Sziasztok! (VW Polo 1999 1.4 APQ; Tudom, nem Classic, bocsi...)
Problémám akadt a rendszámtábla világítással. Mikor megvettem az autót, akkor már az egyik izzó ki volt égve.
Mivel pár Ft-os alkatrész, nem foglalkoztam vele. A minap vettem egy bele való izzót, majd megkezdtem a cserét:
Régi izzó kivéve( belül feketére égve), majd új izzó be, próba kapcsolás (álló motornál, csak bekapcsoltam a helyzetjelzőt), minden OK, működik! Este indulok, gondoltam ellenőrzöm mégegyszer, helyzetjelző be (álló motornál), cserélt izzó nem világít, kiveszem, izzó kiégve, belseje tejfehér. Mi lehet a gond?
Üdvözlet!😊 van egy 96-os polo classic-om az lenne a kérdésem hogy az újabb facelift polo müszerfal, kormány stb. passzol a régebbi tipusba? Segitségeteket előre is köszönöm.😊😊
Találsz hirdetéseket a neten, és valahol velence felé lakik (bp irányából), egy ember aki nagyon érti a dolgát, postán jön megy a váltó, és komplettre újít fel. Megbízható, jól ismeri a vw-t.
10% legfeljebb az autópályás kutakhoz képest, de pl ma 317 az auchan kúton az ár, mert plakáton láttam. Sokszor vettem ott is benzint és szarakodott az autó lusta volt stb.. Tapasztalat alapján mertem írni.
Az sem mindegy hol tankolsz. A nagyon olcsó benzint áruló hipermarket cégek minősíthetetlen minősítésű minőséget árulnak. Legalábbis nincsenek benne a spéci adalékok.
Nézegetem, lehet, h ez a csatlakozó a fűtőventillátoré. Ami nekem igazándiból kellene az kerek alu lemezzel hűtött előtét ellenállás, ami kívül van a klíma ventillátor mellett. Ott van a fotók közt, de nem látok rajta értelmes cikkszámot...
Köszi, nézegetem én ezeket a kalkulátorokat, de nem egyértelmü.
Ezen az oladalon: http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator rákeresve meg azt írja hogy meghosszabbított szervizintervallumhoz csak az EDGE 5W30LL olaj használható. Ez volna az 504.00 / 507.00 olaj. A német fórumon valaki azt mondta hogy nyugodtan bele lehet önteni, gondoltam azért inkább itt is rákérdezek.
Sziasztok! Van egy 1998-as 1,4 benzines vw classic kombim, és egy kis segítséget kérnék. Felújítottam a klímáját, (csőcsere, feltöltés) de egy alkatrésszel nem boldogulok. Nevezetesen a klíma előtét ellenállással, ami egy egyszerű teljesítmény ellenállás lehet, csak nem tudjuk, h hány ohmos lehet, és nem , találtam utángyártottat. A gyári eredeti majd' 50 ezer ft ami finoman szólva is irreális egy darab ellenállásért.... Bontott, utángyártott, vagy akár magam is összeraknék egy ilyet, ha tudnám, h hány ohmos lehet... Minden segítséget előre is köszönök! :)
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy VW Polo-t. Sajnos nem értek az autókhoz egy egyszerű kerékcsere nálam felél egy agyműtétnek. De nagyon érdekelnek az autók és szeretek a problémák után járni.:) Az autóm nem indul. Ha rátszem a gyújtást az összes létező jelzés villog és kattogó hangot ad ki. Ez előtt az órát is és a lefutott kilómétert is mutatta gyújtas nélkül. Már azt sem. Szivargyusziról mükődtethetó kis morzsaszivót inditottam el. Aztán 5 perc múlva már nem tudtam elinditani a kocsit.
Valaki mondana valami okosat hogy mi a fene baja van a kocsimnak?
Üdv! 2002-es 1.4 benzines polom van , olyan probléma van vele hogy ha meleg van akkor nem indul el csak úgy ha ráütök a műszerfalra a km óra felett, mi lehet a probléma? Köszi!
Sziasztok! 97-es 1.4 i polo classocom van,és a következő problémám van vele: ilyenkor nyáron amikor a levegő hőmérséklete eléri a kb 30 fokot ,nagyobb gázadásnál megtorpan a motor majd ugyanannál a gázpedál állásnál egyszer csak elkezd húzni,húz egy pár másodpercig,majd megint dadog. Megint húz majd megint dadog. Egxszerűen nem jövünk rá a problémára. Több szerelővel beszéltem erről,de fogalmuk sincs mi lehet a baj. Udna nekem valaki segíteni vagy van valakinek hasonló problémája? Köszönöm
Hasonló problémám volt. De erre jött még az amikor a jobb első kerék tócsába csattant, leállt a motor. (van alsó motorvédő)
Cseréltem a teljes gyújtás cuccot.
Szerintem a levegőszűrő alsó gumigyűrűje fáradt el, nálam ez szemre is látható, hogy kinyúlt.Bekentem a pillangószelep külsejét szilikonzsírral
így már nem dadog, és vízbetoccsanáskor sem áll le, ezt cserélni kell.
Valamint a benzinszivattyút is meg kell nézni. Ez is okozhat torpanást. Ez pedig úgy adta meg magát, hogy nagyon hangosan zúgott (kivéve ha tele volt a tank) és szintén lefulladt vagy megtorpant gázadáskor.
Csere előtti napon még bementem dolgozni, a melóhelyem előtt halt le, de kocogtatással bevánszorgott. ( leszedtem a szivattyút takaró fedelet és kocogtattam, helyre állt egy darabig.)
Hazafelé dettó, de akkor 60-nál többet nem bírtam menni, mert leállt.
(Rendelésre nem megfelelő szivattyú jött a szerelőhöz, csak kiszerelve tudtunk venni szivattyút. Nem értem minek a sok azonosító, ha ennyi fajta van hozzá.)