Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jazz_kedvelo Creative Commons License 7 órája 0 0 51102

Nem nagyon hiszem, hogy ilyen jellegű lenne a probléma.... :-(

Előzmény: padisah (51099)
padisah Creative Commons License 8 órája 0 0 51101

én olyan fícsörre gondoltam, hogy elveszem a lábam a gázpedálról, és az autó tud gurulni

persze most a gáz helyett kuplungot nyomhatom helyette, úgyhogy ez inkább a megszokásról szól

Előzmény: szocske_ (51100)
szocske_ Creative Commons License 10 órája 0 0 51100

van hozzá kapcsoló, úgy csúfolják, hogy "gázpedál" :)

 

kb. 1200km után már egyértelműen mondhatom, hogy a leafen sokkal könnyebb azon a ponton tartani a pedált, ahol nincs sem gyorsítás sem visszatöltés, mint a priuson, gondolom a priuson az is bekavar, legalábbis városi tempó felett, hogy indítani kell a benzinmotort is, aminek van néhány tizedmásodperc időigénye, ezért érzékenyebb ez a pont a pedálon

Előzmény: padisah (51099)
padisah Creative Commons License 10 órája 0 0 51099

remélhetőleg csak egy biztosíték ment ki :(

(amúgy ez nekem fícsör lenne, kérnék hozzá kapcsolót)

Előzmény: Jazz_kedvelo (51096)
Cymantrene Creative Commons License 20 órája 0 0 51098

Most szombaton a Tudományok Fővárosára kiraktak két Renault Twizy-t a Várkert Bazárban.

Poénnak az is jó :-)

Előzmény: vzsolt70 (51086)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 22 órája 0 0 51097

:(

Remelem nem serultetek.

Előzmény: Jazz_kedvelo (51093)
Jazz_kedvelo Creative Commons License 22 órája 0 0 51096

Illetve elsőre úgy tűnik mintha az áramot már csak egyirányban mérné, nem mindkét irányba. Nem egyértelmű, hogy ez ok vagy okozat. legalábbis azok alapján amit tapasztaltam. A töltési áramot sem látom a diagnoszutikán, annak ellenére hogy külső árammérővel látom, és tölti is az aksit most is 16A-rel..

Előzmény: Jazz_kedvelo (51095)
Jazz_kedvelo Creative Commons License 22 órája 0 0 51095

Ez egy lassan veteránkorú Citroen Saxo. mentem vele azóta vagy 30 km-t, de továbbra sincs visszatöltés, csak "gáz előre". Itt ugyebár a "gázpedállal adagolod" a féket is. Ha lenyomom akkor megy, és ahogy engeded vissza a visszaengedéstől függően egyre nagyobb visszatöltés indul meg. na most semmi, csak gurul "üresen".

 

Azthiszem remek hétvégém lesz hibakeresésileg :-)

Előzmény: shadowbull (51094)
shadowbull Creative Commons License 23 órája 0 0 51094

Ez milyen auto volt?

Előzmény: Jazz_kedvelo (51093)
Jazz_kedvelo Creative Commons License 26 órája 0 0 51093

Tanulság másoknak is. Gurulok az sorban kb 20km/h-val. Hol kicsit gyorsabban hol lassabban, éppen bemennék egy körforgalomba egy másik autó mögött. Az elektromos fékem egyszer csak huss, elszállt. Azaz visszatöltés eltűnt, és mire észbe kaptam és átléptem a fékpedálra, pont belecsúsztam az előttem lévőbe. Nagy sérülés nincs, mert már rátapostam a fékre, de baromi váratlanul ért és mire észleltem késő volt.

 

Nálam az első lámpa törött baloldalt, meg a díszrács, elsőre mást nem látok,, a másik autón nem látszott felületi / fényezési sérülésen túl más, de persze ezt nem lehet tudni.

 

Visszatöltésem, elektromos fékezésem azóta sincs. A fene gondolta, hogy ilyen előjöhet.

XANTIi Creative Commons License 27 órája 0 0 51092

Pedig rusnya szappantartóra hasonlító egyen-gombócot ugyan annyiért lehet csinálni mint muci kis csinos autócskát.

Lásd ennek a legjobb példáját, a Nissan Figarót. Vagy az új 500-as Fiatot. De aranyos az új Honda kis villanyautó koncepció is.

Előzmény: vzsolt70 (51090)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 29 órája 0 0 51091

Jo akkuval a 20 eves csettego is lehet jo soros motorral akar. 

Arban is megeloz mindenkit a Tesla.

vzsolt70 Creative Commons License 30 órája 0 0 51090

Nagyon bulis, csak sajnos valószínűleg ebből sem lesz használható verzió.

Előzmény: XANTIi (51089)
XANTIi Creative Commons License 30 órája 0 0 51089

Ez pompás! A világ bugija volna, ha csak 20-al megy akkor is!

Előzmény: vzsolt70 (51086)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 1 51088

valojaban meg ez egy trend, amire a Tesla csak felult, es ami a Tesla nelkul is letezne.

 

Ettol fuggetlenul nyilvan igaz hogy a Tesla segitett az atlagember fejeben elhelyezni a villanyautot. Ez Musk elevulhetetlen erdeme.

Előzmény: vzsolt70 (51087)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51087

Én sem azt állítottam, hogy a tesla megjelenése előtt nem léteztek elektromos autók. Hanem arra próbáltam rávilágítani, hogy a Model S megjelenése indította el az elektromos autók nagyszámú elterjedését.

Előzmény: shadowbull (51085)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51086
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 51085

Bizony.

Előzmény: XANTIi (51084)
XANTIi Creative Commons License 1 napja 0 0 51084

Sőt! A lítium elötti korban is voltak Saxok, Berlingok és Pug társaik.

Előzmény: shadowbull (51080)
naox Creative Commons License 1 napja 0 0 51083

"A Model S elterjedése után eszméltek az emberek, hogy nem zsákutca az elektromos autózás."

Azért az "elterjedés" kicsit erős fogalmazás. Az, hogy a csapból is az folyt, még nem jelent piaci sikert, pláne nem hosszútávút. És az, hgy zsákutca-e a műszaki fejlettség mai szintjén még erősen kérdéses dolog...

Előzmény: vzsolt70 (51081)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 51082

Az autogyartok hamarabb kezdtek a villanyautozasra valo felkeszulest es a villanyautok fejleszteset, mint ahogy a Model S piacra kerult.

 

Villanyautot meg igy sem nagyon vesznek a nepek, plane nem Model S-t, amibol a legolcsobb is 73.000 euro. Nemetorszagban az uj autok atlagara 35.000 euro korul van, azaz kevesebb mint a fele mint amennyibe egy Model S kerul.

 

A Model 3 mar olcsobb lesz, de meg az is dragabb lesz mint az atlagos nemet auto.

Előzmény: vzsolt70 (51081)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51081

A Leaf még mondjuk, de a többi... Az iOn 3 évig állt a magyar kereskedésben és összesen 1 db-ot adtak el belőle. A Model S elterjedése után eszméltek az emberek, hogy nem zsákutca az elektromos autózás. De ha nem kerűlt volna piacra, sok országban pl. nálunk sem vásárolna senki elektromos autót, és az autógyártó cégek sem kezdtek volna rohamos fejlesztésekbe ezen a téren, ha nem látnának benne ürleti lehetőséget.

Előzmény: shadowbull (51080)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 51080

A Model S nem inditott el semmit. A villanyautozas elindult a Tesla nelkul is. Lasd iOn, iMiev, Leaf...

Előzmény: vzsolt70 (51078)
ShaReRe Creative Commons License 1 napja 0 0 51079

Így van! Mindenki más 2020-ra ígér vmi ütőset. Ami igazából el sem éri a most piacra kerül Teslák színvonalát.

Előzmény: vzsolt70 (51078)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51078

Nem foglak győzködni, de valamit elindított a Model S megjelenése. Hacsak marketing bullshit lenne, mint ahogy TE említed, nem adtak volna el belőle ekkora mennyiségben. A többi autógyártó rendszeres beharangozását inkább nevezném marketing bullshit-nek. Igéretek tartalom nélkűl valamikor a jövőben.

Előzmény: shadowbull (51077)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 51077

attol meg nem biztos hogy nem igaz :)

Előzmény: vzsolt70 (51076)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51076

Azért ezzel a kijelentéseddel szerintem nagyon sokan vitába szállnának.

Előzmény: shadowbull (51075)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 51075

A Teslaban semmifele korszakmegvalto ujitas nincs. Hacsak a marketing bullshit-et nem soroljuk oda.

Előzmény: vzsolt70 (51073)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51074

Azért azt a kategóriát meglehetősen ki lehet bővíteni.

Előzmény: XANTIi (51071)
vzsolt70 Creative Commons License 1 napja 0 0 51073

Attól az még nem lesz egy korszak megváltó újítás. A tesla sem csak ezzel a tulajdonságával tűnik ki.

Előzmény: shadowbull (51070)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!