Eladó egy Sony PS3, teljesen Új állapotban. Adom mellé a Grand Theft Auto 5 játékot, nincs regisztrálva online, és az Atomic Blimp DLC sincs aktiválva. Garanciális a konzol!(kép) Hibátlan,karcmentes állapot! 2 hónapos a gép, augusztusban lett vásárolva.
Postán is küldhetem, de leginkább személyesen intézném!
Egy apró, nagyszájú, rút halacska, amelyik bizonygatja a társainak, hogy márpedig ő a parton is képes életben maradni. Bár mindegyik kopoltyús társa megpróbálja a tudtára adni, hogy ez esélytelen és a víz lenne a természetes közege, ő mégis ellenszegül, sőt meg is mar másokat. Mikor már kibeszélik és fújnak rá, akkor elhatározza, hogy bebizonyítja az igazát: kiúszik a partra, majd egy nagyobb hullám kiveti a forró homokra.
Ott vergődik, rángatózik és rájön, hogy másoknak volt igaza és egyáltalán nem bántani akarták, csupán a javát szolgálni és a helyes irányba terelni. De már késő bánat, mivel senki sem kíváncsi rá: társai a vízből röhögnek és uszonyaikkal mutogatnak rá. Nincs aki megmentse. Talán egy madár vagy négylábú elfogyasztja vacsorára, netán ott pusztul a perzselő forróságban. De még méltósággal is képtelen eltávozni, mert amint a vízben lévő halakra pillant, tekintete dühtől fűtött és nem látja be a tévedését. Nem érdemli a segítséget.
Miután kiszáradt, a part közelébe úszó halak csodájára járhatnak majd összeaszott tetemének, ami egyben intő jelként is szolgál majd számukra, hogy mit nem szabad, mit nem érdemes.
Bár a sztori halacskája még csak most került ki a partra, kíváncsian várjuk, vajon meddig bírja majd a vergődést a nemhivatalos magyar Sony portál cikkírónak álcázott bloggereként?!
Akinek van eladó / csere 576 kbyte-ja az kérem írjon nekem. Tudom esetleg kompenzálni mivel megvettem az újságreprudukciókat tartalmazó dvd-t de szeretném ha meglennének az eredeti újságok néhány hiányzik sok évad megvan teljesen.
conquistador_02@freemail.hu - mail , @hotmail.com - mns
Csatlakozom az előttem felszólaló hölgyhöz : én is csak benéztem ide és ledöbbentem egyes emberek szellemi dagonyázásától. ejnye, bejnye - még mindig a régi téma? (egyik konzol a másik ellen , konzolok a pécék ellen) Emlékszik még valaki a régi szép időkre, amikor még 1-2 konzol volt csak ? (és azok is szépen megfértek egymás mellett) Martin apó, hogy hagyhattad ennyire elfajulni a népet?
Benéztem ide és kicsit olvasgattam...elég vicces kis topik,marjátok egymást mint a bolhás kutyák miközben nem értem miért lényeges ki mit szeret?Nekem van konzolom is pc-m is és mivel másféle játékokat szeretek és csinálnak rájuk MINDKETTŐT IMÁDOM!!!!:)
Ezer bocs! Azt hittem, hogy Team Revolution egy eltévedt 16 éves akinek rossz napja (gyerekkora) volt, de látom hogy ő nem eltévedt, hanem ide született (vagy "valahová"). De még mindíg nemtudom eldönteni, hogy szórakoztatni, vagy éppen bosszantani akar. Ha szórakoztatni, akkor legyen "udvariasabb", csiszoljon a stílusán, tiszteljen másokat (úgyis lehet fikázni). Ha bosszantani, akkor meg..
(Amúgy nemértem, hogy aki nemszereti a konzolokat az minek ír egy ilyen topikba, egyáltalán minek olvassa. Én nemszeretem Zámbó Jimmyt, nemhallgatom és kész, de nem megyek a rajongókhoz hogy beszóljak nekik.)
A mai játékok már olyan minőségű 3D-s megoldásokat és effecteket használnak, amihez önmagában a proszesszor nem lenne elég. Hogy levegyék a processzor válláról ezeket a terheléseket, hardware formába öntötték azokat a funkciókat amiket a leggyakrabban használnak a fejlesztők 3D-s játékoknál. Ennek köszönhetően a processzor és a kártya között megoszlik a terhelés, és így sokkal szebb és gyorsabb képet kapunk. Egy 3D-s játékban minden test, tárgy, objektum háromszögekből áll, kisebbekből, nagyobbakból és egészen parányikból, de mégis minden háromszög. A következő technológiákkal képesek a háromszögekből élethű világot megjeleníteni:
Z-buffering: Egyszerű, bár térigényes eljárás annak eldöntésére, hogy melyik háromszög takarja a másikat.
Ani-aliasing: Ezzel az eljárással simítják el a vonalakat és éleket a játékokban. egy vonal a képernyőn tulajdonképpen pixelekből áll, így már nem is vonal hanem csak azt próbálja ábrázolni, és így recések lesznek az élek. Az élsimítást tulajdonképpen úgy érik el hogy a színekkel becsapják a szemünket, azaz a lényeg nem változik, mégis mi úgy fogjuk látni hogy a vonal akármilyen irányban is lejt nyíl egyenes, és nem recés.
Bi-linear texturefiltering: a 3 dimenziós kép egyik legfontosabb hozzávalója, textúrák felhúzása a háromszögekre. Ennek az eljárásnak sok fajtája van. Itt a Bi-linear arra utal hogy a ráhúzás egy síkban történik, vagyis két irányban lineárisan.
MIP-mapping: a textúrás túl közelről vagy távolról egyre rosszavvul festenek, ezért a textúrát több méretben is letárolják. Ehhez fejlesztették ki azt az eljárást, hogy a háromszögektől való távolság függvényében más.más textúrákat használnak fel. Ez a módszer jól megfigyelhető bármelyik játékoban, ahogy a textúra felé közeledve és távolodva megváltozik a kép. Az előző módszerrel keverve a MIP-mappinget megkapjuk a Tri-linear filteringet, ami a textúrák között is átmenetet képez, így teljesen megszűntetve azt a hibát, amikor egy textúrázott falhoz közeledve annak képe nem folymatosan változik.
Alpha blending: a textúrák átlászóságáért felel, vízeffectusoknál alap eljárás.
Gouraud shading: mozgó fényforrások kezeléséhez használatos eljárás.
Fog, smoke, haze effects: köd és füst előállítására használják.