Sziasztok bár nem Pólóm van hanem Ventóm de remélem tudtok segíteni ma tankoltam a kocsiba 23 litert és a mutató tankolás előtt a piros előtt állt ,tankolás után sem változott a helyzet mitől lehet ez ?
Hali !!Van egy 2000 es évjáratú 1.6 benzines polo classicom nincs hidegen alapjáratom de kicsit bemelegszik és már van is alapjárat!Pár napja kezdte el csinálni!Valami jó ötlet ,hogy mi lehet???
Sziasztok. Van egy 97es SDi polonk. Az izzitogyertyak rosszak voltak, ettol fuggetlenul indult a gep. Ki lett mind a negy cserelve es igy sem izzit. Ha lehuztuk a hogomba kabelet akkor izzit. Ebbol gondoltuk hogy a gomba rossz. Tettunk bele uj gombat e a heyzet ugyanaz. Talalkozott mar valaki ezzel? Mi lehet a bibi? koszi
Nem régen vettünk a feleségemnek egy 2001-es VW polo sedan gépkocsit. Legutóbb menet közben hiába nyomtam a gázt (sebességben volt) nem ment . A motor járt, majd kijelzett az akkumulátor lámpa, miközben volt világítás. Az aksi nem rossz. Szerencsére "megjavult",majd később ujra megtörtént. Valamilyen érintkezési hibára gyanakszom. Aki tud segíteni, kérem adjon tanácsot.
Tanácsra lenne szükségem! Van egy VW Polo classic variantom, a jobb első féltengely belső csuklója felől van egy gumigyűrű aminek a pontos szerepét még nem értem. A problémám az hogy ez a gumi gyűrű levált és menet közben jön-megy és hülye hangot hallat. Ahogy néztem a gumiharang ettől még fixen áll. Szerintetek levághatom ezt a gyűrűt vagy javítani kell? Előre is köszönöm!
bár nem Classic téma, de hátha tudtok segíteni... Tudjátok, hogy a IV-es Pólóknál az 1.4-es benzines 75 lovas motor miben különbözik a 100 lovastól? És a motoron kívül van-e eltérés futóműben, kuplunkban, váltóban? Őrült ötlet lenne a 75 lovas helyett 100-as motort belerakni? Vagy a 75 lovasat felhúzni 100-ra? Köszi
Ha még nem oldódott meg, akkor a levegőszűrő alatti pillangószelepet kellene megnézni. Hajlamos kormolódni, és akkor a fedél a kiszáradt kemény korom miatt megakad. Nem kerül elégséges levegő (vagy éppen túl sok, ha "kipattan" a helyéről) a dúsításhoz, a motor lefullad.
Nálam minden levegőszűrő csere alkalmával kipucolják.
Seat Cordobám van, vagyis 90%-ig Polo. A csomagtérfedélbe futó kábelköteged nagy valószínűséggel szakadt, és valahol letestel. Sajnos csak a kiszerelés és a szigetelés segít.
így karácsony környékén gondoltam besegítek a jézuskának és meglepek valakit egy jó kis ajándékkal.
Még 2006 decemberében adtam el az 1 éves VW Polo 1.4 PDTDI-met.
Akkor még létezett az AAA auófelvásárló cég,ők vették be/meg az autómat,gyakorlatilag piaci áron.
Miután a bankban rendeztük a hitelét az autónak,a különbözetet kifizette a cég megbízott embere,aláírtuk az adásvételit és mindenki ment a maga útjára.
Nemrég a személyes lomjaim között megtaláltam a Polo gyári,teljesen új bicska kulcsát különböző kódokat tartalmazó cetlivel együtt. :)
Na,a tervem az,hogy a mostani tulaját meglepném vele karira.
Persze nem úgy,hogy elhozom az autót.
Bár az is meglepi lenne... :))
Szóval ebben kérném a segítségeteket.
Honnan tudnám meg,hogy most kinél van az ex autóm?
Gyertyák ha régen voltak cserélve, azt megérné, valamint a gyújtókábelekre is rámérnék, és az elosztót is megnézném nincs-e beégve. (amennyiben ez még elosztós) Ha viszont hengerenkénti trafós akkor lehet akár az is. Ha nem oldódik meg a probléma akkor üzemanyag nyomást érdemes lenne megmérni.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 2001-es 1.4 16v classicom van, menet közben, de főként gyorsításkor néha elkezd rángatni, néha rángatással együtt leáll valamelyik henger. Valakinek volt már esetleg hasonló problémája?
Segítségeteket szeretném kérni egy 98-as évjáratú 1.4 benzines poloval kapcsolatban. Egyik napról a másikra nehezen indult az autó, három henger ment csak, aztán már nem is indult. Kivettek a gyertyákat megnéztem szikra van. Aztán mértem üzemanyag nyomást, kicsit alacsonyabb volt a kelleténél, kicseréltem a nyomástartót, és a vákumcsövét is. Még így sem lett jó. Ez után megint kivettem a gyertyákat, megnéztem szikra van, de az 1-es és a 4-es henger gyertyája száraz volt, na mondom biztos az injektorok haltak be. Kiszedtem őket, kint kipróbáltam, azok is működnek... Megmértem a gyújtókábelek ellenállását, jó volt, megmértem a gyertyákét is az az egyik elég sok volt, kétszer akkora mint a többi, de ettől szerintem még kéne induljon. Próbáltam a szívócsőbe benzint önteni, úgy három hengerrel elindult. Gondoltam még arra hogy esetleg a vezérlés átugorhatott, de ennek még nem néztem utána, meg majd mérek kompressziót is, aztán meglátom. Ezen kívül esetleg valakinek valami ötlet?
Van egy Volkswagen Polo Classic-om és ha felkapcsolom a helyzetjelző lámpát akkor vílágít vele a hátsó ködlámpa is! Ez gyakori jelenség-e a poloknál? Többeknél hallottam már! Mi lehet a megoldás? Köszi a segítséget!
szükségem lenne 2010-es magyar Polo gépkönyvére (megvásárlás, vagy esetleg 1-2 napnyi időre, míg a lényeges részeket lemásolom). sajnos a kocsihoz belga van, így az nem használható. Csömör, vagy környéke lenne leginkább érdekes, e-mail goorg@freemail.hu. Esetleg, ha valakinek van elektronikus verzióhoz linkje (pl pdf), lehetőleg magyarhoz, azt nagyon megköszönném. Zsolt
Helló van egy vw polo 1995 évjáratu autom AEV motor kod 1043 cm2 az a gondom hogy 100/km per ora 4-ezres az alapjárata és kb 8--8,7 liter fogyasztása de hosszuban is van amikor olyan könyedén megy az autó van amikor azt érzem hogy erőtlen olyan mind ha nem menne egy henger kinek van ijen tipusu kocsija és ,mi a tapasztalata kérlek segitsetek anyira tanácstalan vagyok.......sos.s@gmail.hu erre irjatok vagy itt
Sziasztok!keresnék egy vw polo classic 1998az évjáratú authoz mortorháztetőt! A szine grafit szürke!ha van valakinek vagy esetleg tud segíteni írjon erre az e-mailra patko.noemi@freemail.hu Fontos a szín! előre is köszi!
Egy nagyobb aztalos szorítóval huzasd össze a két kihajtást,mert a kihajtások mögött jó erős rugó van,ami tolja kifelé mint állat,azért feszül a zéger.,egy kicsit kocogtasd med a kihajtásokat.akkor fellazul a zégergyűrű.és akkor könyebben ki lehet szedni.összerakásnál is egy sz..ás a zéger.
nem a legjobb munkák közé tartozik.Nálan vetekszik a fűtőradiátor cserével.
Ilyen számú relé nincs. De közben elindult a kocsi. Már lecsuktam a motorháztetőt és hivni akartam szerelőt de közben ráinditottam és láss csodát beindult.
Ezeknél a computer tárolja a hibákat? mert akkor elvinném kiolvastatni hogy mégis mi volt a baj.