Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
RenaVikó 4 napja Creative Commons License 131

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségünk. VW POLO Classic 1998-as évjárat 1,4 benzines autóhoz kellene nekünk tengelycsonk állvány és gólyaláb.

Milyen típusú/évjáratú autók alkarésze lenne még jó ehhez az autóhoz?

 

Köszi,

Reni

Kobra87 júl. 11. Creative Commons License 130

Sziasztok! 

 

Keresek újabb típusú  komplett műszerfalat  Vw Polo Classic-ba. Hajdú-Bihar megye vagy közelében

 

 

Email. címem: szakal87@freemail.hu

dagadtmadar jún. 7. Creative Commons License 129

hahó jár még erre valaki?

Előzmény: dagadtmadar (128)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 128

Arra van valami ötleted, hogy a 167-es számozású relé miért kattog de olyan sebességgel h berregésnek is nevezhetném?
Meg miért csak úgy nyomja a benzint ha húzok neki külön kábelt az akkuról ha ráadom a gyújtást egyből szarakodik a relé és nem csinál semmit sem :(
sajnos egyik ismerős sem jelez vissza h segítene kideríteni a problémát már aki ért hozzá.

Előzmény: bambi942 (126)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 127

vágás nincs csak a csatlakozókat húztam le az utastérben a dolgokról

Előzmény: bambi942 (126)
bambi942 jún. 5. Creative Commons License 126

ha nincs szétvagdosva a kábel köteg akkor,szerintem nem lehet semmi gond.

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 125

Erre a kérdésre még várom a választ addig nem merek hozzányúlni...

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 124

Rendben köszönöm szépen 
a tanácsot.
Ha lecserélem a trafót nem ütheti ki semmi? mert nem szeretném h a működő autó is tropa legyen. Mert napi használatban van... Lekopogjam csak egy olyan jelensége van h 1-2 havonta indítás után gondol egyet és leáll aztán újra beindítom és teszi a dolgát. Zavaró de ahogy olvasgattam elég sok ilyen van...

Előzmény: bambi942 (123)
bambi942 jún. 5. Creative Commons License 123

Ez csak 1 tipp.De azt írtad van egy másik ilyen motorod???próbára vedd le arról a trafót.

Előzmény: dagadtmadar (122)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 122

értem közben nézegettem az árát hát most nem fussa rá, mennyire biztos h ez halt meg?
E miatt kerreg a relé is?
meg ha kiveszem a relét és ráadom a gyújtást valami kis zörgő hang jön a motorból ami pár másodperc után meg is szűnik.
Ezt elfelejtettem leírni az első bejegyzésemben. 

Előzmény: bambi942 (121)
bambi942 jún. 5. Creative Commons License 121

Első kép...Gyújtótrafó

2.képen a hengerfej végén láthatod a trafót felszerelt állapotban SÁRGA X van a tetején!!!Na az a trafó.

Előzmény: dagadtmadar (120)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 120

nem vagyok nagy zseni tudnál egy oldalt linkelni ahol meg tudom nézni h mi is az a gyújtó trafó?

Előzmény: bambi942 (119)
bambi942 jún. 5. Creative Commons License 119

Gyújtó trafót cseréld ki.Valószinű az halt meg.Ha elromlik a trafó,akkor nincs szikra és nem indítja az el ac-t.

Előzmény: dagadtmadar (118)
dagadtmadar jún. 5. Creative Commons License 118

üdv! 
van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat
elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka.
a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es
na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először....
a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam.
belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle.
Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha diretre kötöm akkor pumpál.
ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska.
ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S
mi lehet a probléma mit nézzek meg?
az autó 4 éve nem volt beindítva...
ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót.
Köszönöm a segítséget!

Demo20 ápr. 21. Creative Commons License 117

Nekünk ugyanez a probléma az autóval.

Sikerült megoldani a problémát?

Előzmény: kiklac (112)
kurtha márc. 20. Creative Commons License 116

Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm  de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?

Válaszotok előre is köszi

 

kipi75 márc. 14. Creative Commons License 115

Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom  nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???

sunce777 márc. 8. Creative Commons License 114
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
zsozsoca febr. 28. Creative Commons License 113

Sziasztok! Van nekem egy Volkswagen Polo autóm bontva.

(KLÍMÁS ALUFELNIS 1.4 BENZINES 2000-ÉVJÁRATÚ)

AKÁRMILYEN ALKATRÉSZ KELLENE HÍVJATOK!
ÉRD.: 06307469338 SZÁMON.

Az autó helyileg Hajdúböszörményben található!

 

kiklac 2014. febr. 9. Creative Commons License 112

Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.

bambi942 2014. febr. 8. Creative Commons License 111

Nyugodtan levághatod.nincs annak semmi lényegi szerepe.csak egy idő után leszakad a rúdról.

Előzmény: Csabivok (110)
Csabivok 2014. febr. 6. Creative Commons License 110

Sziasztok!

 

Tanácsra lenne szükségem! Van egy VW Polo classic variantom, a jobb első féltengely belső csuklója felől van egy gumigyűrű aminek a pontos szerepét még nem értem. A problémám az hogy ez a gumi gyűrű levált és menet közben jön-megy és hülye hangot hallat. Ahogy néztem a gumiharang ettől még fixen áll. Szerintetek levághatom ezt a gyűrűt vagy javítani kell?
Előre is köszönöm!

Üdvw: Csabi

 

MA1970 2014. febr. 4. Creative Commons License 109

Sziasztok,

bár nem Classic téma, de hátha tudtok segíteni... Tudjátok, hogy a IV-es Pólóknál az 1.4-es benzines 75 lovas motor miben különbözik a 100 lovastól? És a motoron kívül van-e eltérés futóműben, kuplunkban, váltóban? Őrült ötlet lenne a 75 lovas helyett 100-as motort belerakni? Vagy a 75 lovasat felhúzni 100-ra?
Köszi

vanRobert 2014. jan. 31. Creative Commons License 108

Ha még nem oldódott meg, akkor a levegőszűrő alatti pillangószelepet kellene megnézni. Hajlamos kormolódni, és akkor a fedél a kiszáradt kemény korom miatt megakad. Nem kerül elégséges levegő (vagy éppen túl sok, ha "kipattan" a helyéről) a dúsításhoz, a motor lefullad.

Nálam minden levegőszűrő csere alkalmával kipucolják.

Előzmény: adamsjkl (78)
vanRobert 2014. jan. 31. Creative Commons License 107

Szia!

Seat Cordobám van, vagyis 90%-ig Polo. A csomagtérfedélbe futó kábelköteged nagy valószínűséggel szakadt, és valahol letestel. Sajnos csak a kiszerelés és a szigetelés segít.

Előzmény: Norbi0208 (99)
hantorish 2014. jan. 3. Creative Commons License 106

Sziasztok!

 

Olajcserére készülök a 1999.12. havi polo classic-ommal. (Új belsős, kék-piros fényes). 1.4-es 44 kw-os, 60 LE változat.

 

Azt szeretném kérdezni, hogy:

- szerintetek melyik webáruházból érdemes rendelni a hozzávalókat?

- levegőszűrőből egy, vagy kettő darab kellene az autóba?

- és jól tudom-e, hogy 4 liter olajat kellene bele venni?

 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

Batman72 2013. dec. 17. Creative Commons License 105

Sziasztok,

 

így karácsony környékén gondoltam besegítek a jézuskának és meglepek valakit egy jó kis ajándékkal.

Még 2006 decemberében  adtam el az 1 éves VW Polo 1.4 PDTDI-met.

Akkor még létezett az AAA auófelvásárló cég,ők vették be/meg az autómat,gyakorlatilag piaci áron.

Miután a bankban rendeztük a hitelét az autónak,a különbözetet kifizette a cég megbízott embere,aláírtuk az adásvételit és mindenki ment a maga útjára.

Nemrég a személyes lomjaim között megtaláltam a Polo gyári,teljesen új bicska kulcsát különböző kódokat tartalmazó cetlivel együtt. :)

Na,a tervem az,hogy a mostani tulaját meglepném vele karira.

Persze nem úgy,hogy elhozom az autót.

Bár az is meglepi lenne... :))

Szóval ebben kérném a segítségeteket.

Honnan tudnám meg,hogy most kinél van az ex autóm?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.

Én

 

bambi942 2013. dec. 5. Creative Commons License 104

de lehet olyan trafós is amibe mind a 4 gyertyakábel megy.és ezek a trafok se valami strapabíróak.érdemes lenne csak próbára kicserélni a trafót.

Előzmény: hasuki (103)
hasuki 2013. dec. 5. Creative Commons License 103

Gyertyák ha régen voltak cserélve, azt megérné, valamint a gyújtókábelekre is rámérnék, és az elosztót is megnézném nincs-e beégve. (amennyiben ez még elosztós) Ha viszont hengerenkénti trafós akkor lehet akár az is.  Ha nem oldódik meg a probléma akkor üzemanyag nyomást érdemes lenne megmérni.

Előzmény: golya001 (101)
hasuki 2013. dec. 5. Creative Commons License 102

Megoldódott a probléma, vízhőfok jeladó volt a hibás.

Előzmény: hasuki (100)