Meg tudna valaki mondani , hogy egy 2000-es évjáratú 1.9 SDI Variant Polo-nál melyik relé felel az adagoló üzemanyagát nyitó-záró mágnesszelep működéséért ?
Köszönöm, hogy szóltál a rossz fájlokról, máris töröltem és az alábbi linkekkel felraktam újra. Amennyiben ez sem jó úgy légy szíves szólj és az általad jelzett módban feltöltöm. A 2001-es évjárathoz nincs magyar nyelvű útmutatóm csak a feltöltött angol, talán segít.
Újonann vásárolt használt polos gazdájaként nagyon szépen köszönöm magam és szerintem fogalmazhatok ugy is más nevében a felsorolt linkeket. Nem volt még időm mindet átfutni, viszont kicsomagolásnál a "3.1_Kezelesi_utmutato.zip" -nél hibát jelez a winrarom és a benne felsoroltak közül csak egyet csomagolt ki. Ha nem lenne nagy probléma nem lehetne e esetleg a data.hu-ra kicsomagolás nélkül egyessével feltölteni a pdf-eket?
Nagyon hálás lennék érte!
Köszönöm. ;)
Másfelől: 2001-es forgalomba hozott VW polo classic-ot vásároltam sedan kivitelben. 1.4-es 44kw-os nem egy erőgép de nem ez volt a fő szempontom. Sajnos semmilyen papírom nincs róla ill. nem kaptam a kocsi mellé. Pusztán ennyi adattal rendelkezem. VW polo 3 classic (1999-2002) .
Az én autómon is van komfort ablak működtetés, ami abból áll, hogy az ablakot le és fel húzáskor szakaszosan lehet üzemeltetni valamint a kocsi zárásakor és nyitásakor távirányítógomb hosszas nyomásakor becsukja, illetve lehúzza az ablakokat. Ezt a komfort működtetést minden akku lekötés után újra kell aktiválni. Javaslom az akku le majd vissza kötését és valószínű, hogy elveszti ezt a beállítást, a következő aktválásig. Ha mégsem, akkor marad a hozzáértő szakember. http://tempomatszereles.hu/
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,mégpedig abban.Polo classic 1.4benzin epc hibakód kiütik a szervízben..de nem jönnek rá h mi a baja,jelenség pedig egy pár kilométer után a gázpedál megszünik csak alapjárat van,Lehet ez gázpedál állás jeladó vagy mi a kutyafüle lehet az,mert már a szerelők szóba sem állnak velem.
VW polo 1,4 2005 comfortline ice autómnál a következő hibajelenség tapasztalható.
A motor alapjáraton működik ( pl. jelzőlámpánál állok) egyszer csak világít az EPC feliratú hibajelző a műszerfalon. A motor kényszervezérléses üzemre vált, a fordulata 1200/min. a gázpedál lenyomására nem reagál. A gyújtás lekapcsolása, majd visszakapcsolása után hibátlanul üzemel az autó. (EPC ekkor nem világít) A hiba véletlenszerűen jelentkezik. (A diagnosztika nem ír ki semmit sem!)
Ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel kérem segítsen, hogy mi lenne a megoldás.
2004 vw polómon kigyulladt a check engine lámpa a p0441-es hibakódot adta ki valakinek volt-e már ilyen problémája esetleg mi a megoldás erre a hibára a tankszellőztető cserélve lett
Adott egy 1997-es 1.9 SDI Polo Classic. Egyik napról a másikra elment a tompított fényszóró, a fűtés ventilátor, az ablaktörlő lapát motor, illetve a hátsó szélvédő fűtése. A biztosítékokat végig néztem, cserélgettem, így is fent áll a hiba.
Segítséget szeretnék kérni az alábbi témában, ha esetleg van valakinek ötlete, mi lehet a baj, írjon.
2001-es évjáratú VW Polo classic ( 1.4 75 LE, benzin. Motorkód: AUA) autómmal az alábbi hibajelenségek történtek az elmúlt időszakban, időrendi sorrendben:
1.) egyszer megjelent a 'check engine'- ettől a ponttól folyamatosan világított, hibakód: P0171 System Too Lean (Bank 1), semmi észrevehető nem történt az autóval, teljesítmény változatlan. Fogyasztás 7,1L/100km ( Nincs összehasonlítási alapom, mivel 3 hónapja vásároltam a kocsit)
A hibakód többször kiolvasva és törölve lett de ~100km-en belül visszatér. Ez ment 1 hónapig (kb. 2500Km)
2.) egyik henger váratlanúl leáll, teljesítmény lecsökken, rángat, check engine visszajelző a folyamatos világítás helyett villogni kezd. Újraindítás után röviddel hiba megszűnik, újra normális teljesítménnyel tudok haladni, a check engine villogás után újra folyamatosan ég.. Ez van hogy 1000 km-enként jön elő egyszer, van hogy napi szinten többször.
Legutóbbi eset óta 700Km-t mentem problémamentesen, de közben előjött egy újabb probléma helyette, amit a köv. pontban írok le.
3.) Motor menet közben leáll újra indítás után megint minden OK. Ez 2x fordult elő egy héten belül, épp mikor lakott területről kifelé gyorsítottam mindkét esetben. A hibánál először fordulatszám esik, utána egy hangjelzés és egy pillanatra felvillan az 'olajos kanna' led.
Van egy 2002. augusztusi VW Polo IV autóm, 1.4 TDI Comfort.
Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy a néha-néha a gázpedálnál nagyon fel tud melegedni, van úgy, hogy szinte "süt". Megnézettem autószerelővel, nem lyukas a kipufogó dob ill. semmi egyéb hibát nem találtunk - láttunk rajta. Van bárkinek ezzel kapcsolatban bármilyen ötlete - tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
Sziasztok! Segítséget kérnék,a volkswagenes univerzumtól!
2001-es évjáratú,1.4es 16v Volkswagen Polo Classicom van.
Ami a hiba vele,hogy mióta új benzinpumpa lett benne cserélve,azóta változó távolság(km) megtétele után a gázpedál nem reagál ,és le kell állítani az autót és újra beindítanom ahhoz,hogy újra működjön.
Sziasztok,műszeregység javítására tudtok embert vagy van aki úgy járt mint én? hibajelenség gyújtás rajta fordulatszámmérő remeg, km/h nem mér, minden más van,random gyújtás levételre javul majd ismét sz*r.
Kár, hogy nem jár ide senki mostanában, erre a kérdésre én is keresem a választ (és lesem a tűzfalat), ha esetleg találok valamit, akkor megírom, de addig én is várom az ötleteket!
Hello! 1.9 sdi -m van, tud valaki segíteni? - Mit vezérel a 18-as relé? - Miért állhat le a motor menet közben fordulaton (nincs gyújtás visszajelzés km óra, műszerek) kb 30 másodperc múlva van gyújtás és újra lehet indítani a motort. Van, hogy naponta, vagy csak hetente egyszer.
Olyan jelenségem van a 2000-es évjáratú, 1600ccm-es benzines autómmal, ha üzemmeleg lesz a motor, az alapjáraton annyira elkezd remegni az autó, mint ha egy régi ócska dízel motor lenne.
Nem egyenlőtlen az alapjárat, de az autóban belül elég élezhető az a régi dízeles rezgés.
Da ha egy icipicit a gázpedállal felviszem a fordulatszámot 1000rpm-re a kb 850rpm-ről, akkor gyönyörű szépen "kisimul" a motor járása.