Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
cactusJack2 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 140

Sziasztok,

 

Keresem a képen látható "alkatrészt", akinek van -vagy tud tippet adni - kérem NE tartsa magában.

 

Köszönöm

cactusJack2 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 139

Sziasztok,

 

Keresem a képen látható "alkatrészt", akinek van -vagy tud tippet adni - kérem NE tartsa magában.

 

Köszönöm

 

 

Attila Stefan Creative Commons License 2015.02.22 0 0 138

Szia Zegacs!

 

Nekem ugyanez  volt a problémám.  Amikor azt mondták  gyújtótrafó nem hittem  el. Szerelőtől szerelőig jártam  es senki nem tudta mi a baja. Jobb oldalon semmi olyan...ugyanígy tanacstalan voltam mint te. Amikor a sokadik ember mondta hogy gyújtótrafó... már  tobb mint gyanús volt a dolog bármennyire is hihetetlen. Es kaptam hozzá  egy kis infót  is hogy lehet megbizonyosodni róla.  Ha van otthon egy kis kézi  virág permeteződ... ami porlasztja a vizet... járó motornál permetezd be párszor a trafót... nekem egyből ledadogott és csak úgy csapkodtak a szikrák...még meg is rázott mikor hozzá értem. :) .... Trafó csere. Szerintem neked is .

Előzmény: zegcsacs (136)
Csucsu12345 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 137

Sziasztok,

 

Segítségre lenne szükségem, VW polo classic 1.4 em van 2000 es évjáratú. beállta a motor, megcsináltunk rajta mindent. Hengerfej, felújított vezérműtengely, új olajpumpa, új szűrők, vezérlés, tehát minden. Alapjáraton kicsit egyenetlenül jár a motor, de semmi egyéb baja nincs. Gyári beállítások vannak; mi lehet az oka, hogy egyenetlenül jár? Örülnék a segítségnek.

zegcsacs Creative Commons License 2015.02.11 0 0 136

Lenne egy problémám, hátha valaki tud segíteni ez ügyben:

 

Sokadik esetben fordult elő, hogy jobb kerékkel pocsolyába hajtva leáll a motor. Kis pihentetés után beindul, de nagy gázadásra bedadog a motor.??? Felső jeladó csere, elosztó fedél csere megvolt.

Sehol nincs vízre utaló nyom, nincs elektromos berendezés sem a jobb oldalon. Már nincs ötletem sem mi lehet a baja.

99-es kiadású 1.4-es 8 szelepes  vw polo classic.

Előre is köszi a segítséget!

 

Egy ilyen motorról van szó!

 

János Vojtek Creative Commons License 2015.01.21 0 0 135

Üdv mindenkinek!

 

Keresek vw polo (2000) 1.4-es mpi akk kódú motort.

 

zuzmo56 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 134

Generátor a probléma oka.

Szénkefe csere!

Előzmény: Demo20 (117)
kinaisas Creative Commons License 2014.12.16 0 0 133

Sziasztok

Nekem egy 1996 os 1,6 vw polo classic -om van. Voltak, vannak vele problémák, pár dolgot megosztanék veletek.

Hideg indításkor a motor le akar fulladni, rövid ideig pörgetni kell, utána okés. A szerelő szerint ez a dúsítás miatt van. Régebben azt csinálta, hogy ha ráadtam a klímát, leállt. Mint kiderült, az alapjárati szabályzó motor már kissé el van kopva (csere kb 80-120 ezer lenne) plusz még fals levegőt is szívott. A fals levegő szívást megszüntették, az alapjárati szabályzó motort megtisztították, így megfelelően működik.

Fűtés kapcsoláskor kb 10 percig büdös, utána okés, plusz valószínűleg könnyezik a fűtés. Lehet ez is cserés lesz, mert a tömítő folyadék nem segített rajta.

Az ABS lámpa világít, mert a központi egység vezérlője meghibásodott, persze ettől még megy(fékez) az autó.

A zárakkal eddig nem volt problémám.

Megvétel után 3 héttel elszállt a motorban két szimmering,azokat cserélték.

A sebváltó hátramenetben, ha nem tartom a kezem a karon, kilöki sebességből, mert meg van kopva.

170000 km van benne, kb 5000 km alatt eszik meg 1 l olajat. Lehet hogy kipróbálom a xado motor ill. sebváltó revitalizálóját. Ha lesznek tapasztalataim, még írok.

Bandibácsy Creative Commons License 2014.10.30 0 0 132

Sziasztok 2002-es polom csak hideget fúj.Climatronic klima van benne.Van valami trükkje a dolognak,mivel érdemes kezdeni?Biztosíték,ilyesmi játszhat?

Előzmény: RenaVikó (131)
RenaVikó Creative Commons License 2014.10.19 0 0 131

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségünk. VW POLO Classic 1998-as évjárat 1,4 benzines autóhoz kellene nekünk tengelycsonk állvány és gólyaláb.

Milyen típusú/évjáratú autók alkarésze lenne még jó ehhez az autóhoz?

 

Köszi,

Reni

Kobra87 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 130

Sziasztok! 

 

Keresek újabb típusú  komplett műszerfalat  Vw Polo Classic-ba. Hajdú-Bihar megye vagy közelében

 

 

Email. címem: szakal87@freemail.hu

dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.07 0 0 129

hahó jár még erre valaki?

Előzmény: dagadtmadar (128)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 128

Arra van valami ötleted, hogy a 167-es számozású relé miért kattog de olyan sebességgel h berregésnek is nevezhetném?
Meg miért csak úgy nyomja a benzint ha húzok neki külön kábelt az akkuról ha ráadom a gyújtást egyből szarakodik a relé és nem csinál semmit sem :(
sajnos egyik ismerős sem jelez vissza h segítene kideríteni a problémát már aki ért hozzá.

Előzmény: bambi942 (126)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 127

vágás nincs csak a csatlakozókat húztam le az utastérben a dolgokról

Előzmény: bambi942 (126)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 126

ha nincs szétvagdosva a kábel köteg akkor,szerintem nem lehet semmi gond.

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 125

Erre a kérdésre még várom a választ addig nem merek hozzányúlni...

Előzmény: dagadtmadar (124)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 124

Rendben köszönöm szépen 
a tanácsot.
Ha lecserélem a trafót nem ütheti ki semmi? mert nem szeretném h a működő autó is tropa legyen. Mert napi használatban van... Lekopogjam csak egy olyan jelensége van h 1-2 havonta indítás után gondol egyet és leáll aztán újra beindítom és teszi a dolgát. Zavaró de ahogy olvasgattam elég sok ilyen van...

Előzmény: bambi942 (123)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 123

Ez csak 1 tipp.De azt írtad van egy másik ilyen motorod???próbára vedd le arról a trafót.

Előzmény: dagadtmadar (122)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 122

értem közben nézegettem az árát hát most nem fussa rá, mennyire biztos h ez halt meg?
E miatt kerreg a relé is?
meg ha kiveszem a relét és ráadom a gyújtást valami kis zörgő hang jön a motorból ami pár másodperc után meg is szűnik.
Ezt elfelejtettem leírni az első bejegyzésemben. 

Előzmény: bambi942 (121)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 121

Első kép...Gyújtótrafó

2.képen a hengerfej végén láthatod a trafót felszerelt állapotban SÁRGA X van a tetején!!!Na az a trafó.

Előzmény: dagadtmadar (120)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 120

nem vagyok nagy zseni tudnál egy oldalt linkelni ahol meg tudom nézni h mi is az a gyújtó trafó?

Előzmény: bambi942 (119)
bambi942 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 119

Gyújtó trafót cseréld ki.Valószinű az halt meg.Ha elromlik a trafó,akkor nincs szikra és nem indítja az el ac-t.

Előzmény: dagadtmadar (118)
dagadtmadar Creative Commons License 2014.06.05 0 0 118

üdv! 
van egy törött polo classicom 1.4 16v 2001-es évjárat
elkezdtem bontogatni a belsejét saját célra alkatrésznek mert van egy ugyan ilyen autóm színben is egyezik, csak a vázat akarom bontóban leadni mert deformálódott az alváz meg a kaszni kuka.
a motor elvileg jó olaj víz minden meg van benne 65000km-es
na most hülye voltam h elkezdtem bontani és nem indítani akartam először....
a motorvezérléshez meg a motortérben semmihez sem nyúltam.
belül a benzinpumpát sem kötöttem ki és a gyújtáskapcsolót sem vettem le a többi cuccot kibeleztem belőle.
Most be szerettem volna indítani, de mikor ráadom a gyújtást a pumpa nem megy, csak ha diretre kötöm akkor pumpál.
ha csak a gyújtást adom rá a 167-es számozású relé csak kattog mint egy géppuska.
ha indítózok a motort tekeri az indító, de sajnos nincs szikra :S
mi lehet a probléma mit nézzek meg?
az autó 4 éve nem volt beindítva...
ha nem tudom beindítani van értelme megtartani a motort? az én autómban 240000km van ezért vettem meg ezt a törött autót.
Köszönöm a segítséget!

Demo20 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 117

Nekünk ugyanez a probléma az autóval.

Sikerült megoldani a problémát?

Előzmény: kiklac (112)
kurtha Creative Commons License 2014.03.20 0 0 116

Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm  de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?

Válaszotok előre is köszi

 

kipi75 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 115

Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom  nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???

sunce777 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 114
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
zsozsoca Creative Commons License 2014.02.28 0 0 113

Sziasztok! Van nekem egy Volkswagen Polo autóm bontva.

(KLÍMÁS ALUFELNIS 1.4 BENZINES 2000-ÉVJÁRATÚ)

AKÁRMILYEN ALKATRÉSZ KELLENE HÍVJATOK!
ÉRD.: 06307469338 SZÁMON.

Az autó helyileg Hajdúböszörményben található!

 

kiklac Creative Commons License 2014.02.09 0 0 112

Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.

bambi942 Creative Commons License 2014.02.08 0 0 111

Nyugodtan levághatod.nincs annak semmi lényegi szerepe.csak egy idő után leszakad a rúdról.

Előzmény: Csabivok (110)