Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bambi942 Creative Commons License 2016.01.30 0 0 175

Én úgy tudom hogy nincs benne 2tömegű.

Előzmény: jtimi (174)
jtimi Creative Commons License 2016.01.30 0 0 174

Sziasztok! Segítséget kérnék: van egy 2002-es 1.4-ed PDTDI Polom (BAY). A hibajelenség: indításnál, leállításnál koppan a motor, illetve nagyobb sebessegnel is érzek koppanast ahogy leveszem a labam a kuplungrol. A szerelo azt mondta 99%, hogy a kettostomegu lendkerek amit cserelni kell. Van esetleg valakinek mas tippje, hogy mi okozhat meg ilyet? (Egy ismeros beult, es szerinte nem az a baja, mert nem raz, es a valto se recseg). 2 motortarto bak volt cserelve 1 honapja. Ha tudtok ajanlani jo szerelot BP deli felen, vagy Szigetszentmiklóson, azt is megkoszonom! Nagyon nem szetetnek ugy rakolteni ~ 200e Ft-ot, h nem is az a baja..

bambi942 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 173

nem lehet párosítani a kettőt.

Előzmény: seat owner (170)
bambi942 Creative Commons License 2016.01.28 0 0 172
Előzmény: Tbci (171)
Tbci Creative Commons License 2016.01.28 0 0 171

Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget, van egy 1.4 classicom, ma kölcsön kaptam egy hibakód kiolvasót mert világit a motorhiba és az EPC lámpám. Azt írta, hogy P1158 Szívótér-nyomásérzékelő - tartomány/működés. Én már mindenféle képen megpróbáltam a interneten rátalálni, hogy mi ez, de sajnos nem írták sehol. A hibakódra pedig csak angol vagy német honlapokat dob fel. Tudna valaki segíteni, hogy mit jelent? Köszönöm.

seat owner Creative Commons License 2016.01.25 0 0 170

Üdvw mindenkinek.

Egy olyan kérdésem lenne valaki hozzáértő számára,hogy 96-os polo 1.4AEX motort miért nem lehet 3-as golfba beépíteni?

Sajnos úgy jártam,hogy a golfom motorcserés lett és én kis naív poloból való motort vettem amit nem tudunk összerakni a golf váltójával,mert a golf elől önindítós a polo pedig hátul.A szerelő már tavaly október óta kínlódik az összerakással de még semmi eredmény.

Valaki segítsen légyszives ha mással nem,akkor valami tanácsot adhatnátok.

 

brájtibácsi Creative Commons License 2016.01.25 0 0 169

Sziasztok! Olyan problémám van 2002 évi 1,2-es polonk, és minden indításkor lenullázza az órát és a napi számlálót, találkozott valaki hasonlóval?

üdv

Tibi

B.GY Creative Commons License 2016.01.13 0 0 168

Más a classic lámpája,indexe mint a 3 ajtósé.Bár lehet hogy komplettem átlehet pakolni mindent,de szerintem akkor a homlokfalat is cserélne kell meg a zárhidat.Na meg így eladásnál is nehéz lesz elmagyarázni,hogy miért öszvér:)

Előzmény: Attila László Nagy (167)
Attila László Nagy Creative Commons License 2016.01.13 0 0 167

Sziasztok!

Van egy 97 évjáratú 6n-es 3ajtós polom. Jobb elejét törés miatt javítanom kellene. Lámpa, index, motorház, lökös, oldalelem. Az lenne a kérdésem,hogy a 98 evjáratú polo classic 5 ajtós eleje jó lenne nekem donornak?

Tigris és majom Creative Commons License 2015.12.20 0 0 166

Pucoltasd ki.

Előzmény: kubina08 (165)
kubina08 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 165

Sziasztok!!2001 vw polon egr alapbeállítás probléma ,hibát ir ki a müszer értékek változtak ,adaptáció sikertelen kérném a segítségét!

 

Tigris és majom Creative Commons License 2015.11.14 0 0 164

A váltókart felülről megbontva találsz két vagy több ( :)) ) műanyag félpofákat amiket ki kell cserélni. Nem drága.

Előzmény: traktoros82 (146)
Tigris és majom Creative Commons License 2015.11.14 0 0 163

Műszerfal alatti relék közt az egyik, az zümmögő

Előzmény: Bo10 (152)
Tigris és majom Creative Commons License 2015.11.14 0 0 162

Nekem is volt ilyen problémám, 1 évig kutatgattuk, míg végül a gyújtókábelek cseréje oldotta meg a problémát. Időnként átütött és ez zavarta meg az elektronikát. Azóta is hibátlan.

Előzmény: Eors Mezey (155)
tothjsz Creative Commons License 2015.11.14 0 0 161

Sziasztok!

 

Van egy 2002-es TDI VW Polo-m (1.4-es motorral), Climatic-es. Ismeretlen okból a fűtés akadozik.

 

A jelenségek:

- kezdetben olyan (hideg/meleg) levegőt fújt be, amilyenre volt állítva az autó elindításkor, a hőmérséklet változtatásra nem igazán reagált. Ha leálltam az út szélére és újraindítottam az autót, akkor rendbe jött ettől.

- fűtésmotor cserélve lett, de minden maradt a régiben

- utána kicseréltük a vezérlőt és azóta más "érdekes" jelenség jött elő

 

Most már: ha megy fűtés, de tartósan hosszabb távot megyek vele, akkor egyszer csak útközben a meleg helyett hideget kezd el befújni. A hőmérséklet állító gombra ilyenkor nem reagál. Ha megyek tovább, akkor véletlenszerű idő után egyszer csak újra meleget kezd el befújni.

 

Mi lehet a gond?

 

 

Üdv: Szabi

Fogfuro Creative Commons License 2015.10.21 0 0 160

Helló

 

Bocsi,ha rossz fórumba írok,de nem találtam pontosabban. 

A feleségemnek szeretnénk venni egy V-ös Polo-t. 1,4-es benzinest néztünk ki első körben. Van esetleg valami típushibája ezeknek az autóknak? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor?

 

Köszi szépen előre is aki segít!

 

Tamás

vwpolos Creative Commons License 2015.10.03 0 0 159

Próbálj a csomagtér jobb oldalán a kárpit alá betekinteni.

Előzmény: A-Ascona (153)
bambi942 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 158

Igen.vagy 109 vagy 30-as relé lehet benne

Előzmény: Eors Mezey (157)
Eors Mezey Creative Commons License 2015.10.02 0 0 157

Szia, köszi a válaszod, meg fogom nézni. Viszont most vettem észre, hogy félregépeltem, ugyanis nem 6n2 hanem 6n1. Így továbbra is él ez az ötlet?

Előzmény: bambi942 (156)
bambi942 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 156

esetleg???109-es relé

Előzmény: Eors Mezey (155)
Eors Mezey Creative Commons License 2015.10.01 0 0 155

Sziasztok,

 

Van egy 6n2-es polom, és mostanában olyan problémával találkoztam, hogy menet közben a fordulatszám elkezd ugrálni, a kocsi rángat is hozzá, és az utóbbi idöben 4-5 másodperc után le is áll az autó. Ezután nem tudom egyböl újra indítani, kell pár másodperc utána. A hibát nem

mindig produkálja, föleg szerelö közelében. A kérdésem az lenne, hogy valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy van-e ötlete vele kapcsolatosan.

 

Köszönöm,

Eörs

tippmix1997 Creative Commons License 2015.09.29 0 0 154

Olyan kérdésem lenne hogy 90-nél , 100-nál , 130 nál mennyit eszik az autó?

pl 1,4 benzines !

És mennyit pörög 90 nél és 100 nál a motor?

A-Ascona Creative Commons License 2015.09.28 0 0 153

Sziasztok! Légyszíves valaki írja le, hogy hol találom a 6N2-ben a központi zár kompresszorát, köszi.

Bo10 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 152

Hello. céges autóként kaptam egy 2000-es Polot. Már másodszorra sikerült lemerítenem az aksit, mert nem jelez a hogy a motor leállítását után felkapcsolva hagytam az izzót. Hol találom azt kis sípoló kütyüt?
Tud ebben valaki segíteni? Előre is kösz

Nyulánka01 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 151

Sziasztok. 

Szeretném megkérdezni, hogy van egy 2001-es Polo 75 1.4 comfortline autom. 

Alapjáraton le haromhengeresedik. Aztan leállítom, varok kb. két percet és megint megy mind a

négy henger. A gyertyák jók. Mind a négy adja a szikrát. A befecskendezés is jó. 

 

Köszönöm!

 

vecseizsolt Creative Commons License 2015.08.26 0 0 150

Sziasztok! 

igaz nekem nem polom van de azt is szerelték ilyen típusú motorral és hátha valaki tudna segíteni!
Van egy 96-os golf III AFT motorkóddal! Már fél éve küszködök hogy működjön rendesen! A hiba hogy sokat eszik és torpan! először cseréltem nála lambdaszondát mert hát ezt írta ki a diagnosztika a hibát ugyan nem hozta ki többet de ugyanúgy nem ment és sokat fogyaszt. Ezután fólytószelepet nem jött be, utána vezérlőegységet ez sem jött össze de a lambdaszonda feszültség az egekben 1.50V és nem változik! És a benzin nyomásom is jó ! Erre a jelenségre keresem a válaszokat ötleteket mert nekem nincs több! 
Előre is köszönöm! Zsoli

traktoros82 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 149

Üdv. Nekem egy 2001-es 1,4-es 16V classicom van. 5ezer km után kicsit sok a 3L olaj hiánya. Nekem 15-20ezer után hiányzik ennyi (legalábbis amikor elfelejtettem olajat cserélni 1x akkor ennyi hiányzott kb.)

 

Szerintem az 5W30 de még az 5W40-es se a legjobb. Én 10W40-es olajat használok (vagy Valoline vagy Motul....Castrolt nem annyira szeretem. Én a Motul-t favorizálom inkább, de kinek a pap kinek a paplan) ebből olyan sok nem szokott fogyni, pedig a karternél 1kicsit folyik is az olaj. 

Ha jól tudom van kifejezetten VW polo-s fórum, esetleg próbáld meg ott feltenni a kérdést......sajnos itt nincs túl sok élet. :(

Előzmény: vilus (148)
vilus Creative Commons License 2015.07.04 0 0 148

Üdv mindenkinek.

Van egy 2004-es évjárató 1,2-es Polonk ami csupán 40 Kw-os. Motorkódja BMD-s.

Eszi az olajat :( 

138.000 km van benne. ( Legalább is az óra ezt mutatja ) De tény és való hogy nagyon szép és megkímélt álapotbana van.

133.000 km volt olajcsere. ( Ennyivel vettük ) A gyártó a castrol 5w30-ast ajánlotta, ez is került bele, most 138 e km-en áll az óra és már ráöntöttünk 3 l olajat.

Elvittem szervízbe, azt mondták kifelé az olaj nem folyik, mert ekkora mennyiségnek azért már lenne látszatja, szerintük befelé dolgozza, de viszont nem füstöl. Ajánlották, hogy próbálkozzunk meg egy másfajta olajjal, de állítólag ebben a tipusban van egy hidraulikus láncfeszítő ami kényes az olajra.

A kérdésem az lenne hozzátok, van akinek ilyen autója van és hasonló problémával küzd?

Most eldöntöttük olajat cserélünk és megpróbálkozunk egy 5w40-es olajjal. Mit ajánlotok? 10 w 40 ? Vagy az már vastag neki ?

Hálás lennék ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat.

 

Előre is köszönöm mindenkinek.

 

Üdv: V. János

dzsoni84 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 147

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy 2000-es 1,4 16V 75Le Polo-ból érdemes-e kivenni a katalizátort, hogy erősebb legyen. Hozzá tartozik, hogy nagy gázadásnál bedadog, és arra is gyanakodnak, hogy az a hiba. Gyertya, trafó volt már cserélve. Pillangószelep tisztítva. Ha csak többet fog fogyasztani, az nem gond. A műszaki vizsga szintén nem probléma. Milyen hiba léphet fel, ha kivesszük a katalizátort?

 

Köszi a válaszokat,

 

Jani

traktoros82 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 146

Üdv.

Remélem tudtok segíteni.

Az mitől van (2001-es classic polo), hogy a váltókar "lötyög"? Lehet ezt valahogy orvosolni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!