Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

rkozma 2013.11.04 Creative Commons License 21604

Üdv!

 

Előfizettem a mobilnetre. Betettem a sticket, szépen feltelepítette magát, aztán meg ezeket írja ki. Mi lehet a gond? VAgy inkább vigyem be az üzletbe?

Köszönöm!

Törölt nick 2013.02.02 Creative Commons License 21603

Pár hónapja beelőzék a Vodát, a Telenor olcsóbb.

Meister 2012.07.04 Creative Commons License 21602

Én ezt már évekkel ezelőtt megszívtam velük. Legjobb az volt, mikor pontosan beértem nekik, hogy a lakásom közelében honnantól van net, mert már 3 napja abszulút nem ment otthon. (Előtte ment.)

 

Erre azt ígérték, hogy akkor kapok jóváírást majd arra a hétre. Aztán mikor nem kaptam, rákérdeztem, az volt a válasz, hogy volt adatforgalmam. Mondom: igen, mert azt néztem, hogy hol lehetne használni a környéken, mert ugye otthon nem ment. Az őket nem érdekli...

 

Szóval ilyen gerinctelen otromba céggel szerintem nem érdemes szerződni, én is évek óta mindenkit lebeszélek erről a technikailag is hulladék szolgáltatóról.

Előzmény: Scarlettkate (21601)
Scarlettkate 2012.07.04 Creative Commons License 21601

lehet nem erről van szó, de elmesélek egy számomra szomorú történetet a vodafone mobil nettel kapcsolatba!!! Tanács ne vegyétek meg!

 

Két éve történt,hogy vettem egy mobil netet, első pár hónapban működött is a panel tengerben békáson, majd beköltöztem a belvárosba (6 ker. ) ott semmi. Többször bementem a vodafonehoz, hogy mivel ők nem tudják teljesíteni a szolgáltatást így a hűség nyilatkozat ellenére szeretném lemondani. Mindig ígérték,hogy majd kijönnek bemérni... sosem jöttem, hosszas levelezés után sem történt semmi, de fura hangvételű leveleket, amiket egy szolgáltató nem engedhet meg magának persze azt kaptam tőlük: "... mobil internet szolgáltatás lényeg, hogy mindenütt működik, nincsen helyhez közve, így próbálja meg máshol elérni a szolgáltatást..." "költözzön el, menjen máshová netezni... köszi... jó sok pénzt kifizettem a semmiért, közben máshová költöztem a 9. kerbe, de ott sem működik a lakásban... remélem ma végre letudom mondani és vége lesz ennek az akciónak... bár lehet még jogi lépéseket is teszek ellenük...

Bolivian Dancer 2012.06.30 Creative Commons License 21600

Tudod mit, azt mondom, hogy ebben még akár lehet is valami. De ott megkapod részletre, amit az emberek 90%-a nem tud magának megengedni, hogy megvegye kp-ért.

 

Sőt: a nép nagy része szeret olcsón vásárolni. Nem számol utána, hogy mennyi a vége, csak kell neki, birtoklási vágya van.

Azaz 1, 70, 19990,- forintért, és utána bele se gondol, hogy 400 lesz a végén az iPhone amit megvehetne 200-ért. Miért? Mert nem tudja megvenni kp-ért. Ha meg tudná, akkor a legális importörök versengenének, és nem a mobilszolgáltatók. ahhoz meg nem sok közöd van, hogy egy többszereplős piacon ki mennyiért ad valamit, a fogyasztási hitelek is 40% feletti THM-mel dolgoznak, ehhez viszonyits, ne a saját percepcióidhoz.

 

Tudod, amig ilyen helyen dolgoztam, meglepő volt, hogy olyanok, akiknek egy rendes cipőjük vagy kabátjuk se volt, tolongtak, hogy vehessenek iPhone-t vagy vmi prémium kategóriás telefont havi jelentősen 10 feletti 20 fele konvergáló dijjakért. 2 évre. Amig meg veréb van, szar is lesz. 

 

A szolgáltatók egyébként "nem tették tönkre  a független, legális készülékkereskedelmet..." az máig is köszöni megvan, világpiaci áron forgalmaz, persze eltekintve az elmúlt két év elkúrásaitól: 27%-os ÁFA, meg többnyire kedvezőtlen devizaárfolyamok. Nézz csak szét és csodákat fogsz látni. Elárulom, a legolcsóbb megoldás még mindig az e-bay vagy szakoldalak. Ja igen. Sajnos ott előre és egyben kell fizetni, nem 2 év alatt 3-szor annyit.

Előzmény: Törölt nick (21599)
Törölt nick 2012.06.28 Creative Commons License 21599

Szolgáltatónál is lehet venni telefont, de az is picit támogatott, ezért pénzért lehet SIM unlockolni.

 

Nekem ezzel szemben az a tapasztalatom, hogy a szolgáltató által kínált lockos telefonok messze túlárazottak, konkrétan drágábbak a korlátozott telefonok, mint a piacon szabadon megvásárolhatók. Hát még ha nem engedték volna a szolgáltatóknak, hogy megkérdőjelezhető módszereikkel tönkretegyék a független, legális készülékkereskedelmet...

 

Érdemes lenne lehántani a szolgáltatói készülékekről a hitelkonstrukciókat és a két évre aláírás pénzügyi értékét, rögtön látszana, hogy drágán adnak készüléket, egyúttal kiveszik a fogyasztó kezéből a panaszkodás, odébbállás lehetőségét. Konzerválják az árakat, és egymás közt egyeztetik, hogy kellően magasan tudják azokat tartani.

Előzmény: Bolivian Dancer (21598)
Bolivian Dancer 2012.06.28 Creative Commons License 21598

A szolgáltatók ártámogatott telefont, vagy ha jobban tetszik, fogyasztási hitelt adnak. A készülékek valód árát ahogy Meister is írta, a független, nem szolgáltató által importált telefonnal érdemes összevetni. Ezért a hűség és a tarfiahűség.

 

Szolgáltatónál is lehet venni telefont, de az is picit támogatott, ezért pénzért lehet SIM unlockolni. 

Előzmény: Törölt nick (21594)
Bolivian Dancer 2012.06.28 Creative Commons License 21597

Meister, csak most, csak neked elárulom, hogy a T-nél a 18. hónaptól vehetsz új telefont, azonos feltételekkel kb. Talán icipicivel drágábban.

Előzmény: Meister (21593)
Törölt nick 2012.06.27 Creative Commons License 21596

"Senki nem kényszerít rá..."

 

Nem is. Ezért veszem máshol a telefont, és ezért nem a legfrissebb modelleket veszem. Az Extreme Digital például az utolsó jó Nokia telefont, az E52-t ötvenezer forint alatt adta számlával, garanciával, tokkal, vonóval hálózatfüggetlenül, mikor a szolgáltatók még mindig hatvan felett "akciózták" hálózatfüggve.

 

Samsung okostelefont például olcsóbban lehet számlával, garanciával, legálisan, bontatlan csomagban vásárolni, mint amennyiért prepaid csomagban a szolgáltatók kínálják.

 

Jó jön persze az "olcsó" hűséges-network lockos telefon alkalomadtán, de persze ezzel a húzással a szolgáltatók egyúttal tönkretették a készülékek független piacát. Szerencsére nem sikerült teljesen...

 

De visszatérve a topikcímre, a Voda például eladta a vevőinek akcióba' a Huawei modemeket, majd kihúzta alóluk a szolgáltatást, most *hatják a modemeiket a becsapott vevők, akinek már nincs elfogadható árú és konstrukciójú prepaid adatszolgáltatás, a készüléket pedig nem vihetik át másik szolgáltatóhoz.

 

Ezért veszek én általában független készüléket, és ezért szívom meg, ha véletlenül mégis feladom ezt az elvet. Persze a függetlenség is más lenne kicsit, ha a szolgáltatók nem kartelleznének.

Előzmény: Meister (21595)
Meister 2012.06.27 Creative Commons License 21595

Akit zavar, az menjen el a http://vip-phone.hu/ -hoz, s vegye ott meg nem lockoltan a készüléket. Ennyi.

Senki nem kényszerít rá, hogy a T-Mobile-tól vedd meg. Jaaa, hogy a http://vip-phone.hu/-nál kétszer annyiba kerül, s nem ÁFÁ-s a számla, hanem 0%-os ÁFÁ-s számlát adnak csak! Jaaa... Meg nincs garancia...

 

De az opció ott van. Vagy ha Sony-t akarsz venni, vedd meg itt: http://sonymobilewebshop.hu/ Jaaa, hogy a T-Mobile-nál 30.000 Ft, itt meg 130.000? Jaaa, annyi pénze meg nincs az embernek egyben? Jaaa, akkor vesz fel 37%-os áruvásárlási hitelt a 0%-os Vodafone-hitel helyett? Csak azért, hogy 2 évig a Merkantilnak fizethessen, s ne a Vodafone-nak... 

 

Na, ne vicceljünk már.

Akinek 2500 Ft-os telefon is jó, az persze hülye, ha azért, hogy ezt 1 Ft-ért megkapja, azért 2 évet aláír... De egy 100.000 feletti telefonnál, amit 100.000 olcsóbban odaad a szolgáltató, ezt miért is nem kéne megtenni? Persze, ha elmegy külföldre, az egy olyan eset, ami szívás. Vagy ha munkanélküli lesz. De ha erre készül valaki, akkor az ne vegyen 130.000 Ft-os készüléket segogy se!!!

Előzmény: Törölt nick (21594)
Törölt nick 2012.06.27 Creative Commons License 21594

Biztos vagyok benne, hogy sok ember hozzád hasonlóan jól jár (vagy legalábbis azt hiszi), és elégedett ezzel a "hűséges" megoldással. Legjobban azonban a telefontársaság jár, mert abban a pillanatban, amikor bemész hozzájuk és aláírod a "hűséget", nekik keletkezik egy követelésük, ami pénzügyi szempontból azonnali pénzt, hitelt, erőt jelent nekik, cashflow szempontjából pedig két év alatt szedik be a készülék árát és minden egyebet. De azért a bevételért már egy szalmaszálat sem kell keresztbetenniük.

 

A GSM-nek az volt a lényege, amikor feltalálták, hogy ebben a rendszerben elkülönül a szolgáltatás és az azt megvalósító eszköz. Aki a telefonhoz ért, az telefont gyárt, aki szolgáltatni tud, az szolgáltat. Nos, a szolgáltatóknak nem tetszett ez a függetlenség, és megtalálták a módját annak, hogy leláncolják a felhasználót, aki gyárilag mobilnak született.

 

Leláncolják egy szerződéssel, amiből nagyon nehéz kiugrani, de még ha kiugrasz is vagy letelik, az így szerzett készülékkel nem lehet elmenni más szolgáltatóhoz, mert network lockos, vagy rosszabb esetben (pl. a Vodánál) még a telefon rendszerprogramját is meghekkelték, a cég arculatára szabták.

 

Aki stabil júzer, nem utazik, nem válik munkanélkülivé, nem költözik külföldre, nem szeretne egy előnyosebb szolgáltatásra váltani, annak tényleg lehet előnyös a hűséges konstrukció. Vagy legalábbis könnyen érezheti előnyösnek. A fogyasztók összessége azonban rosszul jár vele, mert a versenyt, a szolgáltatóváltás lehetőségét és a minőségi szolgáltatás kényszerét korlátozza.

Előzmény: Meister (21593)
Meister 2012.06.27 Creative Commons License 21593

Én az elmúlt években minidg alig vártam, hogy lejárjon a 2 éves szerződésem a T-Mobile-lal, s már másnap rohantam be, hogy vegyek egy új készüléket kedvezményes áron. A T-Mobile-nál előfizetőként a bolti árnál kb. 50%-kal olcsóbban kapok készüléket, részletfizetés nélkül, ennyiért. Cserébe 2 évig előfizetőjük maradok.

Mivel 20 éve Westelesként kezdtem, s azóta is csak a mobilnet miatt váltottam egy nagyon rövid időre Vodacsodára, így nyilván 2 év múlva is T-s maradok.

 

Én konkrétan jól járok ezzel az "átveréssel", amit velem csinálnak...

Sparks 2012.06.27 Creative Commons License 21592

Valaki aláír önként egy szerződést, majd nem tartja be a benne foglaltakat, a szolgáltató követeli a jogos jussát, amire a kedves vevő bután néz, menekülne és szitkozódik, de fizetni nem akar. 

 

Egyszerűsítve: bemegyek a Tesco fantázianevű kiszolgálóegységbe és vásárolni kívánok 2 kiló banánt. Vállalom, hogy kifelé menet a pénztárnál fizetni fogok (lásd: 2 éves hűségszerződés), de mégsem akarom megtenni, inkább meglógnék vele. Elkap a biztonsági őr és feljelent. Ebben az esetben köpködni fogom a Tescót, hogy miért kell mégis kifizetnem és miért ilyen szemetek?

 

Tudom nagyon sarkos a példa, de a lényege ugyan az: tisztában vagyunk a feltételekkel, az ingyenebéd (ami ugye nem létezik) az nagyon kellene, de az apró betűs részt nem vagyunk hajlandóak elolvasni és felfogni... Pedig az is a szerződés része.

ha007 2012.06.27 Creative Commons License 21591

"az adós tudta és beleegyezése nélkül."

 

Ez így igaz.  Hozzátartozik viszont, hogy a követelés érvényesítéséhez (márpedig ezért veszi meg valaki a követelést), a kötelezettet értesíteni kell az engedményezésről, illetve az követelheti az engedményezés hitelt érdemlő igazolását - például az engedményezési szerződés teljes szövegének megküldését számára. Máskülönben bárki állíthatná, hogy neki engedményeztek ...  Egészen az igazolás kézbesítéséig az engedményezett semmilyen felszólítása nem hatályos. Másrészt a kötelezettet ugyanolyan jogok illetik meg az engedményezettel szemben is mint az engedményezővel - tehát édesmindegy a szempontomból, hogy egy behajtó cég küldözget ijesztegető leveleket, vagy például egy parkolási társaság:-))  Az engedményezett Rossz Arc Behajtó Kft-nek ugyanúgy bizonyítani kell a követelés jogosultságát mint egy telefonos vagy parkolási cégnek - de erre nem mindig képesek, hiszen nem állnak rendelkezésükre a megfelelő dokumentumok. Gyakran felvásárolnak negyed-tized áron követeléseket tömegével, aztán ha a fele bejön, már jól jártak. Márpedig a fele bejön.

 

Hogy egyértelmű legyen a véleményem - legokosabb dolog ilyen ügyekbe nem belemenni. A magam részéről inkább fizetek látszólag magasabb díjakat előre fizetett módon, de védve vagyok túlszámlázás, lopás és akaratlan túlfogyasztás ellen - mindezt egy 2500Ft-os Samsung telefonnal, amivel ugyanúgy lehet a föld másik oldalával beszélni, mint a legdrágább aranykeretes okostelefonnal.  Nem minden célszerű az életben ami fizikailag lehetséges.

 

Előzmény: Törölt nick (21590)
Törölt nick 2012.06.27 Creative Commons License 21590

Még hozzátennék annyit, hogy egy ideje Magyarországon a követeléseket símán el lehet adni, az adós tudta és beleegyezése nélkül. Ebből is sokan jól megélnek. A Voda a kedves, jófej, színes, fiatalos szolgáltató, abszolút a jog határai közt mozog, megtámadhatatlan, hatalmas jogi apparátusa és kellő pénze van rá, hogy bármilyen perbe jó eséllyel és jó kedvvel menjen bele, és ha bukik egyszer-egyszer, az se fáj neki.

 

A követeléseivel pedig valószínűleg ugyanúgy nem törődik, mint más. Egyszerűen eladja a követeléseit a Rossz Arc Követelésbehajtó Bt.-nek, és utána mossa kezeit. Nem mehetsz hozzájuk utólag magyarázkodni, egyezkedni, a szerződés szerint nemfizetés miatt jogosan felbontották a szerződést, a továbbiakban közötök nincs egymáshoz. Te meg nem tudod majd levakarni a behajtókat, akikkel soha semmilyen szerződést nem kötöttél. És ezt a magyar jog engedi. Főleg ebből élnek a bankok, a telefonszolgáltatók, és a rossz arcok. Halálian jó üzleti modell, csak a szerződések megfelelő oldalán kell állni.

Előzmény: Törölt nick (21589)
Törölt nick 2012.06.27 Creative Commons License 21589

Már régóta mondom - és ez nemcsak a Vodára vonatkozik, hanem a többire is -, hogy csalás, amit az úgynevezett "hűség"-gel csinálnak. Sajnos te hibáztál, nem figyeltél oda, de a telefontársaságok összes kommunikációja, reklámja arra megy ki, hogy a figyelmetlen vevő ne vegye észre, ne tudatosuljon benne:

 

amikor "hűség"-et köt, akkor valójában egy hitelszerződést ír alá. Nem olcsón kapja a telefont (sőt nagyonis drágán kapja), hanem aláír egy több évre szóló hitelszerződést, amit ráadásul össze is kötnek egy csalárd szolgáltatási szerződéssel. A szolgáltatási szerződés is teljes kiszolgáltatottságot jelent a vevőnek, hiszen hiába nem vagy elégedett a szolgáltatással, hiába nincs már szükséged rá, akkor is fizetned kell. Abban a pillanatban, amikor aláírtad a "hűség"-et, ezt a két kötelezettséget magadra vállaltad. Nem tudom, milyen vonzereje van a telefonnak, hogy kedvéért emberek tömegesen ilyen egyoldalú, önkényes és kizsákmányoló szerződést aláírnak önként és dalolva. Egyrészt az emberek olyan figyelmetlenek, mint te, másrészt a hatóság hagyja a telefontársaságoknak, hogy ilyen szerződéseket hirdethessenek, és hagyja, hogy egyszerűen apróbetűvel, csillagozva odaírják, hogy két év hűség, két év tarifamegtartás. Szerintem pedig a reklámszlogennel azonos mérteben oda kellene írni, hogy két év dupla fizetési kötelezettség, mely csak súlyos büntetés terhe mellett bontható fel.

 

További szemétség a telefonszolgáltatók részéről, hogy egy csomó szolgáltatást nem is nyújtanak másként, csak "hűség"-gel. Ha jól megnézzük, már rég nem a kiváló szolgáltatásaikból élnek, hanem az uzsoraszerződéseikből. Persze egyszerű a megoldás, fel kell ismerni, és nem szabad aláírni ilyen szerződéseket, de legalábbis tudatában kell lenni annak, hogy mit írtunk alá.

 

Ami a tarifahűséget illeti: vállalod, hogy egy vagy két éven keresztül igénybeveszel egy bizonyos szolgáltatáscsomagot, akár szükséged van rá, akár nincs, akár elégedett vagy vele, akár nem. A csomagba beletesznek olyan szolgáltatásokat, amire az égvilágon semmi szükséged nincs, és valójában nem is veszed igénybe. Kihoznak egy hihetetlenül kedvező percdíjat, ami persze csak akkor igaz, ha ki is használod a keretedet, amit az ember általában nem használ ki. Aztán ha visszaosztod, hogy mennyi havidíjat fizettél, és valójában mennyi szolgáltatást vettél igénybe, kiderül, hogy sokkal többet fizettél egy SMS-ért, vagy egy percért, mint amennyit az a piacon ér.

 

Vegyük példaként a Vodafone napijegyet, ahol 500 MB-ot kapsz 690 Ft-ért. Egy forint harmincnyolc fillér egy megabyte-ért, egész méltányos, nem? Na de ha azért kapcsoltad be a napijegyet, hogy egy konkrét dolgot megnézz az interneten, mert szükséged van rá (erre való a mobilinternet), akkor a hatszázkilencven forintodat mondjuk 2 MB adatforgalomra fizetted ki. Máris a méltányosnak tűnő 1,38 Ft helyett 345 Ft-ot sikerült fizetned a Vodafone-nak egy megabyte-ért. Vagyis kétszázötvenszeresét fizetted annak, amennyit a szolgáltatás a piacon ér.

 

Uzsoraszerződésekből, és olyan szolgáltatások kiszámlázásából élnek, amiket a vevő nem is vett igénybe. Szerintem nem szép dolog, de az sem normális, hogy emberek ilyen feltételeket önként aláírnak. A Voda a jog határain belül maradt, a vevő meg hülye maradt. Hülyének néznek, azzá is tesznek, és viszik a pénzed, ráadásul jogosan.

Előzmény: kameraistvan (21583)
ha007 2012.06.26 Creative Commons License 21588

Nem tudnak vele semmit csinálni ha nincs Magyarországon lefoglalható vagyona. Azt se tudják, hogy beutazott, de ha tudják sem bűncselekmény az ügy, hanem egyszerű polgárjogi követelés ... esetleg végrehajtási határozattal ... amitől még bátran jöhet-mehet, intézheti a dolgait. A telefontársaságok nagyságrenddel nagyobb tartozásokat nyelnek le - az egyik szomszéd fiatalember 500eFt körüli tartozással szívódott fel Magyarországon belül.

Persze az ilyesmihez jó vastag bőr is kell - az biztos :-)

Előzmény: Meister (21587)
Meister 2012.06.26 Creative Commons License 21587

Viszont akkor haza se gyere 5 évig legalább... :-)

Előzmény: ha007 (21586)
ha007 2012.06.26 Creative Commons License 21586

Bemécc az okmányirodába azzal, hogy külföldre távoztál végleges jelleggel, leadod a lakcímkártyádat és a személyi igazolványodat, csak az útlevél marad. A határon a vállad fölött hátradobsz egy marék sót, aztán a telefontársaság kereshet a korábbi címeden. Fordulhat bírósághoz is, azok se tudják, hogy hol vagy, ennyiért pedig nem rendelnek el nemzetközi körözést.

Előzmény: kameraistvan (21583)
Bolivian Dancer 2012.06.25 Creative Commons License 21585

Nem tudsz semmit csinálni, ki kell fizetni. A külföldre költözés nem vis major jellegű esemény.

Előzmény: kameraistvan (21583)
Meister 2012.06.25 Creative Commons License 21584

Meg kellett volna tartani az előfizetést a szerződésed ideje alatt. Sajnos ez ilyen, a telefon ára 78.000 Ft, te azért kaptad 1 Ft-ért, mert a szolgáltatónak azt ígérted, hogy X évig marad nála az előfizetésed...

Ilyenkor a legpraktikusabb az lett volna, ha valakinek odaajándékozod a telefont, előfizetést, mindent...

Előzmény: kameraistvan (21583)
kameraistvan 2012.06.25 Creative Commons License 21583

szevasztok, a telcsit ,amit vettem 1 forintért,most 78000.- követelnek töllem ,mert hogy szerzödés szegtem,de mit csináljak hogy kölföldön kaptam melot

Előzmény: Törölt nick (21579)
Traxalarm 2012.06.19 Creative Commons License 21582

Nem volt csomagom, sima előfizetőként csak kipróbáltam hülye fejjel... 1MB = 1000Ft

Bolivian Dancer 2012.06.18 Creative Commons License 21581

Volt valami aktív internet csomagod?

Előzmény: Traxalarm (21580)
Traxalarm 2012.06.18 Creative Commons License 21580

Ma kaptam egy számlát rajta voda wap internet. A telómon megnéztem 2 db weboldalt. 4MByte ÁRA ~6000FT !!!!!!!!!!!   Ilyet lehet ?? A rabló k.anyjukat ezeknek. 4MB azaz négy megabájt !!! ááááááááááá

Törölt nick 2012.05.16 Creative Commons License 21579

Szerencsés vagy, hogy csak jók a tapasztalataid. Én hosszan sorolhatnám nyolc év aljasságait, átveréseit. Mert az, hogy egy cég pénzéhes, kevésbé zavar, mint az, hogy nem lehet rá számítani, és trükkök, átverések tömegével húzza le az ügyfeleit. Legeslegjobban viszont az zavar, hogy a korrektnek tűnő vevőcsalogató ajánlataik után (amiket a beetetés után rendre egyoldalúan felmondanak) rendre mindig olyan konstrukciókkal állnak elő, hogy az ügyféllel azt is kifizettessék, amit az nem vett igénybe.

 

Például az instantnet tarifát nem engedték voice szolgáltatással együtt igénybe venni.

 

A voice-os prepaid kártyán korábban olyan volt a net szolgáltatásuk, hogy bekapcs - kikapcs. Valahogy mindig megoldották, hogy olyan napokon is legyen net forgalmad, amikor garantáltan nem szeretted volna igénybe venni. A vodafonosított telefonokon olyan helyre tetették a Live menüt, hogy mondjuk a menüből való kilépés egy rossz mozdulattal azonnal forgalmat generáljon, és az ilyen szolgáltatás konstrukciónál leemeljen egy teljes pénzadagot.

 

A mostani konstrukcióban gyakorlatilag lehetetlenné tették, hogy az ember megnézzen egy menetrendet. Azért a pár bitért ki kellene fizetni HÉTSZÁZ forintot. A világ legdrágább szolgáltatása, ennyiért a himalájára is ezüsttálcán kellene utánam hozni a hetes busz menetrendjét.

 

Csak azért tudnak fennmaradni, mert sokan "hűség" címén önként aláírnak nekik két év fizetési kötelezettségvállalást tekintet nélkül arra, hogy majd szükségük lesz-e a szolgáltatásra, vagy elégedettek lesznek-e az árával és a minőségével. És ez is csak azért van, mert megtehetik, hogy szolgáltatásaik többségét kizárólag ilyen két évre szóló fizetési ígérvény ellenében hajlandók nyújtani.

 

Ezzel a magatartással már rég nem az aktív szolgáltatók közt lenne a helyük, de ott vannak, mert mi, a vevők megengedjük, fizetünk nekik akkor is, ha újra és újra becsapnak bennünket.

 

Már aki.

Előzmény: vé_gyé (21578)
vé_gyé 2012.05.10 Creative Commons License 21578

Hehe, azért mert 70 es még lehet bármelyik társaságé.

 

Egyébként nekem (ügyfélszolgálatukat  kivéve) csak jó tapasztalataim vannak.

Amikor reklamáltam valamiért  szinte mindig  elfogadták és kérés nélkül is megtoldották kompenzációval az elszenvedett "sérelmekért".

 

Előzmény: cac424 (21577)
cac424 2012.05.09 Creative Commons License 21577

Azóta is gyűlölöm a Vodafont amióta átvertek az átalánydíjas mobilinternettel.Ha tehetem nem hívok 70-es számot sem.

Előzmény: Törölt nick (21575)
vé_gyé 2012.04.24 Creative Commons License 21576

Üdv

Ha az instantnetre gondolsz igazad van, nem arra akkor is :)

Nekem is van/volt  2 instatnet kártyám mindegyiken van is jó pár ezer ft

Ma mérgemben bemenetem egy voda boltba hogy  reklamáljak, nem milyen kondiciókra szerződtem anno.

Mondtam nem vitatom a jogukat a változtatásra de nem vagyok köteles elfogadni.

Vagy átváltják vitamaxra és beszédre használom  vagy felmondok és adják vissz a befizetett összeget.

No meglepő módon pillanatok alatt elintézték a vitamaxra váltást. Mire kijöttem aboltból már hangkártyaként müködött mind a 2.

 

 

Előzmény: Törölt nick (21575)
Törölt nick 2012.04.16 Creative Commons License 21575

A Vodafone-nak megszavazhatnánk a legaljasabb mobilinternet szolgáltató címet. Bepalizza az ügyfeleit egy-egy majdnem elfogadatónak tűnő konstrukcióval, majd miután kellő számú ügyfelet megszerzett, rendre megszünteti a szolgáltatásait, és azok helyett rabló-tarifákat vezet be.

 

A Vodafone úgy fogalmaz, hogy a tarifa(csomag) változik, valójában azonban egyszerűen megszünteti a konstrukciót, amivel bepalizta a vevőket, és teljességgel elfogadhatatlan alternatívát ad, ami még csak nem is hasonlít a csali-szolgáltatásra.

 

Az internet szolgáltatás tarifájának kiszámíthatónak, és ésszerű összegűnek kellene lennie. Amikor ez a topik indult egy évtizede, a Matáv éppen megszüntette kiszámítható tarifájú (átalánydíjas) internetszolgáltatását, a Vodafone pedig annak ellenére aláállt a Matáv által cserben hagyott ügyfélkörnek, hogy nem volt hozzá megfelelő technológiája. Átalánydíjas internetet ajánlott, majd műszakilag nem tudta teljesíteni a vállalásait. Mikor már kellő számú előfizetőt megszerzett, egyszerűen megszüntette az átalánydíjas internet szolgáltatást, cserben hagyva ügyfeleit.

 

Most ugyanez történik. Az InstantNet nem volt egy jó tarifa, arra nem volt alkalmas, hogy az ember rendszeresen használja az internetet, de szükségmegoldásnak alkalmi használatra megfelelő volt. Ha valaki csak kis mennyiségű adatot akart használni (például időnként megnézte az online menetrendet), annak elfogadható volt a tarifa, és amikor az ember nem forgalmazott adatot, akkor nem is fizetett érte.

 

Most ezt a tarifát (amivel egy csomó űgyfelet vásároltak, és egy csomó kínai modemet eladtak) megszüntetik, és olyat "ajánlanak" helyette, amivel egy menetrend egyszeri, alkalmi megtekintése 700 forintba kerül.

 

A Vodafone nem méltó arra, hogy tisztességes szolgáltatónak legyen tekinthető. Egyszerű csaló, ügyeskedő. Bár nyújt szolgáltatásokat is, alapvetően abból él, hogy olyan szolgáltatásokat számláz ki csalárd módon megszerzett ügyfeleinek, amiket azok nem vettek igénybe. Például hétszáz forintot az Elvirában egy indulási időpont megtekintéséért.