Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PHajni Creative Commons License 4 napja 0 0 212

Sziasztok! Nem rég vásároltam egy VW Polo-t. Sajnos nem értek az autókhoz egy egyszerű kerékcsere nálam felél egy agyműtétnek. De nagyon érdekelnek az autók és szeretek a problémák után járni.:) Az autóm nem indul. Ha rátszem a gyújtást az összes létező jelzés villog és kattogó hangot ad ki. Ez előtt az órát is és a lefutott kilómétert is mutatta gyújtas nélkül. Már azt sem. Szivargyusziról mükődtethetó kis morzsaszivót inditottam el. Aztán 5 perc múlva már nem tudtam elinditani a kocsit. 

Valaki mondana valami okosat hogy mi a fene baja van a kocsimnak? 

Köszönöm.

H.

 

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.28 0 0 211

Amúgy ha valakinek gondja, kérdése van, sokkal könnyebb lenne válaszolni, ha említve lenne olyan , hogy légszűrő gyertya

üzemanyagszűrő stb mikor lett cserélve.

Ezek az apróságok okozhatnak meglepetést.

Talán ezért is halott a fórum, mert nem mindig van kedv, idő a kérdezz-felelekre

és tudni kell, hogy fórumon a távgyógyítás inkább csak találgatás.

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.28 0 0 210

Üdv!

Sajnálom, hogy nem az a baj. Így csak találgatás lesz, rengeteg a lehetőség.

 

Ha még nem tetted meg, nézd át a gyújtásban résztvevő alkatrészeket, meg a légszűrőház-pillangószelep tömítést.

Sőt a pillangószelepet is meglesheted korom-olajsár ügyileg.

Pár napja kilyukadt a rezgéscsillapító a kipufogón (flexi csö) ami szintén dadogás-torpanást okozott.

Egyelőre megoldottam cseréig, most rendben van.

Noha a hangból megállapítható de nálam még a kipufogó szelep is okozott galibát, nem zárt rendesen,

A szerelőm mondta, hogy cseréljük ki a hidrotőkét lapkásra. Eddig ez bejött...

Előzmény: jeszike12 (209)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 209

Üdv! Megnéztem de az a levegőcső nincs összekötve a légszűrővel. Más lehet a probléma,viszont fogalmam sincs,hogy mi lehet.

Előzmény: D.Tibor (206)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 208

Megpróbálom,köszönöm!

Előzmény: D.Tibor (206)
golkomitic Creative Commons License 2016.06.26 0 0 207

Üdv! 2002-es 1.4 benzines polom van , olyan probléma van vele hogy ha meleg van akkor nem indul el csak úgy ha ráütök a műszerfalra a km óra felett, mi lehet a probléma?  Köszi!

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.23 0 0 206

Vedd le a forró levegő csövet.(a leömlő és a légszűrő közötti)

Előzmény: jeszike12 (205)
jeszike12 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 205

Sziasztok! 97-es 1.4 i polo classocom van,és a következő problémám van vele: ilyenkor nyáron amikor a levegő hőmérséklete eléri a kb 30 fokot ,nagyobb gázadásnál megtorpan a motor majd ugyanannál a gázpedál állásnál egyszer csak elkezd húzni,húz egy pár másodpercig,majd megint dadog. Megint húz majd megint dadog. Egxszerűen nem jövünk rá a problémára. Több szerelővel beszéltem erről,de fogalmuk sincs mi lehet a baj. Udna nekem valaki segíteni vagy van valakinek hasonló problémája? Köszönöm

D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 204

http://archive.is/lQUX0 

 

pfc-s lötty: PCH adalék volt a neve

Előzmény: D.Tibor (203)
D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 203

Teljesen egyetértek.

A régi vw fórum annyira nem volt képes, hogy a tagoknak egy emailban leírja, hogy köszi, ennyi volt....

 

Mondjuk a fórum hiánya csak önállóságra nevel.

Ugyanis sokszor alapvető hibakeresési hajlam sincs sok emberben.

Ettől függetlenül méltatlan az, hogy nincs egy közösség, ahol napi szinten lehet eszmét, tapasztalatot cserélni.

Nagy ötlet volt például a a pfc-s lötty a spuri helyett.

 

 

Törjük meg a csendet! :-)

Előzmény: Attila Stefan (194)
D.Tibor Creative Commons License 2016.06.20 0 0 202

Hasonló problémám volt. De erre jött még az amikor a jobb első kerék tócsába csattant, leállt a motor. (van alsó motorvédő)

Cseréltem a teljes gyújtás cuccot.

Szerintem a levegőszűrő alsó gumigyűrűje fáradt el, nálam ez szemre is látható, hogy kinyúlt.Bekentem a pillangószelep külsejét szilikonzsírral

így már nem dadog, és vízbetoccsanáskor sem áll le, ezt cserélni kell.

Valamint a benzinszivattyút is meg kell nézni. Ez is okozhat torpanást. Ez pedig úgy adta meg magát, hogy nagyon hangosan zúgott (kivéve ha tele volt a tank) és szintén lefulladt vagy megtorpant gázadáskor.

Csere előtti napon még bementem dolgozni, a melóhelyem előtt halt le, de kocogtatással bevánszorgott. ( leszedtem a szivattyút takaró fedelet és kocogtattam, helyre állt egy darabig.)

Hazafelé dettó, de akkor 60-nál többet nem bírtam menni, mert leállt.

(Rendelésre nem megfelelő szivattyú jött a szerelőhöz, csak kiszerelve tudtunk venni szivattyút. Nem értem minek a sok azonosító, ha ennyi fajta van hozzá.)

 

 

Előzmény: Vengeance85 (185)
Andras Borsos Creative Commons License 2016.06.08 0 0 201

Sziasztok tudna valaki segiteni keresek meghibásodott polomhoz hengerfejet 1.2 6v Awy motor kodos s.o.s

HK75 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 200

Sziasztok!

 

VW Polo Classic 1,9 SDI 2001 tulajdonos vagyok.

 

Bal féltengelyt (külső), és első rugókat (kék színű) kellene cserélnem.

Tudtok ajánlani helyeket, hogy hol érdemes megnézni, esetleg megrendelni?

 

Ami még problémám az ablakok, azaz az ajtókban lévő tartó rész van eltörve 3 ajtómban is. Ebből az első kettő motoros, amivel már eddig is voltak problémáim.

Hogyan lehetne azokat manuálisra cserélni? (Most jelenleg csak ki vannak támasztva az ablakok)

 

Másik probléma az index és ablaktörlő kikopottsága, ami gondolom ugyancsak cserével oldható meg.

Ide is tudtok valami megbízható és olcsó helyet ajánlani?

 

Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, ezért is szeretném helyrepofozni, de szűkösek a kereteim.

 

Előre is köszönök minden segítséget!

Szép napot kívánok minden fórumozónak!

 

Üdv. HK

Tigris és majom Creative Commons License 2016.05.31 0 0 199

Én felújítattam 70e. Szerelési garancia nem volt a használt cuccra ?

Előzmény: Frim Ferenc (198)
Frim Ferenc Creative Commons License 2016.05.30 0 0 198

hello mindenki segitséget szertnék kérni . adott egy vw polo coupe 1994 1.3 aav . nem vette be az 5. sebességet . vagyis állo helyböl bevette de ahogy kiengedtem a kuplungot ki is dobta és recsegett is.. namost cseréltem váltót uj kuplung szerkezet uj válto minden . és ezzel is ugyan ugy az 5.et kidobja  . teljesen tanácstalan vagyok hogy mit vegyek hozzá

 

Tigris és majom Creative Commons License 2016.05.29 0 0 197

A kartergáz visszavezető olajszutykos tartályát érdemes kitisztítani.

Előzmény: Vengeance85 (185)
traktoros82 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 196

......ezt ha esetleg nekem szántad akkor köszi. Igen a bajuszkapcsolóból lehetnek gondok úgyhogy 1enlőre meg sem vettem. Annyit sikerült kiderítenem, hogy lehet, hogy nem is 1ben kell cserélni hanem lehet külön az index részét is. Robbantott ábrát kerestem, de nem találtam......szét kell szednem és akkor majd kiderül.

 

....de az is lehet, hogy más lesz a baj és nem is kell cserélni mert nem ezért nem szedi vissza a kormány az indexet.

Előzmény: mrlevi0011 (192)
traktoros82 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 195

Sajnos igazad van, nincs normális vw-es fórum és én sem tudom miért.

Lehet azért mert a vw annyira jó autó, hogy soha nincs vele gond.....csak nekünk néhányunknak akad vele gondja. :)

Előzmény: Attila Stefan (194)
Attila Stefan Creative Commons License 2016.05.09 0 0 194

Sziasztok! 

 

Szörnyű látni hogy az egykor szebb napokat látott Volkswagen mennyire ki került  az érdeklődés középpontjából. Valaha pezsegtek a fórumok. Robbantott ábrák... rajzok... képek...videók es segítő társak mindataitól hemzsegtek a fórumok. Mára, ezek jó része törlésre került, vagy egyszerűen csak elhalt. Hogy van az hogy annyi VW szaladgál az utakon... és még sincs egyetlen forum sem ami élne... működne... és hasznos információval látná el a segítségre szorulókat????.... A Suzukisok össze tartanak... a Renault-sok???... Ismerőseim csak ódákat tudnak zengni.... rengeteg pénzt és energiát spórolnak a rengeteg segítségnek köszönhetően. Bezzeg a VW.... 100 fórum a googliban... a facebookon... és mind halott.  Kétségbeesett Kérdések záporoznak.... és senki nem válaszol rájuk. Leszámítva néhányat... Azért voltak még valaha jó emberek. De... mi tortént  velük? ????Jött  egy hatalmas aszteroida és kihaltak???? .... Hol van az egykor oly összetartó és lelkes VW-s társadalom???? :( .... Szégyen hogy idáig jutottunk :( .... Minden normális autó márkának van 2-3 napi szinten működő korrekt foruma. De... mi lett a VW-vel????..  Még ha igaz lenne ránk a Toyota szlogen... hogy nincs hogy VW nem indul.... sajnos ez viszont nem igaz. Na de kérdezem én... miért csak annyira veszik az emberek az erőt  hogy kérdéseket tegyenek fel???... Ha megoldást találtak a bajra... miért nem osztják meg utána  a többiekkel? ???Miért csak addig fontos az ügy amíg a saját bajunkat próbáljuk megoldani????... Dögöljön meg a szomszéd tehene is????... Hhhh... Ébresztő emberek!!!!!!!..... Legalább egy normális fórumot próbáljunk meg össze hozni! Nem hiszem hogy minVW-sek rosszabbak lennénk más márkájú autós társainknál... Csak az önzést kellene picit félre tenni. És leírni a tapasztalatainkat. Mindenki jól jár... hisz sosem tudod alattad mikor fog megállni, .... amiben mások fognak tudni segíteni. Jó tett helyébe jót várj?!

Gabriella Pápai Creative Commons License 2016.05.05 0 0 193

szia!meglett mi volt a baja?

Előzmény: tiva001 (86)
mrlevi0011 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 192

A hátsó lámpák biztos nem jók classic-ba, a bajuszkapcsolónál meg a hátsó ablaktörlő hiánya a classic-on probléma lehet, mert a 6n változaton van és kapcsoló is hozzá a bajuszkapcsolón, de lehet attól még minden más rendesen működne.

Előzmény: Vengeance85 (185)
mrlevi0011 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 191

A furcsa zaj a kuplung kinyomó csapágya lesz. Egy darabig lehet vele menni így, de ki kell cserélni, hogy ne legyen nagyobb baj. Viszont akkor már érdemes a kuplungot is cserélni.

Előzmény: rozso22 (187)
mrlevi0011 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 190

Cseréld ki a gyújtáselosztó fedelet és a rotort újra és mivel nincs rendes tömítés így marad egy kis hézag az elosztófedél és a gyújtáselosztó között, ezért oda tegyél hőálló szilikon pasztát. Nekem bevált fél éve semmi probléma, előtte meg már nagyobb ködben is rángatott a kocsi.

Előzmény: Vengeance85 (185)
Sanya.M Creative Commons License 2016.05.03 0 0 189

Sziasztok!

 

Tudtok valami linket, ahonnan 2009-es VW Polo használati utasítást, illetve alkatrész listát le lehetne szedni? (magyar/angol)

 

Köszi!

pule Creative Commons License 2016.04.27 0 1 188

Sziasztok, rendelkezem egy 1995-ös 1.6-os VW polóval, mely hidegben, hűvösebb időben nem indul, vagyis elindul és újra visszafullad, miest felmelegszik az időjárás már indul is pöccre, a szerelő kicserélte a hőgombát ami miatt reégebben volt ilyen probléma de ezuttal nem az, esetleg valakinek valami ötlet, javaslat? Köszönöm szépen!

rozso22 Creative Commons License 2016.04.27 0 0 187

Sziasztok! 

Nekem 2001 1.4 8 szelepes, olyan problémám van hogy reggel az első indítás után le áll egy olyan fél percen belül, utána, pöcre indul ès nincs semmi probléma, de nem szeretném ha elkomolyodna, a szerelő valamit kitakaritott de nem változott semmit.

A másik kèrdèsem furcsa zaj a legjobban álló helyzetben lehet hallani, furcsa halk kopogos traktoros hang de ha benyomom a kuplungot akkor megszünik ha ki engedem akkor megint hallatszik, állítólag a vw ez természetes, de mikor meg vedtem akkor nem lehetett hallani. 

Van valakinek ötlete? előre is köszi! 

traktoros82 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 186

Üdv. mindenkinek!

A polo 6n1 ill. 6n2 alkatrészei csereszabatosak lehetnek a classicba?

Konkrétan hátsó lámpákra és bajuszkapcsolókra gondolok. Nekem ránézésre 1formának tűnnek kép alapján.......de mielőtt megvennék bármit is inkább kérdezek.

Vengeance85 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 185

Sziasztok!

2000 januári 1.4 60 LE Polo kombimmal lenne probléma amire már a harmadik autószerelő vakarja a fejét.

A történet tavaly ősszel kezdődött egy esős napon. Egy jó 20 km-es út után elkezdett az autó nem húzni és darabosan járni. 

Ez a következő módon zajlott: nyomtam a gázt és 2500-3000 ezres fordulatig csak úgy vánszorgott az autó és teljesen változó ponton elkapta az igazi erőt és megugorva haladt tovább a következő sebbeségváltásig. Nem volt nyomaték, nem húzott az autó.

Az első szerelő szétszedte a gyújtáselosztót, a rotor szétverte a perselyt. Öröm- boldogság, meg van a hiba. Rotor, persely kicserélve. 

A hiba nem jelentkezett egy darabig. Aztán persze megint jött.

Gyújtáselosztó fedél és gyertyák kicserélve.

A hiba természetesen maradt.

Második szerelő kicserélte a 4 gyújtáskábelt. Hiba még mindig él. 

Harmadik szerelő gyújtástrafó beázásra gyanakodott, de ez akkor dőlt meg amikor már a mostani csontszáraz időben is jön a hiba, nem csak esőben.

Illetve azt mondta, ha a gyújtótrafó ázna be akkor le is állna.

Találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja ezt, hogy padló gáznál is csak éppen vánszorog az autó?

Kuplungom nem olyan jó, kemény, csereérett. Okozhatja ez a problémát?

Bármilyen tanácsot szívesen fogadok és köszönök! 

Ezt leszámítva tökéletes az autó, nagyon szeretem, de ez a hiba már kikészít idegileg és anyagilag is.

Mindegyik autószerelő azt mondta, cserélgetheti az alkatrészeket és egyszer csak meglesz a hiba, de én nem akarom rákölteni az árát az autóra :/

 

Wild_Wind Creative Commons License 2016.04.20 0 0 184

ÜdVW!

 

 Keresnék 99-es évj. polo varianthoz középkonzolba való műanyag keretet ami a szellőzőrostélyokat és kezelőgombokat öleli körül, illetve jobbos szellőzőrostélyt és a hátsó lökhárítóba való vonószemtakarót.Budapest.Előre is köszönöm

szunszi1977 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 183

Sziasztok.

2001 es ww poló clasic-om van az a problémám vele hogy menet közben egyszer csak leáll!!. Ilyenkor nem lehet újraindítani x idő elteltével(kb10-20 perc) beindul, és van mikor 1 napig is elmegy van mikor pár órát. Valaki tudna valami okosat mondani???

eddig cserélve lett: műszerfal,üzemanyag szivattyú 

legutóbbi autószerelőnek pont megállt a számítógép azt írta kulcshiba pót kulcsal fél napig ment el

A válaszokat előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!