, de tuti nem lett megcsinálva)

 

ABS nekem sx-en még sose működött, nem tudok akkorát fékezni ezekkel a 205-ös papucsokkal, hogy működésbe lendüljön, majd télen ha csúszik kipróbálom :D

Előzmény: gepesz (64910)
kuzzu Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64913

Én megoldottam a kipu.dob rezgését-zörgését, a hővédő lemez hátsó hegesztése "engedett" el.

Így egy 1mm es dróthuzallal jó szorosan átkötöttem ezen végét és most olyan csendes lett mintha villanyautóban ülnék :)

DMA Creative Commons License 2018.09.13 0 0 64912

Sziasztok!

 

Megint kopog a kormánymű. Ez már a második 430ezer alatt, igaz ez bontott volt.

Ti hol vettetek ha kellett már cserélni?

Feszke01 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64911

Rendeltem én is ilyen olajat, remélem segít a váltón. Harmadik fokozatban, főként hidegen akad. 

Előzmény: abes (64903)
gepesz Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64910

Nem beszélek le senkit a cseréről, csak az én tapasztalatomat mondom el.

A 18 éve Picassomat úgy adtam el, hogy soha nem lett benne cserélve. Fékfelújításkor felfogták és visszatöltötték.

A mostani kocsimban sem volt cserélve, de még után töltve sem. 14 éves ignis.

Az előző tulajdonosa jó barátom. Szerintem ő még le se most a kocsit. Soha nem foglalkozott karbantartással, takarítással, TMK-val. :-))

Egy szemétdombot kellett vételkor kidobálni belőle.

Előzmény: abes (64909)
abes Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64909

2 évente cserélni kell a folyadékot.

Előzmény: kuzzu (64908)
kuzzu Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64908

Köszönöm,

a jó tanácsokat. Lehet hogy álltukban a tömítőfelületek összegyógyulnak a fémmel, rátapadnak.

Esetleg a pangó fékfolyadékból kiül valami "vízkőszerű" a fémfelületre és az gátolja siklást. 

(talán más márkáknál kicsit erősebbek a behúzómágnesek, így azok leküzdik a nehézséget)

 

Logikus ötletnek látszik, hogy időnkénti használattal átmozgatva-keringtetve megelőzhető lehet a megtapadás, megszorulás.

Előzmény: tangerine (64907)
tangerine Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64907

tangerine Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64906

Úgy néz ki nem lehet szétszedni/javítani az ABS kockát házilag. Csak az elektronikát lehet leszedni a hidraulikus részről de a hidraulikát nem lehet tovább szétszedni házi körülmények között. Valószínűleg  a szelepek úgy vannak besajtolva vagy zsugorkötéssel rögzítve a fészkekbe. Szóval valami komolyabb gép kellhet a szelepek megfogásához és kihúzásához, vagy melegíteni is kellhet közben. Sajnos semmit nem találtam róla a neten több napos turkálás után sem, hogy hogyan kell szétszedni. Jó biznisz, gondolom azért tartják titokban. Báj olyan felvetés találtam egy fórumon, hogy nem is szedik szét, csak nagynyomásúval átmossák.

Elég sokat próbálkoztam vele, kétszer is kiszedtem, próbáltam levegővel átfújkálni a járatokat, miközben kívülről mágnessel mozgattam a szelepeket. Nem lett jó, a jelenség megmaradt. Vagyis ABS működés után bemegy majdnem padlóig a pedál. Nem beesik, csak lassan megy be. Egy idő után (változó) megjavul, és megint a helyén fog a fék. Így is marad a következő ABS működésig. Addig fel sem tűnik, hogy bármi probléma lenne. Érdemes is néha megtornáztatni az ABS-t (porban, fűben, havon), hogy ne pangjon benne a lötty, meg egy kicsit mozogjanak a szelepek. Meg hogy kiderüljön, ha probléma van.

 

Végül rászántam magam, és vettem egy felújított kockát (50e Ft), és most jó lett a fék.

 

Ja, a féklötty előtte sosem volt cserélve a 12 éves Ignisben, nagyon csúnya színe volt, leginkább a hátsó  kerekeknél. Nem rozsdás, vagy fekete, inkább tej-szerű emulzió. A tartályban mértem a folyadék nedvességét, de kiakadt a műszer, olyan vizes volt.

 

 

Előzmény: kuzzu (64732)
Alpha Lyrae Creative Commons License 2018.09.12 0 0 64905

T. fórumtársak!

meg tudná valaki mondani, hogy a 4x4-es ignis/justy kardánban a kereszteket lehet cserélni, vagy komplett kardánt kell venni, illetve: van lehetőség a zsírzásra? (azért kérdezem mert kis fordulatnál amolyan csiszilő, nyünyögő hang jön, ami nagyobb fordulaton megszűnik. kezdődő kereszt problémára gyanakszom. (a futómű egyebek iránt rendben van, most volt átnézve)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!