Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bambi942 Creative Commons License 6 napja 0 0 222

Megoldódott a problémád??Lett olyan előtét ellenállásom kerettel.

Előzmény: Storgendibal (221)
Storgendibal Creative Commons License 2016.08.08 0 0 221

Nézegetem, lehet, h ez a csatlakozó a fűtőventillátoré. Ami nekem igazándiból kellene az kerek alu lemezzel hűtött előtét ellenállás, ami kívül van a klíma ventillátor mellett. Ott van a fotók közt, de nem látok rajta értelmes cikkszámot...

Előzmény: bambi942 (220)
bambi942 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 220

Sajnos olyanom nincs.

Előzmény: Storgendibal (219)
Storgendibal Creative Commons License 2016.08.08 0 0 219

Hát cikkszám, mint olyan, a csatlakozón van valami: 813 971 956


Itt vannak képek a cuccról:


https://goo.gl/photos/F1u4zifdAnuZHSqcA


Előre is köszi! :)

Előzmény: bambi942 (215)
Stetten Creative Commons License 2016.08.08 0 0 218

Köszi, nézegetem én ezeket a kalkulátorokat, de nem egyértelmü.

 

Ezen az oladalon:  http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator rákeresve meg azt írja hogy meghosszabbított szervizintervallumhoz csak az EDGE 5W30LL olaj használható. Ez volna az 504.00 / 507.00 olaj. A német fórumon valaki azt mondta hogy nyugodtan bele lehet önteni, gondoltam azért inkább itt is rákérdezek.

Köszönöm a gyors választ

Előzmény: saválló (217)
saválló Creative Commons License 2016.08.08 0 0 217
Előzmény: Stetten (216)
Stetten Creative Commons License 2016.08.08 0 0 216

Sziasztok!

 

1.4-es benzines Poloba (BBY motorkód) mehet a VW 507.00 olaj? Longlife intervallumon van az autó. Válaszokat elöre is köszönöm

bambi942 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 215

A cikkszámát írd le.megnézem lehet van olyanom?

Előzmény: Storgendibal (214)
Storgendibal Creative Commons License 2016.08.08 0 0 214

Sziasztok!
Van egy 1998-as 1,4 benzines vw classic kombim, és egy kis segítséget kérnék.
Felújítottam a  klímáját, (csőcsere, feltöltés) de egy alkatrésszel nem boldogulok. Nevezetesen a klíma előtét ellenállással, ami egy egyszerű teljesítmény ellenállás lehet, csak nem tudjuk, h hány ohmos lehet, és nem , találtam utángyártottat. A gyári eredeti majd' 50 ezer ft ami finoman szólva is irreális egy darab ellenállásért....
Bontott, utángyártott, vagy akár magam is összeraknék egy ilyet, ha tudnám, h hány ohmos lehet...
Minden segítséget előre is köszönök! :)

D.Tibor Creative Commons License 2016.07.29 0 0 213

Akár az is lehet, hogy padlón van az akku.

Előzmény: PHajni (212)
PHajni Creative Commons License 2016.07.24 0 0 212

Sziasztok! Nem rég vásároltam egy VW Polo-t. Sajnos nem értek az autókhoz egy egyszerű kerékcsere nálam felél egy agyműtétnek. De nagyon érdekelnek az autók és szeretek a problémák után járni.:) Az autóm nem indul. Ha rátszem a gyújtást az összes létező jelzés villog és kattogó hangot ad ki. Ez előtt az órát is és a lefutott kilómétert is mutatta gyújtas nélkül. Már azt sem. Szivargyusziról mükődtethetó kis morzsaszivót inditottam el. Aztán 5 perc múlva már nem tudtam elinditani a kocsit. 

Valaki mondana valami okosat hogy mi a fene baja van a kocsimnak? 

Köszönöm.

H.

 

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.28 0 0 211

Amúgy ha valakinek gondja, kérdése van, sokkal könnyebb lenne válaszolni, ha említve lenne olyan , hogy légszűrő gyertya

üzemanyagszűrő stb mikor lett cserélve.

Ezek az apróságok okozhatnak meglepetést.

Talán ezért is halott a fórum, mert nem mindig van kedv, idő a kérdezz-felelekre

és tudni kell, hogy fórumon a távgyógyítás inkább csak találgatás.

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.28 0 0 210

Üdv!

Sajnálom, hogy nem az a baj. Így csak találgatás lesz, rengeteg a lehetőség.

 

Ha még nem tetted meg, nézd át a gyújtásban résztvevő alkatrészeket, meg a légszűrőház-pillangószelep tömítést.

Sőt a pillangószelepet is meglesheted korom-olajsár ügyileg.

Pár napja kilyukadt a rezgéscsillapító a kipufogón (flexi csö) ami szintén dadogás-torpanást okozott.

Egyelőre megoldottam cseréig, most rendben van.

Noha a hangból megállapítható de nálam még a kipufogó szelep is okozott galibát, nem zárt rendesen,

A szerelőm mondta, hogy cseréljük ki a hidrotőkét lapkásra. Eddig ez bejött...

Előzmény: jeszike12 (209)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 209

Üdv! Megnéztem de az a levegőcső nincs összekötve a légszűrővel. Más lehet a probléma,viszont fogalmam sincs,hogy mi lehet.

Előzmény: D.Tibor (206)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 208

Megpróbálom,köszönöm!

Előzmény: D.Tibor (206)
golkomitic Creative Commons License 2016.06.26 0 0 207

Üdv! 2002-es 1.4 benzines polom van , olyan probléma van vele hogy ha meleg van akkor nem indul el csak úgy ha ráütök a műszerfalra a km óra felett, mi lehet a probléma?  Köszi!

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.23 0 0 206

Vedd le a forró levegő csövet.(a leömlő és a légszűrő közötti)

Előzmény: jeszike12 (205)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 205

Sziasztok! 97-es 1.4 i polo classocom van,és a következő problémám van vele: ilyenkor nyáron amikor a levegő hőmérséklete eléri a kb 30 fokot ,nagyobb gázadásnál megtorpan a motor majd ugyanannál a gázpedál állásnál egyszer csak elkezd húzni,húz egy pár másodpercig,majd megint dadog. Megint húz majd megint dadog. Egxszerűen nem jövünk rá a problémára. Több szerelővel beszéltem erről,de fogalmuk sincs mi lehet a baj. Udna nekem valaki segíteni vagy van valakinek hasonló problémája? Köszönöm

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 204

http://archive.is/lQUX0 

 

pfc-s lötty: PCH adalék volt a neve

Előzmény: D.Tibor (203)
D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 203

Teljesen egyetértek.

A régi vw fórum annyira nem volt képes, hogy a tagoknak egy emailban leírja, hogy köszi, ennyi volt....

 

Mondjuk a fórum hiánya csak önállóságra nevel.

Ugyanis sokszor alapvető hibakeresési hajlam sincs sok emberben.

Ettől függetlenül méltatlan az, hogy nincs egy közösség, ahol napi szinten lehet eszmét, tapasztalatot cserélni.

Nagy ötlet volt például a a pfc-s lötty a spuri helyett.

 

 

Törjük meg a csendet! :-)

Előzmény: Attila Stefan (194)
D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 202

Hasonló problémám volt. De erre jött még az amikor a jobb első kerék tócsába csattant, leállt a motor. (van alsó motorvédő)

Cseréltem a teljes gyújtás cuccot.

Szerintem a levegőszűrő alsó gumigyűrűje fáradt el, nálam ez szemre is látható, hogy kinyúlt.Bekentem a pillangószelep külsejét szilikonzsírral

így már nem dadog, és vízbetoccsanáskor sem áll le, ezt cserélni kell.

Valamint a benzinszivattyút is meg kell nézni. Ez is okozhat torpanást. Ez pedig úgy adta meg magát, hogy nagyon hangosan zúgott (kivéve ha tele volt a tank) és szintén lefulladt vagy megtorpant gázadáskor.

Csere előtti napon még bementem dolgozni, a melóhelyem előtt halt le, de kocogtatással bevánszorgott. ( leszedtem a szivattyút takaró fedelet és kocogtattam, helyre állt egy darabig.)

Hazafelé dettó, de akkor 60-nál többet nem bírtam menni, mert leállt.

(Rendelésre nem megfelelő szivattyú jött a szerelőhöz, csak kiszerelve tudtunk venni szivattyút. Nem értem minek a sok azonosító, ha ennyi fajta van hozzá.)

 

 

Előzmény: Vengeance85 (185)
Andras Borsos Creative Commons License 2016.06.08 0 0 201

Sziasztok tudna valaki segiteni keresek meghibásodott polomhoz hengerfejet 1.2 6v Awy motor kodos s.o.s

HK75 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 200

Sziasztok!

 

VW Polo Classic 1,9 SDI 2001 tulajdonos vagyok.

 

Bal féltengelyt (külső), és első rugókat (kék színű) kellene cserélnem.

Tudtok ajánlani helyeket, hogy hol érdemes megnézni, esetleg megrendelni?

 

Ami még problémám az ablakok, azaz az ajtókban lévő tartó rész van eltörve 3 ajtómban is. Ebből az első kettő motoros, amivel már eddig is voltak problémáim.

Hogyan lehetne azokat manuálisra cserélni? (Most jelenleg csak ki vannak támasztva az ablakok)

 

Másik probléma az index és ablaktörlő kikopottsága, ami gondolom ugyancsak cserével oldható meg.

Ide is tudtok valami megbízható és olcsó helyet ajánlani?

 

Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, ezért is szeretném helyrepofozni, de szűkösek a kereteim.

 

Előre is köszönök minden segítséget!

Szép napot kívánok minden fórumozónak!

 

Üdv. HK

Tigris és majom Creative Commons License 2016.05.31 0 0 199

Én felújítattam 70e. Szerelési garancia nem volt a használt cuccra ?

Előzmény: Frim Ferenc (198)
Frim Ferenc Creative Commons License 2016.05.30 0 0 198

hello mindenki segitséget szertnék kérni . adott egy vw polo coupe 1994 1.3 aav . nem vette be az 5. sebességet . vagyis állo helyböl bevette de ahogy kiengedtem a kuplungot ki is dobta és recsegett is.. namost cseréltem váltót uj kuplung szerkezet uj válto minden . és ezzel is ugyan ugy az 5.et kidobja  . teljesen tanácstalan vagyok hogy mit vegyek hozzá

 

Tigris és majom Creative Commons License 2016.05.29 0 0 197

A kartergáz visszavezető olajszutykos tartályát érdemes kitisztítani.

Előzmény: Vengeance85 (185)
traktoros82 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 196

......ezt ha esetleg nekem szántad akkor köszi. Igen a bajuszkapcsolóból lehetnek gondok úgyhogy 1enlőre meg sem vettem. Annyit sikerült kiderítenem, hogy lehet, hogy nem is 1ben kell cserélni hanem lehet külön az index részét is. Robbantott ábrát kerestem, de nem találtam......szét kell szednem és akkor majd kiderül.

 

....de az is lehet, hogy más lesz a baj és nem is kell cserélni mert nem ezért nem szedi vissza a kormány az indexet.

Előzmény: mrlevi0011 (192)
traktoros82 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 195

Sajnos igazad van, nincs normális vw-es fórum és én sem tudom miért.

Lehet azért mert a vw annyira jó autó, hogy soha nincs vele gond.....csak nekünk néhányunknak akad vele gondja. :)

Előzmény: Attila Stefan (194)
Attila Stefan Creative Commons License 2016.05.09 0 0 194

Sziasztok! 

 

Szörnyű látni hogy az egykor szebb napokat látott Volkswagen mennyire ki került  az érdeklődés középpontjából. Valaha pezsegtek a fórumok. Robbantott ábrák... rajzok... képek...videók es segítő társak mindataitól hemzsegtek a fórumok. Mára, ezek jó része törlésre került, vagy egyszerűen csak elhalt. Hogy van az hogy annyi VW szaladgál az utakon... és még sincs egyetlen forum sem ami élne... működne... és hasznos információval látná el a segítségre szorulókat????.... A Suzukisok össze tartanak... a Renault-sok???... Ismerőseim csak ódákat tudnak zengni.... rengeteg pénzt és energiát spórolnak a rengeteg segítségnek köszönhetően. Bezzeg a VW.... 100 fórum a googliban... a facebookon... és mind halott.  Kétségbeesett Kérdések záporoznak.... és senki nem válaszol rájuk. Leszámítva néhányat... Azért voltak még valaha jó emberek. De... mi tortént  velük? ????Jött  egy hatalmas aszteroida és kihaltak???? .... Hol van az egykor oly összetartó és lelkes VW-s társadalom???? :( .... Szégyen hogy idáig jutottunk :( .... Minden normális autó márkának van 2-3 napi szinten működő korrekt foruma. De... mi lett a VW-vel????..  Még ha igaz lenne ránk a Toyota szlogen... hogy nincs hogy VW nem indul.... sajnos ez viszont nem igaz. Na de kérdezem én... miért csak annyira veszik az emberek az erőt  hogy kérdéseket tegyenek fel???... Ha megoldást találtak a bajra... miért nem osztják meg utána  a többiekkel? ???Miért csak addig fontos az ügy amíg a saját bajunkat próbáljuk megoldani????... Dögöljön meg a szomszéd tehene is????... Hhhh... Ébresztő emberek!!!!!!!..... Legalább egy normális fórumot próbáljunk meg össze hozni! Nem hiszem hogy minVW-sek rosszabbak lennénk más márkájú autós társainknál... Csak az önzést kellene picit félre tenni. És leírni a tapasztalatainkat. Mindenki jól jár... hisz sosem tudod alattad mikor fog megállni, .... amiben mások fognak tudni segíteni. Jó tett helyébe jót várj?!

Gabriella Pápai Creative Commons License 2016.05.05 0 0 193

szia!meglett mi volt a baja?

Előzmény: tiva001 (86)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!