Köszi, nézegetem én ezeket a kalkulátorokat, de nem egyértelmü.
Ezen az oladalon: http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator rákeresve meg azt írja hogy meghosszabbított szervizintervallumhoz csak az EDGE 5W30LL olaj használható. Ez volna az 504.00 / 507.00 olaj. A német fórumon valaki azt mondta hogy nyugodtan bele lehet önteni, gondoltam azért inkább itt is rákérdezek.
Sziasztok! Van egy 1998-as 1,4 benzines vw classic kombim, és egy kis segítséget kérnék. Felújítottam a klímáját, (csőcsere, feltöltés) de egy alkatrésszel nem boldogulok. Nevezetesen a klíma előtét ellenállással, ami egy egyszerű teljesítmény ellenállás lehet, csak nem tudjuk, h hány ohmos lehet, és nem , találtam utángyártottat. A gyári eredeti majd' 50 ezer ft ami finoman szólva is irreális egy darab ellenállásért.... Bontott, utángyártott, vagy akár magam is összeraknék egy ilyet, ha tudnám, h hány ohmos lehet... Minden segítséget előre is köszönök! :)
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy VW Polo-t. Sajnos nem értek az autókhoz egy egyszerű kerékcsere nálam felél egy agyműtétnek. De nagyon érdekelnek az autók és szeretek a problémák után járni.:) Az autóm nem indul. Ha rátszem a gyújtást az összes létező jelzés villog és kattogó hangot ad ki. Ez előtt az órát is és a lefutott kilómétert is mutatta gyújtas nélkül. Már azt sem. Szivargyusziról mükődtethetó kis morzsaszivót inditottam el. Aztán 5 perc múlva már nem tudtam elinditani a kocsit.
Valaki mondana valami okosat hogy mi a fene baja van a kocsimnak?
Üdv! 2002-es 1.4 benzines polom van , olyan probléma van vele hogy ha meleg van akkor nem indul el csak úgy ha ráütök a műszerfalra a km óra felett, mi lehet a probléma? Köszi!
Sziasztok! 97-es 1.4 i polo classocom van,és a következő problémám van vele: ilyenkor nyáron amikor a levegő hőmérséklete eléri a kb 30 fokot ,nagyobb gázadásnál megtorpan a motor majd ugyanannál a gázpedál állásnál egyszer csak elkezd húzni,húz egy pár másodpercig,majd megint dadog. Megint húz majd megint dadog. Egxszerűen nem jövünk rá a problémára. Több szerelővel beszéltem erről,de fogalmuk sincs mi lehet a baj. Udna nekem valaki segíteni vagy van valakinek hasonló problémája? Köszönöm
Hasonló problémám volt. De erre jött még az amikor a jobb első kerék tócsába csattant, leállt a motor. (van alsó motorvédő)
Cseréltem a teljes gyújtás cuccot.
Szerintem a levegőszűrő alsó gumigyűrűje fáradt el, nálam ez szemre is látható, hogy kinyúlt.Bekentem a pillangószelep külsejét szilikonzsírral
így már nem dadog, és vízbetoccsanáskor sem áll le, ezt cserélni kell.
Valamint a benzinszivattyút is meg kell nézni. Ez is okozhat torpanást. Ez pedig úgy adta meg magát, hogy nagyon hangosan zúgott (kivéve ha tele volt a tank) és szintén lefulladt vagy megtorpant gázadáskor.
Csere előtti napon még bementem dolgozni, a melóhelyem előtt halt le, de kocogtatással bevánszorgott. ( leszedtem a szivattyút takaró fedelet és kocogtattam, helyre állt egy darabig.)
Hazafelé dettó, de akkor 60-nál többet nem bírtam menni, mert leállt.
(Rendelésre nem megfelelő szivattyú jött a szerelőhöz, csak kiszerelve tudtunk venni szivattyút. Nem értem minek a sok azonosító, ha ennyi fajta van hozzá.)
Bal féltengelyt (külső), és első rugókat (kék színű) kellene cserélnem.
Tudtok ajánlani helyeket, hogy hol érdemes megnézni, esetleg megrendelni?
Ami még problémám az ablakok, azaz az ajtókban lévő tartó rész van eltörve 3 ajtómban is. Ebből az első kettő motoros, amivel már eddig is voltak problémáim.
Hogyan lehetne azokat manuálisra cserélni? (Most jelenleg csak ki vannak támasztva az ablakok)
Másik probléma az index és ablaktörlő kikopottsága, ami gondolom ugyancsak cserével oldható meg.
Ide is tudtok valami megbízható és olcsó helyet ajánlani?
Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, ezért is szeretném helyrepofozni, de szűkösek a kereteim.
hello mindenki segitséget szertnék kérni . adott egy vw polo coupe 1994 1.3 aav . nem vette be az 5. sebességet . vagyis állo helyböl bevette de ahogy kiengedtem a kuplungot ki is dobta és recsegett is.. namost cseréltem váltót uj kuplung szerkezet uj válto minden . és ezzel is ugyan ugy az 5.et kidobja . teljesen tanácstalan vagyok hogy mit vegyek hozzá
......ezt ha esetleg nekem szántad akkor köszi. Igen a bajuszkapcsolóból lehetnek gondok úgyhogy 1enlőre meg sem vettem. Annyit sikerült kiderítenem, hogy lehet, hogy nem is 1ben kell cserélni hanem lehet külön az index részét is. Robbantott ábrát kerestem, de nem találtam......szét kell szednem és akkor majd kiderül.
....de az is lehet, hogy más lesz a baj és nem is kell cserélni mert nem ezért nem szedi vissza a kormány az indexet.
Szörnyű látni hogy az egykor szebb napokat látott Volkswagen mennyire ki került az érdeklődés középpontjából. Valaha pezsegtek a fórumok. Robbantott ábrák... rajzok... képek...videók es segítő társak mindataitól hemzsegtek a fórumok. Mára, ezek jó része törlésre került, vagy egyszerűen csak elhalt. Hogy van az hogy annyi VW szaladgál az utakon... és még sincs egyetlen forum sem ami élne... működne... és hasznos információval látná el a segítségre szorulókat????.... A Suzukisok össze tartanak... a Renault-sok???... Ismerőseim csak ódákat tudnak zengni.... rengeteg pénzt és energiát spórolnak a rengeteg segítségnek köszönhetően. Bezzeg a VW.... 100 fórum a googliban... a facebookon... és mind halott. Kétségbeesett Kérdések záporoznak.... és senki nem válaszol rájuk. Leszámítva néhányat... Azért voltak még valaha jó emberek. De... mi tortént velük? ????Jött egy hatalmas aszteroida és kihaltak???? .... Hol van az egykor oly összetartó és lelkes VW-s társadalom???? :( .... Szégyen hogy idáig jutottunk :( .... Minden normális autó márkának van 2-3 napi szinten működő korrekt foruma. De... mi lett a VW-vel????.. Még ha igaz lenne ránk a Toyota szlogen... hogy nincs hogy VW nem indul.... sajnos ez viszont nem igaz. Na de kérdezem én... miért csak annyira veszik az emberek az erőt hogy kérdéseket tegyenek fel???... Ha megoldást találtak a bajra... miért nem osztják meg utána a többiekkel? ???Miért csak addig fontos az ügy amíg a saját bajunkat próbáljuk megoldani????... Dögöljön meg a szomszéd tehene is????... Hhhh... Ébresztő emberek!!!!!!!..... Legalább egy normális fórumot próbáljunk meg össze hozni! Nem hiszem hogy minVW-sek rosszabbak lennénk más márkájú autós társainknál... Csak az önzést kellene picit félre tenni. És leírni a tapasztalatainkat. Mindenki jól jár... hisz sosem tudod alattad mikor fog megállni, .... amiben mások fognak tudni segíteni. Jó tett helyébe jót várj?!
A hátsó lámpák biztos nem jók classic-ba, a bajuszkapcsolónál meg a hátsó ablaktörlő hiánya a classic-on probléma lehet, mert a 6n változaton van és kapcsoló is hozzá a bajuszkapcsolón, de lehet attól még minden más rendesen működne.
A furcsa zaj a kuplung kinyomó csapágya lesz. Egy darabig lehet vele menni így, de ki kell cserélni, hogy ne legyen nagyobb baj. Viszont akkor már érdemes a kuplungot is cserélni.
Cseréld ki a gyújtáselosztó fedelet és a rotort újra és mivel nincs rendes tömítés így marad egy kis hézag az elosztófedél és a gyújtáselosztó között, ezért oda tegyél hőálló szilikon pasztát. Nekem bevált fél éve semmi probléma, előtte meg már nagyobb ködben is rángatott a kocsi.