Keresés

Részletes keresés

depi vol.2 Creative Commons License 10 órája 0 0 26980

ennyit elmászott a vezérlés és nem ütötte szét? Háááát, ez több mint furcsa.

Vertex dugó 47k, szerintem nem akar a szerelőd az árban átverni.

 

Aliexpressen ne adj sokat a visszajelzésekre, ez nem EU. Persze, hogy olcsó a dugó náluk, de anyagában, megmunkálásban tuti nem a gyári vagy egy jobb utángyártott. 30 dolcsiért dugó és tömítéscsomag is van, na ezt überelje valaki. Nem ismerem, drukkolok.

Csak javaslat. Aki innen vagy kínai oldalról vásárol, vagy webkártyáról tegye, vagy Paypal rendszeren keresztül, autentikációval tegye, nyúlják a jelszavakat.

Előzmény: Provata (26979)
Provata Creative Commons License 2 napja 0 0 26979

Nem értek hozzá, de nem lett baja a szelepeknek. Nekem is kevésnek tűnik hogy mindenestül ilyen olcsó ahhoz képest hogy itthon negyvenezer lett volna csak a dugattyú. Az Aliexpressen a hozzászólások jók. Van még pár dolog a Burgmahoz amit érdemes lenne kipróbálni, például van szíj 7000 Ft körüli áron, pontosan nem emlékszem. Szerintem a dugattyús amúgy is le akart húzni. 

Előzmény: DigitXT (26978)
DigitXT Creative Commons License 2 napja 0 0 26978

7000 Ft-os dugó egy 400-asba? Az derék... (Amúgy ha "elmegy"

a vezérlés, akkor nem szoktak "összekócolódni" a szelepek is?)

Előzmény: Provata (26977)
Provata Creative Commons License 2 napja 0 0 26977

Üdv! 

 

A gép nem indult, szétszerelés után kiderült hogy a főtengelyen a vezérműlánc ék eltört, a vezérlés elfordult kb 40 fokkal. Ha már szét van szedve akkor felfúrás, a gép már lassan nagykorú.

Rendeltem Kínából az Aliexpressen dugattyút gyűrűvel csapszeggel, az egész 7000 forint volt. 

Ha valakinek van valami tapasztalata, szívesen olvasnám! 

jim32 Creative Commons License 2 napja 0 0 26976

Ha már a gumikérdés így szóbakerült, kérdezek. (Igen, visszaolvastam, jegyzeteltem, de a kérdésem aktuális maradt.)

19e km van a SYM gumijaiban, szemre jók, tapadni tapadnak de biztos, hogy hamarosan cserélni kell. A guminak is SYM a márkája, ezzel adták. Simán lehet, hogy tudnék a netről rendelni ugyanilyet, de nekem egy bajom volt velük újkoruk óta: Sorok között araszolva bizonytalanok, billegős-dűlöngélős-kellemetlen érzés velük menni. Olyan, mintha mindig valami gyűrődésen vagy hosszanti bordán araszolnék (mint pl. a Lánchídról Buda felé lefelé.)

Tud-e valaki olyan gumit, ami ennél stabilabb? Az ár nem annyira érdekes, tapadjon és lassú menetben is maradjon stabil a motor. 

(Az XCity-n valahol 17ezernél cseréltem gumit először - és utoljára, 57e km-vel adtam el, Michelin City valami volt rajta, az még a legvégén is stabil volt. Viszont a gyenge tapadás miatt nem szerettem.)

Előzmény: Zolik7 (26975)
Zolik7 Creative Commons License 3 napja 0 0 26975

Szia. 

 

Nekem is Michelin power Pure van elől és hátul,és már a 8ezret átléptem vele,de semmi bajom nincs velük. Azt az egyet nem szeretem csak,hogy iszonyat rossz az egyenes futása a felmart útszakaszokon. 

Neked miért ment tönkre olyan hamar?

Előzmény: sasmadár61 (26957)
Zolik7 Creative Commons License 3 napja 0 0 26974

Szia.

 

A saját tapasztalatom nem igazán jó az RMS-ről. Igaz nem a Burgin használtam hanem az előző robogómon (Kymco People 250).

Én is úgy voltam vele,hogy kedvező árfekvésű,nem lehet rossz. De a sok éves tapasztalat azt hozta,hogy eszi a tárcsát,esőben vagy mosás után nehezen száradt. Fékerővel nem volt gond,viszont hamar kopott. A 10 év alatt,ami 78600 km-t jelentett,elől 6 párat cseréltem,hátul 4 párat.

 

A Burgiba már eszembe sem jutott ilyet rakni. Előre EBC szinterest vettem (a 2 pár 10500ft volt),hátra Brembo-t(8500ft),szintén szinterest.

A gyári Nissineket cseréltem le ezekre,de a fékhatás fényévekkel jobb lett! 

Én azt vallom,hogy jobb beruházni egy jobb márkára/minőségre a fékbetéteknél. És az sem elhanyagolható,hogy a Burgi 220kg,+a saját súlyom,együtt nem kevés,kell a tuti fékerő.

Ja, és a Burgival most 35ezer felett járok km-ben és a gyári után az első cserélt fekbetét párok vannak benne!

Előzmény: Zsotya05 (26968)
sasmadár61 Creative Commons License 3 napja 0 0 26973

Én a Bárdi-nál vettem jól fog nem  nyikorog4-5 ezer körül volt egy pár.

Előzmény: Zsotya05 (26968)
Zé Ügynök Creative Commons License 3 napja 0 0 26972

Sziasztok.

Eladtam a bringát, így feleslegessé vált a Service Manualom.

2005-ös 400-ast javítgattam belőle.

Angol nyelvű, kétoldalas A4-es nyomtatás, gyűrűs könyvbe kötve. Kapcsolási rajzok A3-as méretben.

Jelképes 500 Ft + postaköltségért eladó.

Csomagautomata is megoldható.

Személyesen Érden szombatonként átvehető.

zoltan . kovacs . b2 @ gmail . com

TJAti Creative Commons License 2018.01.13 0 1 26971

Üdv! Igen. Amikor megvettem a Szürkét, kaptam hozzá gépkönyvet, mivel azt láttam itt a fórumon, hogy sok embernek van Burgmanja, viszont leírás a alapszintű ellátásról nemigen van, gondoltam, bemásolom a honlapomra, és meg adom itt a címét. 

Azóta lett egy Nagy Szürke, de ez már kocsi... Azé kell ez is.. (belátom) 

Előzmény: klezsola (26970)
klezsola Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26970

Te készítetted azt az oldalt, amit elmentettem?

Ha igen, köszi a segítséget - a kezdésnél (is) sokat segített. ;) 

Előzmény: TJAti (26929)
klezsola Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26969

Szia!

 

Bocs, az elmúlt két hét kimaradt.

 

Két éve vettem a Burgonyát, a kézikönyves linket akkor mentettem le - innen. Kinyomtatva (pen drive-ra áthúz, aztán asszony az akkori melóhelyén megoldotta) nekem is csak ez van meg.

Szívesen elküldöm a számomat, de műszaki, javítás, szerelés stb. ügyben nem igazán tudok segíteni - már arra is büszke voltam, hogy a légszűrőt egyedül tisztítottam meg. :D Kb. ennyit tudok és vége!

Nekem leginkább súgónak kell a kézikönyv, hogy mit, mikor kell átnézni, cserélni. /Ha így is kell a számom, küldöm!/

Előzmény: gocsikarl (26928)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26968

Üdvözöllek!

Én most jutottam el a moci elejére. Nekem mindkét oldalon mind a 4 betét cserés. Én a helyedben egyben cserélném, hogy fékezéskor ne húzzon a kerék semerre, de ez az én véleményem!

Most nézegetem a betéteket a neten, azt esetleg tudod/tudjátok, hogy az RMS betéteket érdemes megvenni, jóval kedvezőbb árúak, mint a többi. Vagy felejtő?

Köszi,

 

Zsotya05

Előzmény: 55 felett (26940)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 26967

Köszönöm. Pont egy ilyen elektromos csavarozógépet sikerült szereznem az egyik havertól, tökéletesen levette az anyát.

Köszi.

Előzmény: topjoe2 (26966)
topjoe2 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 26966

Vegyél egyszer egy elektromos kerékkulcsot, nagyon könnyen leszedi a variátorról az anyát és csak oldalirányban üt, tengely irányban nem. Nem olyan durva mint a levegős kulcs. Ezzel meg is húzhatod az anyát.

Előzmény: Zsotya05 (26965)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26965

Szia! 

Köszi, igen arra gondolok. Légkulccsal még nem próbáltam, de szerzek akkor egyet.

Köszi.

Zsotya

Előzmény: kecskebeka01 (26963)
sasmadár61 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26964
Előzmény: Zsotya05 (26934)
kecskebeka01 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26963

Ezt nem igazán értem   az anyára gondolsz ami a tengely végén van ? mert azt le illetve föl  légkulccsal célszerű 

Előzmény: Zsotya05 (26961)
vonci Creative Commons License 2018.01.11 0 2 26962

Ma sem csalódtam Tóth Laciban!Több ilyen ember kellene.Köszönöm a segítséget!

 

Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26961

Tisztelt Urak!

 

Még egy kérdésem lenne, az első variátor tárcsát nem tudom rögzíteni, a 24-es csavar nem indul meg, akár hogy kínlódom vele. Mivel lehet azt rögzíteni? Köszönöm előre is a segítséget,

Zsotya05

vonci Creative Commons License 2018.01.11 0 0 26960

Köszönöm a válaszodat!

Köszönöm a választ!

Előzmény: sasmadár61 (26957)
Zsotya05 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 26959

Köszönöm, ok.

Előzmény: kecskebeka01 (26938)
topjoe2 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 26958

Szeva ! Figyu te sokat variátorkodtál :) Esetleg van ötleted.

Adva van a régi k4 burgi 400-am  amit eladtam vagy 5 éve.  Hajtás alkatrészei: Gyári szij, 18 gr görgő, sárga kis és nagyrugó, jó kuplung és harang,jó variátor tárcsák, csőtengelyből 1,5 mm leszedve. Végsebesség óra szerinti 160 felett,röhögve bármikor. Fordulat 100 nál 5200 körül.

 

Mostani burgim ugyan ezen alkatrészek, csőtengelyből csak 1 mm leszedve. Szij új malossi vagy új nem tudom mi de kevláros.  ( 2 van ) Variátor variálás előtt végsebesség óra szerint 140. 100 felett csak lassan gyorsult. 

Most,hogy új kuplung van benne,harang felszabályozva, rugók ugye sárgák, 100 km-ig röpül, onnan 120 még tűrhető, de 135 a vége és azt lassan éri el. Mintha nem is akarna 3/4 gáz fölött már gyorsulni. A két motor között az eltérés, hogy ezen egy "gyári" Gianelli burgi 400 dob van de nem hangosabb az eredetinél. Mi a fenéért nem megy ez a motor ? Mit b.hattam el? A hajtás az ikertestvére a régimnek, azért csináltam ilyenre mert akkor bevált. Kihúzhat a kipuff ? Tettem én ennél már nyitottabbat is motorra és jó volt. Szij felmegy a tárcsa tetejéig ill hátul meg le.

Előzmény: DigitXT (26953)
sasmadár61 Creative Commons License 2018.01.10 0 2 26957

Szia!

Nyugodtan vedd meg a GATES szíjat én már a másodikat használom az elsőbe belement 30 ezer de még semmi baja/ görgő 18 gr Malossi / nem volt, már ha elfogadod olyan tanácsát aki 8 éve burgonyázik / K4/ lenyomott 40 ezret és bejárta fél Europát az alpoktól a horváth tengerpartig. Szerintem sokan vagyunk olyanok akiket nem vet fel a pénz és megpróbálunk ésszerűen gazdálkodni magunk szerelgetni hogy a motorozásra is maradjon pénz. Én igy gondolkozom de azért a motor is megkapja mindig ami kell neki nem is hagyott még cserben. Persze sokan szeretnénk egy XXL 1000 Varára ülni és okosakat mondani, talán majd egyszer de amíg ilyen fizetésből kell még 2 autót meg agy lakót fenntartani addig spórolunk ahol lehet hogy tudjunk túrázni. Én vettem a burgmanbázistól  10 ezerért 60%-os kuplungot mert nem volt "kedvem" 50-ért gyárit venni mégis bejártam az Alpokat gond nélkül/ igaz volt 20ért új olasz de de nem túl jókat hallottam róla/ . Most kapott új akksit nem YUASA-t 23 ért hanem LandPort-ot 10-ért. Michelin Power pure-nak nevezett szart ne vegyetek még 8 ezret sem birt ki a hátsó szemben a Metzeller-el ami 15-öt ment el és legalább olyan jól tapadt, tavaszra ezt kap 12-ért.

Ha kérdésed van szívesen segítek.

Előzmény: vonci (26955)
DigitXT Creative Commons License 2018.01.10 0 0 26956

Ha kevláros lett volna nem úszod meg egy marék szövettel meg félmarék gumival.

Annak az erősített szálai hajlamosak feltekeredni a főtengelyre, kuplungra, stb.:-)

(Extrém esetben görbítheti a főtengelyt, normál esetben, csak szétszedni nehéz.)

Előzmény: vonci (26955)
vonci Creative Commons License 2018.01.10 0 0 26955

Szia TJAti!

 

Mintha éreztem volna!Tegnap elszakadt a szíjam.Semmi extra,hang nélkül,  egyszer csak megszünt a hajtás.Szétszedtem, kijött egy marék szövet es egy félmarék gumi.Nem egy helyen szakadt el hanem darabokra esett.Két kérdésem lenne még ha válaszolnál rá megköszönném!  1:Küldtél egy linket,hogy neked milyen szíj van benne.Azt lehet tudni,hogy ez kevláros vagy sem?Leirásban nem látom. 2:Gondolom 400-as géped van,milyen utakon használtad idáig?(síkvidék vagy hegyes ill űzöd a vadat vagy csak pötyögsz vele?) Azért érdekel mert a szíj életének hosszát a minőségen kívül (szerintem) ezek is befolyásolják.Válaszodat előre is köszi!

Előzmény: TJAti (26930)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.01.09 0 0 26954

Elnézést kérek az ország legdrágább Malaguti gépsárkány tulajától. :)))) A gyári 70 vagy a Malossi,Polini (ha) van annyi? 

Előzmény: DigitXT (26953)
DigitXT Creative Commons License 2018.01.09 0 0 26953

A csapágyasra hajtott szopórollerre gondolsz?;-) Van benne valami.

Megjegyzem nem nagyon találtam társra* ebben a pénzszórásban,

de vmit vmiért. Álldogál a szerelőnél, mivel nincs 70K-m főtengelyre,

pedig anno csak variátorokra ennek kétszeresét is elvertem - pech?

Teszem hozzá, hogy a Multivart egy Burgis vitte el, és örült neki!:-D

 

ON: hajtásában továbbra is Burgi K6, de a J.Costát már megtartom.

Lusta volt vele, az igaz... Viszont picit kevesebbet evett a 6 liternél.

 

*: tehát nem ér szidni a Malagutisokat, ha csak egy olyat ismersz...

Előzmény: -Mosquito- (26952)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.01.09 0 0 26952

Tuningolás gyorsulgatás, itt??  Topikot tévesztettél azt a Malagutisok szokták,amíg meg nem deglik alattuk a technika. :DDDD

Előzmény: DigitXT (26951)
DigitXT Creative Commons License 2018.01.09 0 0 26951

Amúgy a Mitsuboshit is szét lehet hajtani, csak "kitartás" kérdése.

(Mármint nem túrázással, hanem tuningolással és gyorsulgatva...)

 

Szóval lehet, hogy valakinél egy Gates/Dayco is ugyanaddig bírná.

Az a legrosszabb kombó, ha spórol rajta, aztán még nem is kíméli.

(Mert akkor kicsit hamarabb eljön a csere ideje újra, hehehe...:-D)

Előzmény: -Mosquito- (26949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!