Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Demo20 2014.04.21 20:12:18 © 117

Nekünk ugyanez a probléma az autóval.

Sikerült megoldani a problémát?

Előzmény: kiklac (112)
kurtha 2014.03.20 19:21:53 © 116

Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm  de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?

Válaszotok előre is köszi

 

kipi75 2014.03.14 22:47:47 © 115

Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom  nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???

sunce777 2014.03.08 15:28:40 © 114
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
zsozsoca 2014.02.28 19:03:37 © 113

Sziasztok! Van nekem egy Volkswagen Polo autóm bontva.

(KLÍMÁS ALUFELNIS 1.4 BENZINES 2000-ÉVJÁRATÚ)

AKÁRMILYEN ALKATRÉSZ KELLENE HÍVJATOK!
ÉRD.: 06307469338 SZÁMON.

Az autó helyileg Hajdúböszörményben található!

 

kiklac 2014.02.09 21:54:09 © 112

Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.

bambi942 2014.02.08 08:29:55 © 111

Nyugodtan levághatod.nincs annak semmi lényegi szerepe.csak egy idő után leszakad a rúdról.

Előzmény: Csabivok (110)
Csabivok 2014.02.06 21:16:49 © 110

Sziasztok!

 

Tanácsra lenne szükségem! Van egy VW Polo classic variantom, a jobb első féltengely belső csuklója felől van egy gumigyűrű aminek a pontos szerepét még nem értem. A problémám az hogy ez a gumi gyűrű levált és menet közben jön-megy és hülye hangot hallat. Ahogy néztem a gumiharang ettől még fixen áll. Szerintetek levághatom ezt a gyűrűt vagy javítani kell?
Előre is köszönöm!

Üdvw: Csabi

 

MA1970 2014.02.04 13:51:15 © 109

Sziasztok,

bár nem Classic téma, de hátha tudtok segíteni... Tudjátok, hogy a IV-es Pólóknál az 1.4-es benzines 75 lovas motor miben különbözik a 100 lovastól? És a motoron kívül van-e eltérés futóműben, kuplunkban, váltóban? Őrült ötlet lenne a 75 lovas helyett 100-as motort belerakni? Vagy a 75 lovasat felhúzni 100-ra?
Köszi

vanRobert 2014.01.31 20:28:24 © 108

Ha még nem oldódott meg, akkor a levegőszűrő alatti pillangószelepet kellene megnézni. Hajlamos kormolódni, és akkor a fedél a kiszáradt kemény korom miatt megakad. Nem kerül elégséges levegő (vagy éppen túl sok, ha "kipattan" a helyéről) a dúsításhoz, a motor lefullad.

Nálam minden levegőszűrő csere alkalmával kipucolják.

Előzmény: adamsjkl (78)
vanRobert 2014.01.31 20:19:35 © 107

Szia!

Seat Cordobám van, vagyis 90%-ig Polo. A csomagtérfedélbe futó kábelköteged nagy valószínűséggel szakadt, és valahol letestel. Sajnos csak a kiszerelés és a szigetelés segít.

Előzmény: Norbi0208 (99)
hantorish 2014.01.03 07:00:10 © 106

Sziasztok!

 

Olajcserére készülök a 1999.12. havi polo classic-ommal. (Új belsős, kék-piros fényes). 1.4-es 44 kw-os, 60 LE változat.

 

Azt szeretném kérdezni, hogy:

- szerintetek melyik webáruházból érdemes rendelni a hozzávalókat?

- levegőszűrőből egy, vagy kettő darab kellene az autóba?

- és jól tudom-e, hogy 4 liter olajat kellene bele venni?

 

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

 

Batman72 2013.12.17 14:55:07 © 105

Sziasztok,

 

így karácsony környékén gondoltam besegítek a jézuskának és meglepek valakit egy jó kis ajándékkal.

Még 2006 decemberében  adtam el az 1 éves VW Polo 1.4 PDTDI-met.

Akkor még létezett az AAA auófelvásárló cég,ők vették be/meg az autómat,gyakorlatilag piaci áron.

Miután a bankban rendeztük a hitelét az autónak,a különbözetet kifizette a cég megbízott embere,aláírtuk az adásvételit és mindenki ment a maga útjára.

Nemrég a személyes lomjaim között megtaláltam a Polo gyári,teljesen új bicska kulcsát különböző kódokat tartalmazó cetlivel együtt. :)

Na,a tervem az,hogy a mostani tulaját meglepném vele karira.

Persze nem úgy,hogy elhozom az autót.

Bár az is meglepi lenne... :))

Szóval ebben kérném a segítségeteket.

Honnan tudnám meg,hogy most kinél van az ex autóm?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.

Én

 

bambi942 2013.12.05 22:28:31 © 104

de lehet olyan trafós is amibe mind a 4 gyertyakábel megy.és ezek a trafok se valami strapabíróak.érdemes lenne csak próbára kicserélni a trafót.

Előzmény: hasuki (103)
hasuki 2013.12.05 21:27:32 © 103

Gyertyák ha régen voltak cserélve, azt megérné, valamint a gyújtókábelekre is rámérnék, és az elosztót is megnézném nincs-e beégve. (amennyiben ez még elosztós) Ha viszont hengerenkénti trafós akkor lehet akár az is.  Ha nem oldódik meg a probléma akkor üzemanyag nyomást érdemes lenne megmérni.

Előzmény: golya001 (101)
hasuki 2013.12.05 21:19:52 © 102

Megoldódott a probléma, vízhőfok jeladó volt a hibás.

Előzmény: hasuki (100)
golya001 2013.12.05 12:49:08 © 101

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 2001-es 1.4 16v classicom van, menet közben, de főként gyorsításkor néha elkezd rángatni, néha rángatással együtt leáll valamelyik henger. Valakinek volt már esetleg hasonló problémája?

segítséget előre is köszönöm.

További szép napot4

hasuki 2013.11.30 16:33:44 © 100

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy 98-as évjáratú 1.4 benzines poloval kapcsolatban. Egyik napról a másikra nehezen indult az autó, három henger ment csak, aztán már nem is indult. Kivettek a gyertyákat megnéztem szikra van. Aztán mértem üzemanyag nyomást, kicsit alacsonyabb volt a kelleténél, kicseréltem a nyomástartót, és a vákumcsövét is. Még így sem lett jó. Ez után megint kivettem a gyertyákat, megnéztem szikra van, de az 1-es és a 4-es henger gyertyája száraz volt, na mondom biztos az injektorok haltak be. Kiszedtem őket, kint kipróbáltam, azok is működnek... Megmértem a gyújtókábelek ellenállását, jó volt, megmértem a gyertyákét is az az egyik elég sok volt, kétszer akkora mint a többi, de ettől szerintem még kéne induljon. Próbáltam a szívócsőbe benzint önteni, úgy három hengerrel elindult. Gondoltam még arra hogy esetleg a vezérlés átugorhatott, de ennek még nem néztem utána, meg majd mérek kompressziót is, aztán meglátom. 
Ezen kívül esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!
Üdv!

Norbi0208 2013.11.11 13:31:49 © 99

Sziasztok!

Van egy Volkswagen Polo Classic-om és ha felkapcsolom a helyzetjelző lámpát akkor vílágít vele a hátsó ködlámpa is! Ez gyakori jelenség-e a poloknál? Többeknél hallottam már! Mi lehet a megoldás? Köszi a segítséget!

Zsolt-RX8 2013.10.14 20:16:15 © 98

hello,

szükségem lenne 2010-es magyar Polo gépkönyvére (megvásárlás, vagy esetleg 1-2 napnyi időre, míg a lényeges részeket lemásolom). sajnos a kocsihoz belga van, így az nem használható. Csömör, vagy környéke lenne leginkább érdekes, e-mail goorg@freemail.hu. Esetleg, ha valakinek van elektronikus verzióhoz linkje (pl pdf), lehetőleg magyarhoz, azt nagyon megköszönném. Zsolt

Sós Sándor 2013.09.25 19:02:34 © 97

Helló van egy vw polo 1995 évjáratu autom AEV motor kod 1043 cm2 az a gondom hogy 100/km per ora 4-ezres az alapjárata és kb 8--8,7 liter fogyasztása de hosszuban is van amikor olyan könyedén megy az autó van amikor azt érzem hogy erőtlen olyan mind ha nem menne egy henger kinek van ijen tipusu kocsija és ,mi a tapasztalata kérlek segitsetek anyira tanácstalan vagyok.......sos.s@gmail.hu erre irjatok vagy itt 

Nonóka1995 2013.09.24 20:59:20 © 96

Sziasztok!keresnék egy vw polo classic 1998az évjáratú authoz mortorháztetőt!
A szine grafit szürke!ha van valakinek vagy esetleg tud segíteni írjon erre az e-mailra patko.noemi@freemail.hu
Fontos a szín! előre is köszi!

Kovika1 2013.09.17 13:51:29 © 95

Sziasztok,

Tud valaki segíteni mit jelentenek a műszerfal visszajelző lámpák?

Esetleg képekkel

Köszi

bambi942 2013.08.31 12:49:34 © 94

Egy nagyobb aztalos szorítóval huzasd össze a két kihajtást,mert a kihajtások mögött jó erős rugó van,ami tolja kifelé mint állat,azért feszül a zéger.,egy kicsit kocogtasd med a kihajtásokat.akkor fellazul a zégergyűrű.és akkor könyebben ki lehet szedni.összerakásnál is egy sz..ás a zéger.

nem a legjobb munkák közé tartozik.Nálan vetekszik a fűtőradiátor cserével.

Előzmény: fofo007 (93)
fofo007 2013.08.31 09:19:57 © 93

Szia

 

Köszi a választ.

Csavar nincs,belső zéger a váláltóban ez a kör formájú de kijöni az istenek nem jön,azt hittem van valami trükk de ezzek szerint csak szo..ás  :DDD

 

Mühelyben 2 éve van egy fal amire felírom mit nem szabad elvállalni,na ez most felkerül oda :DDD

Előzmény: bambi942 (92)
bambi942 2013.08.30 21:12:15 © 92

nem egyszerű szétszedni!!!!!vagy csavar fogja a közepén,vagy zéger gyűrű.

Előzmény: fofo007 (91)
fofo007 2013.08.30 15:54:12 © 91

Sziasztok

 

Féltengely szimering cserére vetemettem W polonal.Féltengelyek kikötve de  a váltóból az istenek sem jön ki.Van valami trükk???

Spajszer feszegetésen már túl vagyok :( 

 

Előre is köszönöm 

tiva001 2013.08.20 09:40:47 © 90

 

hello

 

Ilyen számú relé nincs. De közben elindult a kocsi. Már lecsuktam a motorháztetőt és hivni akartam szerelőt de közben ráinditottam és láss csodát beindult.

 

Ezeknél a computer tárolja a hibákat? mert akkor elvinném kiolvastatni hogy mégis mi volt a baj.

 

 

 

 

 

 

 

bambi942 2013.08.20 08:55:11 © 89

a relére a 109 van írva.

Előzmény: tiva001 (88)
tiva001 2013.08.18 21:53:56 © 88

szia!

 

Az pontosan melyik? megvan a javítási kézikönyv ott 12es ig vannak számozva a relék.

 

Még nem irtam le hogy a 12V az odaér a gyujtásmodul 1-3csatlakozójára.